Gelukt:quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:38 schreef Maanvis het volgende:
iig heb ik digitale TV van Ziggo (toendertijd aangeschaft voor eredivisielive), eens kijken vanavond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Gelukt:Ben benieuwdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is echter 1 kanaal en dus 1 stream, ws. neem ik gewoon het streampakket en ga ik via Internet kijken omdat je dan zelf kan schakelen tussen de 4 streams ipv 1
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
Is dat een lekker wijf of zo, dat vogeltje? Dit is toch geen "scoop"?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wilt, maar dat vogeltje zit wel bovenop het nieuws! Het is al de derde keer dat ze een scoop van Fok! afpikken
Of het zijn de vier streams met het geluid van eentje. Beperkt is het in ieder geval wél.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ben benieuwd
Het is echter 1 kanaal en dus 1 stream, ws. neem ik gewoon het streampakket en ga ik via Internet kijken omdat je dan zelf kan schakelen tussen de 4 streams ipv 1
zelfde geval bij DGK tochquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Of het zijn de vier streams met het geluid van eentje. Beperkt is het in ieder geval wél.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Of het zijn de vier streams met het geluid van eentje. Beperkt is het in ieder geval wél.
4 streams, zijn 2 geluidskanalen en 2 zoomed-in beelden, de overige 2 zijn meestal van bovenaf gefilmd, iig 2 beeldsporen om te volgen ipv 1quote:
Mwa, als er weinig mensen mee kunnen leven kan hun commercieel directeur op zoek gaan nieuw werk, denk ik.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ga er maar van uit dat het niet de bedoeling van SBS/Endemol is dat jij ermee kunt leven
Ik ken die site niet.....Is dat een pré of is dat een nono?quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
Waarom mogen we het niet over Goldenpage hebben trouwens?
omdat die het nodig vonden een spamkloon aan te maken om hier te spammen. Aangezien we dat van geen enkele partij accepteren doen we dat ook niet van GP.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
Waarom mogen we het niet over Goldenpage hebben trouwens?
bedoel je mij? nee hoor ik was helemaal niet bezig met spammen ik doe overal normaal meequote:Op woensdag 9 februari 2011 18:25 schreef Danny het volgende:
[..]
omdat die het nodig vonden een spamkloon aan te maken om hier te spammen. Aangezien we dat van geen enkele partij accepteren doen we dat ook niet van GP.
Dat ookquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:57 schreef Laysa het volgende:
![]()
Het zijn de randzaken die die streams zo vermakelijk maken![]()
En de COSquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:57 schreef Laysa het volgende:
![]()
Het zijn de randzaken die die streams zo vermakelijk maken![]()
en inschakelen van media en politiekquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
jaja die ook...maar vooral dat domme gekift tussen sites....En dat gebel naar de redactie...
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
en inschakelen van media en politiek
Dat heb ik gemist echtquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
en inschakelen van media en politiek
Eerlijk gezegd vind ik dat leuker dan de streams...van die achterlijke mensen die echt alles serieus nemenquote:
Ja of klagen dat de streams zo duur zijn maar wel een vliegtuig met banner regelenquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik dat leuker dan de streams...van die achterlijke mensen die echt alles serieus nemen
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja of klagen dat de streams zo duur zijn maar wel een vliegtuig met banner regelen
Sjéé ik heb er zin inquote:
Was het daar maar bij gebleven, dan had je het nog ludiek kunnen noemen. Maar met de rest dat ook het huis binnengeladen werd, mag je het rustig ziekelijk noemen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja of klagen dat de streams zo duur zijn maar wel een vliegtuig met banner regelen
Op één of ander manier denk ik dat sommige dat voor lief nemen. Hoe sad iid. We zullen het zienquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Was het daar maar bij gebleven, dan had je het nog ludiek kunnen noemen. Maar met de rest dat ook het huis binnengeladen werd, mag je het rustig ziekelijk noemen.
Zal deze keer wel loslopen, een pakje naar Portugal kost voor transport al snel meer dan de inhoud waard is.
ppppffftttttttt het heeft altijd geleefd maar denk dat jij een heel lange winterslaap hebt gehouden, kijk eens in het archiefquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:29 schreef 08gnoT. het volgende:
Zo, dit subforum komt ook weer tot leven zie ik?
Dit hele subforum heeft een lange winterslaap gehouden, ik zag nooit RLS-topics in de AT en nu staan er heel de tijd al een paar bovenaan.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ppppffftttttttt het heeft altijd geleefd maar denk dat jij een heel lange winterslaap hebt gehouden, kijk eens in het archief
gewoon wel volgen, lekker veel lezen, je verbazen of je ergeren maar vooral gewoon veel lol onderling hoop ik, en mooie beelden van de SSquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:34 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Dit hele subforum heeft een lange winterslaap gehouden, ik zag nooit RLS-topics in de AT en nu staan er heel de tijd al een paar bovenaan.
Leuk voor jullie dat er weer een nieuwe reallifesoap komtIk volg het zelf niet.
Dan heb je niet heel de tijd zitten F5en...Wij waren gewoon hierquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:34 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Dit hele subforum heeft een lange winterslaap gehouden, ik zag nooit RLS-topics in de AT en nu staan er heel de tijd al een paar bovenaan.
Leuk voor jullie dat er weer een nieuwe reallifesoap komtIk volg het zelf niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |