qftquote:Op maandag 23 januari 2012 21:54 schreef Weakling het volgende:
[..]
Inderdaad, als een klein kind dat zich volledig afhankelijk maakt van d'r zus en daarmee een enorme claim op het leven van L legt. Logisch dat L vervolgens daarvan probeert los te breken en bijna niet anders kan dan hard tegen A zijn.
Ik dan blijkbaar ook niet. Kotst ze het dan uit? Is het dan niet boulimia?quote:
Hoezo, mensen met anorexia eten toch juist niks?quote:
Ja, en dat is in het begin ook gezegd.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:54 schreef Naamah het volgende:
[..]
Ik dan blijkbaar ook niet. Kotst ze het dan uit? Is het dan niet boulimia?
Ok, heb de eerste paar minuten niet opgelet. Dacht dat anorexia weinig eten was en boulimia vreetbuien en kotsen.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:55 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ja, en dat is in het begin ook gezegd.
Dat klopt.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:56 schreef Naamah het volgende:
Ok, heb de eerste paar minuten niet opgelet. Dacht dat anorexia weinig eten was en boulimia vreetbuien en kotsen.
Leuk!quote:Op maandag 23 januari 2012 22:01 schreef NouMooiNiet het volgende:
Volgende week Herman! Dat wordt leuk!!
Volgende week ben jij te gastquote:Op maandag 23 januari 2012 22:08 schreef Staal het volgende:
Gemist. Verdorie. Hopelijk straks nog even kijken.
Jawel. Ze kotsen het uit. Alles draait om eten.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:55 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Hoezo, mensen met anorexia eten toch juist niks?
En wat is boulimia dan?quote:Op maandag 23 januari 2012 22:12 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Jawel. Ze kotsen het uit. Alles draait om eten.
Het lijkt ook heel erg op elkaar. Anorexia gaat iig gepaard met vreetbuien.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En wat is boulimia dan?Dat is eten en kotsen... En anorexia = uithongeren. Geen hap. Boulimia is volproppen.
Een gemiddelde Amerikaanse dikkerd met anorexia vergelijkenquote:Op maandag 23 januari 2012 22:37 schreef waxmask het volgende:
Zielige ziektes waar ik eigenlijk net als met vetkleppen maar weinig meelij mee heb. Als ik me volspuit en snuif denken jullie precies hetzelfde. Rijkeluis problemen, tik voor de kop heb je nodig!
Het zijn allemaal eetziektes en beide zijn dodelijk, daar houdt inderdaad de vergelijking op!quote:Op maandag 23 januari 2012 22:41 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Een gemiddelde Amerikaanse dikkerd met anorexia vergelijken![]()
En ondertussen zijn muil volproppen zeker...dat soort lui ken ik ja...quote:Op maandag 30 januari 2012 21:09 schreef Karina het volgende:
Hij zegt zelf al, ik moet weer op dieet.
Terwijl zijn motto toch zou moeten zijn, geen woorden maar daden.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:10 schreef waxmask het volgende:
[..]
En ondertussen zijn muil volproppen zeker...dat soort lui ken ik ja...
Nog zo'n vetklep...quote:Op maandag 30 januari 2012 21:13 schreef Meike26 het volgende:
Niet zo mauwen hier... of je hem nu wel of niet mag... hij is gewoon gepassioneerd van eten en het is tenminste een persoonlijkheid, net zoals vele andere koks. Hadden jullie liever Pierre Wind gehad dan... Dan had ik echt respect voor Wilfried gehad om 24 uur mee opgesloten te zitten
PW is een hyper ventje, Den Blijker is standaard sacherijnig...quote:Op maandag 30 januari 2012 21:14 schreef Karina het volgende:
Ik mag hem wel hoor, ik vind het een charmante man. Pierre Wind vind ik ook leuk trouwens, op een rare manier.
Je kent hem of ben jij de nieuwe kloon van rubje?quote:Op maandag 30 januari 2012 21:15 schreef waxmask het volgende:
Den Blijker is standaard sacherijnig...
Volg hem al wat jaartjes ja...quote:Op maandag 30 januari 2012 21:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kent hem of ben jij de nieuwe kloon van rubje?
Nooit van steak tartare gehoord?quote:
Je hebt het regelmatig gegeten?quote:
Je eet ook geen filet americain?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |