quote:
Wel naar Parteon geweest en papieren gekregen die getekend moeten worden en dus ook bij buren in moet leveren .
Wel was ik superemotioneel en huilend mijn verhaal deed bij Parteon, die zich zelf ook rot schrokken omdat ze het wel een extreme rot situatie en die zeiden ook wel dat ik naar politie moet gaan. Was met een andere buurman aan de overkant geweest die me even steunde en toen zijn we na afloop wat wezen drinken en een gebakje bij landsaat . Wat ik enorm lief vond.
Morgen naar de politie want ik weet hoe heftig en emotioneel het is dat ik het even in dosis doe.
Wel dat ik in een hele moeilijke tijd ook hele lieve andere buurtjes hebben die me helpen en ontzettend lief voor me zijn en dat vind ik zo fijn.
Vanavond ook even lekker ontspannen een filmpje kijken voor afleiding want ik wil dat bedreiging en losse handjes van de buurman niet mijn leven overheersen.
Maar god wat vind ik dit moeilijk ............. Het is namelijk alsof je in een slechte film zit, alleen zit je nu zelf in de hoofdrol en ik jank me heel wat af.....