als ze niet te kraken zijn dan streamen we ze wel door via heidiquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:54 schreef Darklight het volgende:
Maar zijn die betaalde streams niet te kraken? [
Dan ga je soms een dagje wat anders doen of je volgt het via FOK! Ik heb DGK vele dagen streamloos gevolgd. Cc heel DGK, geloof ik.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het wordt vast tofMaar ik ga geen 45 e per maand betalen
Ik ben wat streams betreft alles of niets en met deze prijs wordt het niets.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:57 schreef Noek het volgende:
[..]
Dan ga je soms een dagje wat anders doen of je volgt het via FOK! Ik heb DGK vele dagen streamloos gevolgd. Cc heel DGK, geloof ik.Maar ze wist van de hoed en de rand en ze had overal een mening over. Dus het kan best!
ben ik helemaal met je eensquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ben wat streams betreft alles of niets en met deze prijs wordt het niets.
Vandaar dat het ook niet verplicht is om te betalen voor die stream, je mag ook gewoon kijken met reclames erbij. Je snapt mijn punt vast wel, want jij maakte die vergelijking van de prijs van die stream in vergelijking met die van het membership van dit forumquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:25 schreef Danny het volgende:
[..]
Vandaar ook dat het niet verplicht is om te betalen. Ik snap je punt niet helemaal
kronkel much?quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
Vandaar dat het ook niet verplicht is om te betalen voor die stream, je mag ook gewoon kijken met reclames erbij. Je snapt mijn punt vast wel, want jij maakte die vergelijking van de prijs van die stream in vergelijking met die van het membership van dit forum
Afijn, voor een forum zou een member eigenlijk geld moeten krijgen, hij levert immers content.
Dat is toch jammer? Voorheen waren er redelijke prijzen per maand, zou gewoon leuk zijn als dat nu ook zo is.quote:
Maar je kunt zelfs gratis kijken. Ja, en reclame is ook jammer maar dat is nu eenmaal zo.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat is toch jammer? Voorheen waren er redelijke prijzen per maand, zou gewoon leuk zijn als dat nu ook zo is.
Alles of niets kun je ook vanaf stappen hoor. Kijk je alleen in de weekenden of zoquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:18 schreef Marrije het volgende:
Ja, het is alleen zo jammer dat het 2 uitersten zijn, of gratis met veel reclame of duur zonder reclame. Ik had graag een middenweg gezien kwa prijsEn de maandprijs staat nog niet vast toch? Dus flink klagen en wie weet komt het dan nog goed inderdaad.
Ja en dan in zwart-wit ofzo.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:18 schreef Marrije het volgende:
Ja, het is alleen zo jammer dat het 2 uitersten zijn, of gratis met veel reclame of duur zonder reclame. Ik had graag een middenweg gezien kwa prijs![]()
Sowieso wordt het al weinig, als ik dan ook nog van tevoren moet bedenken wanneer het de 1,50 waard is dan wordt het te lastig. Voor mij kan die 1,50 dan al snel niet uit, ik kan alleen maar fragmenten zien omdat ik verder vaak druk bezig ben. Dan ga ik nog liever voor gratiesch. Dan schreeuwt iedereen op de COS, ja nu is het leuk, schakel ik in moet ik eerst ff een reclame uitzienquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Alles of niets kun je ook vanaf stappen hoor. Kijk je alleen in de weekenden of zo
Dat weten we toch nog niet? Er is toch nog geen maandprijs genoemd? Nu is de dagprijs keer 30 gedaan, maar ik dacht dat men nog aan het nadenken was over de maandprijs?quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:26 schreef Lavenderr het volgende:
In feite is het toch niet zo duur? Veel mensen kunnen toch al niet elke dag de hele dag kijken ivm werk en andere zaken, dus die nemen dan voor 1,50 een dagje streams. En dan vind ik de prijs wel meevallen.
En als je wél elke dag gratis wilt kijken neem je de reclames voor lief, het is niet anders.
goede oplossing voor dat adhd interieurquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja en dan in zwart-wit ofzo.
Oh, dat kan ook. Dat horen we dan nog wel later. Zou wel fijn zijn een schappelijke maandprijs, want dan hoef je idd niet te gokken op een dagje spannende streams, maar kun je inschakelen als je zin en tijd hebt en op een moment dat er leven in de brouwerij is.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat weten we toch nog niet? Er is toch nog geen maandprijs genoemd? Nu is de dagprijs keer 30 gedaan, maar ik dacht dat men nog aan het nadenken was over de maandprijs?
Op hoge poten! En ook naar Bont voor Dieren en Stichtng Aap.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |