Helpt bij mij in zo'n periode altijd door goed te plannen en dan ook daadwerkelijk goed bezig en die uren afwisselen met leuke pauzes. Serie kijken of een spelletje spelen. Je bent natuurlijk thuis bezig dus je kunt de pauzes zo leuk maken als je zelf wil.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:13 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Pff, als ik er aan denk nog maanden zo door te moeten met mn scriptie word ik echt depressiefElke dag thuis echter de pc.. blegh
soms moet je je erbij neerleggen dat dat er nooit meer in zit. En niet meer naar het verleden kijken maar naar de toekomst...anders kom je nooit uit die put...quote:Op maandag 7 februari 2011 11:30 schreef Apotheose het volgende:
ik wil dat alles weer zoals vanouds wordt. Thats all. Thats really all
mij lukt dat niet. Ook al begrijpt niemand datquote:Op maandag 7 februari 2011 11:50 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
soms moet je je erbij neerleggen dat dat er nooit meer in zit. En niet meer naar het verleden kijken maar naar de toekomst...anders kom je nooit uit die put...
Ja hier ook wel, vier dan me verjaardag.quote:
De dokters wisten niet wat het was of je bent pas na een half jaar naar de dokter gestapt?quote:Op maandag 7 februari 2011 12:38 schreef WeirdlyWired het volgende:
Goed. Na ongeveer een half jaar gokken wat het is, heb ik sinds vandaag duidelijkheid.
Zalfje gekregen en nu maar hopen dat het werkt.
Ben in 6 maanden 6 a 7 keer naar de dokter geweest. Van alles meegekregen, maar niks werkte. Vanochtend naar de dermatoloog geweest en die wist meteen wat het was.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:42 schreef Emery het volgende:
[..]
De dokters wisten niet wat het was of je bent pas na een half jaar naar de dokter gestapt?
Apart dat zo'n dokter je niet meteen doorverwijst als je al na twee of drie keer geen resultaten ziet van de voorgeschreven antibiotica/medicijnen. Maar goed, gelukkig dat er nu een oplossing is!quote:Op maandag 7 februari 2011 12:50 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Ben in 6 maanden 6 a 7 keer naar de dokter geweest. Van alles meegekregen, maar niks werkte. Vanochtend naar de dermatoloog geweest en die wist meteen wat het was.
Ja, ik heb er zelf maar naar gevraagd. Was het op den duur zo beu.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:52 schreef Emery het volgende:
[..]
Apart dat zo'n dokter je niet meteen doorverwijst als je al na twee of drie keer geen resultaten ziet van de voorgeschreven antibiotica/medicijnen.
ik begrijp het (helaas) meer dan je denkt...tot het echt goed mis ging met me...ik zal nog altijd blijven treuren maar ben wel gaan beseffen (ook met hulp) dat het beter zo is en dat ik er geen invloed meer op had..quote:Op maandag 7 februari 2011 11:52 schreef Apotheose het volgende:
[..]
mij lukt dat niet. Ook al begrijpt niemand dat
ik heb bijna het loodje gelegd vorige week omdat dokters niks vonden. Niks zo frustrerend als je pijn hebt en ze vinden niksquote:Op maandag 7 februari 2011 12:50 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Ben in 6 maanden 6 a 7 keer naar de dokter geweest. Van alles meegekregen, maar niks werkte. Vanochtend naar de dermatoloog geweest en die wist meteen wat het was.
Ik begrijp het wel maar aan de andere kant je bent nog jong, en je kan nog van alles van je leven proberen te maken en tuurlijk is verwerking belangrijk maar je moet ook verder.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:52 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Wat is jou "als vanouds"?quote:Op maandag 7 februari 2011 11:30 schreef Apotheose het volgende:
ik wil dat alles weer zoals vanouds wordt. Thats all. Thats really all
Vertel?quote:Op maandag 7 februari 2011 12:35 schreef Xantalien het volgende:
Gadverdamme, wat een hoerenzooi is dit. Ik verneuk ook echt alles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
Niets zo irritant als je kut voelen, je laatste beetje energie bij elkaar rapen om iets te doen, en het dan alsnog zien mislukkenquote:Op maandag 7 februari 2011 13:00 schreef Beach het volgende:
Ochprobeer je wat ervan te maken, krijg je weer nul op het rekest.
quote:Op maandag 7 februari 2011 13:15 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Vertel?Nein.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Problemen, problemen thuis, problemen verder weg. Ik heb er pure schijt aan.Bi-j mien achter 't huus steet een Amerikaanse slee,
Bi-j de aanschaf mos ik erg diep in de portomonee.
't Is een 8-cilinder met veel chroom en een linnen kap,
Ik hol 'm moeilijk in toom as ik 'm op zien donder trap.
Ik begrijp je maar al te goed. Mij lukt het ook niet. Maar wat hieronder staat is wel helemaal waar.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:52 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Het is alleen 'de stap' die je moet zetten om verder te kunnen. Het is belangrijk om dat zo snel mogelijk te gaan doen, want (hoewel je dat niet wilt) je blijft er in hangen. Dat heb ik zelf in ieder geval wel. Ik vind het erg lastig om die stap te zetten. Het blijkt voor mij een enorme hindernis te zijn, waar ik het emotioneel gezien moeilijk mee heb, maar waarvan ik rationeel heel erg goed weet dat ik hem wel MOET zetten.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:00 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel maar aan de andere kant je bent nog jong, en je kan nog van alles van je leven proberen te maken en tuurlijk is verwerking belangrijk maar je moet ook verder.
Het is namelijk wel zo dat die ander misschien niet eens wilt dat je leven stil legt om te treuren.
Er is nog zoveel buiten je en je mist het omdat je blijft focussen op iets wat er niet meer is.
Gun jezelf wat geluk en ga verder , je doet jezelf namelijk te kort.
Je moet een vent zoeken.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:59 schreef Apotheose het volgende:
ja ik weet alles... maar tis zooooooooooooooooooooooooooooooo belangrijk voor me...... Niks is ooit zo vreselijk betekenisvol/belangrijk geweest in mn leventje. En ik verzuip er idd in... Doe echt mn ding wel en studeer braaf en zoek weekends wel afleiding. Maar het blijft hetzelfde... En praten zit er niet in
hoelang is dat nu dan geleden?quote:Op maandag 7 februari 2011 11:52 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Nogmaals, heel herkenbaar. Ik heb precies hetzelfde gevoel. Ook het gevoel dat het met een ander nooit zo zou kunnen worden als met haar, zelfs dat er geen ander meer komt.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:59 schreef Apotheose het volgende:
ja ik weet alles... maar tis zooooooooooooooooooooooooooooooo belangrijk voor me...... Niks is ooit zo vreselijk betekenisvol/belangrijk geweest in mn leventje. En ik verzuip er idd in... Doe echt mn ding wel en studeer braaf en zoek weekends wel afleiding. Maar het blijft hetzelfde... En praten zit er niet in
Ik denk dat het verwerken voor haar op de eerste plek komt. Als ze dat heeft kunnen verwerken (al is het maar deels), komt 'die vent' wel. Maar dat is hoe ik het (ook bij mezelf) zie.quote:
je haalt me de woorden uit de mond liefjequote:
we hebben het hier over een relatie die je gehad heb? en hoelang is dat geleden als ik vragen mag?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:59 schreef Apotheose het volgende:
Zowieso heb ik het al tijden niet al te best, maar zojuist heb ik bevestigd gekregen dat m'n vriendin graag van zoveel mogelijk walletjes eet. Dat terwijl ik 17 maanden alles voor ze heb gedaan, in een ongelooflijk moeilijke periode waarin het ene na het andere misgaat (waaronder het verongelukken van haar vader).quote:Rock Bottom
-------------------
30 piles of dirt
------------------
Me
Sterkte ermee.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:13 schreef Chewbalhaar het volgende:
Zowieso heb ik het al tijden niet al te best, maar zojuist heb ik bevestigd gekregen dat m'n vriendin graag van zoveel mogelijk walletjes eet. Dat terwijl ik 17 maanden alles voor ze heb gedaan, in een ongelooflijk moeilijke periode waarin het ene na het andere misgaat (waaronder het verongelukken van haar vader).
dank je...quote:Op maandag 7 februari 2011 21:57 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Sterkte ermee.
Soms is het niet anders.. je kunt er niks aan doen.
en dan heb ik zoiets van... kon ik maar ruilen met een zwartedoos, dan was er tenminste nog 1 gelukkig, van mij hoeft 't allemaal niet meerquote:Op maandag 7 februari 2011 22:01 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
dank je...
Ik zie momenteel echt alleen nog alcohols, tranen en een eindeloze zwarte tunnel om me heen
Nee nee neequote:Op maandag 7 februari 2011 22:12 schreef zwartedoos het volgende:
ruilen met mij? Why? Ben ik zo gelukkig dan?
M'n geestelijke crap duurt al veel te lang. Zij was na jaren eindelijk m'n enige lichtpuntje in de duisternis, en heb ze dan ook echt tot op de bodem alles gegeven. Ik ben niet suicidaal ofzo, maar mocht ik je shit over kunnen nemen en kunnen verdwijnen in de vergeteldheid zou ik daar wel voor zijn...quote:Op maandag 7 februari 2011 22:31 schreef zwartedoos het volgende:
mijn lichamelijke crap gaat wel weer over, net als jouw geestelijke crap...it's allways darkest before the dawn....
Ik ben 2 jaar ongelukkig geweest zowat en ben er ook uitgekomen, ben er nog niet maar gaat wel al een stuk beter. Dacht ook dat het nooit meer goed zou komen...ik weet ook hoe het voelt om keer op keer gekwetst te worden door degene waar ik meer om gaf dan om mezelfquote:Op maandag 7 februari 2011 23:11 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
M'n geestelijke crap duurt al veel te lang. Zij was na jaren eindelijk m'n enige lichtpuntje in de duisternis, en heb ze dan ook echt tot op de bodem alles gegeven. Ik ben niet suicidaal ofzo, maar mocht ik je shit over kunnen nemen en kunnen verdwijnen in de vergeteldheid zou ik daar wel voor zijn...
Kaakchirurg geweest?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:00 schreef candygirl het volgende:
om half 8 van de pijn en misselijkheid in een onrustige slaap gevallen, word ik wakker met 39-4 koorts en een wang die weer twee keer zo dik is
Kan niet eens uit een kopje drinken
nee donderdag pas, loop al weken met een onsteking.quote:
Auwquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:12 schreef candygirl het volgende:
[..]
nee donderdag pas, loop al weken met een onsteking.
Antibiotica kuur wil maar niet aan slaan
thnxquote:Op maandag 7 februari 2011 23:59 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Ik ben 2 jaar ongelukkig geweest zowat en ben er ook uitgekomen, ben er nog niet maar gaat wel al een stuk beter. Dacht ook dat het nooit meer goed zou komen...ik weet ook hoe het voelt om keer op keer gekwetst te worden door degene waar ik meer om gaf dan om mezelfIk ken je situatie natuurlijk niet maar 'hang in there'..uiteindelijk gaat het iedere dag n klein beetje beter...
als ik zo morgen uitzie zoals nu ga ik dat echt vragenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
AuwWat naar zeg!
Zou je morgen niet kunnen bellen om te vragen of je eerder kan komen?
hoort er allemaal bij...kan nog wel even duren hoor voordat je weer kan slapen...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 05:55 schreef Chewbalhaar het volgende:
fucking kut! zelfs in bezopen status slaap ik de nacht niet gewoon door.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 05:56 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
hoort er allemaal bij...kan nog wel even duren hoor voordat je weer kan slapen...
dat komt door al het piekeren, dat onrustig slapen, heb je al vervelende dromen? Die zijn ook leukquote:Op dinsdag 8 februari 2011 06:04 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]![]()
![]()
normaal is het hoe meer ik drink, hoe dieper ik slaap, en aangezien ik al dagen slecht slaap en m'n ogen overdags niet open kan houden dacht ik na 1,5 liter bier en 3/4 liter whiskey cream toch eens aardig door te slapen... 4,5 uurtjes later echter gewoon weer wakker...
overigens... wtf... doe jij op?... jij slaapt volgens mij ook niet als te best, of slaap jij de hele dag door korte slaapjes ofzo?
Gelukkig weet ik vrijwel nooit wat ik droom. Alleen als ik lang doorslaap, van een fatsoenlijk uur tot na 10 uur 's ochtends, herinner ik me het einde wel eens. Daarom zou ik het liefste zo veel mogelijk slapen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 06:10 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
dat komt door al het piekeren, dat onrustig slapen, heb je al vervelende dromen? Die zijn ook leuk![]()
Ik slaap slecht idd omdat ik net geopereerd ben en dus wakker wordt van pijn omdat pijnstilling is uitgewerkt of dat ik per ongeluk op mijn zij ga liggen ofzo in mn slaap
dat is handig dat je niet weet wat je droomtquote:Op dinsdag 8 februari 2011 06:12 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik vrijwel nooit wat ik droom. Alleen als ik lang doorslaap, van een fatsoenlijk uur tot na 10 uur 's ochtends, herinner ik me het einde wel eens. Daarom zou ik het liefste zo veel mogelijk slapen.
Kom je overdags wel een beetje aan je uren dan?
tussen half 2 en 6 ofzo wel geslapenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 06:23 schreef scrub_nurse het volgende:
jee hele nacht wakker geweest zo te zien?
Dagelijkse bezigheden lijden al tijden onder vanalles en nog wat, maar nu is functioneren al helemaal onmogelijk geworden. M'n leven is al genoeg nachtmerrie zonder nachtmerries, daarom probeerde ik me dan ook in slaap te zuipen. Voel me er helaas weinig beter op, en heb een droge bek waar je u tegen zegtquote:Op dinsdag 8 februari 2011 06:16 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
dat is handig dat je niet weet wat je droomtHet is nog erg vers geloof ik bij je he, je moet er wel rekening mee houden dat dat nog wel even kan duren dat niet slapen...ligt eraan of je dagelijkse bezigheden eronder lijden? School, werk? Anders kan je evt een licht slaapmiddel vragen aan de huisarts voor de eerste paar weken.
Overdag kan ik mn gemiste slaap wel inhalen idd![]()
hier ongeveer hetzelfde... is al langer dan de afgelopen dagen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 06:24 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
tussen half 2 en 6 ofzo wel geslapen
dat drinken moet je eigenlijk echt niet doen...daar los je niks mee op. En je voelt je uiteindelijk alleen maar ellendiger. Bij de eerste paar glazen voel je je wat beter maar als de fles op is alleen maar kutter, met het risico ook nog eens dat je stomme dingen gaat doen(smssen ed)quote:Op dinsdag 8 februari 2011 06:25 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Dagelijkse bezigheden lijden al tijden onder vanalles en nog wat, maar nu is functioneren al helemaal onmogelijk geworden. M'n leven is al genoeg nachtmerrie zonder nachtmerries, daarom probeerde ik me dan ook in slaap te zuipen. Voel me er helaas weinig beter op, en heb een droge bek waar je u tegen zegt
Lichte slaapmiddelen werken overigens sowieso niet op mij. Heb vroeger ook wel eens de diazepam van m'n moeder genomen, in dubbele dosis zelfs, maar dan blijf ik alsnog onrustig/piekerig etc...
Momenteel even m'n enige goed optie om even weg te zijn van al m'n kutzooi. Ik ben nog lang geen alcoholist ofzo, en gelukkig heb ik mezelf over het algemeen goed onder controle als ik gedronken heb. Daarnaast kan ik niet smsen, want door alle shit ben ik m'n telefoon vrijdag ergens vergeten, waarna ik hem heb laten blokkeren, dus ik moet een nieuwe simkaart aanvragenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 06:30 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
dat drinken moet je eigenlijk echt niet doen...daar los je niks mee op. En je voelt je uiteindelijk alleen maar ellendiger. Bij de eerste paar glazen voel je je wat beter maar als de fles op is alleen maar kutter, met het risico ook nog eens dat je stomme dingen gaat doen(smssen ed)
ik zeg ook niet dat je alcoholist bentquote:Op dinsdag 8 februari 2011 06:37 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Momenteel even m'n enige goed optie om even weg te zijn van al m'n kutzooi. Ik ben nog lang geen alcoholist ofzo, en gelukkig heb ik mezelf over het algemeen goed onder controle als ik gedronken heb. Daarnaast kan ik niet smsen, want door alle shit ben ik m'n telefoon vrijdag ergens vergeten, waarna ik hem heb laten blokkeren, dus ik moet een nieuwe simkaart aanvragenweer 15 euro die ik niet heb weggegooid
Ach... it was worth a shot...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 06:41 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat je alcoholist bentMaar over het algemeen is het niet zo slim om te drinken als je je ellendig voelt. Heb je wel wat vrienden waarbij je terecht kan voor afleiding/praten etc?
veel praten erover helptquote:Op dinsdag 8 februari 2011 06:53 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ach... it was worth a shot...
weinig... met name 1 waar ik wel veel mee optrek en die wel een beetje de basis weet, maar niet het hele verhaal. Familie vertel ik ook nooit hoe of wat, heb ik ook niet zo'n je van het aansluitig mee. Vandaag alles wel via msn/skype verteld aan een soort van vriendin van haar / haar familie waar ik ook goed mee overeen kom.
Die viel bijna even hard om als ik, dat je iemand zo verkeerd kan inschatten...
Ik probeer het, maar erg lukken doet het niet.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 06:55 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
veel praten erover helpten veel afleiding zoeken
probeer eens een boek? of een film, al is het maar even een paar minuten afleidingquote:Op dinsdag 8 februari 2011 07:08 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ik probeer het, maar erg lukken doet het niet.
Elke minuut lijkt uren te duren.
Ik heb net, met moeite, in 10 fases, 1 aflevering van supernatural gekeken. Een film lukt nog minder. Een boek kom ik niet eens in, met een spanningsboog van 18 seconden ben ik na 5 regels al weer klaar.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 07:15 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
probeer eens een boek? of een film, al is het maar even een paar minuten afleiding
mja herkenbaar...voor de avonden echt afleiding zoeken met vrienden, leuke dingen doen. De nachten doe je weinig aan daar moet je echt doorheen. Hoe lang weet je het al?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 07:16 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ik heb net, met moeite, in 10 fases, 1 aflevering van supernatural gekeken. Een film lukt nog minder. Een boek kom ik niet eens in, met een spanningsboog van 18 seconden ben ik na 5 regels al weer klaar.
Ik raak ook snel geirriteerd/boos/agressief/verdrietig als ik iets probeer te kijken en het lukt/bevalt niet. Ik heb bijv. ook two and a half man enzo gedownload, maar die zet ik na 5 minuten vol frustratie weer uit...
Ik heb sowieso maar amper mensen om wat mee te doen die me afleiding kunnen bieden... Voor woensdag gelukkig wel een afspraak staan om met iemand hard te gaan lopen, maar dat is ook alles voor de komende tijd...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 07:20 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
mja herkenbaar...voor de avonden echt afleiding zoeken met vrienden, leuke dingen doen. De nachten doe je weinig aan daar moet je echt doorheen. Hoe lang weet je het al?
die snap ik even niet?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 07:32 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk al tijden dat er vanalles slecht zit, omdat ze zich raar gedraagt en oneerlijk deed. Elk normaal mens had het ook allang uitgemaakt, maar hopeloos als ik was gooide ik het op het feit dat alles ze zo tegen zit dat het door omstandigheden komt. Na een auto-ongelukje wat ik eind 2009 met ze had (toen ik dus pas een paar maanden bij ze was) was ze al helemaal dichtgeklapt en de weg kwijt. Daarna zijn onder andere haar vader en opa nog overleden, dus ze is een wandelend wrak.
Begin januari is ze aan het einde van de kerstvakantie eerder naar huis gegaan, omdat het niet meer werkte. Nadien heb ik geen contact meer met ze gehad, maar wel met haar moeder en een soort van vriendin van de familie. Ze gaat momenteel ook niet meer naar school ofzo, maar wel 1x per week naar een psych.
Omdat ik het niet zo goed kon handelen heb ik eens ingelogd op haar facebook vrijdagnacht, op zoek naar iets positiefs ter ondersteuning. Daarbij kwam ik tegen dat ze in eerdere situaties die we al hadden meegemaakt ze me toch echt WEL besodemieterd had, en dat ze me nu zelfs weer heeft besodemieterd kort geleden, nota bene met een jong meisjeDie heb ik vandaag gesproken en die heeft alles bevestigd (oh, en me nog even meegedeeld dat ik de vader ben van haar zoontje/neefje
)
Dat meisje heeft me gevraagd om rustig te blijven, even de tijd te geven en m'n vriendin/ex nog een kans te geven, want niet alleen zij heeft me zo hard nodig door alle omstandigheden, maar ook (...). Echter, (...) is haar neefje, maar ze heeft haar dus wijsgemaakt dat dat ons kind isquote:
(..) Is het neefje van die meid en ze heeft je ex wijsgemaakt dat het jullie kind is of wat??quote:Op dinsdag 8 februari 2011 07:37 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Dat meisje heeft me gevraagd om rustig te blijven, even de tijd te geven en m'n vriendin/ex nog een kans te geven, want niet alleen zij heeft me zo hard nodig door alle omstandigheden, maar ook (...). Echter, (...) is haar neefje, maar ze heeft haar dus wijsgemaakt dat dat ons kind is
ahwquote:Op dinsdag 8 februari 2011 07:33 schreef _Fanta het volgende:
ik hoorde van mn vader dat de poes die bij hun woont, waar ik mee ben opgegroeit zn gezichtsvermogen begint te verliezen. jah da doet wel ff au. is toch me vriendjemjah hij zij dat ie verder gezond was alleen nu is die nie alleen doof maar ook half blind.
. Dus ik voel me beetje bezorgd momenteel.
Mijn ex heeft haar vreemdga-vriendinnetje voorgehouden dat ze moeder was van mijn kind. Het kind wat ze daarbij beschreef was echter niet haar of mijn kind maar haar neefjequote:Op dinsdag 8 februari 2011 07:40 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
(..) Is het neefje van die meid en ze heeft je ex wijsgemaakt dat het jullie kind is of wat??
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 07:43 schreef _Fanta het volgende:
niemand vind het zielig voor mij en mij poes dat hij zo half blind begint te worden? hij zat vandaag ook weer op een stoel aan de etenstafel zoals elke dag, en we legde stukje vlees op de rand van de tafel en hij zag het gewoon niet liggen
aaaah zoooo nu snap ik hetquote:Op dinsdag 8 februari 2011 07:45 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Mijn ex heeft haar vreemdga-vriendinnetje voorgehouden dat ze moeder was van mijn kind. Het kind wat ze daarbij beschreef was echter niet haar of mijn kind maar haar neefje
Ze is gewoon compleet ontoerekeningsvatbaar, gek, labiel, gestoord, hoe je het ook wil noemen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 07:47 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
aaaah zoooo nu snap ik hetNou lijkt me duidelijk, je ex is een zeer labiel meisje met behoorlijk wat problemen...beter dat het over is nu..kan alleen maar meer ellende van komen. Al doet het natuurlijk fucking pijn als iemand je zo bezeikt waar je van houdt
jah hij raakt hele tijd verdwaalt in huis, we moetten hem echt bij zn eetbak neerzetten zelf kan die hem niet meer vindequote:Op dinsdag 8 februari 2011 07:44 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ahwsielug..loopt ie ook overal tegenaan?
jah dat dacht ik ook meteen aan, hij kan toch nog ruiken? dus hij is nie alleen doof en half blind maar ruikt ook geen fuk meer. damm dat moet er door zn hoofd gaan. ik hoop dat ie het zelf niet beseft want dan voel je jezelf wel flink genaait lijkt me?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 07:46 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
![]()
Doof EN blind![]()
ja dat is best zielig![]()
Je zou alleen zeggen dat hij dat vleesje dan tenminste nog ruikt, of werkt dat ook niet meer naar behoren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |