Volgens mij beseft zo'n beest dat niet erg. Vraag me af of zo'n beest zich serieus kan vervelenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:01 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jah dat dacht ik ook meteen aan, hij kan toch nog ruiken? dus hij is nie alleen doof en half blind maar ruikt ook geen fuk meer. damm dat moet er door zn hoofd gaan. ik hoop dat ie het zelf niet beseft want dan voel je jezelf wel flink genaait lijkt me?
maar hij slaapt laatste tijd ook nogal veel, en depressieve mensen slapen slapen ook veel.. Dus ik denk wel dat ie het door heeft dat zn zintuigen 1 voor 1 aan het verliezen isquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:06 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Volgens mij beseft zo'n beest dat niet erg. Vraag me af of zo'n beest zich serieus kan vervelen
oude mensen slapen ook vaak veel, is volgens mij met katten niet anders.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:08 schreef _Fanta het volgende:
[..]
maar hij slaapt laatste tijd ook nogal veel, en depressieve mensen slapen slapen ook veel.. Dus ik denk wel dat ie het door heeft dat zn zintuigen 1 voor 1 aan het verliezen is![]()
Mag je mij zo ook alquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:08 schreef zwartedoos het volgende:
doof en blind, maar goed dat het n kat is die niet hoeft te communiceren, mij mag je dan meteen een spuitje geven
maar de poes is lichamelijk nog behoorlijk fit, en doof was die al tijdje, maar is wel kut dat zn ogen ook zwaar achteruit aan het gaan zijn. hij zal wel nog paar jaar blijven leven, maar hij word wel steeds meer afhankelijk van ons zeg maar. mjah mensen in bejaardenhuis zijn ook afhankelijk niewaarquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:08 schreef zwartedoos het volgende:
doof en blind, maar goed dat het n kat is die niet hoeft te communiceren, mij mag je dan meteen een spuitje geven
Kom er net achter dat m'n aflevering van The Simpsons al een kwartier op pauze staat op 2:47 min van het beginquote:Op dinsdag 8 februari 2011 07:16 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ik heb net, met moeite, in 10 fases, 1 aflevering van supernatural gekeken. Een film lukt nog minder. Een boek kom ik niet eens in, met een spanningsboog van 18 seconden ben ik na 5 regels al weer klaar.
Ik raak ook snel geirriteerd/boos/agressief/verdrietig als ik iets probeer te kijken en het lukt/bevalt niet. Ik heb bijv. ook two and a half man enzo gedownload, maar die zet ik na 5 minuten vol frustratie weer uit...
Ach gossie wat is het minder als zo'n beestje ziek is . Het zijn net je kinderen dan.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 07:33 schreef _Fanta het volgende:
ik hoorde van mn vader dat de poes die bij hun woont, waar ik mee ben opgegroeit zn gezichtsvermogen begint te verliezen. jah da doet wel ff au. is toch me vriendjemjah hij zij dat ie verder gezond was alleen nu is die nie alleen doof maar ook half blind.
. Dus ik voel me beetje bezorgd momenteel.
ze is helemaal niet ziek!, gewoon beetje doof en half blindquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:14 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ach gossie wat is het minder als zo'n beestje ziek is . Het zijn net je kinderen dan.
On topic wakker en zo klaar om naar vrijwilligerswerk te gaan.
oei da klinkt nie best man!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:44 schreef Chewbalhaar het volgende:
Voel me alsof ik na mentaal nu ook elk moment fysiek kan instorten uit.
Ik vind momenteel niets meer zelf leuk, dat is een beetje het probleemquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:58 schreef _Fanta het volgende:
[..]
oei da klinkt nie best man!. miss ff wa gas terug nemen en tijdje alleen nog maar dingen doen die je zelf leuk vind?
miss kan je dan beter ff paar weekjes rust nemen, goed slapen geen stress aan je kop enzo. als je jezelf daarna nog zo kut voelt dan miss ff bij de huisarts aankloppenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:00 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ik vind momenteel niets meer zelf leuk, dat is een beetje het probleem
Ik kan juist geen rust nemen, want ik moet weer vol aan de bak met de studie enzo. Kan niet nog meer vertraging oplopen zonder hele serieuze problemen. Slapen lukt dus gewoon niet, wat ik ook doe, dus ik denk dat ik inderdaad eens naar de huisarts ga moeten...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:05 schreef _Fanta het volgende:
[..]
miss kan je dan beter ff paar weekjes rust nemen, goed slapen geen stres en je kop enzo. als je jezelf daarna nog zo kut voelt dan miss ff bij de huisarts aankloppen
wow chill out man!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:10 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ik kan juist geen rust nemen, want ik moet weer vol aan de bak met de studie enzo. Kan niet nog meer vertraging oplopen zonder hele serieuze problemen. Slapen lukt dus gewoon niet, wat ik ook doe, dus ik denk dat ik inderdaad eens naar de huisarts ga moeten...
Ik doe nu een kansloze kut-HBO die me voor geen reet bevalt, maar ik moet hem wel afmaken want ik heb eerder al een universitaire studie afgebroken door allerlei omstandigheden. Ik wil niet straks op m'n 30e vuilnisman zijn met 15.000 euro studieschuld.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:13 schreef _Fanta het volgende:
[..]
wow chill out man!. dr moet helemaal niks! en als die studie je helemaal zo van de wap maakt is het dan wel de juiste studie die je doet?
ik vind jou ook lief!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:26 schreef Miam het volgende:
Geirriteerd door die enorme slowchat in dit topic.
thnxquote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:20 schreef _Fanta het volgende:
Chewbalhaar ik moet helaas weer gaan, maar ik wil je toch wijze raad meegeven. Het leven moet leuk zijn, en idd soms moet je inversteren om bepaalde doelen te berijken. maar dan is het ook niet erg, althans zo moet dat nie voelen. als je leert in dingen waar je intresses liggen is het best leuk toch?. Dus eej wees us heel eerlijk tegen jezelf en vraag je af wat je nou echt wil berijken in het leven. Je echte doel ligt schijnbaar elders dan wa je nu mee bezig bent. anders voelde je nie zo ongelukkig toch?
Och armequote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:26 schreef Miam het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
is het dan geen slim idee of ff tijdje rust te nemen, geen school of gezeik aan je kop maar ff totale rust dat je ff tijd hebt om alles wat er gebeurt is te verwerken. ik weet ik klinkt nu net als fking leeraar of pysciator ofzow, maar eej ik bdoel het wel goed man!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:27 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
thnx
Dat is zo, maar ik zie geen doel waar ik wel gelukkiger van wordt.
Ik ben gewoon ongelooflijk onverschillig/apatisch geworden, niets interesseert me nu nog. Dat was sowieso al wel enigszins, maar na dit gekanker met m'n vriendin is het extreem.
Zelfs zo erg: ik heb al vanaf half 7 gigantische honger, maar ben m'n bed nog niet uitgeweest, want ik heb toch nergens trek in. En ik heb een hoop shit meegemaakt, maar m'n eetlust ben ik nog nooit van m'n leven kwijt geweest...
jah ik moet eigenlijk gaan nu, tof dat je hem van me overneemt!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:33 schreef Lastpost het volgende:
En Chewbalhaar, jouw teksten op deze pagina herken ik echt te erg.
Geen zin, geen puf, geen trek maar wel van alles moeten en doen, zwaar irritant is dat.
Maar gewoon door de zure appel heen bijten en op de momenten dat je tot rust kunt komen, dat vooral ook doen.
Dat heb ik al gedaan, gezien m'n stagebedrijf failliet is gegaan, en ik dus al een hele tijd amper school heb gehadquote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:33 schreef _Fanta het volgende:
ga paar weken beetje gamen, films kijken wa rukken, en ondertusse wa roken en zuipen als je daar van houdt
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:28 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Och arme
Sorryniet gelijk gaan schelden, maar er zijn genoeg andere topics om een conversatie in op te starten, hou daar gewoon rekening meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:33 schreef Lastpost het volgende:
En Chewbalhaar, jouw teksten op deze pagina herken ik echt te erg.
Geen zin, geen puf, geen trek maar wel van alles moeten en doen, zwaar irritant is dat.
Maar gewoon door de zure appel heen bijten en op de momenten dat je tot rust kunt komen, dat vooral ook doen.
Je haalt me de woorden uit de mondquote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:26 schreef Miam het volgende:
een bochel op je rugquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:37 schreef candygirl het volgende:
omg zie uit als een quasimodo! Echt niet normaal, vanmiddag maar weer terug naar de tandarts
zo was het niet bedoeld,maar die bochel wat hij in de rug heeft heb ik in mijn gezicht lijkt het welquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:40 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
een bochel op je rugsterkte
ot:nog niet bij kunnen slapen
goed dat je wel naar school gaat! daarna paar uur pitten is niet erg. en vanavond is de zorg van vanavond, nu ff niet teveel aan denken. probeer even een beetje bij het uur te levenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:39 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]Rotterdam
Kga zo een paar uurtjes naar school, vanmiddag zal ik wel instorten van vermoeidheid en een paar uurtjes slapen. Hoe ik de avond dan weer door ga komen weet ik nog niet...
hey! hoe ging het draaien bijONZ radio nu? ik weet niet of je al eerder had gereageerd, ik weet niet zeker of ik alles heb teruggelezen (ws niet)quote:
quote:
niet kaakchirutg trouwens?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:37 schreef candygirl het volgende:
omg zie uit als een quasimodo! Echt niet normaal, vanmiddag maar weer terug naar de tandarts
Ziekenbezoek toch nog goed gegaan? Hopelijk was het alsnog gezelligquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:56 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
niet kaakchirutg trouwens?
OT:pff maar eens opstaan voordat ziekenbezoek hier is, geen zin
Dat ging bijna perfect. Zondag 2 keer gedraaid. De middag ging perfect, de avond door wat technische problemen minder, djkoelkast moest zo nodig wat uitproberen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hey! hoe ging het draaien bijONZ radio nu? ik weet niet of je al eerder had gereageerd, ik weet niet zeker of ik alles heb teruggelezen (ws niet)
ejjj, dat klinkt tof!!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:04 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat ging bijna perfect. Zondag 2 keer gedraaid. De middag ging perfect, de avond door wat technische problemen minder, djkoelkast moest zo nodig wat uitproberen.![]()
Ik vond het heerlijk; genieten van muziek, anderen vermaken... ik ga er zeker mee door.![]()
![]()
De luisteraars waren eveneens vol lof, dus...![]()
Ik had zondag nog niet de mogelijkheid mijn microfoon te gebruiken, maar krijg eerdaags een nieuwe audio-interface, dan ga ik heel wat meer van mijn 'show' maken.
Dat is rot zeg, hoop dat ze snel een andere plek voor je hebben gevonden waarbij je gewoon weer aan je toekomst kunt werken.quote:
Thanx , ik hoop het ook , want hierbij heb je gewoon gevoel dat het verleden je op de hielen zit en daar word ik zelf nou niet bepaald vrolijk van.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:28 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat is rot zeg, hoop dat ze snel een andere plek voor je hebben gevonden waarbij je gewoon weer aan je toekomst kunt werken.
OT: Ik kan na 7 jaar bepaalde periodes nog steeds niet accepteren dat ik chronisch ziek ben, dan ga ik weer eigenwijs joggen, nog harder werken en meer doen met het idee van 'je geest is sterker dan je lijf', maar daar houdt het dan ook op.
De figuurlijke rekening krijg ik morgen wel weer gepresenteerd voor de rest van de week, maar ach, zo voel je weer dat je leeft en maar gelaten alles laten voor wat het is gaat me ook te ver.
Plaatjes aan elkaar praten, spelletjes / quizvragen, misschien op den duur zelfs luisteraars bellen. Ik wil het zo professioneel als mogelijk aanpakken.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ejjj, dat klinkt tof!!
bedoel je dat je er dan ook meer bij gaat kletsen ofzo?
wel fijn lichtpuntje lijkt me (ik dacht zo afentoe ook wat sombere berichten van je te lezen)
radiomaken is iddquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:04 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat ging bijna perfect. Zondag 2 keer gedraaid. De middag ging perfect, de avond door wat technische problemen minder, djkoelkast moest zo nodig wat uitproberen.![]()
Ik vond het heerlijk; genieten van muziek, anderen vermaken... ik ga er zeker mee door.![]()
![]()
De luisteraars waren eveneens vol lof, dus...![]()
Ik had zondag nog niet de mogelijkheid mijn microfoon te gebruiken, maar krijg eerdaags een nieuwe audio-interface, dan ga ik heel wat meer van mijn 'show' maken.
nee de kies is eindelijk eruit. mocht eigenlijk geen spuit voor verdoving in omdat alles ontstoken was.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:56 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
niet kaakchirutg trouwens?
OT:pff maar eens opstaan voordat ziekenbezoek hier is, geen zin
nu weet ik nog niet hoelang het nu geleden is van jou!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:57 schreef Apotheose het volgende:
[..]
radiomaken is iddIk mis mn progr
Jaquote:Op woensdag 9 februari 2011 06:32 schreef scrub_nurse het volgende:
Alweer zo'n slechte nacht nu ook nog keelpijn en mn neus lijkt dicht te gaan zitten
Hopelijk iig goed geslapen/gegeten? Dat is al de helft van het werk.quote:
perfecte combinatie toch?quote:Op woensdag 9 februari 2011 07:29 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Moeilijk, je hebt grolsch en tetten
Zeker... Ik zou al blij zijn met 1 van de 2, bij voorkeur de tetten (met een lief meiske er aan...)quote:
Mij ook. En de lente-geur ook. Alhoewel vandaag weer wat minder.quote:Op woensdag 9 februari 2011 07:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het wordt al eerder licht buiten, dat maakt me vrolijk op de vroege morgen!
Ik ookal een paar dagen... erg rot....quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:26 schreef zwartedoos het volgende:
pijn in mn rugmaar wat is het heerlijk lenteweer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |