Albert Verlindequote:Op maandag 7 februari 2011 13:25 schreef Hephaistos. het volgende:
Jack Wouterse kan ik niet verdragen, dus heb hem niet gekeken. Wie is er de volgende keer?
Volgende keer is dus laatste keer van deze serie en is vanavond.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:25 schreef Hephaistos. het volgende:
Jack Wouterse kan ik niet verdragen, dus heb hem niet gekeken. Wie is er de volgende keer?
Dat bewijst ie nu idd weer zin na zin...quote:Op maandag 7 februari 2011 20:39 schreef golfer het volgende:
Je moet met Albert niet over journalistiek praten. Het is geen journalist.
Ik heb helaas alleen de eerste helft gezien. Heeft hij niet lopen jammeren over dat lintje van vorig jaar en zijn goede werk?quote:Op maandag 7 februari 2011 21:27 schreef Euridice het volgende:
Wat ik mij achteraf vraag, hoe zat het met de directe familie van Anthonie, uiteraard is zijn vrouw de dichtstbijzijnde, maar daarna??
Zijn moeder, vader, broer of zus?
En niet de man van de broer van zijn vrouw.
Was er ook inspraak van deze mensen, ze zijn nooit ergens genoemd.
Voor de rest vond ik het een grote jammerklacht over zijn mislukte erkenning, nee, het feit dat je als eerste een programma als Boulevard financieel aantrekkelijk hebt gemaakt is geen aanwinst om over 200 jaar nog herinnerd te worden, doei.
Yups. Hoewel die 2 zo met elkaar verweven zijn dat ze ongeveer 1 persoon zijn.quote:Op maandag 9 januari 2012 15:27 schreef k_man het volgende:
LA Raeven... volgens mij de eerste keer dat er twee gasten tegelijk zijn?
Ja het komt tegelijk met Spoorloos, beetje jammer. Nasrdin lijkt me leukquote:Op maandag 9 januari 2012 15:17 schreef golfer het volgende:
Leuk dat het er weer is. Even kijken hoe ik dat qua programmering erbij kan proppen.
Spoorloos neem ik dus maar op. En Wilfried kijk ik rechtstreeks.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:08 schreef alors het volgende:
Ja het komt tegelijk met Spoorloos, beetje jammer. Nasrdin lijkt me leuk
Donder op. We zijn tien minuten bezig man.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:11 schreef golfer het volgende:
Hij blijft wel heel erg voornamelijk hangen in dat Gouden Kalfgedoe.
Is toch niet zo raar? Toen kreeg ie, deels terecht, voor het eerst een lading stront over zich heen.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:11 schreef golfer het volgende:
Hij blijft wel heel erg voornamelijk hangen in dat Gouden Kalfgedoe.
Waarom (deels) terecht?quote:Op maandag 9 januari 2012 21:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is toch niet zo raar? Toen kreeg ie, deels terecht, voor het eerst een lading stront over zich heen.
Donder zelf op!quote:Op maandag 9 januari 2012 21:12 schreef k_man het volgende:
Donder op. We zijn tien minuten bezig man.
Hij kreeg die prijs vanwege zijn acteerprestaties, niet vanwege zijn afkomst.quote:
Waar heb je het over ?quote:Op maandag 9 januari 2012 21:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Donder zelf op!
Maar hij blijft in het zelfde kringetje rondpraten als in het interview van een paar weken geleden in het Volkskrant Magazine.
Gouden Kalf, Marokko, Identiteit, Hypochondrie, Vriendin.
Waarom? Ohja je mag alleen maar benadrukken dat iemand Marokkaan is als ze crimineel zijnquote:Op maandag 9 januari 2012 21:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij kreeg die prijs vanwege zijn acteerprestaties, niet vanwege zijn afkomst.
Dat benadrukken van zijn afkomst had niet gehoeven.
Was niet serieus, toch? Als het echt al twee uur 's nachts was hadden ze al wel gekookt.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:20 schreef alors het volgende:
Mooi wel hoe ze er naast kunnen zitten met de tijd
Nee volgens mij bedoelden ze 's middags... maar het was wel een grap. Maar in het echt is het ook wel eens zo.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:23 schreef k_man het volgende:
[..]
Was niet serieus, toch? Als het echt al twee uur 's nachts was hadden ze al wel gekookt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Nou zeg, als je zulke dingen meemaakt, dan vind ik dat niet raar.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Hij kruipt wel een beetje in de slachtofferrol...
Maakt niet uit, straks komt er toch een clash. Dan zet hij al zijn verongelijktheid om in woede.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Hij kruipt wel een beetje in de slachtofferrol...
quote:Op maandag 9 januari 2012 21:41 schreef Staal het volgende:
In een half uur gaat mijn mening van aardige jongen naar vervelend ventje..
En Stofje, dat is het is inderdaad, het is te gemaakt.
quote:Op maandag 9 januari 2012 21:35 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Hij acteert veel momenteel inderdaad...
Nee dan Wouterse die om 6 uur sochtends over gehaktballen begint.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:46 schreef k_man het volgende:
Het is drie uur 's nachts en hij praat nog steeds door en door en door...
Wilfried is als stille hint maar eens in bed gaan liggen.
Nee, dat ben je niet.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:44 schreef alors het volgende:
Ik zal wel de enige zijn, maar ik vind hem een sympathieke jongen en ik geloof hem wel.
Ja is een topic overquote:Op maandag 9 januari 2012 21:54 schreef Staal het volgende:
Ik vond Claudia maar niks, maar zag laatst haar show en vond dat ze het goed deed.
Ze moet alleen niet meer bij die verrekte spinkhaan aan tafel gaan zitten.
Rambam nu.
Is daar een topic over? Ik wil die Olgilvie wel op zijn snufferd zien gaan.
Omgekeerde hier. Vind d'r wel ok, maar ze moet geen theatershows maken.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:54 schreef Staal het volgende:
Ik vond Claudia maar niks, maar zag laatst haar show en vond dat ze het goed deed.
Precies dit.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:56 schreef Weakling het volgende:
[..]
Omgekeerde hier. Vind d'r wel ok, maar ze moet geen theatershows maken.
Ja, ik ga zeker kijken. Vind haar een leuke vrouw. Pas na haar show. Vond het knap want een one man show heet niet voor niets een one man show. Vrouwen kunnen het meestal niet en zij deed het echt heel aardig. Bij de sprinkhaan komt ze niet tot haar recht. Ja, typisch de vrouwenrol als ginnegappende tafeldame. Schenkt nog net geen drankjes in. Dat zien de mennekes hier natuurlijk heel graag, maar ik niet.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:56 schreef roos85 het volgende:
Lijkt me wel een leuke uitzending met Claudia.
Ik vind jouw post altijd zo leuk, ik word er helemaal vrolijk van. Zo positief als jij in het leven staat, daar heb ik echt waardering voor. Het zonnetje van Fok!quote:Op maandag 9 januari 2012 21:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Precies dit.
Als tafeldame bij DWDD past ze prima, want die hele show is toch al kut.
Vrolijke PI erbijquote:Op maandag 9 januari 2012 22:11 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik vind jouw post altijd zo leuk, ik word er helemaal vrolijk van. Zo positief als jij in het leven staat, daar heb ik echt waardering voor. Het zonnetje van Fok!
Nee. Volkomen oninteressante gast en daarom ook niet verder gekeken.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar heb je het over ?
Ik vind hem sympathiek.
Nu over mayonaisse. Vind je wel interessant ?
Mwah, ze gingen van 21.00 naar 02.57 ofzo? En toen was het al snel 10 uur geweest. Denk dat Wilfried ook snel uitgepraat was met 'm, gaf 'ie ook al aan op de radio trouwens.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:46 schreef k_man het volgende:
Het is drie uur 's nachts en hij praat nog steeds door en door en door...
Wilfried is als stille hint maar eens in bed gaan liggen.
Liverpool stond met 0-3 achter tegen AC Milan.quote:Op maandag 9 januari 2012 22:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee. Volkomen oninteressante gast en daarom ook niet verder gekeken.
Alles wat ie zei had ie al een paar weken eerder ook in het VK-magazine gezegd.
Het blijft een acteur en hij acteert zichzelf vooral.
Ja, want ook daarvan wist ik na een paar keer kijken en lezen in de krant al de uitslag.quote:Op maandag 9 januari 2012 22:24 schreef tong80 het volgende:
Liverpool stond met 0-3 achter tegen AC Milan.
Ben je ook weggezapt ?
Was inderdaad helemaal nieuw.quote:Op maandag 9 januari 2012 22:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, want ook daarvan wist ik na een paar keer kijken en lezen in de krant al de uitslag.
Die gozer had niks nieuws toe te voegen aan alle interviews die ik al gezien/gelezen had met hem.
Maar misschien was het voor jou allemaal wel helemaal nieuw en interessant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |