Helpt bij mij in zo'n periode altijd door goed te plannen en dan ook daadwerkelijk goed bezig en die uren afwisselen met leuke pauzes. Serie kijken of een spelletje spelen. Je bent natuurlijk thuis bezig dus je kunt de pauzes zo leuk maken als je zelf wil.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:13 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Pff, als ik er aan denk nog maanden zo door te moeten met mn scriptie word ik echt depressiefElke dag thuis echter de pc.. blegh
soms moet je je erbij neerleggen dat dat er nooit meer in zit. En niet meer naar het verleden kijken maar naar de toekomst...anders kom je nooit uit die put...quote:Op maandag 7 februari 2011 11:30 schreef Apotheose het volgende:
ik wil dat alles weer zoals vanouds wordt. Thats all. Thats really all
mij lukt dat niet. Ook al begrijpt niemand datquote:Op maandag 7 februari 2011 11:50 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
soms moet je je erbij neerleggen dat dat er nooit meer in zit. En niet meer naar het verleden kijken maar naar de toekomst...anders kom je nooit uit die put...
Ja hier ook wel, vier dan me verjaardag.quote:
De dokters wisten niet wat het was of je bent pas na een half jaar naar de dokter gestapt?quote:Op maandag 7 februari 2011 12:38 schreef WeirdlyWired het volgende:
Goed. Na ongeveer een half jaar gokken wat het is, heb ik sinds vandaag duidelijkheid.
Zalfje gekregen en nu maar hopen dat het werkt.
Ben in 6 maanden 6 a 7 keer naar de dokter geweest. Van alles meegekregen, maar niks werkte. Vanochtend naar de dermatoloog geweest en die wist meteen wat het was.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:42 schreef Emery het volgende:
[..]
De dokters wisten niet wat het was of je bent pas na een half jaar naar de dokter gestapt?
Apart dat zo'n dokter je niet meteen doorverwijst als je al na twee of drie keer geen resultaten ziet van de voorgeschreven antibiotica/medicijnen. Maar goed, gelukkig dat er nu een oplossing is!quote:Op maandag 7 februari 2011 12:50 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Ben in 6 maanden 6 a 7 keer naar de dokter geweest. Van alles meegekregen, maar niks werkte. Vanochtend naar de dermatoloog geweest en die wist meteen wat het was.
Ja, ik heb er zelf maar naar gevraagd. Was het op den duur zo beu.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:52 schreef Emery het volgende:
[..]
Apart dat zo'n dokter je niet meteen doorverwijst als je al na twee of drie keer geen resultaten ziet van de voorgeschreven antibiotica/medicijnen.
ik begrijp het (helaas) meer dan je denkt...tot het echt goed mis ging met me...ik zal nog altijd blijven treuren maar ben wel gaan beseffen (ook met hulp) dat het beter zo is en dat ik er geen invloed meer op had..quote:Op maandag 7 februari 2011 11:52 schreef Apotheose het volgende:
[..]
mij lukt dat niet. Ook al begrijpt niemand dat
ik heb bijna het loodje gelegd vorige week omdat dokters niks vonden. Niks zo frustrerend als je pijn hebt en ze vinden niksquote:Op maandag 7 februari 2011 12:50 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Ben in 6 maanden 6 a 7 keer naar de dokter geweest. Van alles meegekregen, maar niks werkte. Vanochtend naar de dermatoloog geweest en die wist meteen wat het was.
Ik begrijp het wel maar aan de andere kant je bent nog jong, en je kan nog van alles van je leven proberen te maken en tuurlijk is verwerking belangrijk maar je moet ook verder.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:52 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Wat is jou "als vanouds"?quote:Op maandag 7 februari 2011 11:30 schreef Apotheose het volgende:
ik wil dat alles weer zoals vanouds wordt. Thats all. Thats really all
Vertel?quote:Op maandag 7 februari 2011 12:35 schreef Xantalien het volgende:
Gadverdamme, wat een hoerenzooi is dit. Ik verneuk ook echt alles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
Niets zo irritant als je kut voelen, je laatste beetje energie bij elkaar rapen om iets te doen, en het dan alsnog zien mislukkenquote:Op maandag 7 februari 2011 13:00 schreef Beach het volgende:
Ochprobeer je wat ervan te maken, krijg je weer nul op het rekest.
quote:Op maandag 7 februari 2011 13:15 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Vertel?Nein.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Problemen, problemen thuis, problemen verder weg. Ik heb er pure schijt aan.Bi-j mien achter 't huus steet een Amerikaanse slee,
Bi-j de aanschaf mos ik erg diep in de portomonee.
't Is een 8-cilinder met veel chroom en een linnen kap,
Ik hol 'm moeilijk in toom as ik 'm op zien donder trap.
Ik begrijp je maar al te goed. Mij lukt het ook niet. Maar wat hieronder staat is wel helemaal waar.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:52 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Het is alleen 'de stap' die je moet zetten om verder te kunnen. Het is belangrijk om dat zo snel mogelijk te gaan doen, want (hoewel je dat niet wilt) je blijft er in hangen. Dat heb ik zelf in ieder geval wel. Ik vind het erg lastig om die stap te zetten. Het blijkt voor mij een enorme hindernis te zijn, waar ik het emotioneel gezien moeilijk mee heb, maar waarvan ik rationeel heel erg goed weet dat ik hem wel MOET zetten.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:00 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel maar aan de andere kant je bent nog jong, en je kan nog van alles van je leven proberen te maken en tuurlijk is verwerking belangrijk maar je moet ook verder.
Het is namelijk wel zo dat die ander misschien niet eens wilt dat je leven stil legt om te treuren.
Er is nog zoveel buiten je en je mist het omdat je blijft focussen op iets wat er niet meer is.
Gun jezelf wat geluk en ga verder , je doet jezelf namelijk te kort.
Je moet een vent zoeken.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:59 schreef Apotheose het volgende:
ja ik weet alles... maar tis zooooooooooooooooooooooooooooooo belangrijk voor me...... Niks is ooit zo vreselijk betekenisvol/belangrijk geweest in mn leventje. En ik verzuip er idd in... Doe echt mn ding wel en studeer braaf en zoek weekends wel afleiding. Maar het blijft hetzelfde... En praten zit er niet in
hoelang is dat nu dan geleden?quote:Op maandag 7 februari 2011 11:52 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Nogmaals, heel herkenbaar. Ik heb precies hetzelfde gevoel. Ook het gevoel dat het met een ander nooit zo zou kunnen worden als met haar, zelfs dat er geen ander meer komt.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:59 schreef Apotheose het volgende:
ja ik weet alles... maar tis zooooooooooooooooooooooooooooooo belangrijk voor me...... Niks is ooit zo vreselijk betekenisvol/belangrijk geweest in mn leventje. En ik verzuip er idd in... Doe echt mn ding wel en studeer braaf en zoek weekends wel afleiding. Maar het blijft hetzelfde... En praten zit er niet in
Ik denk dat het verwerken voor haar op de eerste plek komt. Als ze dat heeft kunnen verwerken (al is het maar deels), komt 'die vent' wel. Maar dat is hoe ik het (ook bij mezelf) zie.quote:
je haalt me de woorden uit de mond liefjequote:
we hebben het hier over een relatie die je gehad heb? en hoelang is dat geleden als ik vragen mag?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:59 schreef Apotheose het volgende:
Zowieso heb ik het al tijden niet al te best, maar zojuist heb ik bevestigd gekregen dat m'n vriendin graag van zoveel mogelijk walletjes eet. Dat terwijl ik 17 maanden alles voor ze heb gedaan, in een ongelooflijk moeilijke periode waarin het ene na het andere misgaat (waaronder het verongelukken van haar vader).quote:Rock Bottom
-------------------
30 piles of dirt
------------------
Me
Sterkte ermee.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:13 schreef Chewbalhaar het volgende:
Zowieso heb ik het al tijden niet al te best, maar zojuist heb ik bevestigd gekregen dat m'n vriendin graag van zoveel mogelijk walletjes eet. Dat terwijl ik 17 maanden alles voor ze heb gedaan, in een ongelooflijk moeilijke periode waarin het ene na het andere misgaat (waaronder het verongelukken van haar vader).
dank je...quote:Op maandag 7 februari 2011 21:57 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Sterkte ermee.
Soms is het niet anders.. je kunt er niks aan doen.
en dan heb ik zoiets van... kon ik maar ruilen met een zwartedoos, dan was er tenminste nog 1 gelukkig, van mij hoeft 't allemaal niet meerquote:Op maandag 7 februari 2011 22:01 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
dank je...
Ik zie momenteel echt alleen nog alcohols, tranen en een eindeloze zwarte tunnel om me heen
Nee nee neequote:Op maandag 7 februari 2011 22:12 schreef zwartedoos het volgende:
ruilen met mij? Why? Ben ik zo gelukkig dan?
M'n geestelijke crap duurt al veel te lang. Zij was na jaren eindelijk m'n enige lichtpuntje in de duisternis, en heb ze dan ook echt tot op de bodem alles gegeven. Ik ben niet suicidaal ofzo, maar mocht ik je shit over kunnen nemen en kunnen verdwijnen in de vergeteldheid zou ik daar wel voor zijn...quote:Op maandag 7 februari 2011 22:31 schreef zwartedoos het volgende:
mijn lichamelijke crap gaat wel weer over, net als jouw geestelijke crap...it's allways darkest before the dawn....
Ik ben 2 jaar ongelukkig geweest zowat en ben er ook uitgekomen, ben er nog niet maar gaat wel al een stuk beter. Dacht ook dat het nooit meer goed zou komen...ik weet ook hoe het voelt om keer op keer gekwetst te worden door degene waar ik meer om gaf dan om mezelfquote:Op maandag 7 februari 2011 23:11 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
M'n geestelijke crap duurt al veel te lang. Zij was na jaren eindelijk m'n enige lichtpuntje in de duisternis, en heb ze dan ook echt tot op de bodem alles gegeven. Ik ben niet suicidaal ofzo, maar mocht ik je shit over kunnen nemen en kunnen verdwijnen in de vergeteldheid zou ik daar wel voor zijn...
Kaakchirurg geweest?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:00 schreef candygirl het volgende:
om half 8 van de pijn en misselijkheid in een onrustige slaap gevallen, word ik wakker met 39-4 koorts en een wang die weer twee keer zo dik is
Kan niet eens uit een kopje drinken
nee donderdag pas, loop al weken met een onsteking.quote:
Auwquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:12 schreef candygirl het volgende:
[..]
nee donderdag pas, loop al weken met een onsteking.
Antibiotica kuur wil maar niet aan slaan
thnxquote:Op maandag 7 februari 2011 23:59 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Ik ben 2 jaar ongelukkig geweest zowat en ben er ook uitgekomen, ben er nog niet maar gaat wel al een stuk beter. Dacht ook dat het nooit meer goed zou komen...ik weet ook hoe het voelt om keer op keer gekwetst te worden door degene waar ik meer om gaf dan om mezelfIk ken je situatie natuurlijk niet maar 'hang in there'..uiteindelijk gaat het iedere dag n klein beetje beter...
als ik zo morgen uitzie zoals nu ga ik dat echt vragenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
AuwWat naar zeg!
Zou je morgen niet kunnen bellen om te vragen of je eerder kan komen?
hoort er allemaal bij...kan nog wel even duren hoor voordat je weer kan slapen...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 05:55 schreef Chewbalhaar het volgende:
fucking kut! zelfs in bezopen status slaap ik de nacht niet gewoon door.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 05:56 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
hoort er allemaal bij...kan nog wel even duren hoor voordat je weer kan slapen...
dat komt door al het piekeren, dat onrustig slapen, heb je al vervelende dromen? Die zijn ook leukquote:Op dinsdag 8 februari 2011 06:04 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]![]()
![]()
normaal is het hoe meer ik drink, hoe dieper ik slaap, en aangezien ik al dagen slecht slaap en m'n ogen overdags niet open kan houden dacht ik na 1,5 liter bier en 3/4 liter whiskey cream toch eens aardig door te slapen... 4,5 uurtjes later echter gewoon weer wakker...
overigens... wtf... doe jij op?... jij slaapt volgens mij ook niet als te best, of slaap jij de hele dag door korte slaapjes ofzo?
Gelukkig weet ik vrijwel nooit wat ik droom. Alleen als ik lang doorslaap, van een fatsoenlijk uur tot na 10 uur 's ochtends, herinner ik me het einde wel eens. Daarom zou ik het liefste zo veel mogelijk slapen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 06:10 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
dat komt door al het piekeren, dat onrustig slapen, heb je al vervelende dromen? Die zijn ook leuk![]()
Ik slaap slecht idd omdat ik net geopereerd ben en dus wakker wordt van pijn omdat pijnstilling is uitgewerkt of dat ik per ongeluk op mijn zij ga liggen ofzo in mn slaap
dat is handig dat je niet weet wat je droomtquote:Op dinsdag 8 februari 2011 06:12 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik vrijwel nooit wat ik droom. Alleen als ik lang doorslaap, van een fatsoenlijk uur tot na 10 uur 's ochtends, herinner ik me het einde wel eens. Daarom zou ik het liefste zo veel mogelijk slapen.
Kom je overdags wel een beetje aan je uren dan?
tussen half 2 en 6 ofzo wel geslapenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 06:23 schreef scrub_nurse het volgende:
jee hele nacht wakker geweest zo te zien?
Dagelijkse bezigheden lijden al tijden onder vanalles en nog wat, maar nu is functioneren al helemaal onmogelijk geworden. M'n leven is al genoeg nachtmerrie zonder nachtmerries, daarom probeerde ik me dan ook in slaap te zuipen. Voel me er helaas weinig beter op, en heb een droge bek waar je u tegen zegtquote:Op dinsdag 8 februari 2011 06:16 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
dat is handig dat je niet weet wat je droomtHet is nog erg vers geloof ik bij je he, je moet er wel rekening mee houden dat dat nog wel even kan duren dat niet slapen...ligt eraan of je dagelijkse bezigheden eronder lijden? School, werk? Anders kan je evt een licht slaapmiddel vragen aan de huisarts voor de eerste paar weken.
Overdag kan ik mn gemiste slaap wel inhalen idd![]()
hier ongeveer hetzelfde... is al langer dan de afgelopen dagen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 06:24 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
tussen half 2 en 6 ofzo wel geslapen
dat drinken moet je eigenlijk echt niet doen...daar los je niks mee op. En je voelt je uiteindelijk alleen maar ellendiger. Bij de eerste paar glazen voel je je wat beter maar als de fles op is alleen maar kutter, met het risico ook nog eens dat je stomme dingen gaat doen(smssen ed)quote:Op dinsdag 8 februari 2011 06:25 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Dagelijkse bezigheden lijden al tijden onder vanalles en nog wat, maar nu is functioneren al helemaal onmogelijk geworden. M'n leven is al genoeg nachtmerrie zonder nachtmerries, daarom probeerde ik me dan ook in slaap te zuipen. Voel me er helaas weinig beter op, en heb een droge bek waar je u tegen zegt
Lichte slaapmiddelen werken overigens sowieso niet op mij. Heb vroeger ook wel eens de diazepam van m'n moeder genomen, in dubbele dosis zelfs, maar dan blijf ik alsnog onrustig/piekerig etc...
Momenteel even m'n enige goed optie om even weg te zijn van al m'n kutzooi. Ik ben nog lang geen alcoholist ofzo, en gelukkig heb ik mezelf over het algemeen goed onder controle als ik gedronken heb. Daarnaast kan ik niet smsen, want door alle shit ben ik m'n telefoon vrijdag ergens vergeten, waarna ik hem heb laten blokkeren, dus ik moet een nieuwe simkaart aanvragenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 06:30 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
dat drinken moet je eigenlijk echt niet doen...daar los je niks mee op. En je voelt je uiteindelijk alleen maar ellendiger. Bij de eerste paar glazen voel je je wat beter maar als de fles op is alleen maar kutter, met het risico ook nog eens dat je stomme dingen gaat doen(smssen ed)
ik zeg ook niet dat je alcoholist bentquote:Op dinsdag 8 februari 2011 06:37 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Momenteel even m'n enige goed optie om even weg te zijn van al m'n kutzooi. Ik ben nog lang geen alcoholist ofzo, en gelukkig heb ik mezelf over het algemeen goed onder controle als ik gedronken heb. Daarnaast kan ik niet smsen, want door alle shit ben ik m'n telefoon vrijdag ergens vergeten, waarna ik hem heb laten blokkeren, dus ik moet een nieuwe simkaart aanvragenweer 15 euro die ik niet heb weggegooid
Ach... it was worth a shot...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 06:41 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat je alcoholist bentMaar over het algemeen is het niet zo slim om te drinken als je je ellendig voelt. Heb je wel wat vrienden waarbij je terecht kan voor afleiding/praten etc?
veel praten erover helptquote:Op dinsdag 8 februari 2011 06:53 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ach... it was worth a shot...
weinig... met name 1 waar ik wel veel mee optrek en die wel een beetje de basis weet, maar niet het hele verhaal. Familie vertel ik ook nooit hoe of wat, heb ik ook niet zo'n je van het aansluitig mee. Vandaag alles wel via msn/skype verteld aan een soort van vriendin van haar / haar familie waar ik ook goed mee overeen kom.
Die viel bijna even hard om als ik, dat je iemand zo verkeerd kan inschatten...
Ik probeer het, maar erg lukken doet het niet.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 06:55 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
veel praten erover helpten veel afleiding zoeken
probeer eens een boek? of een film, al is het maar even een paar minuten afleidingquote:Op dinsdag 8 februari 2011 07:08 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ik probeer het, maar erg lukken doet het niet.
Elke minuut lijkt uren te duren.
Ik heb net, met moeite, in 10 fases, 1 aflevering van supernatural gekeken. Een film lukt nog minder. Een boek kom ik niet eens in, met een spanningsboog van 18 seconden ben ik na 5 regels al weer klaar.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 07:15 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
probeer eens een boek? of een film, al is het maar even een paar minuten afleiding
mja herkenbaar...voor de avonden echt afleiding zoeken met vrienden, leuke dingen doen. De nachten doe je weinig aan daar moet je echt doorheen. Hoe lang weet je het al?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 07:16 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ik heb net, met moeite, in 10 fases, 1 aflevering van supernatural gekeken. Een film lukt nog minder. Een boek kom ik niet eens in, met een spanningsboog van 18 seconden ben ik na 5 regels al weer klaar.
Ik raak ook snel geirriteerd/boos/agressief/verdrietig als ik iets probeer te kijken en het lukt/bevalt niet. Ik heb bijv. ook two and a half man enzo gedownload, maar die zet ik na 5 minuten vol frustratie weer uit...
Ik heb sowieso maar amper mensen om wat mee te doen die me afleiding kunnen bieden... Voor woensdag gelukkig wel een afspraak staan om met iemand hard te gaan lopen, maar dat is ook alles voor de komende tijd...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 07:20 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
mja herkenbaar...voor de avonden echt afleiding zoeken met vrienden, leuke dingen doen. De nachten doe je weinig aan daar moet je echt doorheen. Hoe lang weet je het al?
die snap ik even niet?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 07:32 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk al tijden dat er vanalles slecht zit, omdat ze zich raar gedraagt en oneerlijk deed. Elk normaal mens had het ook allang uitgemaakt, maar hopeloos als ik was gooide ik het op het feit dat alles ze zo tegen zit dat het door omstandigheden komt. Na een auto-ongelukje wat ik eind 2009 met ze had (toen ik dus pas een paar maanden bij ze was) was ze al helemaal dichtgeklapt en de weg kwijt. Daarna zijn onder andere haar vader en opa nog overleden, dus ze is een wandelend wrak.
Begin januari is ze aan het einde van de kerstvakantie eerder naar huis gegaan, omdat het niet meer werkte. Nadien heb ik geen contact meer met ze gehad, maar wel met haar moeder en een soort van vriendin van de familie. Ze gaat momenteel ook niet meer naar school ofzo, maar wel 1x per week naar een psych.
Omdat ik het niet zo goed kon handelen heb ik eens ingelogd op haar facebook vrijdagnacht, op zoek naar iets positiefs ter ondersteuning. Daarbij kwam ik tegen dat ze in eerdere situaties die we al hadden meegemaakt ze me toch echt WEL besodemieterd had, en dat ze me nu zelfs weer heeft besodemieterd kort geleden, nota bene met een jong meisjeDie heb ik vandaag gesproken en die heeft alles bevestigd (oh, en me nog even meegedeeld dat ik de vader ben van haar zoontje/neefje
)
Dat meisje heeft me gevraagd om rustig te blijven, even de tijd te geven en m'n vriendin/ex nog een kans te geven, want niet alleen zij heeft me zo hard nodig door alle omstandigheden, maar ook (...). Echter, (...) is haar neefje, maar ze heeft haar dus wijsgemaakt dat dat ons kind isquote:
(..) Is het neefje van die meid en ze heeft je ex wijsgemaakt dat het jullie kind is of wat??quote:Op dinsdag 8 februari 2011 07:37 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Dat meisje heeft me gevraagd om rustig te blijven, even de tijd te geven en m'n vriendin/ex nog een kans te geven, want niet alleen zij heeft me zo hard nodig door alle omstandigheden, maar ook (...). Echter, (...) is haar neefje, maar ze heeft haar dus wijsgemaakt dat dat ons kind is
ahwquote:Op dinsdag 8 februari 2011 07:33 schreef _Fanta het volgende:
ik hoorde van mn vader dat de poes die bij hun woont, waar ik mee ben opgegroeit zn gezichtsvermogen begint te verliezen. jah da doet wel ff au. is toch me vriendjemjah hij zij dat ie verder gezond was alleen nu is die nie alleen doof maar ook half blind.
. Dus ik voel me beetje bezorgd momenteel.
Mijn ex heeft haar vreemdga-vriendinnetje voorgehouden dat ze moeder was van mijn kind. Het kind wat ze daarbij beschreef was echter niet haar of mijn kind maar haar neefjequote:Op dinsdag 8 februari 2011 07:40 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
(..) Is het neefje van die meid en ze heeft je ex wijsgemaakt dat het jullie kind is of wat??
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 07:43 schreef _Fanta het volgende:
niemand vind het zielig voor mij en mij poes dat hij zo half blind begint te worden? hij zat vandaag ook weer op een stoel aan de etenstafel zoals elke dag, en we legde stukje vlees op de rand van de tafel en hij zag het gewoon niet liggen
aaaah zoooo nu snap ik hetquote:Op dinsdag 8 februari 2011 07:45 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Mijn ex heeft haar vreemdga-vriendinnetje voorgehouden dat ze moeder was van mijn kind. Het kind wat ze daarbij beschreef was echter niet haar of mijn kind maar haar neefje
Ze is gewoon compleet ontoerekeningsvatbaar, gek, labiel, gestoord, hoe je het ook wil noemen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 07:47 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
aaaah zoooo nu snap ik hetNou lijkt me duidelijk, je ex is een zeer labiel meisje met behoorlijk wat problemen...beter dat het over is nu..kan alleen maar meer ellende van komen. Al doet het natuurlijk fucking pijn als iemand je zo bezeikt waar je van houdt
jah hij raakt hele tijd verdwaalt in huis, we moetten hem echt bij zn eetbak neerzetten zelf kan die hem niet meer vindequote:Op dinsdag 8 februari 2011 07:44 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ahwsielug..loopt ie ook overal tegenaan?
jah dat dacht ik ook meteen aan, hij kan toch nog ruiken? dus hij is nie alleen doof en half blind maar ruikt ook geen fuk meer. damm dat moet er door zn hoofd gaan. ik hoop dat ie het zelf niet beseft want dan voel je jezelf wel flink genaait lijkt me?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 07:46 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
![]()
Doof EN blind![]()
ja dat is best zielig![]()
Je zou alleen zeggen dat hij dat vleesje dan tenminste nog ruikt, of werkt dat ook niet meer naar behoren
Volgens mij beseft zo'n beest dat niet erg. Vraag me af of zo'n beest zich serieus kan vervelenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:01 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jah dat dacht ik ook meteen aan, hij kan toch nog ruiken? dus hij is nie alleen doof en half blind maar ruikt ook geen fuk meer. damm dat moet er door zn hoofd gaan. ik hoop dat ie het zelf niet beseft want dan voel je jezelf wel flink genaait lijkt me?
maar hij slaapt laatste tijd ook nogal veel, en depressieve mensen slapen slapen ook veel.. Dus ik denk wel dat ie het door heeft dat zn zintuigen 1 voor 1 aan het verliezen isquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:06 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Volgens mij beseft zo'n beest dat niet erg. Vraag me af of zo'n beest zich serieus kan vervelen
oude mensen slapen ook vaak veel, is volgens mij met katten niet anders.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:08 schreef _Fanta het volgende:
[..]
maar hij slaapt laatste tijd ook nogal veel, en depressieve mensen slapen slapen ook veel.. Dus ik denk wel dat ie het door heeft dat zn zintuigen 1 voor 1 aan het verliezen is![]()
Mag je mij zo ook alquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:08 schreef zwartedoos het volgende:
doof en blind, maar goed dat het n kat is die niet hoeft te communiceren, mij mag je dan meteen een spuitje geven
maar de poes is lichamelijk nog behoorlijk fit, en doof was die al tijdje, maar is wel kut dat zn ogen ook zwaar achteruit aan het gaan zijn. hij zal wel nog paar jaar blijven leven, maar hij word wel steeds meer afhankelijk van ons zeg maar. mjah mensen in bejaardenhuis zijn ook afhankelijk niewaarquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:08 schreef zwartedoos het volgende:
doof en blind, maar goed dat het n kat is die niet hoeft te communiceren, mij mag je dan meteen een spuitje geven
Kom er net achter dat m'n aflevering van The Simpsons al een kwartier op pauze staat op 2:47 min van het beginquote:Op dinsdag 8 februari 2011 07:16 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ik heb net, met moeite, in 10 fases, 1 aflevering van supernatural gekeken. Een film lukt nog minder. Een boek kom ik niet eens in, met een spanningsboog van 18 seconden ben ik na 5 regels al weer klaar.
Ik raak ook snel geirriteerd/boos/agressief/verdrietig als ik iets probeer te kijken en het lukt/bevalt niet. Ik heb bijv. ook two and a half man enzo gedownload, maar die zet ik na 5 minuten vol frustratie weer uit...
Ach gossie wat is het minder als zo'n beestje ziek is . Het zijn net je kinderen dan.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 07:33 schreef _Fanta het volgende:
ik hoorde van mn vader dat de poes die bij hun woont, waar ik mee ben opgegroeit zn gezichtsvermogen begint te verliezen. jah da doet wel ff au. is toch me vriendjemjah hij zij dat ie verder gezond was alleen nu is die nie alleen doof maar ook half blind.
. Dus ik voel me beetje bezorgd momenteel.
ze is helemaal niet ziek!, gewoon beetje doof en half blindquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:14 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ach gossie wat is het minder als zo'n beestje ziek is . Het zijn net je kinderen dan.
On topic wakker en zo klaar om naar vrijwilligerswerk te gaan.
oei da klinkt nie best man!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:44 schreef Chewbalhaar het volgende:
Voel me alsof ik na mentaal nu ook elk moment fysiek kan instorten uit.
Ik vind momenteel niets meer zelf leuk, dat is een beetje het probleemquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:58 schreef _Fanta het volgende:
[..]
oei da klinkt nie best man!. miss ff wa gas terug nemen en tijdje alleen nog maar dingen doen die je zelf leuk vind?
miss kan je dan beter ff paar weekjes rust nemen, goed slapen geen stress aan je kop enzo. als je jezelf daarna nog zo kut voelt dan miss ff bij de huisarts aankloppenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:00 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ik vind momenteel niets meer zelf leuk, dat is een beetje het probleem
Ik kan juist geen rust nemen, want ik moet weer vol aan de bak met de studie enzo. Kan niet nog meer vertraging oplopen zonder hele serieuze problemen. Slapen lukt dus gewoon niet, wat ik ook doe, dus ik denk dat ik inderdaad eens naar de huisarts ga moeten...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:05 schreef _Fanta het volgende:
[..]
miss kan je dan beter ff paar weekjes rust nemen, goed slapen geen stres en je kop enzo. als je jezelf daarna nog zo kut voelt dan miss ff bij de huisarts aankloppen
wow chill out man!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:10 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ik kan juist geen rust nemen, want ik moet weer vol aan de bak met de studie enzo. Kan niet nog meer vertraging oplopen zonder hele serieuze problemen. Slapen lukt dus gewoon niet, wat ik ook doe, dus ik denk dat ik inderdaad eens naar de huisarts ga moeten...
Ik doe nu een kansloze kut-HBO die me voor geen reet bevalt, maar ik moet hem wel afmaken want ik heb eerder al een universitaire studie afgebroken door allerlei omstandigheden. Ik wil niet straks op m'n 30e vuilnisman zijn met 15.000 euro studieschuld.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:13 schreef _Fanta het volgende:
[..]
wow chill out man!. dr moet helemaal niks! en als die studie je helemaal zo van de wap maakt is het dan wel de juiste studie die je doet?
ik vind jou ook lief!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:26 schreef Miam het volgende:
Geirriteerd door die enorme slowchat in dit topic.
thnxquote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:20 schreef _Fanta het volgende:
Chewbalhaar ik moet helaas weer gaan, maar ik wil je toch wijze raad meegeven. Het leven moet leuk zijn, en idd soms moet je inversteren om bepaalde doelen te berijken. maar dan is het ook niet erg, althans zo moet dat nie voelen. als je leert in dingen waar je intresses liggen is het best leuk toch?. Dus eej wees us heel eerlijk tegen jezelf en vraag je af wat je nou echt wil berijken in het leven. Je echte doel ligt schijnbaar elders dan wa je nu mee bezig bent. anders voelde je nie zo ongelukkig toch?
Och armequote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:26 schreef Miam het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
is het dan geen slim idee of ff tijdje rust te nemen, geen school of gezeik aan je kop maar ff totale rust dat je ff tijd hebt om alles wat er gebeurt is te verwerken. ik weet ik klinkt nu net als fking leeraar of pysciator ofzow, maar eej ik bdoel het wel goed man!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:27 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
thnx
Dat is zo, maar ik zie geen doel waar ik wel gelukkiger van wordt.
Ik ben gewoon ongelooflijk onverschillig/apatisch geworden, niets interesseert me nu nog. Dat was sowieso al wel enigszins, maar na dit gekanker met m'n vriendin is het extreem.
Zelfs zo erg: ik heb al vanaf half 7 gigantische honger, maar ben m'n bed nog niet uitgeweest, want ik heb toch nergens trek in. En ik heb een hoop shit meegemaakt, maar m'n eetlust ben ik nog nooit van m'n leven kwijt geweest...
jah ik moet eigenlijk gaan nu, tof dat je hem van me overneemt!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:33 schreef Lastpost het volgende:
En Chewbalhaar, jouw teksten op deze pagina herken ik echt te erg.
Geen zin, geen puf, geen trek maar wel van alles moeten en doen, zwaar irritant is dat.
Maar gewoon door de zure appel heen bijten en op de momenten dat je tot rust kunt komen, dat vooral ook doen.
Dat heb ik al gedaan, gezien m'n stagebedrijf failliet is gegaan, en ik dus al een hele tijd amper school heb gehadquote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:33 schreef _Fanta het volgende:
ga paar weken beetje gamen, films kijken wa rukken, en ondertusse wa roken en zuipen als je daar van houdt
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:28 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Och arme
Sorryniet gelijk gaan schelden, maar er zijn genoeg andere topics om een conversatie in op te starten, hou daar gewoon rekening meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:33 schreef Lastpost het volgende:
En Chewbalhaar, jouw teksten op deze pagina herken ik echt te erg.
Geen zin, geen puf, geen trek maar wel van alles moeten en doen, zwaar irritant is dat.
Maar gewoon door de zure appel heen bijten en op de momenten dat je tot rust kunt komen, dat vooral ook doen.
Je haalt me de woorden uit de mondquote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:26 schreef Miam het volgende:
een bochel op je rugquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:37 schreef candygirl het volgende:
omg zie uit als een quasimodo! Echt niet normaal, vanmiddag maar weer terug naar de tandarts
zo was het niet bedoeld,maar die bochel wat hij in de rug heeft heb ik in mijn gezicht lijkt het welquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:40 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
een bochel op je rugsterkte
ot:nog niet bij kunnen slapen
goed dat je wel naar school gaat! daarna paar uur pitten is niet erg. en vanavond is de zorg van vanavond, nu ff niet teveel aan denken. probeer even een beetje bij het uur te levenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:39 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]Rotterdam
Kga zo een paar uurtjes naar school, vanmiddag zal ik wel instorten van vermoeidheid en een paar uurtjes slapen. Hoe ik de avond dan weer door ga komen weet ik nog niet...
hey! hoe ging het draaien bijONZ radio nu? ik weet niet of je al eerder had gereageerd, ik weet niet zeker of ik alles heb teruggelezen (ws niet)quote:
quote:
niet kaakchirutg trouwens?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:37 schreef candygirl het volgende:
omg zie uit als een quasimodo! Echt niet normaal, vanmiddag maar weer terug naar de tandarts
Ziekenbezoek toch nog goed gegaan? Hopelijk was het alsnog gezelligquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:56 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
niet kaakchirutg trouwens?
OT:pff maar eens opstaan voordat ziekenbezoek hier is, geen zin
Dat ging bijna perfect. Zondag 2 keer gedraaid. De middag ging perfect, de avond door wat technische problemen minder, djkoelkast moest zo nodig wat uitproberen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hey! hoe ging het draaien bijONZ radio nu? ik weet niet of je al eerder had gereageerd, ik weet niet zeker of ik alles heb teruggelezen (ws niet)
ejjj, dat klinkt tof!!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:04 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat ging bijna perfect. Zondag 2 keer gedraaid. De middag ging perfect, de avond door wat technische problemen minder, djkoelkast moest zo nodig wat uitproberen.![]()
Ik vond het heerlijk; genieten van muziek, anderen vermaken... ik ga er zeker mee door.![]()
![]()
De luisteraars waren eveneens vol lof, dus...![]()
Ik had zondag nog niet de mogelijkheid mijn microfoon te gebruiken, maar krijg eerdaags een nieuwe audio-interface, dan ga ik heel wat meer van mijn 'show' maken.
Dat is rot zeg, hoop dat ze snel een andere plek voor je hebben gevonden waarbij je gewoon weer aan je toekomst kunt werken.quote:
Thanx , ik hoop het ook , want hierbij heb je gewoon gevoel dat het verleden je op de hielen zit en daar word ik zelf nou niet bepaald vrolijk van.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:28 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat is rot zeg, hoop dat ze snel een andere plek voor je hebben gevonden waarbij je gewoon weer aan je toekomst kunt werken.
OT: Ik kan na 7 jaar bepaalde periodes nog steeds niet accepteren dat ik chronisch ziek ben, dan ga ik weer eigenwijs joggen, nog harder werken en meer doen met het idee van 'je geest is sterker dan je lijf', maar daar houdt het dan ook op.
De figuurlijke rekening krijg ik morgen wel weer gepresenteerd voor de rest van de week, maar ach, zo voel je weer dat je leeft en maar gelaten alles laten voor wat het is gaat me ook te ver.
Plaatjes aan elkaar praten, spelletjes / quizvragen, misschien op den duur zelfs luisteraars bellen. Ik wil het zo professioneel als mogelijk aanpakken.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ejjj, dat klinkt tof!!
bedoel je dat je er dan ook meer bij gaat kletsen ofzo?
wel fijn lichtpuntje lijkt me (ik dacht zo afentoe ook wat sombere berichten van je te lezen)
radiomaken is iddquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:04 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat ging bijna perfect. Zondag 2 keer gedraaid. De middag ging perfect, de avond door wat technische problemen minder, djkoelkast moest zo nodig wat uitproberen.![]()
Ik vond het heerlijk; genieten van muziek, anderen vermaken... ik ga er zeker mee door.![]()
![]()
De luisteraars waren eveneens vol lof, dus...![]()
Ik had zondag nog niet de mogelijkheid mijn microfoon te gebruiken, maar krijg eerdaags een nieuwe audio-interface, dan ga ik heel wat meer van mijn 'show' maken.
nee de kies is eindelijk eruit. mocht eigenlijk geen spuit voor verdoving in omdat alles ontstoken was.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:56 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
niet kaakchirutg trouwens?
OT:pff maar eens opstaan voordat ziekenbezoek hier is, geen zin
nu weet ik nog niet hoelang het nu geleden is van jou!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:57 schreef Apotheose het volgende:
[..]
radiomaken is iddIk mis mn progr
Jaquote:Op woensdag 9 februari 2011 06:32 schreef scrub_nurse het volgende:
Alweer zo'n slechte nacht nu ook nog keelpijn en mn neus lijkt dicht te gaan zitten
Hopelijk iig goed geslapen/gegeten? Dat is al de helft van het werk.quote:
perfecte combinatie toch?quote:Op woensdag 9 februari 2011 07:29 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Moeilijk, je hebt grolsch en tetten
Zeker... Ik zou al blij zijn met 1 van de 2, bij voorkeur de tetten (met een lief meiske er aan...)quote:
Mij ook. En de lente-geur ook. Alhoewel vandaag weer wat minder.quote:Op woensdag 9 februari 2011 07:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het wordt al eerder licht buiten, dat maakt me vrolijk op de vroege morgen!
Ik ookal een paar dagen... erg rot....quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:26 schreef zwartedoos het volgende:
pijn in mn rugmaar wat is het heerlijk lenteweer
Ohjaquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:09 schreef kwiwi het volgende:
zenuwachtig...net m'n favoriete docent gemaild om te vragen of ie me wil begeleiden bij het afstuderen... duimduimduim
Goed bezigquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:47 schreef Soempie het volgende:
Hyper door allemaal goede berichten vandaag. Gaf enorm veel energie. Zojuist dan ook als een soort tazmanian devil allemaal klusjes in huis gedaan.Een 8 voor een van m'n laatste tentamens, terugkoppeling van een leidinggevende op m'n werk was uitstekend, collega die zei dat het net lijkt of ik er al jaren werk (net twee dagen in deze nieuwe functie), leuke middag gehad verder met andere collega's, etc.
Hyper!
Heb zelfs Sven aan het werk gezet.quote:
jaquote:
Nogal ja.quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:55 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
jaHahaha, dank je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your welcomequote:
oeioeioei! blij dat er nog zoveel lieve buurtjes zijn, hoop dat je er niet te veel last van hou en die kerel hard aangepakt wordt!quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:07 schreef formerjellybean het volgende:
Kut omdat burenruzie met tokkie naast me is uit de handgelopen, en hij me liep te bedreigen en lossehandjes kreeg, gelukkig zagen anderen het en gingen kijken en kon ik ook weg komen, ik had namelijk niet willen weten wat er gebeurd was als niemand was gaan kijken.
Wat kun je dan als vrouw alleen machteloos voelen, vanavond de politie gebeld en gevraagd wat ik kon doen, en ik ga morgen dus nadat ik naar Parteon ben geweest naar de politie zodat het in het systeem komt te staan en als er dan wat gebeurd, dan komt de politie ook langs.
Net allemaal andere lieve bezorgde buurtjes aan mijn deur gehad die wel bezorgd waren en dat stemt ook wel weer gerust.
Als dingen mis kunnen gaan ze ook heel erg mis, ik hoop even op een positief nieuwtje want daar ben ik even aantoe.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:07 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Your welcomeVind schattig, jammer dat de rest van je gezicht er niet op staat
Dat is met reden hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En ik heb geen interesse. Dus is al goed
![]()
ja ik hoop het ook want het is behoorlijk beangstigend als je naast zo iemand woont. Hij is nu ook te ver gegaan en nu word het gewoon politie en parteon. Ik ben een redelijk mens maar als een kerel ook maar een poot naar me uitligt dan ga ik toch echt wel melding doen bij de politie. Ik was ook behoorlijk bang en hij hoeft ook niets meer tegen me te zeggen of in mijn buurt te komen ook en dan moet je toch echt erg ver gaan.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:11 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
oeioeioei! blij dat er nog zoveel lieve buurtjes zijn, hoop dat je er niet te veel last van hou en die kerel hard aangepakt wordt!
Whehe, ja dat begreep ik, maar voordat iemand me hier op gaat vatten als kansloze sjanserquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:12 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Dat is met reden hoor. En ik heb geen interesse. Dus is al goed
Gelijk heb je.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:14 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
ja ik hoop het ook want het is behoorlijk beangstigend als je naast zo iemand woont. Hij is nu ook te ver gegaan en nu word het gewoon politie en parteon. Ik ben een redelijk mens maar als een kerel ook maar een poot naar me uitligt dan ga ik toch echt wel melding doen bij de politie. Ik was ook behoorlijk bang en hij hoeft ook niets meer tegen me te zeggen of in mijn buurt te komen ook en dan moet je toch echt erg ver gaan.
Tjeesus , sommige kerels je begrijpt ze nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:18 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Gelijk heb je.
ik had hiervoor ook leuke buren. Relpalestijnenaltijd geschreeuw gehuil etc.
mn tante (rond de 70!) kwam eens langs (alleen was ik er niet), werd er op straat een vrouw geslagen door een man. stuurt de buurman van z'n balkon haar er op af, want hij kon ze niet helpen: het was een vrouw
Je weet nooit hoe het leven gaat lopen. En het jaar is pas "net" begonnen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:15 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Whehe, ja dat begreep ik, maar voordat iemand me hier op gaat vatten als kansloze sjanser
complimentje moet kunnendenk niet dat er in 2011 nog een meisje in komt hier...
Ik slaap niet, maar wakker ben ik duidelijk ook niet ergquote:
Gelukt?quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:37 schreef formerjellybean het volgende:
vandaag ga ik dus naar Parteon, en had gisteren politie gebeld, ik moet nadat ik naar Parteon ben geweest naar de politie en dan moet ik het daar melden is geen aangifte maar een ander moeilijk woord.
Wel naar Parteon geweest en papieren gekregen die getekend moeten worden en dus ook bij buren in moet leveren .quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:30 schreef candygirl het volgende:
mijn zoon lijkt spoorloos te zijn al de hele dag
Wtf....quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:30 schreef candygirl het volgende:
mijn zoon lijkt spoorloos te zijn al de hele dag
zal wel weer terecht komen straks, maar dan vraag je je toch af waarom een puber hun leven zo kan vergooienquote:
Ik hoop dat hij terecht komt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:08 schreef candygirl het volgende:
[..]
zal wel weer terecht komen straks, maar dan vraag je je toch af waarom een puber hun leven zo kan vergooien
Geloof me, het kan af en toe totaal uit de hand lopen zonder dat de ouders het weten. Ik kan uit ervaring spreken als puber waarbij dat (is) gebeurd.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:08 schreef candygirl het volgende:
[..]
zal wel weer terecht komen straks, maar dan vraag je je toch af waarom een puber hun leven zo kan vergooien
14quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe oud is ie eigenlijk?
OT: slecht...
Wat scheelt er aan mijn beste balhaar?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:42 schreef Chewbalhaar het volgende:
is ie al boven water?
afschuwelijk kut hier overigens.
Dit was wegens iets andersquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:10 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Vanwege je scriptie of iets anders?
De kunst van het loslaten van je ex # 152quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:44 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Wat scheelt er aan mijn beste balhaar?
OEIE! in ieder geval blij dat hij boven water is, maar dat wordt billenkoek!quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:47 schreef candygirl het volgende:
net tel dat hij bij zijn vader is! hoe en wat weet ik niet! weet alleen dat ik woedend ben
wel fijn dat je nu weet waar die is, kut dat je al die tijd in de stress hebt gezeten. dus ik kan me die woede heel goed begrijpen, want je bedenkt je de ergste rampscenario's en daar staat de ander niet bij stil.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:47 schreef candygirl het volgende:
net tel dat hij bij zijn vader is! hoe en wat weet ik niet! weet alleen dat ik woedend ben
sluit ik me helemaal bij aanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:02 schreef kwiwi het volgende:
verdrietig, energie om boos te zijn heb ik niet meer..
pff alweer? en paps zeker weer niks laten horen? Eikelquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:47 schreef candygirl het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |