Albert Verlindequote:Op maandag 7 februari 2011 13:25 schreef Hephaistos. het volgende:
Jack Wouterse kan ik niet verdragen, dus heb hem niet gekeken. Wie is er de volgende keer?
Volgende keer is dus laatste keer van deze serie en is vanavond.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:25 schreef Hephaistos. het volgende:
Jack Wouterse kan ik niet verdragen, dus heb hem niet gekeken. Wie is er de volgende keer?
Dat bewijst ie nu idd weer zin na zin...quote:Op maandag 7 februari 2011 20:39 schreef golfer het volgende:
Je moet met Albert niet over journalistiek praten. Het is geen journalist.
Ik heb helaas alleen de eerste helft gezien. Heeft hij niet lopen jammeren over dat lintje van vorig jaar en zijn goede werk?quote:Op maandag 7 februari 2011 21:27 schreef Euridice het volgende:
Wat ik mij achteraf vraag, hoe zat het met de directe familie van Anthonie, uiteraard is zijn vrouw de dichtstbijzijnde, maar daarna??
Zijn moeder, vader, broer of zus?
En niet de man van de broer van zijn vrouw.
Was er ook inspraak van deze mensen, ze zijn nooit ergens genoemd.
Voor de rest vond ik het een grote jammerklacht over zijn mislukte erkenning, nee, het feit dat je als eerste een programma als Boulevard financieel aantrekkelijk hebt gemaakt is geen aanwinst om over 200 jaar nog herinnerd te worden, doei.
Yups. Hoewel die 2 zo met elkaar verweven zijn dat ze ongeveer 1 persoon zijn.quote:Op maandag 9 januari 2012 15:27 schreef k_man het volgende:
LA Raeven... volgens mij de eerste keer dat er twee gasten tegelijk zijn?
Ja het komt tegelijk met Spoorloos, beetje jammer. Nasrdin lijkt me leukquote:Op maandag 9 januari 2012 15:17 schreef golfer het volgende:
Leuk dat het er weer is. Even kijken hoe ik dat qua programmering erbij kan proppen.
Spoorloos neem ik dus maar op. En Wilfried kijk ik rechtstreeks.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:08 schreef alors het volgende:
Ja het komt tegelijk met Spoorloos, beetje jammer. Nasrdin lijkt me leuk
Donder op. We zijn tien minuten bezig man.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:11 schreef golfer het volgende:
Hij blijft wel heel erg voornamelijk hangen in dat Gouden Kalfgedoe.
Is toch niet zo raar? Toen kreeg ie, deels terecht, voor het eerst een lading stront over zich heen.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:11 schreef golfer het volgende:
Hij blijft wel heel erg voornamelijk hangen in dat Gouden Kalfgedoe.
Waarom (deels) terecht?quote:Op maandag 9 januari 2012 21:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is toch niet zo raar? Toen kreeg ie, deels terecht, voor het eerst een lading stront over zich heen.
Donder zelf op!quote:Op maandag 9 januari 2012 21:12 schreef k_man het volgende:
Donder op. We zijn tien minuten bezig man.
Hij kreeg die prijs vanwege zijn acteerprestaties, niet vanwege zijn afkomst.quote:
Waar heb je het over ?quote:Op maandag 9 januari 2012 21:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Donder zelf op!
Maar hij blijft in het zelfde kringetje rondpraten als in het interview van een paar weken geleden in het Volkskrant Magazine.
Gouden Kalf, Marokko, Identiteit, Hypochondrie, Vriendin.
Waarom? Ohja je mag alleen maar benadrukken dat iemand Marokkaan is als ze crimineel zijnquote:Op maandag 9 januari 2012 21:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij kreeg die prijs vanwege zijn acteerprestaties, niet vanwege zijn afkomst.
Dat benadrukken van zijn afkomst had niet gehoeven.
Was niet serieus, toch? Als het echt al twee uur 's nachts was hadden ze al wel gekookt.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:20 schreef alors het volgende:
Mooi wel hoe ze er naast kunnen zitten met de tijd
Nee volgens mij bedoelden ze 's middags... maar het was wel een grap. Maar in het echt is het ook wel eens zo.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:23 schreef k_man het volgende:
[..]
Was niet serieus, toch? Als het echt al twee uur 's nachts was hadden ze al wel gekookt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Nou zeg, als je zulke dingen meemaakt, dan vind ik dat niet raar.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Hij kruipt wel een beetje in de slachtofferrol...
Maakt niet uit, straks komt er toch een clash. Dan zet hij al zijn verongelijktheid om in woede.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Hij kruipt wel een beetje in de slachtofferrol...
quote:Op maandag 9 januari 2012 21:41 schreef Staal het volgende:
In een half uur gaat mijn mening van aardige jongen naar vervelend ventje..
En Stofje, dat is het is inderdaad, het is te gemaakt.
quote:Op maandag 9 januari 2012 21:35 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Hij acteert veel momenteel inderdaad...
Nee dan Wouterse die om 6 uur sochtends over gehaktballen begint.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:46 schreef k_man het volgende:
Het is drie uur 's nachts en hij praat nog steeds door en door en door...
Wilfried is als stille hint maar eens in bed gaan liggen.
Nee, dat ben je niet.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:44 schreef alors het volgende:
Ik zal wel de enige zijn, maar ik vind hem een sympathieke jongen en ik geloof hem wel.
Ja is een topic overquote:Op maandag 9 januari 2012 21:54 schreef Staal het volgende:
Ik vond Claudia maar niks, maar zag laatst haar show en vond dat ze het goed deed.
Ze moet alleen niet meer bij die verrekte spinkhaan aan tafel gaan zitten.
Rambam nu.
Is daar een topic over? Ik wil die Olgilvie wel op zijn snufferd zien gaan.
Omgekeerde hier. Vind d'r wel ok, maar ze moet geen theatershows maken.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:54 schreef Staal het volgende:
Ik vond Claudia maar niks, maar zag laatst haar show en vond dat ze het goed deed.
Precies dit.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:56 schreef Weakling het volgende:
[..]
Omgekeerde hier. Vind d'r wel ok, maar ze moet geen theatershows maken.
Ja, ik ga zeker kijken. Vind haar een leuke vrouw. Pas na haar show. Vond het knap want een one man show heet niet voor niets een one man show. Vrouwen kunnen het meestal niet en zij deed het echt heel aardig. Bij de sprinkhaan komt ze niet tot haar recht. Ja, typisch de vrouwenrol als ginnegappende tafeldame. Schenkt nog net geen drankjes in. Dat zien de mennekes hier natuurlijk heel graag, maar ik niet.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:56 schreef roos85 het volgende:
Lijkt me wel een leuke uitzending met Claudia.
Ik vind jouw post altijd zo leuk, ik word er helemaal vrolijk van. Zo positief als jij in het leven staat, daar heb ik echt waardering voor. Het zonnetje van Fok!quote:Op maandag 9 januari 2012 21:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Precies dit.
Als tafeldame bij DWDD past ze prima, want die hele show is toch al kut.
Vrolijke PI erbijquote:Op maandag 9 januari 2012 22:11 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik vind jouw post altijd zo leuk, ik word er helemaal vrolijk van. Zo positief als jij in het leven staat, daar heb ik echt waardering voor. Het zonnetje van Fok!
Nee. Volkomen oninteressante gast en daarom ook niet verder gekeken.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar heb je het over ?
Ik vind hem sympathiek.
Nu over mayonaisse. Vind je wel interessant ?
Mwah, ze gingen van 21.00 naar 02.57 ofzo? En toen was het al snel 10 uur geweest. Denk dat Wilfried ook snel uitgepraat was met 'm, gaf 'ie ook al aan op de radio trouwens.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:46 schreef k_man het volgende:
Het is drie uur 's nachts en hij praat nog steeds door en door en door...
Wilfried is als stille hint maar eens in bed gaan liggen.
Liverpool stond met 0-3 achter tegen AC Milan.quote:Op maandag 9 januari 2012 22:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee. Volkomen oninteressante gast en daarom ook niet verder gekeken.
Alles wat ie zei had ie al een paar weken eerder ook in het VK-magazine gezegd.
Het blijft een acteur en hij acteert zichzelf vooral.
Ja, want ook daarvan wist ik na een paar keer kijken en lezen in de krant al de uitslag.quote:Op maandag 9 januari 2012 22:24 schreef tong80 het volgende:
Liverpool stond met 0-3 achter tegen AC Milan.
Ben je ook weggezapt ?
Was inderdaad helemaal nieuw.quote:Op maandag 9 januari 2012 22:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, want ook daarvan wist ik na een paar keer kijken en lezen in de krant al de uitslag.
Die gozer had niks nieuws toe te voegen aan alle interviews die ik al gezien/gelezen had met hem.
Maar misschien was het voor jou allemaal wel helemaal nieuw en interessant.
Toch mooi dat je dat met ons deelt.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:25 schreef Haaibaaike het volgende:
Nasrdin en Wilfried kijk ik morgen op uitzendinggemist ik heb Spoorloos gekeken..
Je alcoholgebruik tast je geheugen aan.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:12 schreef tong80 het volgende:
De laatste keer dat jij in vorm was was in 1964. Toen je sparringpartner was van Anton Geesink.
Shit je hebt gelijkquote:Op maandag 9 januari 2012 23:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Je alcoholgebruik tast je geheugen aan.
Het was in 1970 met Wim Ruska.
Ik vind dat naïeve en ietwat neurotische heel ontwapenend. Mooie man.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:06 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik vind het wel een sympathieke jongen. Een beetje naïef misschien.
Ja dat dacht ik dus ookquote:
Die siamese anorexia meiden volgende week?quote:Op maandag 16 januari 2012 21:50 schreef alors het volgende:
Twee gasten met brabo accenten, die trek ik niet hoor.
Limbo's, toch?quote:Op maandag 16 januari 2012 21:50 schreef alors het volgende:
Twee gasten met brabo accenten, die trek ik niet hoor.
Ik twijfelde nog, maar ik vond hen niet de moeite niet waard om het te gaan googlen...quote:
Ik vond het ook een mooie afleveringquote:
Ik skip hem ook bij voorbaat al ja.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:56 schreef alors het volgende:
[..]
Ik twijfelde nog, maar ik vond hen niet de moeite niet waard om het te gaan googlen...
Ik niet, ben wel benieuwd.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik skip hem ook bij voorbaat al ja.
Wat zijn dat? Heb je die ogen gezien?quote:Op maandag 16 januari 2012 21:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Die siamese anorexia meiden volgende week?
Dodelijk vermoeiend, denk ik.
In het Volkskrant-Magazine van een aantal weken/maanden geleden stond ooit een dubbelportret van die 2. Echt...doodeng en redelijk tot erg gestoord.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Wat zijn dat? Heb je die ogen gezien?
Reden temeer om wel te kijken.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:18 schreef golfer het volgende:
[..]
In het Volkskrant-Magazine van een aantal weken/maanden geleden stond ooit een dubbelportret van die 2. Echt...doodeng en redelijk tot erg gestoord.
Ja, precies. Ik vind het juist interessant.quote:
Wie zijn het? Ik vond het complete zombies. Als ik ze in Fallout 3 tegen kom, knal ik ze neer.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:18 schreef golfer het volgende:
[..]
In het Volkskrant-Magazine van een aantal weken/maanden geleden stond ooit een dubbelportret van die 2. Echt...doodeng en redelijk tot erg gestoord.
Geen idee wie het zijn, maar die aflevering met bijvoorbeeld Klinkhamer, die ik als persoon nou niet echt als een sympathieke man zie, was wel erg boeiend. En vooral hoe hij de tijd bizar goed wist in te schatten.quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:03 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja, precies. Ik vind het juist interessant.
http://cineville.nl/films/la-raeven-de-verbeelding-voorbijquote:Op woensdag 18 januari 2012 00:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Geen idee wie het zijn, maar die aflevering met bijvoorbeeld Klinkhamer, die ik als persoon nou niet echt als een sympathieke man zie, was wel erg boeiend. En vooral hoe hij de tijd bizar goed wist in te schatten.
Ik had ze net weten te googelen ja. Een zuid-limburgse/Noord-vlaamse anorexia-tweeling met psychische problemen en artistieke neigingen. Correct?quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:11 schreef Staal het volgende:
[..]
http://cineville.nl/films/la-raeven-de-verbeelding-voorbij
Ze omschrijft zelf iets wat nog wel een beetje op een burnout lijkt.quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:12 schreef Fabss het volgende:
Aflevering met Claudia was goed.![]()
Miste soms was scherpte en je merkte dat Claudia toch wel berekend was en graag haar verhaal wilde vertellen. Hiervoor hoefde Wilfried niet heel erg te peuteren.
Mooi was dat stukje ontwapenheid toen ze het had over de bruiloft.
Verder is Claudia idd (lijkt me) een tikske oververmoeid. Overspannen kan je het denk ik niet noemen want dan kan je meestal niets meer. Het ligt er erg aan hoe je het zelf benadert.
Fijn dat dit programma er weer is
Bekijk het linkje en of lees de bijbehorende tekst eens.quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik had ze net weten te googelen ja. Een zuid-limburgse/Noord-vlaamse anorexia-tweeling met psychische problemen en artistieke neigingen. Correct?
Klopt. Het neigt er wel sterk naar. Ik denk zelf dat ze nu net op tijd ingrijpt. Ik ken mensen die een burnout hebben gehad en daar was geen zee mee te bevaren en die waren maanden uit de roulatie en deden weinig sociaals meer. Dus ik denk dat Claudia net optijd door had dat ze roofbouw op drzelf aan het plegen is.quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ze omschrijft zelf iets wat nog wel een beetje op een burnout lijkt.
Dat krijg je met mensen die echt denken dat de wereld om hun heen draait. Die denken dat alles stopt als ze niet meer in de picture zijn. I got news for you, als je er niet meer bent gaan we gewoon weer vrolijk door alsof er niets gebeurd is...quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:18 schreef Fabss het volgende:
[..]
Klopt. Het neigt er wel sterk naar. Ik denk zelf dat ze nu net op tijd ingrijpt. Ik ken mensen die een burnout hebben gehad en daar was geen zee mee te bevaren en die waren maanden uit de roulatie en deden weinig sociaals meer. Dus ik denk dat Claudia net optijd door had dat ze roofbouw op drzelf aan het plegen is.
Maar goed dat ligt een beetje aan je definitie ervan
Dat had ik ook.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:41 schreef Staal het volgende:
In een half uur gaat mijn mening van aardige jongen naar vervelend ventje..
En Stofje, dat is het is inderdaad, het is te gemaakt.
Klopt.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:45 schreef Copycat het volgende:
Ze hadden/hebben toch een heel ziekelijke, symbiotische relatie?
Ah oke...quote:Op maandag 23 januari 2012 20:45 schreef Copycat het volgende:
Ze hadden/hebben toch een heel ziekelijke, symbiotische relatie?
Dat ligt niet aan jouquote:Op maandag 23 januari 2012 21:17 schreef k_man het volgende:
Ligt het aan mij of zit in werkelijk alles wat L. tegen A. zegt een valse ondertoon?
En omgekeerdquote:Op maandag 23 januari 2012 21:17 schreef k_man het volgende:
Ligt het aan mij of zit in werkelijk alles wat L. tegen A. zegt een valse ondertoon?
Je hoeft niet te kijken.quote:
Nee, omgekeerd is het minder. Vooral L. is heel vals tegen haar zus.quote:
Ja, da's waarquote:Op maandag 23 januari 2012 21:22 schreef k_man het volgende:
[..]
Nee, omgekeerd is het minder. Vooral L. is heel vals tegen haar zus.
Ik begin ze een beetje zielig te vinden trouwens. Treurig, meelijwekkend.
Alles erna er uit kotsenquote:Op maandag 23 januari 2012 21:26 schreef VaderVanJezus het volgende:
Hoe komt dat mens zo dun? Ze zit constant te vreten.
Plus zuipen. Dus dat wordt straks kotsen?quote:
Jij snapt Anorexia duidelijk nietquote:Op maandag 23 januari 2012 21:26 schreef VaderVanJezus het volgende:
Hoe komt dat mens zo dun? Ze zit constant te vreten.
Ja, ik kan uiteindelijk wel iets voelen bij beide kanten van het verhaal. Het is eigenljik voor beide heel sneu hoe het nu gaat. Het is zo zielig hoe A. op het laast vroeg of ze alsjeblieft met L. mee naar huis mocht.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:48 schreef Weakling het volgende:
Ik snap het gemene van L wel zo langzamerhand eerlijk gezegd.
Dat wel ja. Zeker geen spijt dat ik gekeken heb. Het is bizar hoe die zusterliefde hier werkt.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:51 schreef TUFKAL het volgende:
Mooie aflevering weer trouwens. Bizarre zus relatie.
Kunst heh....quote:Op maandag 23 januari 2012 21:49 schreef Naamah het volgende:
Wat ontzettend triest dit. En wou het net zeggen, Liesbeth gedraagt zich echt als een kind van 8 en hoe A. daarin meegaat is ook niet normaal.
Ik zeg: BIZAR
Inderdaad, als een klein kind dat zich volledig afhankelijk maakt van d'r zus en daarmee een enorme claim op het leven van L legt. Logisch dat L vervolgens daarvan probeert los te breken en bijna niet anders kan dan hard tegen A zijn.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:51 schreef k_man het volgende:
Ja, ik kan uiteindelijk wel iets voelen bij beide kanten van het verhaal. Het is eigenljik voor beide heel sneu hoe het nu gaat. Het is zo zielig hoe A. op het laast vroeg of ze alsjeblieft met L. mee naar huis mocht.
qftquote:Op maandag 23 januari 2012 21:54 schreef Weakling het volgende:
[..]
Inderdaad, als een klein kind dat zich volledig afhankelijk maakt van d'r zus en daarmee een enorme claim op het leven van L legt. Logisch dat L vervolgens daarvan probeert los te breken en bijna niet anders kan dan hard tegen A zijn.
Ik dan blijkbaar ook niet. Kotst ze het dan uit? Is het dan niet boulimia?quote:
Hoezo, mensen met anorexia eten toch juist niks?quote:
Ja, en dat is in het begin ook gezegd.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:54 schreef Naamah het volgende:
[..]
Ik dan blijkbaar ook niet. Kotst ze het dan uit? Is het dan niet boulimia?
Ok, heb de eerste paar minuten niet opgelet. Dacht dat anorexia weinig eten was en boulimia vreetbuien en kotsen.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:55 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ja, en dat is in het begin ook gezegd.
Dat klopt.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:56 schreef Naamah het volgende:
Ok, heb de eerste paar minuten niet opgelet. Dacht dat anorexia weinig eten was en boulimia vreetbuien en kotsen.
Leuk!quote:Op maandag 23 januari 2012 22:01 schreef NouMooiNiet het volgende:
Volgende week Herman! Dat wordt leuk!!
Volgende week ben jij te gastquote:Op maandag 23 januari 2012 22:08 schreef Staal het volgende:
Gemist. Verdorie. Hopelijk straks nog even kijken.
Jawel. Ze kotsen het uit. Alles draait om eten.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:55 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Hoezo, mensen met anorexia eten toch juist niks?
En wat is boulimia dan?quote:Op maandag 23 januari 2012 22:12 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Jawel. Ze kotsen het uit. Alles draait om eten.
Het lijkt ook heel erg op elkaar. Anorexia gaat iig gepaard met vreetbuien.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En wat is boulimia dan?Dat is eten en kotsen... En anorexia = uithongeren. Geen hap. Boulimia is volproppen.
Een gemiddelde Amerikaanse dikkerd met anorexia vergelijkenquote:Op maandag 23 januari 2012 22:37 schreef waxmask het volgende:
Zielige ziektes waar ik eigenlijk net als met vetkleppen maar weinig meelij mee heb. Als ik me volspuit en snuif denken jullie precies hetzelfde. Rijkeluis problemen, tik voor de kop heb je nodig!
Het zijn allemaal eetziektes en beide zijn dodelijk, daar houdt inderdaad de vergelijking op!quote:Op maandag 23 januari 2012 22:41 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Een gemiddelde Amerikaanse dikkerd met anorexia vergelijken![]()
En ondertussen zijn muil volproppen zeker...dat soort lui ken ik ja...quote:Op maandag 30 januari 2012 21:09 schreef Karina het volgende:
Hij zegt zelf al, ik moet weer op dieet.
Terwijl zijn motto toch zou moeten zijn, geen woorden maar daden.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:10 schreef waxmask het volgende:
[..]
En ondertussen zijn muil volproppen zeker...dat soort lui ken ik ja...
Nog zo'n vetklep...quote:Op maandag 30 januari 2012 21:13 schreef Meike26 het volgende:
Niet zo mauwen hier... of je hem nu wel of niet mag... hij is gewoon gepassioneerd van eten en het is tenminste een persoonlijkheid, net zoals vele andere koks. Hadden jullie liever Pierre Wind gehad dan... Dan had ik echt respect voor Wilfried gehad om 24 uur mee opgesloten te zitten
PW is een hyper ventje, Den Blijker is standaard sacherijnig...quote:Op maandag 30 januari 2012 21:14 schreef Karina het volgende:
Ik mag hem wel hoor, ik vind het een charmante man. Pierre Wind vind ik ook leuk trouwens, op een rare manier.
Je kent hem of ben jij de nieuwe kloon van rubje?quote:Op maandag 30 januari 2012 21:15 schreef waxmask het volgende:
Den Blijker is standaard sacherijnig...
Volg hem al wat jaartjes ja...quote:Op maandag 30 januari 2012 21:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kent hem of ben jij de nieuwe kloon van rubje?
Nooit van steak tartare gehoord?quote:
Je hebt het regelmatig gegeten?quote:
Je eet ook geen filet americain?quote:
quote:Op maandag 30 januari 2012 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Je eet ook geen filet americain?
Lust ik zelf ook niet trouwens.
Ik at weleens rauw gehakt als mijn moeder gehaktballen maakte![]()
Ja, dus?quote:
Wat doet dat er nu toe....als je maar vaak genoeg stront eet vindt je het vanzelf lekker of wat?quote:Op maandag 30 januari 2012 21:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, dus?
Heb je het regelmatig gegeten of niet?
Er is geen cameraman daar binnen.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:30 schreef waxmask het volgende:
Heb het te doen met die camera man...wat een paardenlucht met die sigaren....
Ah ok wist ik niet... BTW bij BB open er wel cameramensen achter de spiegels...quote:Op maandag 30 januari 2012 21:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Er is geen cameraman daar binnen.
Camera's worden net als bij Big Brother op afstand bediend.
Wat het er toe doet is dat jij met je (voor)oordelen komt zonder te weten waar je het over hebt.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:31 schreef waxmask het volgende:
[..]
Wat doet dat er nu toe....als je maar vaak genoeg stront eet vindt je het vanzelf lekker of wat?
Ik heb het dus gegeten...heeft niks met vooroordeel te maken.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat het er toe doet is dat jij met je (voor)oordelen komt zonder te weten waar je het over hebt.
Dat vind ik juist zo mooi aan dit programma en Wilfried, hij probeert het er toch uit te krijgen met gerichte vragen.quote:
Als je van iemand houdt die alleen maar over eten lult wel....quote:Op maandag 30 januari 2012 21:36 schreef Meike26 het volgende:
Zo saai is hij echt niet... ik denk dat als je een avondje met hem gaat eten/uitgaat/mee om gaat, het echt wel gezellig is, bovendien lijkt het mij iemand die goed verhalen/anekdotes kan vertellen.
Een random verjaardag in zijn priveleven zal heus wel gezellig en alles behalve saai zijn.
Hij heeft gewoon een muur/burgt om zich heen !
Bij Herman lijkt het vooralsnog niet echt te lukken.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:34 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Dat vind ik juist zo mooi aan dit programma en Wilfried, hij probeert het er toch uit te krijgen met gerichte vragen.
Dat is dus die muur... het lijkt mij dat hij in zijn prive leven echt wel openhartiger is hoorquote:Op maandag 30 januari 2012 21:37 schreef waxmask het volgende:
[..]
Als je van iemand houdt die alleen maar over eten lult wel....
Jij date ook met bajesklanten zeker? Klinkt erg als die suikertante van Joran namelijk. Iets in iemand zien wat niemand anders ziet....quote:Op maandag 30 januari 2012 21:38 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Dat is dus die muur... het lijkt mij dat hij in zijn prive leven echt wel openhartiger is hoor
Die 15kg is nergens meer te bespeuren hoor...is misschien niet uitgezonden, maar sommige dingen kun jezelf ook invullen...quote:Op maandag 30 januari 2012 21:47 schreef NouMooiNiet het volgende:
ik vind eigenlijk dat ze maar weinig eten..
Nee ik date met niemand... Ik ken alleen genoeg mensen die ook andere onderwerpen aan snijden om het niet over hun zelf te hebben. Voornamelijk mannen doen dat. Die willen gewoon niet gelijk hun hart luchten... Herman den Blijker en Joran met elkaar vergelijkenquote:Op maandag 30 januari 2012 21:42 schreef waxmask het volgende:
[..]
Jij date ook met bajesklanten zeker? Klinkt erg als die suikertante van Joran namelijk. Iets in iemand zien wat niemand anders ziet....
Nee, ik vergelijk jou met het type suikertante wat Joran probeerde te helpen tegen beter weten in...quote:Op maandag 30 januari 2012 21:49 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Nee ik date met niemand... Ik ken alleen genoeg mensen die ook andere onderwerpen aan snijden om het niet over hun zelf te hebben. Voornamelijk mannen doen dat. Die willen gewoon niet gelijk hun hart luchten... Herman den Blijker en Joran met elkaar vergelijken
Rug toch?quote:Op maandag 30 januari 2012 21:52 schreef golfer het volgende:
Volgende week een ADHD-er met een ex-tumor in z'n kop.
Oh, dat zou ook kunnen. Heb dat allemaal niet zo gevolgd.quote:
Wat vind je er charmant aan Karina?quote:Op maandag 30 januari 2012 21:14 schreef Karina het volgende:
Ik mag hem wel hoor, ik vind het een charmante man. Pierre Wind vind ik ook leuk trouwens, op een rare manier.
Dat zag je en dat voelde je inderdaad... ook wel een kwestie van knip en plak, maar je merkte dat het net ff wat te lang duurde op sommige momenten.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:56 schreef Staal het volgende:
Vond het leuk om te kijken. Maar Herman heeft een heel dik harnas, dat is niks nieuws.
Het lijkt me dat het een aantal uren flink lastig is geweest voor Wilfried. Maar dit was al heel wat voor Herman den Blijker.
Nu weer iemand die charmant opnoemt, ik vind Herman ook wel iets hebben, maar ik kan m'n vinger er niet op leggen, en charmant zou ik dan weer niet zeggen...quote:Op maandag 30 januari 2012 21:56 schreef Meike26 het volgende:
Ik ben geen fan van Herman den Blijker, ik houd er alleen wel van als mensen hun zelf blijven als ze op televisie zijn. Hij doet niet alsof...Hij doet niet overdreven... Gewone een charmante man
Dat begon met dat Herman zelf opperde dat hij bang was saai over te komen.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat zag je en dat voelde je inderdaad... ook wel een kwestie van knip en plak, maar je merkte dat het net ff wat te lang duurde op sommige momenten.
Ze gingen ook redelijk vroeg slapen vond ik en dan ineens prikt Wilfried ff met het woordje saai wat herman tot op de dag van vandaag niet lekker zal zitten
Net als het prikwoordje 'gemeen' bij de zusjes van vorige week
quote:Op maandag 30 januari 2012 22:17 schreef Meike26 het volgende:
Hij straalt charisma uit, zelfverzekerdheid en ook een bepaalde manier van gezelligheid...
Nu ken ik Den Blijker helemaal niet en heb heus wel eens wat van zijn programma's gezien, maar ik ken wel mensen die ook gesloten zijn en toch ook dat zelfde charisma uitstralen. Iemand die leuk verhalen kan vertellen, jou het gevoel geeft dat je op je gemak kan zijn bij die persoon en dat als jij ook geeft, hij ook zal terug geven. Hij heeft denk ik echt wel een soort van romantiek in zich, maar zeker niet voor iedereen. Bovendien is hij kok en weet hij donders goed hoe je een restaurant vol krijgt, dus weet hij ook wel wat sfeer betekend !
Hou jij eens op met je sneue opmerkingen altijd...quote:Op maandag 30 januari 2012 22:35 schreef k_man het volgende:
Hmm, ik vond het niet bijzonder. Weinig diepgang, eigenlijk geen moment dat er wezenlijk contact was tussen Herman en Wilfried. Het ging niet onder de oppervlakte. Beetje oude jongens krentenbrood, beetje eten, beetje stoeien, maar weten we nu iets meer over wat Den Blijker beweegt?
quote:Op maandag 30 januari 2012 22:37 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hou jij eens op met je sneue opmerkingen altijd...
IK heb hem vorige week dan ook snel afgezet... was echt eng.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:45 schreef Staal het volgende:
Die van vorige week is heel ernstig.
Ze geven om uiterlijk. Je ziet twee heel onaantrekkelijk vrouwen. Ongezonde gelaatskleur, doffe haren.
Afschuwelijk dat ze zichzelf zo mishandelen.
Ik vond vorige week juist onverwachts fascinerend met die 2 zussen.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:51 schreef Meike26 het volgende:
IK heb hem vorige week dan ook snel afgezet... was echt eng.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |