Idd, als Heidi het allemaal door kan streamen hoeft niemand op FOK! te betalenquote:Op woensdag 9 februari 2011 08:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik weet überhaupt nog niet of ik ga kijken. Als ik ga kijken dan denk ik niet dat ik streams ga kopen, maar om de vijf minuten een reclameblok is natuurlijk ook erg irritant. Ik gok eigenlijk een beetje op Heidi's van deze wereld
Ja ik hoorde elke 5 minuten reclames?quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:15 schreef iBenny het volgende:
Ligt eraan hoe erg ik me ga irriteren aan de reclames
Ja, maar wat voor reclames.. Gerard Joling die het hele scherm inneemt of zo'n kleine banner onderin zoals bij Youtube.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik hoorde elke 5 minuten reclames?
Als je de hele dag kunt kijken valt die prijs best mee. Ik moet overdag werken en dan is het een tikkie anders. Ik zou het dan nog zo doen als het een DGK zou zijn, maar ik weet niet wat ik hier van moet verwachten, aarzel dus watquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:22 schreef Toverheks het volgende:
is er niet zoals Noek zegt per maand, vind 1.50 wel erg prijzig reken eens uit ppfftttt
kijk 10 euro per maand desnoods 15 had ik er wel voor over maar 1.50 per dag laat maar aan me voorbij gaan, wat een zakkenvullers
Wat denk je zelf? Het hele scherm verwacht ik, inclusief geluid.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, maar wat voor reclames.. Gerard Joling die het hele scherm inneemt of zo'n kleine banner onderin zoals bij Youtube.
dat zou ik niet erg vindenquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, maar wat voor reclames.. Gerard Joling die het hele scherm inneemt of zo'n kleine banner onderin zoals bij Youtube.
is wel 33 euro per maand he Teun, vind ik aardig bedrag, maar hoop gewoon dat er een vast maandbedrag komt ook wel makelijk, wil niet elke dag steeds alles opwarderenquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als je de hele dag kunt kijken valt die prijs best mee. Ik moet overdag werken en dan is het een tikkie anders. Ik zou het dan nog zo doen als het een DGK zou zijn, maar ik weet niet wat ik hier van moet verwachten, aarzel dus wat
Upc, Ziggo en Cainogwattesquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:26 schreef Toverheks het volgende:
Maar het zou toch ook in een zender pakket zitten UPC en nog eentje?? weet iemand welke en of dat waar is of niet??
Als dat echt elke 5 minuten gebeurd is het geen doen natuurlijkquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Het hele scherm verwacht ik, inclusief geluid.
1,50 per dag x 30 dagen komt neer op 45 euro per maand. Een jaarabonnement op FOK! is goedkoper!quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:22 schreef Toverheks het volgende:
is er niet zoals Noek zegt per maand, vind 1.50 wel erg prijzig reken eens uit ppfftttt
kijk 10 euro per maand desnoods 15 had ik er wel voor over maar 1.50 per dag laat maar aan me voorbij gaan, wat een zakkenvullers
ik denk niet dat ze zo gek zijnquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als dat echt elke 5 minuten gebeurd is het geen doen natuurlijk
ja sorry ben net me bed uit was ben nog niet goed wakkerquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:29 schreef Danny het volgende:
[..]
1,50 per dag x 30 dagen komt neer op 45 euro per maand. Een jaarabonnement op FOK! is goedkoper!
Teun is nog veel meer per maand vergiste me en Danny heeft het netjes voor me uitgerekentquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is wel 33 euro per maand he Teun, vind ik aardig bedrag, maar hoop gewoon dat er een vast maandbedrag komt ook wel makelijk, wil niet elke dag steeds alles opwarderen
Het is dan ook niet de bedoeling dat je gratis kijkt. Ik begrijp dat wel. Is misschien ook wel iets voor Danny, om de tien minuten je Fok! forumscherm weg en vijf minuten reclamequote:Op woensdag 9 februari 2011 09:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als dat echt elke 5 minuten gebeurd is het geen doen natuurlijk
Je bent nog niet helemaal wakker hequote:Op woensdag 9 februari 2011 09:34 schreef Toverheks het volgende:
weet iemand of het nu ook op de zender te zien is en welke UPC of een ander en of je daar ook voor moet betalen
Kanaal 15 geloof ik?quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Upc, Ziggo en Cainogwattes
Bij UPC zit het in het digitale starterspakket
oke, nou me hartverzakkingtabbletjes maar weer terug in het doosje gestopt, want ik heb Kanaal 15 van UPCquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je bent nog niet helemaal wakker he
[..]
Kanaal 15 geloof ik?
Vanaf 13 februari, kanaal 15, heb je digitale tv dan heb je die zender(maakt neit uit welk pakket, zit namelijk in het standaardpakket)quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:34 schreef Toverheks het volgende:
weet iemand of het nu ook op de zender te zien is en welke UPC of een ander en of je daar ook voor moet betalen
quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, nou me hartverzakkingtabbletjes maar weer terug in het doosje gestopt, want ik heb Kanaal 15 van UPCecht komt door die stomme Maanvis hoor, die opend zoveel topic`s ben gewoon de weg kwijt
oh kanaal 14 zit er ook op C-a![]()
En nu nog maar afwachten hoe de reclame er doorheen komtquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:41 schreef Toverheks het volgende:
na bijna 2 jaar dat klotekastje van UPC gewoon in de kast te hebben liggen en er gewoon elke maand voor betaald hebt, heeft mijn lieve zwager hem 2 weken terug aangesloten en gebeld met UPC en na 5 kwartier was hij eindelijk geactiveerd dus ik heb digitaal starters ben zo blij, ben zo blij
betalen voor programma's die gewoon op tv zijn uitgezonden ga ik natuurlijk sowieso niet doen, want daar heb ik al voor betaald.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:38 schreef Noek het volgende:
Mwoah, sommige programma's op RTL gemist zijn 1,50 stuk. Dan zit je een half uur naar die bolle Belgen te kijken. Dan is 24 uur een koopje.
Mwah, betalen voor een forum dat gewoon op internet staat ga is sowieso niet doen, ik betaal immers al voor mijn internet aansluiting.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:00 schreef Danny het volgende:
[..]
betalen voor programma's die gewoon op tv zijn uitgezonden ga ik natuurlijk sowieso niet doen, want daar heb ik al voor betaald.
Overigens kom ik dat bij RTL-XL zelden tegen. Bij SBS is wel veel betaald volgens mij, maar sowieso is de kwaliteit van sbs-gemist om te janken. Bij RTL-XL is dat allemaal dik in orde.
Doe je niet. Met een Fok! abo betaal je voor extra's terwijl je je favoriete forum steunt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mwah, betalen voor een forum dat gewoon op internet staat ga is sowieso niet doen, ik betaal immers al voor mijn internet aansluiting.
Juist, met het betalen voor een stream betaal je voor 24 uur kijken i.p.v. één uur (de extra's dus) en je steunt het programmaquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doe je niet. Met een Fok! abo betaal je voor extra's terwijl je je favoriete forum steunt.
Je snapt best wat ik bedoelde.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Juist, met het betalen voor een stream betaal je voor 24 uur kijken i.p.v. één uur (de extra's dus) en je steunt het programma
Precies, en sowieso omdat Danny een toffe gozer is en ik hem een groter huis en auto gun.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doe je niet. Met een Fok! abo betaal je voor extra's terwijl je je favoriete forum steunt.
Volgens mij snappen ze prima dat wij als een stel apen naar die gratis livestreams gaan zitten kijken, ons dan gigantisch gaan zitten nerd-ergeren aan de TenaLadies die dwars door onze bitchfights heen worden gesmeten en dan gewoon massaal gaan zitten betalen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:08 schreef Disana het volgende:
Ik kan 45 euro per maand niet echt meer rijmen met hoe leuk ik het nou eigenlijk echt vind om urenlang naar wat figuren op een schermpje te kijken. Dus ik zie mezelf nog niet zo gauw betalen, terwijl ik dat voor een redelijker bedrag best had gewild. Ik vraag me ook af waar ze de moed vandaan halen zoveel te vragen, ze moeten maar afwachten of wij het de moeite waard vinden.
De Pfaffs weet ik zo uit mijn hoofd. Maar daarom ging ik er eigenlijk vanuit dat meerdere programma's van RTL niet gratis zouden zijn.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:00 schreef Danny het volgende:
[..]
betalen voor programma's die gewoon op tv zijn uitgezonden ga ik natuurlijk sowieso niet doen, want daar heb ik al voor betaald.
Overigens kom ik dat bij RTL-XL zelden tegen. Bij SBS is wel veel betaald volgens mij, maar sowieso is de kwaliteit van sbs-gemist om te janken. Bij RTL-XL is dat allemaal dik in orde.
Ik vind Renate best een toffe gozer.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Precies, en sowieso omdat Danny een toffe gozer is en ik hem een groter huis en auto gun.
Die identificatie heb ik niet met Renate Verbaan.
Nou dat is nog maar de vraag, of we dan gaan betalen. Het is niet dat ik het geld niet heb, maar dat ik me ga schamen als ik er zoveel voor neerleg.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij snappen ze prima dat wij als een stel apen naar die gratis livestreams gaan zitten kijken, ons dan gigantisch gaan zitten nerd-ergeren aan de TenaLadies die dwars door onze bitchfights heen worden gesmeten en dan gewoon massaal gaan zitten betalen.
Heb ik ook niet gedaan.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:10 schreef Jian het volgende:
Huil huil huil, DGK streams waren ook ¤ 0,95 per dag ex kosten betaalmiddel,
Let maar op, straks mis je nét door die Kruidvat aanbieding de FalconPunch van één van de bewoners en dan ga je wel.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou dat is nog maar de vraag, of we dan gaan betalen. Het is niet dat ik het geld niet heb, maar dat ik me ga schamen als ik er zoveel voor neerleg.
Bij DGK kreeg je blote tieten, strippers en dronken kerels. Hier krijg je een stel saaie pieten die zitten te speculeren over welke bewoner degene is met Hippopotomonstrosesquippedaliofobie.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:10 schreef Jian het volgende:
Huil huil huil, DGK streams waren ook ¤ 0,95 per dag ex kosten betaalmiddel, dus zo heel veel scheelt dat niet. Per maand waren ze ¤ 3,95 ex kosten betaalmiddel Als je dezelfde verhouding zou hanteren + inflatiedan heb je het over ¤ 7,00 per maand, doe gek want ze willen de jackpot ¤ 10.00 per maand.
Hou op over Kruidvat, ik kan dat mens in die reclames wel schieten.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Let maar op, straks mis je nét door die Kruidvat aanbieding de FalconPunch van één van de bewoners en dan ga je wel.
Over Canal Digitaal heb ik niks gehoord.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:13 schreef hondjes het volgende:
Maar streams haperen zo in het buitenland.
Gaat het niet via Canal Digitaal.?
Streamsquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat er gratis streams zijn met (veel) reclame en reclame-vrije streams voor die 1,50. Maar weet niet meer waar dat was. Klopt dat?
Vraag maar aan Mera hoe ik over dat godvergetenteringtyfus... die mevrouw denk.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Hou op over Kruidvat, ik kan dat mens in die reclames wel schieten.
Is al, is al. We zijn verslaafde mongolide primaatjes en ze weten het.quote:Bedenk ook dat het hek van de dam is als ze zoveel kunnen vragen omdat wij wel betalen.
Als er de eerste week niet minstens 3 streamlocks zijn geweest wegens extreme scheldpartijen dan nok ik sowieso afquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bij DGK kreeg je blote tieten, strippers en dronken kerels. Hier krijg je een stel saaie pieten die zitten te speculeren over welke bewoner degene is met Hippopotomonstrosesquippedaliofobie.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:15 schreef Disana het volgende:
De onbetaalde streams bevatten ongeveer 1 commercial per 5 minuten.[/i]
Het lijkt me echt niet te harden.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik kan hier zó verdrietig van worden
Maar even kijken hoe die reclames erbij hangen, of dat te overleven is.
gooise vrouwen moest ook gewoon voor betaald worden en meer RTL programma`squote:Op woensdag 9 februari 2011 11:10 schreef Noek het volgende:
[..]
De Pfaffs weet ik zo uit mijn hoofd. Maar daarom ging ik er eigenlijk vanuit dat meerdere programma's van RTL niet gratis zouden zijn.
Correctie, het is 1,30 zie ik net. Niet dat ik dat ga betalen maar ik wist dat het niet gratis was.
Ze gaan toch nooit een normale reclame van max 1 minuut door de streams gooienquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik kan hier zó verdrietig van worden
Maar even kijken hoe die reclames erbij hangen, of dat te overleven is.
Als ik nieteens de kans krijg om te kijken of het programma wat is omdat ze me anaal verkrachten met pauperreclame's kijk ik wel gewoon niet. Zo flexibel ben ik dan ook wel weer.quote:
nou ik zou zeggen, kijk eens op youtube bij de franse en portugese secret stories en zoek daar de meest extreme momenten uitquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Als er de eerste week niet minstens 3 streamlocks zijn geweest wegens extreme scheldpartijen dan nok ik sowieso af
Ja maar weet je wat je dan krijgt, dan voel je je een sukkel omdat de betalende kijkers meer zien dan jij omdat ze meer schermen hebben.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als ik nieteens de kans krijg om te kijken of het programma wat is omdat ze me anaal verkrachten met pauperreclame's kijk ik wel gewoon niet. Zo flexibel ben ik dan ook wel weer.
Niet als ik niet kijk. Had ik met DGK ook weinig last van. En me een sukkel voelen omdat ik níet veel te veel betaal voor streams? Denk het niet. Zat andere leuke dingen te doen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar weet je wat je dan krijgt, dan voel je je een sukkel omdat de betalende kijkers meer zien dan jij omdat ze meer schermen hebben.
Vandaar ook dat het niet verplicht is om te betalen. Ik snap je punt niet helemaalquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
Mwah, betalen voor een forum dat gewoon op internet staat ga is sowieso niet doen, ik betaal immers al voor mijn internet aansluiting.
Ik heb wel wat anders voor d'rquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:09 schreef Maanvis het volgende:
Precies, en sowieso omdat Danny een toffe gozer is en ik hem een groter huis en auto gun.
Die identificatie heb ik niet met Renate Verbaan.
Begin anders vast met de streamverslagen, vis. Dan leren we de bewoners al een beetje kennen en kunnen we er langzaam in komen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bij DGK kreeg je blote tieten, strippers en dronken kerels. Hier krijg je een stel saaie pieten die zitten te speculeren over welke bewoner degene is met Hippopotomonstrosesquippedaliofobie.
Welnee, maar dat wil niet zeggen dat we niet van de gelegenheid gebruik kunnen maken om met de info die we hebben ons helemaal de tering te janken, dit is Fok hèquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:28 schreef Toverheks het volgende:
dus niemand weet het gewoon zeker wat het gaat kosten, ook niet als je een maand neemt???
Je krijgt er natuurlijk wel alle kleuren van de regenboog en meer voor, getuige de foto's van de inrichting.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds een beetje of het wel klopt.
er is nu nog helemaal niets bekend, behalve dan wat ik in mijn speculatietopique heb gezet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:28 schreef Noek het volgende:
[..]
Begin anders vast met de streamverslagen, vis. Dan leren we de bewoners al een beetje kennen en kunnen we er langzaam in komen.
nou dan jank ik gewoon met jullie meequote:Op woensdag 9 februari 2011 11:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Welnee, maar dat wil niet zeggen dat we niet van de gelegenheid gebruik kunnen maken om met de info die we hebben ons helemaal de tering te janken, dit is Fok hè![]()
Tja, het is maar net hoe die commercial zich manifesteert. Een full-on commercial zoals op tv lijkt me een beetje te ver gaan. Maar een reclamedingetje zoals op Youtube is weer te weinig. Misschien doen ze het wel op z'n Formule 1, splitscreen ofzo? Dan kan ik er wel mee leven.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Streams
Er komen 4 streams, waarvan 2 actief geschakeld. De bedoeling is om alles te captureren, dus als stream 1 overschakelt van keuken naar tuin zal bijvoorbeeld stream 3 het tegenovergestelde doen. Zo kan de kijker zelf kiezen wat te kijken. De prijs van de stream zal in beginsel 1,50 per dag zijn. Een stream 'per dag' kopen is een nogal korte tijdsperiode, ze zijn nog aan 't nadenken hoe dit te verbeteren.
De onbetaalde streams bevatten ongeveer 1 commercial per 5 minuten.
Jawel het is wel zeker, Pietjepuk heeft een interview gedaan waar dat uit kwam. Prijs voor een grotere bundel staat nog niet vast.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:28 schreef Toverheks het volgende:
dus niemand weet het gewoon zeker wat het gaat kosten, ook niet als je een maand neemt???
quote:Op woensdag 9 februari 2011 03:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Streams
Er komen 4 streams, waarvan 2 actief geschakeld. De bedoeling is om alles te captureren, dus als stream 1 overschakelt van keuken naar tuin zal bijvoorbeeld stream 3 het tegenovergestelde doen. Zo kan de kijker zelf kiezen wat te kijken. De prijs van de stream zal in beginsel 1,50 per dag zijn. Een stream 'per dag' kopen is een nogal korte tijdsperiode, ze zijn nog aan 't nadenken hoe dit te verbeteren.
De onbetaalde streams bevatten ongeveer 1 commercial per 5 minuten.
Al zou Hidi een stream hebben dan zou ik nog betalen, denk ik.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou dan jank ik gewoon met jullie meegoffer de goffer, ik hou er gewoon van dat ik weet waar ik aan toe ben, straks zitten jullie allemaal al lekker te streamen en ik kan het weer niet vinden of met dat betalen ppffttttttt ik hoop op onze hiDi
Maar dan nog zie je minder dan iemand die betaalt (1 scherm tegen 3 schermen). Ik vind 1 scherm helemaal niet erg, maar als iedereen zit te COSsen over een ander scherm zit je natuurlijk wel sneu te kijkenquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Tja, het is maar net hoe die commercial zich manifesteert. Een full-on commercial zoals op tv lijkt me een beetje te ver gaan. Maar een reclamedingetje zoals op Youtube is weer te weinig. Misschien doen ze het wel op z'n Formule 1, splitscreen ofzo? Dan kan ik er wel mee leven.
oh dat bedoel ik niet, maar ga geen 45 per maand neer tellen vind ik een te hoog bedrag, en bedoel HiDi heeft altijd wel een oplossing of helpt andere met het hoe en wat van streamsquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:42 schreef Noek het volgende:
[..]
Al zou Hidi een stream hebben dan zou ik nog betalen, denk ik.
Als het de moeite is dan wil ik daar gerust voor betalen.
Ik kan niet chillenquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:48 schreef Noek het volgende:
Oh come on, chill. En misschien kost het gewoon 1,50 per dag. Nou, deal er maar mee.
Graties ja.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:49 schreef Darklight het volgende:
Er is ook nog 1 gratis stream met reclame idd
ja ik vind het ook stom maar het is gebruikelijk bij de TV dat alles op het laatste nippertje gebeurt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:46 schreef Toverheks het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 9 februari 2011 11:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jawel het is wel zeker, Pietjepuk heeft een interview gedaan waar dat uit kwam. Prijs voor een grotere bundel staat nog niet vast.
[..]
maar zeg eerlijk, is toch stom dat ze nog over een bundelprijs moeten nadenken het is al bijna zover, beetje belachelijk je hoort nu al alles in kanne en kruiken te hebben als je zo een groot programma opzet
ja, precies, dat was ook belachelijkquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:50 schreef Copycat het volgende:
1,50 ... Dat rookte ik vroeger met gemak per dag weg. In drievoud.
Het is een complot om ons van het roken af te krijgen. Subliminale techniekenquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja, precies, dat was ook belachelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |