Volgens mij beseft zo'n beest dat niet erg. Vraag me af of zo'n beest zich serieus kan vervelenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:01 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jah dat dacht ik ook meteen aan, hij kan toch nog ruiken? dus hij is nie alleen doof en half blind maar ruikt ook geen fuk meer. damm dat moet er door zn hoofd gaan. ik hoop dat ie het zelf niet beseft want dan voel je jezelf wel flink genaait lijkt me?
maar hij slaapt laatste tijd ook nogal veel, en depressieve mensen slapen slapen ook veel.. Dus ik denk wel dat ie het door heeft dat zn zintuigen 1 voor 1 aan het verliezen isquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:06 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Volgens mij beseft zo'n beest dat niet erg. Vraag me af of zo'n beest zich serieus kan vervelen
oude mensen slapen ook vaak veel, is volgens mij met katten niet anders.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:08 schreef _Fanta het volgende:
[..]
maar hij slaapt laatste tijd ook nogal veel, en depressieve mensen slapen slapen ook veel.. Dus ik denk wel dat ie het door heeft dat zn zintuigen 1 voor 1 aan het verliezen is![]()
Mag je mij zo ook alquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:08 schreef zwartedoos het volgende:
doof en blind, maar goed dat het n kat is die niet hoeft te communiceren, mij mag je dan meteen een spuitje geven
maar de poes is lichamelijk nog behoorlijk fit, en doof was die al tijdje, maar is wel kut dat zn ogen ook zwaar achteruit aan het gaan zijn. hij zal wel nog paar jaar blijven leven, maar hij word wel steeds meer afhankelijk van ons zeg maar. mjah mensen in bejaardenhuis zijn ook afhankelijk niewaarquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:08 schreef zwartedoos het volgende:
doof en blind, maar goed dat het n kat is die niet hoeft te communiceren, mij mag je dan meteen een spuitje geven
Kom er net achter dat m'n aflevering van The Simpsons al een kwartier op pauze staat op 2:47 min van het beginquote:Op dinsdag 8 februari 2011 07:16 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ik heb net, met moeite, in 10 fases, 1 aflevering van supernatural gekeken. Een film lukt nog minder. Een boek kom ik niet eens in, met een spanningsboog van 18 seconden ben ik na 5 regels al weer klaar.
Ik raak ook snel geirriteerd/boos/agressief/verdrietig als ik iets probeer te kijken en het lukt/bevalt niet. Ik heb bijv. ook two and a half man enzo gedownload, maar die zet ik na 5 minuten vol frustratie weer uit...
Ach gossie wat is het minder als zo'n beestje ziek is . Het zijn net je kinderen dan.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 07:33 schreef _Fanta het volgende:
ik hoorde van mn vader dat de poes die bij hun woont, waar ik mee ben opgegroeit zn gezichtsvermogen begint te verliezen. jah da doet wel ff au. is toch me vriendjemjah hij zij dat ie verder gezond was alleen nu is die nie alleen doof maar ook half blind.
. Dus ik voel me beetje bezorgd momenteel.
ze is helemaal niet ziek!, gewoon beetje doof en half blindquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:14 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ach gossie wat is het minder als zo'n beestje ziek is . Het zijn net je kinderen dan.
On topic wakker en zo klaar om naar vrijwilligerswerk te gaan.
oei da klinkt nie best man!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:44 schreef Chewbalhaar het volgende:
Voel me alsof ik na mentaal nu ook elk moment fysiek kan instorten uit.
Ik vind momenteel niets meer zelf leuk, dat is een beetje het probleemquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:58 schreef _Fanta het volgende:
[..]
oei da klinkt nie best man!. miss ff wa gas terug nemen en tijdje alleen nog maar dingen doen die je zelf leuk vind?
miss kan je dan beter ff paar weekjes rust nemen, goed slapen geen stress aan je kop enzo. als je jezelf daarna nog zo kut voelt dan miss ff bij de huisarts aankloppenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:00 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ik vind momenteel niets meer zelf leuk, dat is een beetje het probleem
Ik kan juist geen rust nemen, want ik moet weer vol aan de bak met de studie enzo. Kan niet nog meer vertraging oplopen zonder hele serieuze problemen. Slapen lukt dus gewoon niet, wat ik ook doe, dus ik denk dat ik inderdaad eens naar de huisarts ga moeten...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:05 schreef _Fanta het volgende:
[..]
miss kan je dan beter ff paar weekjes rust nemen, goed slapen geen stres en je kop enzo. als je jezelf daarna nog zo kut voelt dan miss ff bij de huisarts aankloppen
wow chill out man!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:10 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ik kan juist geen rust nemen, want ik moet weer vol aan de bak met de studie enzo. Kan niet nog meer vertraging oplopen zonder hele serieuze problemen. Slapen lukt dus gewoon niet, wat ik ook doe, dus ik denk dat ik inderdaad eens naar de huisarts ga moeten...
Ik doe nu een kansloze kut-HBO die me voor geen reet bevalt, maar ik moet hem wel afmaken want ik heb eerder al een universitaire studie afgebroken door allerlei omstandigheden. Ik wil niet straks op m'n 30e vuilnisman zijn met 15.000 euro studieschuld.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:13 schreef _Fanta het volgende:
[..]
wow chill out man!. dr moet helemaal niks! en als die studie je helemaal zo van de wap maakt is het dan wel de juiste studie die je doet?
ik vind jou ook lief!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:26 schreef Miam het volgende:
Geirriteerd door die enorme slowchat in dit topic.
thnxquote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:20 schreef _Fanta het volgende:
Chewbalhaar ik moet helaas weer gaan, maar ik wil je toch wijze raad meegeven. Het leven moet leuk zijn, en idd soms moet je inversteren om bepaalde doelen te berijken. maar dan is het ook niet erg, althans zo moet dat nie voelen. als je leert in dingen waar je intresses liggen is het best leuk toch?. Dus eej wees us heel eerlijk tegen jezelf en vraag je af wat je nou echt wil berijken in het leven. Je echte doel ligt schijnbaar elders dan wa je nu mee bezig bent. anders voelde je nie zo ongelukkig toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |