quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja of klagen dat de streams zo duur zijn maar wel een vliegtuig met banner regelen
Sjéé ik heb er zin inquote:
Was het daar maar bij gebleven, dan had je het nog ludiek kunnen noemen. Maar met de rest dat ook het huis binnengeladen werd, mag je het rustig ziekelijk noemen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja of klagen dat de streams zo duur zijn maar wel een vliegtuig met banner regelen
Op één of ander manier denk ik dat sommige dat voor lief nemen. Hoe sad iid. We zullen het zienquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Was het daar maar bij gebleven, dan had je het nog ludiek kunnen noemen. Maar met de rest dat ook het huis binnengeladen werd, mag je het rustig ziekelijk noemen.
Zal deze keer wel loslopen, een pakje naar Portugal kost voor transport al snel meer dan de inhoud waard is.
ppppffftttttttt het heeft altijd geleefd maar denk dat jij een heel lange winterslaap hebt gehouden, kijk eens in het archiefquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:29 schreef 08gnoT. het volgende:
Zo, dit subforum komt ook weer tot leven zie ik?
Dit hele subforum heeft een lange winterslaap gehouden, ik zag nooit RLS-topics in de AT en nu staan er heel de tijd al een paar bovenaan.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ppppffftttttttt het heeft altijd geleefd maar denk dat jij een heel lange winterslaap hebt gehouden, kijk eens in het archief
gewoon wel volgen, lekker veel lezen, je verbazen of je ergeren maar vooral gewoon veel lol onderling hoop ik, en mooie beelden van de SSquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:34 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Dit hele subforum heeft een lange winterslaap gehouden, ik zag nooit RLS-topics in de AT en nu staan er heel de tijd al een paar bovenaan.
Leuk voor jullie dat er weer een nieuwe reallifesoap komtIk volg het zelf niet.
Dan heb je niet heel de tijd zitten F5en...Wij waren gewoon hierquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:34 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Dit hele subforum heeft een lange winterslaap gehouden, ik zag nooit RLS-topics in de AT en nu staan er heel de tijd al een paar bovenaan.
Leuk voor jullie dat er weer een nieuwe reallifesoap komtIk volg het zelf niet.
Zelfs dat hoeft niet meerquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dan heb je niet heel de tijd zitten F5en...Wij waren gewoon hier
quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:15 schreef beequeen het volgende:
Als dit echt zo is, 1,50 per dag, haak ik bij voorbaat al af. Niet normaal.
denk dat het de meeste niet kan schelen of je nu gratis kan kijken of dat er een bedrag aan hangt, maar 45 euro vind ik gewoon erg veel geld, iedereen die ik lees wil er best voor betalen 10 a 15 euro, vind ik ook wel een mooi bedrag.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ga enkel de dagen betalen waarvan ik weet dat ik veel ga kijken, weekend dus. Reclame begint pas irritant te worden als je lang kijkt.
[..]
, je kan gewoon gratiesch kijken. Zoveel je wil.
Jaja nou weten we het welquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
denk dat het de meeste niet kan schelen of je nu gratis kan kijken of dat er een bedrag aan hangt, maar 45 euro vind ik gewoon erg veel geld, iedereen die ik lees wil er best voor betalen 10 a 15 euro, vind ik ook wel een mooi bedrag.
dat om de 5 minuten reklame zie ik echt niet zitten, weet nu al dat ik me dan ga ergeren, nee laat er maar een mooie bedrag aan de stream hangen.
nee zei het nog extra en speciaal alleen voor jou Souryquote:
done!! deal!! 9,95 per maand vind ik okey!quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Ze lezen mee heks, meten is voor hun weten, druk de prijzen, je gaat dus voor maximaal ¤ 10,00 that's it, take it of leave it
Heeeee snet ook weer van de partij!!quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:12 schreef snetje het volgende:
[..]
done!! deal!! 9,95 per maand vind ik okey!
Naar verluidt zal het vogeltje hier niets meer lekken. Hij is tegen een rode kater aangelopen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wachten is niet mijn sterkste kant, gewoon lekker blijven zeiken tot er wat bekend is wel
![]()
En dat vogeltje. . . Kan best dat Fok! / Piet het ook al wel weet maar netjes zn mond houdt omdat ie nog niks mag zeggen en het vogeltje in een betere positie is wel te lekken.
Eén woord: kinderachtigquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Naar verluidt zal het vogeltje hier niets meer lekker. Hij is tegen een rode kater aangelopen.![]()
Ja, maar dat is al zo lang geleden dat ik het al ben gaan romantiseren. In mijn beleving was de COS juist dan op z'n leukst.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:52 schreef itsme het volgende:
Ja en dan betaal je en dan worden de streams weer op zwart gezet iedere keer als er wat gebeurt. Weten jullie nog bij DGK? Hoe vaak we hier zaten te vloeken. En dan kregen we het ge-edit op televisie te zien.
haha ja precies. wie is waar? O kijk, het moet iets tussen Brian en Huub geweest zijn want die zijn er niet. Hotelletje voor Brian? Wij allemaal razend.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:56 schreef Marrije het volgende:En ook als de stream het dan weer deed, uitvogelen wat er was gebeurd (dat is dan wel weer met een d, verleden tijd).
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:05 schreef itsme het volgende:
[..]
haha ja precies. wie is waar? O kijk, het moet iets tussen Brian en Huub geweest zijn want die zijn er niet. Hotelletje voor Brian? Wij allemaal razend.hahahaha
Ik ook. Heb zelf het einde van DGK niet eens meer gezien. Was zo pissed off.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
gouden tijden
![]()
ik heb er wel zin in met dat SST
ik vond Huub wel een pisventje, maar kon zn grappen ook wel weer waarderen. Ik was niet pro of anti huub. Brian kon ik ook wel waarderen op zn tijdquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:11 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik ook. Heb zelf het einde van DGK niet eens meer gezien. Was zo pissed off.Dit keer proberen wat meer afstand te bewaren?
. (zeg ik altijd maar het lukt nooit zo goed)
Altijd die discussies. Er was altijd wel een enorme pro Rat bij en die kon ons dan op de kast jagen.
Hey was jij niet ook anti Huub? (OMG, dit bedoel ik nu. Dat ik met mijn slechte geheugen dat nog weet!)
Lol een pisventje. Hoe heette die huishoudster ook alweer. (en hoe gaat het met Natasja) natasia noemde ze zichzelf.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik vond Huub wel een pisventje, maar kon zn grappen ook wel weer waarderen. Ik was niet pro of anti huub. Brian kon ik ook wel waarderen op zn tijdNatasia, ik was wel anti natasia, maar dat ben ik nog wel
Gelukkig hadden we Jewski (?). Die wist altijd in enkele woorden samen te vatten wie de badguy en -girl waren.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:11 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik ook. Heb zelf het einde van DGK niet eens meer gezien. Was zo pissed off.Dit keer proberen wat meer afstand te bewaren?
. (zeg ik altijd maar het lukt nooit zo goed)
Altijd die discussies. Er was altijd wel een enorme pro Rat bij en die kon ons dan op de kast jagen.
Jewscky gewéldigquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Gelukkig hadden we Jewski (?). Die wist altijd in enkele woorden samen te vatten wie de badguy en -girl waren.
Nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:30 schreef itsme het volgende:
Hoe komt die dan aan zijn drugs daar?
Nou dat is dan makkelijk. Degene die ziek is, die niet kan slapen is de ex gebruikerquote:
Voor mensen die in een villa met zwembad wonen nota benequote:Op woensdag 9 februari 2011 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Probeer je te zeggen dat je sowieso geen RLS kijkt (je noemt het immers "dit soort onzin") of kijk je die onzin alleen maar als het gratis is?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:48 schreef klipper het volgende:
Snap sowieso niet dat mensen voor dit soort onzin betalen.
Ze kunnen tegenwoordig echt alles uitzenden, genoeg mensen die kijken.
Met twee Nederlandse zenders was er al niets op tv, maar nu met minimaal 10 Nederlandse zenders is het nog steeds bagger.
Ik kijk sowieso niet, dus zou er ook nooit voor betalen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Probeer je te zeggen dat je sowieso geen RLS kijkt (je noemt het immers "dit soort onzin") of kijk je die onzin alleen maar als het gratis is?
In het eerste geval is je post dus niets anders dan een afzeikpost naar degenen die het wel kijken en zelfs bereid zijn ervoor te betalen... maar goed, KLB 1.0 is dan ook gesloten.
En laten ze het nou precies zo geregeld hebbenquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:04 schreef klipper het volgende:
met verplichte reclames tussendoor zouden ze het prima gratis moeten kunnen houden, of in ieder geval de mensen die wel willen kijken de keuze moeten geven om hetzij gratis inclusief reclames of betaald reclamevrij te kunnen kijken.
ik ben 13quote:Van pubers kan ik het trouwens wel begrijpen dat ze kijken.
Misschien zou er een extra poll moeten komen met leeftijdsklasse van de kijkersgroep, daar ben ik dan weer wel benieuwd naar.
tof dan kan ik lekker milfhunten hier.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:16 schreef Leandra het volgende:
Lol! Volgens mij is dit een van de subfora met de hoogste gemiddelde leeftijd![]()
Je kunt hier zelfs gilfhuntenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
tof dan kan ik lekker milfhunten hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |