Of dat we van ergernis heel Secret Story links laten liggen en massaal naar de concurrent gaan kijken!quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij snappen ze prima dat wij als een stel apen naar die gratis livestreams gaan zitten kijken, ons dan gigantisch gaan zitten nerd-ergeren aan de TenaLadies die dwars door onze bitchfights heen worden gesmeten en dan gewoon massaal gaan zitten betalen.
Dit dus. Ik vind 1,50 best veel geld, heb UPC dus hoef er eigenlijk niet voor te betalen, maar dan heb ik maar 1 scherm. En wat nou als er net ergens anders iets spannends gebeurt?! Dat trek ik dus niet!quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar dan nog zie je minder dan iemand die betaalt (1 scherm tegen 3 schermen). Ik vind 1 scherm helemaal niet erg, maar als iedereen zit te COSsen over een ander scherm zit je natuurlijk wel sneu te kijken
En dat is ook precies wat ze bij de aankondiging van de komst van de nieuwe RLS bekendmaakten. Alleen zeiden ze er niet bij dat dat voor de kijkers zou gaan gelden.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:29 schreef spapaars het volgende:
Hadden ze het over een kleine vergoeding?
Als het echt ¤1.50 pd blijft, zonder de mogelijkheid te kopen voor een maand, of de gehele duur van het programma, tegen een schappelijker bedrag, wordt dit de duurste RLS ooit gezien.
Heidi kan misschien de vier streams bijelkaar bundelen en op één pagina plaatsen voor ons gemak (Voor zover dat met die silverlightmeuk nog mogelijk is) maar onder betalen kom je toch niet uit als je de Tenaladyvrije streams wilt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou dan jank ik gewoon met jullie meegoffer de goffer, ik hou er gewoon van dat ik weet waar ik aan toe ben, straks zitten jullie allemaal al lekker te streamen en ik kan het weer niet vinden of met dat betalen ppffttttttt ik hoop op onze hiDi
quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En dat is ook precies wat ze bij de aankondiging van de komst van de nieuwe RLS bekendmaakten. Alleen zeiden ze er niet bij dat dat voor de kijkers zou gaan gelden.
Ga er maar van uit dat het niet de bedoeling van SBS/Endemol is dat jij ermee kunt levenquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Tja, het is maar net hoe die commercial zich manifesteert. Een full-on commercial zoals op tv lijkt me een beetje te ver gaan. Maar een reclamedingetje zoals op Youtube is weer te weinig. Misschien doen ze het wel op z'n Formule 1, splitscreen ofzo? Dan kan ik er wel mee leven.
oh betalen daar gaat het niet om PB, maar 45 euro vind ik een hoop geld, ik ga voor 9.95 euro per maand, verder ga ik niet, misschien 10 euro maar dat is de limetquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heidi kan misschien de vier streams bijelkaar bundelen en op één pagina plaatsen voor ons gemak (Voor zover dat met die silverlightmeuk nog mogelijk is) maar onder betalen kom je toch niet uit als je de Tenaladyvrije streams wilt.
Ze lezen mee heks, meten is voor hun weten, druk de prijzen, je gaat dus voor maximaal ¤ 10,00 that's it, take it of leave itquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh betalen daar gaat het niet om PB, maar 45 euro vind ik een hoop geld, ik ga voor 15 euro per maand, verder ga ik niet, misschien 20 maar dat is de limet
oke Jian, maken we er 9.95 vanquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Ze lezen mee heks, meten is voor hun weten, druk de prijzen, je gaat dus voor maximaal ¤ 10,00 that's it, take it of leave it
Ja dat heb ik zojuist ook gehoord van een vogeltje waarover we het hier absoluut niet mogen hebbenquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:06 schreef Jian het volgende:
Een vogeltje dat niet genoemd mag worden vertelde mij zojuist dat op haar vraag dienaangaande, de voorlichting van SS zojuist heeft bevestigd dat er waarschijnlijk voordelige streampaketten zullen worden aangeboden.
Wat voordelig is ....????
Je kan zeggen wat je wilt, maar dat vogeltje zit wel bovenop het nieuws! Het is al de derde keer dat ze een scoop van Fok! afpikkenquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja dat heb ik zojuist ook gehoord van een vogeltje waarover we het hier absoluut niet mogen hebben.
Geen 45 e per maand in elk gevalquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:06 schreef Jian het volgende:
Een vogeltje dat niet genoemd mag worden vertelde mij zojuist dat op haar vraag dienaangaande, de voorlichting van SS zojuist heeft bevestigd dat er waarschijnlijk voordelige streampaketten zullen worden aangeboden.
Wat voordelig is ....????
Niet doen, het gaat niet om scoops afpikken, het gaat gewoon om de infoquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wilt, maar dat vogeltje zit wel bovenop het nieuws! Het is al de derde keer dat ze een scoop van Fok! afpikken
De 3e keer met betrekking tot SS ja. Bij de bunker hadden ze ook legio scoops veel eerder. Maargoed, alten we het maar niet meer over dat vogeltje hebben totdat het vogeltje weer een scoop heeftquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wilt, maar dat vogeltje zit wel bovenop het nieuws! Het is al de derde keer dat ze een scoop van Fok! afpikken
Gert krijgt als mod van RLS die streams gratis van Danny, net als Pietje trouwens. Die streams horen gewoon bij hun werk hier, die hebben ze nodig om te modereren. lijkt me logisch.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Geen 45 e per maand in elk geval![]()
Verder ben ik het met Gert eens, gaat er niet eens om of je die 45 e nou wel of niet hebt, maar of je bereid bent dat er voor uit te geven. Ik vind 10 e ook wel de max, ok, 12,50 zou ook nog acceptabel zijn.
vind ik lief van je dat je aan Gert&Pietje denkt, het Gouden duo van de RLSquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Gert krijgt als mod van RLS die streams gratis van Danny, net als Pietje trouwens. Die streams horen gewoon bij hun werk hier, die hebben ze nodig om te modereren. lijkt me logisch.
En geen dank hè, Pietje en Gert
Ik weet zeker dat Danny er ook zo over denktquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind ik lief van je dat je aan Gert&Pietje denkt, het Gouden duo van de RLS
Wachten is niet mijn sterkste kantquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:22 schreef BONG4002 het volgende:
Gewoon even afwachten wat de definitieve prijzen zullen worden en in welke vorm de pakketten die je eventueel kan afnemen beschikbaar zullen komen.
onzin, pietje mag gewoon alles zeggen van mij.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wachten is niet mijn sterkste kant, gewoon lekker blijven zeiken tot er wat bekend is wel
![]()
En dat vogeltje. . . Kan best dat Fok! / Piet het ook al wel weet maar netjes zn mond houdt omdat ie nog niks mag zeggen en het vogeltje in een betere positie is wel te lekken.
lekker ouderwets zeikenquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wachten is niet mijn sterkste kant, gewoon lekker blijven zeiken tot er wat bekend is wel
![]()
En dat vogeltje. . . Kan best dat Fok! / Piet het ook al wel weet maar netjes zn mond houdt omdat ie nog niks mag zeggen en het vogeltje in een betere positie is wel te lekken.
Dat van die schermen is dus ook mijn punt. En ik kan het wel betalen, maar ik vind het zo beschamend veel voor streams.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:46 schreef Day het volgende:
[..]
Dit dus. Ik vind 1,50 best veel geld, heb UPC dus hoef er eigenlijk niet voor te betalen, maar dan heb ik maar 1 scherm. En wat nou als er net ergens anders iets spannends gebeurt?! Dat trek ik dus niet!
Ik ga sowieso doordeweeks geen 1,50 betalen, maar in het weekend heb ik het er wel voor over. Mits het leuk is, hè! Kijk het dus nog even aan.
de dagprijs is wel echt 1,50, nu nog ff wachten op de maandprijs. . .quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:15 schreef beequeen het volgende:
Als dit echt zo is, 1,50 per dag, haak ik bij voorbaat al af. Niet normaal.
Denk dat Danny allang kontakt met Gert&Pietje heeft gehad i.v.m. de streams die hij ze kado doetquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat Danny er ook zo over denkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |