Dat ligt niet aan jouquote:Op maandag 23 januari 2012 21:17 schreef k_man het volgende:
Ligt het aan mij of zit in werkelijk alles wat L. tegen A. zegt een valse ondertoon?
En omgekeerdquote:Op maandag 23 januari 2012 21:17 schreef k_man het volgende:
Ligt het aan mij of zit in werkelijk alles wat L. tegen A. zegt een valse ondertoon?
Je hoeft niet te kijken.quote:
Nee, omgekeerd is het minder. Vooral L. is heel vals tegen haar zus.quote:
Ja, da's waarquote:Op maandag 23 januari 2012 21:22 schreef k_man het volgende:
[..]
Nee, omgekeerd is het minder. Vooral L. is heel vals tegen haar zus.
Ik begin ze een beetje zielig te vinden trouwens. Treurig, meelijwekkend.
Alles erna er uit kotsenquote:Op maandag 23 januari 2012 21:26 schreef VaderVanJezus het volgende:
Hoe komt dat mens zo dun? Ze zit constant te vreten.
Plus zuipen. Dus dat wordt straks kotsen?quote:
Jij snapt Anorexia duidelijk nietquote:Op maandag 23 januari 2012 21:26 schreef VaderVanJezus het volgende:
Hoe komt dat mens zo dun? Ze zit constant te vreten.
Ja, ik kan uiteindelijk wel iets voelen bij beide kanten van het verhaal. Het is eigenljik voor beide heel sneu hoe het nu gaat. Het is zo zielig hoe A. op het laast vroeg of ze alsjeblieft met L. mee naar huis mocht.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:48 schreef Weakling het volgende:
Ik snap het gemene van L wel zo langzamerhand eerlijk gezegd.
Dat wel ja. Zeker geen spijt dat ik gekeken heb. Het is bizar hoe die zusterliefde hier werkt.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:51 schreef TUFKAL het volgende:
Mooie aflevering weer trouwens. Bizarre zus relatie.
Kunst heh....quote:Op maandag 23 januari 2012 21:49 schreef Naamah het volgende:
Wat ontzettend triest dit. En wou het net zeggen, Liesbeth gedraagt zich echt als een kind van 8 en hoe A. daarin meegaat is ook niet normaal.
Ik zeg: BIZAR
Inderdaad, als een klein kind dat zich volledig afhankelijk maakt van d'r zus en daarmee een enorme claim op het leven van L legt. Logisch dat L vervolgens daarvan probeert los te breken en bijna niet anders kan dan hard tegen A zijn.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:51 schreef k_man het volgende:
Ja, ik kan uiteindelijk wel iets voelen bij beide kanten van het verhaal. Het is eigenljik voor beide heel sneu hoe het nu gaat. Het is zo zielig hoe A. op het laast vroeg of ze alsjeblieft met L. mee naar huis mocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |