Ohjaquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:09 schreef kwiwi het volgende:
zenuwachtig...net m'n favoriete docent gemaild om te vragen of ie me wil begeleiden bij het afstuderen... duimduimduim
Goed bezigquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:47 schreef Soempie het volgende:
Hyper door allemaal goede berichten vandaag. Gaf enorm veel energie. Zojuist dan ook als een soort tazmanian devil allemaal klusjes in huis gedaan.Een 8 voor een van m'n laatste tentamens, terugkoppeling van een leidinggevende op m'n werk was uitstekend, collega die zei dat het net lijkt of ik er al jaren werk (net twee dagen in deze nieuwe functie), leuke middag gehad verder met andere collega's, etc.
Hyper!
Heb zelfs Sven aan het werk gezet.quote:
jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
Nogal ja.quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:55 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
jaHahaha, dank je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your welcomequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
oeioeioei! blij dat er nog zoveel lieve buurtjes zijn, hoop dat je er niet te veel last van hou en die kerel hard aangepakt wordt!quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:07 schreef formerjellybean het volgende:
Kut omdat burenruzie met tokkie naast me is uit de handgelopen, en hij me liep te bedreigen en lossehandjes kreeg, gelukkig zagen anderen het en gingen kijken en kon ik ook weg komen, ik had namelijk niet willen weten wat er gebeurd was als niemand was gaan kijken.
Wat kun je dan als vrouw alleen machteloos voelen, vanavond de politie gebeld en gevraagd wat ik kon doen, en ik ga morgen dus nadat ik naar Parteon ben geweest naar de politie zodat het in het systeem komt te staan en als er dan wat gebeurd, dan komt de politie ook langs.
Net allemaal andere lieve bezorgde buurtjes aan mijn deur gehad die wel bezorgd waren en dat stemt ook wel weer gerust.
Als dingen mis kunnen gaan ze ook heel erg mis, ik hoop even op een positief nieuwtje want daar ben ik even aantoe.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:07 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Your welcomeVind schattig, jammer dat de rest van je gezicht er niet op staat
Dat is met reden hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En ik heb geen interesse. Dus is al goed
![]()
ja ik hoop het ook want het is behoorlijk beangstigend als je naast zo iemand woont. Hij is nu ook te ver gegaan en nu word het gewoon politie en parteon. Ik ben een redelijk mens maar als een kerel ook maar een poot naar me uitligt dan ga ik toch echt wel melding doen bij de politie. Ik was ook behoorlijk bang en hij hoeft ook niets meer tegen me te zeggen of in mijn buurt te komen ook en dan moet je toch echt erg ver gaan.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:11 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
oeioeioei! blij dat er nog zoveel lieve buurtjes zijn, hoop dat je er niet te veel last van hou en die kerel hard aangepakt wordt!
Whehe, ja dat begreep ik, maar voordat iemand me hier op gaat vatten als kansloze sjanserquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:12 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Dat is met reden hoor. En ik heb geen interesse. Dus is al goed
Gelijk heb je.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:14 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
ja ik hoop het ook want het is behoorlijk beangstigend als je naast zo iemand woont. Hij is nu ook te ver gegaan en nu word het gewoon politie en parteon. Ik ben een redelijk mens maar als een kerel ook maar een poot naar me uitligt dan ga ik toch echt wel melding doen bij de politie. Ik was ook behoorlijk bang en hij hoeft ook niets meer tegen me te zeggen of in mijn buurt te komen ook en dan moet je toch echt erg ver gaan.
Tjeesus , sommige kerels je begrijpt ze nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:18 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Gelijk heb je.
ik had hiervoor ook leuke buren. Relpalestijnenaltijd geschreeuw gehuil etc.
mn tante (rond de 70!) kwam eens langs (alleen was ik er niet), werd er op straat een vrouw geslagen door een man. stuurt de buurman van z'n balkon haar er op af, want hij kon ze niet helpen: het was een vrouw
Je weet nooit hoe het leven gaat lopen. En het jaar is pas "net" begonnen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:15 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Whehe, ja dat begreep ik, maar voordat iemand me hier op gaat vatten als kansloze sjanser
complimentje moet kunnendenk niet dat er in 2011 nog een meisje in komt hier...
Ik slaap niet, maar wakker ben ik duidelijk ook niet ergquote:
Gelukt?quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:37 schreef formerjellybean het volgende:
vandaag ga ik dus naar Parteon, en had gisteren politie gebeld, ik moet nadat ik naar Parteon ben geweest naar de politie en dan moet ik het daar melden is geen aangifte maar een ander moeilijk woord.
Wel naar Parteon geweest en papieren gekregen die getekend moeten worden en dus ook bij buren in moet leveren .quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:30 schreef candygirl het volgende:
mijn zoon lijkt spoorloos te zijn al de hele dag
Wtf....quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:30 schreef candygirl het volgende:
mijn zoon lijkt spoorloos te zijn al de hele dag
zal wel weer terecht komen straks, maar dan vraag je je toch af waarom een puber hun leven zo kan vergooienquote:
Ik hoop dat hij terecht komt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:08 schreef candygirl het volgende:
[..]
zal wel weer terecht komen straks, maar dan vraag je je toch af waarom een puber hun leven zo kan vergooien
Geloof me, het kan af en toe totaal uit de hand lopen zonder dat de ouders het weten. Ik kan uit ervaring spreken als puber waarbij dat (is) gebeurd.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:08 schreef candygirl het volgende:
[..]
zal wel weer terecht komen straks, maar dan vraag je je toch af waarom een puber hun leven zo kan vergooien
14quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe oud is ie eigenlijk?
OT: slecht...
Wat scheelt er aan mijn beste balhaar?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:42 schreef Chewbalhaar het volgende:
is ie al boven water?
afschuwelijk kut hier overigens.
Dit was wegens iets andersquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:10 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Vanwege je scriptie of iets anders?
De kunst van het loslaten van je ex # 152quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:44 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Wat scheelt er aan mijn beste balhaar?
OEIE! in ieder geval blij dat hij boven water is, maar dat wordt billenkoek!quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:47 schreef candygirl het volgende:
net tel dat hij bij zijn vader is! hoe en wat weet ik niet! weet alleen dat ik woedend ben
wel fijn dat je nu weet waar die is, kut dat je al die tijd in de stress hebt gezeten. dus ik kan me die woede heel goed begrijpen, want je bedenkt je de ergste rampscenario's en daar staat de ander niet bij stil.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:47 schreef candygirl het volgende:
net tel dat hij bij zijn vader is! hoe en wat weet ik niet! weet alleen dat ik woedend ben
sluit ik me helemaal bij aanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:02 schreef kwiwi het volgende:
verdrietig, energie om boos te zijn heb ik niet meer..
pff alweer? en paps zeker weer niks laten horen? Eikelquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:47 schreef candygirl het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |