niet kaakchirutg trouwens?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:37 schreef candygirl het volgende:
omg zie uit als een quasimodo! Echt niet normaal, vanmiddag maar weer terug naar de tandarts
Ziekenbezoek toch nog goed gegaan? Hopelijk was het alsnog gezelligquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:56 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
niet kaakchirutg trouwens?
OT:pff maar eens opstaan voordat ziekenbezoek hier is, geen zin
Dat ging bijna perfect. Zondag 2 keer gedraaid. De middag ging perfect, de avond door wat technische problemen minder, djkoelkast moest zo nodig wat uitproberen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hey! hoe ging het draaien bijONZ radio nu? ik weet niet of je al eerder had gereageerd, ik weet niet zeker of ik alles heb teruggelezen (ws niet)
ejjj, dat klinkt tof!!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:04 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat ging bijna perfect. Zondag 2 keer gedraaid. De middag ging perfect, de avond door wat technische problemen minder, djkoelkast moest zo nodig wat uitproberen.![]()
Ik vond het heerlijk; genieten van muziek, anderen vermaken... ik ga er zeker mee door.![]()
![]()
De luisteraars waren eveneens vol lof, dus...![]()
Ik had zondag nog niet de mogelijkheid mijn microfoon te gebruiken, maar krijg eerdaags een nieuwe audio-interface, dan ga ik heel wat meer van mijn 'show' maken.
Dat is rot zeg, hoop dat ze snel een andere plek voor je hebben gevonden waarbij je gewoon weer aan je toekomst kunt werken.quote:
Thanx , ik hoop het ook , want hierbij heb je gewoon gevoel dat het verleden je op de hielen zit en daar word ik zelf nou niet bepaald vrolijk van.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:28 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat is rot zeg, hoop dat ze snel een andere plek voor je hebben gevonden waarbij je gewoon weer aan je toekomst kunt werken.
OT: Ik kan na 7 jaar bepaalde periodes nog steeds niet accepteren dat ik chronisch ziek ben, dan ga ik weer eigenwijs joggen, nog harder werken en meer doen met het idee van 'je geest is sterker dan je lijf', maar daar houdt het dan ook op.
De figuurlijke rekening krijg ik morgen wel weer gepresenteerd voor de rest van de week, maar ach, zo voel je weer dat je leeft en maar gelaten alles laten voor wat het is gaat me ook te ver.
Plaatjes aan elkaar praten, spelletjes / quizvragen, misschien op den duur zelfs luisteraars bellen. Ik wil het zo professioneel als mogelijk aanpakken.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ejjj, dat klinkt tof!!
bedoel je dat je er dan ook meer bij gaat kletsen ofzo?
wel fijn lichtpuntje lijkt me (ik dacht zo afentoe ook wat sombere berichten van je te lezen)
radiomaken is iddquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:04 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat ging bijna perfect. Zondag 2 keer gedraaid. De middag ging perfect, de avond door wat technische problemen minder, djkoelkast moest zo nodig wat uitproberen.![]()
Ik vond het heerlijk; genieten van muziek, anderen vermaken... ik ga er zeker mee door.![]()
![]()
De luisteraars waren eveneens vol lof, dus...![]()
Ik had zondag nog niet de mogelijkheid mijn microfoon te gebruiken, maar krijg eerdaags een nieuwe audio-interface, dan ga ik heel wat meer van mijn 'show' maken.
nee de kies is eindelijk eruit. mocht eigenlijk geen spuit voor verdoving in omdat alles ontstoken was.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:56 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
niet kaakchirutg trouwens?
OT:pff maar eens opstaan voordat ziekenbezoek hier is, geen zin
nu weet ik nog niet hoelang het nu geleden is van jou!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:57 schreef Apotheose het volgende:
[..]
radiomaken is iddIk mis mn progr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |