Ik niet, ben wel benieuwd.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik skip hem ook bij voorbaat al ja.
Wat zijn dat? Heb je die ogen gezien?quote:Op maandag 16 januari 2012 21:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Die siamese anorexia meiden volgende week?
Dodelijk vermoeiend, denk ik.
In het Volkskrant-Magazine van een aantal weken/maanden geleden stond ooit een dubbelportret van die 2. Echt...doodeng en redelijk tot erg gestoord.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Wat zijn dat? Heb je die ogen gezien?
Reden temeer om wel te kijken.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:18 schreef golfer het volgende:
[..]
In het Volkskrant-Magazine van een aantal weken/maanden geleden stond ooit een dubbelportret van die 2. Echt...doodeng en redelijk tot erg gestoord.
Ja, precies. Ik vind het juist interessant.quote:
Wie zijn het? Ik vond het complete zombies. Als ik ze in Fallout 3 tegen kom, knal ik ze neer.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:18 schreef golfer het volgende:
[..]
In het Volkskrant-Magazine van een aantal weken/maanden geleden stond ooit een dubbelportret van die 2. Echt...doodeng en redelijk tot erg gestoord.
Geen idee wie het zijn, maar die aflevering met bijvoorbeeld Klinkhamer, die ik als persoon nou niet echt als een sympathieke man zie, was wel erg boeiend. En vooral hoe hij de tijd bizar goed wist in te schatten.quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:03 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja, precies. Ik vind het juist interessant.
http://cineville.nl/films/la-raeven-de-verbeelding-voorbijquote:Op woensdag 18 januari 2012 00:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Geen idee wie het zijn, maar die aflevering met bijvoorbeeld Klinkhamer, die ik als persoon nou niet echt als een sympathieke man zie, was wel erg boeiend. En vooral hoe hij de tijd bizar goed wist in te schatten.
Ik had ze net weten te googelen ja. Een zuid-limburgse/Noord-vlaamse anorexia-tweeling met psychische problemen en artistieke neigingen. Correct?quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:11 schreef Staal het volgende:
[..]
http://cineville.nl/films/la-raeven-de-verbeelding-voorbij
Ze omschrijft zelf iets wat nog wel een beetje op een burnout lijkt.quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:12 schreef Fabss het volgende:
Aflevering met Claudia was goed.![]()
Miste soms was scherpte en je merkte dat Claudia toch wel berekend was en graag haar verhaal wilde vertellen. Hiervoor hoefde Wilfried niet heel erg te peuteren.
Mooi was dat stukje ontwapenheid toen ze het had over de bruiloft.
Verder is Claudia idd (lijkt me) een tikske oververmoeid. Overspannen kan je het denk ik niet noemen want dan kan je meestal niets meer. Het ligt er erg aan hoe je het zelf benadert.
Fijn dat dit programma er weer is
Bekijk het linkje en of lees de bijbehorende tekst eens.quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik had ze net weten te googelen ja. Een zuid-limburgse/Noord-vlaamse anorexia-tweeling met psychische problemen en artistieke neigingen. Correct?
Klopt. Het neigt er wel sterk naar. Ik denk zelf dat ze nu net op tijd ingrijpt. Ik ken mensen die een burnout hebben gehad en daar was geen zee mee te bevaren en die waren maanden uit de roulatie en deden weinig sociaals meer. Dus ik denk dat Claudia net optijd door had dat ze roofbouw op drzelf aan het plegen is.quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ze omschrijft zelf iets wat nog wel een beetje op een burnout lijkt.
Dat krijg je met mensen die echt denken dat de wereld om hun heen draait. Die denken dat alles stopt als ze niet meer in de picture zijn. I got news for you, als je er niet meer bent gaan we gewoon weer vrolijk door alsof er niets gebeurd is...quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:18 schreef Fabss het volgende:
[..]
Klopt. Het neigt er wel sterk naar. Ik denk zelf dat ze nu net op tijd ingrijpt. Ik ken mensen die een burnout hebben gehad en daar was geen zee mee te bevaren en die waren maanden uit de roulatie en deden weinig sociaals meer. Dus ik denk dat Claudia net optijd door had dat ze roofbouw op drzelf aan het plegen is.
Maar goed dat ligt een beetje aan je definitie ervan
Dat had ik ook.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:41 schreef Staal het volgende:
In een half uur gaat mijn mening van aardige jongen naar vervelend ventje..
En Stofje, dat is het is inderdaad, het is te gemaakt.
Klopt.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:45 schreef Copycat het volgende:
Ze hadden/hebben toch een heel ziekelijke, symbiotische relatie?
Ah oke...quote:Op maandag 23 januari 2012 20:45 schreef Copycat het volgende:
Ze hadden/hebben toch een heel ziekelijke, symbiotische relatie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |