Albert Verlindequote:Op maandag 7 februari 2011 13:25 schreef Hephaistos. het volgende:
Jack Wouterse kan ik niet verdragen, dus heb hem niet gekeken. Wie is er de volgende keer?
Volgende keer is dus laatste keer van deze serie en is vanavond.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:25 schreef Hephaistos. het volgende:
Jack Wouterse kan ik niet verdragen, dus heb hem niet gekeken. Wie is er de volgende keer?
Dat bewijst ie nu idd weer zin na zin...quote:Op maandag 7 februari 2011 20:39 schreef golfer het volgende:
Je moet met Albert niet over journalistiek praten. Het is geen journalist.
Ik heb helaas alleen de eerste helft gezien. Heeft hij niet lopen jammeren over dat lintje van vorig jaar en zijn goede werk?quote:Op maandag 7 februari 2011 21:27 schreef Euridice het volgende:
Wat ik mij achteraf vraag, hoe zat het met de directe familie van Anthonie, uiteraard is zijn vrouw de dichtstbijzijnde, maar daarna??
Zijn moeder, vader, broer of zus?
En niet de man van de broer van zijn vrouw.
Was er ook inspraak van deze mensen, ze zijn nooit ergens genoemd.
Voor de rest vond ik het een grote jammerklacht over zijn mislukte erkenning, nee, het feit dat je als eerste een programma als Boulevard financieel aantrekkelijk hebt gemaakt is geen aanwinst om over 200 jaar nog herinnerd te worden, doei.
Yups. Hoewel die 2 zo met elkaar verweven zijn dat ze ongeveer 1 persoon zijn.quote:Op maandag 9 januari 2012 15:27 schreef k_man het volgende:
LA Raeven... volgens mij de eerste keer dat er twee gasten tegelijk zijn?
Ja het komt tegelijk met Spoorloos, beetje jammer. Nasrdin lijkt me leukquote:Op maandag 9 januari 2012 15:17 schreef golfer het volgende:
Leuk dat het er weer is. Even kijken hoe ik dat qua programmering erbij kan proppen.
Spoorloos neem ik dus maar op. En Wilfried kijk ik rechtstreeks.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:08 schreef alors het volgende:
Ja het komt tegelijk met Spoorloos, beetje jammer. Nasrdin lijkt me leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |