OOOo mn hart maakt een hupsjequote:Op woensdag 9 februari 2011 13:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op hoge poten! En ook naar Bont voor Dieren en Stichtng Aap.
Jij maakt het helemaal bondquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op hoge poten! En ook naar Bont voor Dieren en Stichtng Aap.
In die zin is het juist nog duurder, want die mensen kijken 's avonds na het werk, en betalen dan dus 1,50 voor slechts dat dagdeel.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:26 schreef Lavenderr het volgende:
In feite is het toch niet zo duur? Veel mensen kunnen toch al niet elke dag de hele dag kijken ivm werk en andere zaken, dus die nemen dan voor 1,50 een dagje streams. En dan vind ik de prijs wel meevallen.
Ik weet het niet, die reclame bij Youtube kun je meestal snel ongedaan maken middels een F5. Zoiets kan misschien hier ook wel.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Sowieso wordt het al weinig, als ik dan ook nog van tevoren moet bedenken wanneer het de 1,50 waard is dan wordt het te lastig. Voor mij kan die 1,50 dan al snel niet uit, ik kan alleen maar fragmenten zien omdat ik verder vaak druk bezig ben. Dan ga ik nog liever voor gratiesch. Dan schreeuwt iedereen op de COS, ja nu is het leuk, schakel ik in moet ik eerst ff een reclame uitzienDeze zeurpiet had gewoon graag een 7 euro ofzo per maand betaald om zonder reclame te kunnen kijken, of dat nou 5 min of 50 min per dag is.
Jij mag niet klagen, je kunt de prijs delen door tweequote:Op woensdag 9 februari 2011 13:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
In die zin is het juist nog duurder, want die mensen kijken 's avonds na het werk, en betalen dan dus 1,50 voor slechts dat dagdeel.
Ik kom hier om te klagen, kijk überhaupt nooit naar een RLS.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij mag niet klagen, je kunt de prijs delen door twee
Nietes. http://www.bontvoordieren.nl/quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik kom hier om te klagen, kijk überhaupt nooit naar een RLS.
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nietes. http://www.bontvoordieren.nl/
Jij bent zeker lid van de Bond tegen Dieren.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:57 schreef Lavenderr het volgende:
Je hebt gelijk![]()
*uit schuldgevoel raamposter bestellen gaat
Huur een zaal af en ga met het hele subforum naar één scherm zitten kijken! Kan je live commentaar leveren, hoef je niet eens te postenquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij mag niet klagen, je kunt de prijs delen door twee
Edit:is misschien wel dé tip. Betaal ¤ 20,- euro aan reiskosten voor het bezoeken van een medefokker en deel de kosten van de stream door twee![]()
Met hunnie?.. in één zaal?quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Huur een zaal af en ga met het hele subforum naar één scherm zitten kijken! Kan je live commentaar leveren, hoef je niet eens te posten
quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik kom hier om te klagen, kijk überhaupt nooit naar een RLS.
dan kunnen we beter allemaal een reisje naar portugal boeken en gewoon message arrows in de tuin gooienquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Huur een zaal af en ga met het hele subforum naar één scherm zitten kijken! Kan je live commentaar leveren, hoef je niet eens te posten
ik doe meequote:Op woensdag 9 februari 2011 15:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dan kunnen we beter allemaal een reisje naar portugal boeken en gewoon message arrows in de tuin gooien.
Tientje per maand leg ik er wel voor neer.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:10 schreef Jian het volgende:
Huil huil huil, DGK streams waren ook ¤ 0,95 per dag ex kosten betaalmiddel, dus zo heel veel scheelt dat niet. Per maand waren ze ¤ 3,95 ex kosten betaalmiddel Als je dezelfde verhouding zou hanteren + inflatiedan heb je het over ¤ 7,00 per maand, doe gek want ze willen de jackpot ¤ 10.00 per maand.
ik las op twitter dat ziggo al een digitaal kanaal secret story had toegevoegd...quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Tientje per maand leg ik er wel voor neer.
45 euro per maand kan ik ook wel missen, maar ga ik er uit principe niet voor betalen omdat ik dat te zwaar overvraagd vind. Bij een béétje overvragen denk ik al snel nah toe maar, is het 45 euro p.m. dan kunnen ze de teringtyfus krijgen.
Ben benieuwd of dat ene digitale kanaal ook geld gaat kosten en zo ja hoeveel.
Heb je digitale tv? Dan zit het sowieso in het pakket, gratisquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:11 schreef Gert het volgende:
Ben benieuwd of dat ene digitale kanaal ook geld gaat kosten en zo ja hoeveel.
Ja ik lees het net:quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heb je digitale tv? Dan zit het sowieso in het pakket, gratis![]()
Bij UPC bijvoorbeeld, kost dat starterspakket 5 euro in de maand
quote:Bij de drie kabelbedrijven komt Secret Story 24/7 voor alle digitale abonnees beschikbaar in het goedkoopste televisieabonnement. De UPC-abonnee kan Secret Story 24/7 vanaf 13 februari bekijken via voorkeuzekanaal 14. Bij Ziggo is dit voorkeuzekanaal 15 en bij Caiway kan men Secret Story 24/7 zien op voorkeuzekanaal 55.
Dat staat er al bijna een weekquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:25 schreef Toverheks het volgende:
Op UPC staat nu i.v.m. werkzaamheden excuus voor het ongemak, dus denk dat ze op dat kanaal straks zo SS erin gooien
Op kanaal 15 staat al pontificaal :Secret Story, vanaf 13 februari 24/7 op dit kanaalquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik las op twitter dat ziggo al een digitaal kanaal secret story had toegevoegd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |