quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:30 schreef candygirl het volgende:
mijn zoon lijkt spoorloos te zijn al de hele dag
Wtf....quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:30 schreef candygirl het volgende:
mijn zoon lijkt spoorloos te zijn al de hele dag
zal wel weer terecht komen straks, maar dan vraag je je toch af waarom een puber hun leven zo kan vergooienquote:
Ik hoop dat hij terecht komt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:08 schreef candygirl het volgende:
[..]
zal wel weer terecht komen straks, maar dan vraag je je toch af waarom een puber hun leven zo kan vergooien
Geloof me, het kan af en toe totaal uit de hand lopen zonder dat de ouders het weten. Ik kan uit ervaring spreken als puber waarbij dat (is) gebeurd.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:08 schreef candygirl het volgende:
[..]
zal wel weer terecht komen straks, maar dan vraag je je toch af waarom een puber hun leven zo kan vergooien
14quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe oud is ie eigenlijk?
OT: slecht...
Wat scheelt er aan mijn beste balhaar?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:42 schreef Chewbalhaar het volgende:
is ie al boven water?
afschuwelijk kut hier overigens.
Dit was wegens iets andersquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:10 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Vanwege je scriptie of iets anders?
De kunst van het loslaten van je ex # 152quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:44 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Wat scheelt er aan mijn beste balhaar?
OEIE! in ieder geval blij dat hij boven water is, maar dat wordt billenkoek!quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:47 schreef candygirl het volgende:
net tel dat hij bij zijn vader is! hoe en wat weet ik niet! weet alleen dat ik woedend ben
wel fijn dat je nu weet waar die is, kut dat je al die tijd in de stress hebt gezeten. dus ik kan me die woede heel goed begrijpen, want je bedenkt je de ergste rampscenario's en daar staat de ander niet bij stil.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:47 schreef candygirl het volgende:
net tel dat hij bij zijn vader is! hoe en wat weet ik niet! weet alleen dat ik woedend ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |