Meer pics aubquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:43 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Do re mi fa sol, haar kontje is wel erg vol.
Hij had wel een goed puntquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:46 schreef DrDentz het volgende:
Wouter praat alsof hij het spelletje uitgevonden heeft. Beetje Derksen tegenspreken.
Hij heeft vast veel Hansie-video's nagekeken.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:46 schreef DrDentz het volgende:
Wouter praat alsof hij het spelletje uitgevonden heeft. Beetje Derksen tegenspreken.
Wouter zal nooit de 2e Hansie worden...Johan zal Wouter namelijk nooit een arrogant kwalletje durven te noemenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij heeft vast veel Hansie-video's nagekeken.
Eigenlijk is Wouter daarom niet zo'n leuke gast. Johan pakt hem niet aan.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wouter zal nooit de 2e Hansie worden...Johan zal Wouter namelijk nooit een arrogant kwalletje durven te noemen
Veel vaker man.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Derksen heeft nu al 8x gezegd dat Cruijff en van Hanegem de grooste nederlandse voetballers ooit zijn...
Alles beter dan 90+4 door rugnummer 34 natuurlijk.quote:[b]Op vrijdag 4 februari 2011 21:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
1-0, typisch Ajax goal, terug naar RTL7...
Jij maar 340.000?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:34 schreef tong80 het volgende:
Van der Gijp zat er 497000 inwoners naast
Mja, bestwel.quote:
Bos = baasquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Mja, bestwel.
Bos blijft een matige gast.
Het terugkijken niet waard. Sorry.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat ik VI heb gemist voor dit gedrocht van een wedstrijd... fuck ik hoop dat het een leuke aflevering was dan kan ik straks nog genieten van de MP4.
Eerste halfuur ging wel, daarna kakte het helaas wat in. Maar desondanks heb ik me anderhalf uur prima vermaakt.quote:
Ik ook. Misschien leg ik mijn grenzen te hoogquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Eerste halfuur ging wel, daarna kakte het helaas wat in. Maar desondanks heb ik me anderhalf uur prima vermaakt.
Terugkijken hoeft idd niet.quote:
Yo & Jo was beter geweestquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:25 schreef Heufd het volgende:
Kan niet wachten op die TV-show. Yo en Jopie.
Ik heb sjempiuns liek ook weer voorbij horen komen vanavondquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:20 schreef Van_Poppel het volgende:
"Sjelsie" kunnen we weer afstrepen op de bingokaart
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:26 schreef Gorill0r het volgende:
[..]
Ik heb sjempiuns liek ook weer voorbij horen komen vanavond
quote:
Dat zegt alles over die hele Babel.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:37 schreef Scarface2004 het volgende:
Babel die op twitter Gijp probeert te dissen
Ja, vandaar dat hij zich liet inpakken door de Amerikanenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:59 schreef honda1990 het volgende:
Soms denk ik wel eens wat zouden de heren aan tafel nou zijn als ze niks met voetbal te maken zouden hebben.
Genee zie ik echt zo voor me een mislukte autoverkoper die door zijn te gladde haren en bijdehante opmerkingen nog geen lada zou kunnen slijten.
Derksen een pessimistische boekhouder die af zou geven op de overheid en op de directie, dit zegt hij echter alleen tegen zijn collega's mits de directie er niet bij is
Gijp een simpele vrolijke glazenwasser die met -10 nog met een grote smile je ruit staat te wassen op 6 meter hoogte terwijl de rest binnen cup-a-soup zit de drinken
Bos zou een uitstekende minister van financiën kunnen zijn, zou alleen wel de schijn tegen kunnen krijgen aangezien hij een beetje een draaikont is
Leees het nu, wat triestquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:37 schreef Scarface2004 het volgende:
Waar is die quote dan? Als je zoiets meldt, copypaste het dan evenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:37 schreef Scarface2004 het volgende:
quote:Waar is die quote dan? Als je zoiets meldt, copypaste het dan even .
quote:"Ja ff serieus, toen ik voetbalde deed ik t zo goed, daarom heb ik zoveel tijd om hier nog aan tafel te zitte" http://plixi.com/p/74796010
about 15 hours ago via ÜberTwitter ."Maar wat moet ik toch altijd lachen om me eigen grappen, jeesuss ik ben echt grappig hihihihi " http://plixi.com/p/74794044
about 15 hours ago via ÜberTwitter ." Je zal maar bij Hoffenheim terrecht komen, hihihihihihi, ik ben een beetje hyper hoor dus let niet op mij" http://plixi.com/p/74794044
Ach het zijn stuk voor stuk leukere grappen dan Knudde, en zijn Twitter blijft een genot om te lezen. Al is het maar omdat Babel een bijzonder persoon isquote:
Blijkbaar kijken die voetbalmiljonairs wel allemaal vanuit hun luxe accommodaties her en der in Europa.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:39 schreef DrDentz het volgende:
Op z'n pik getrapt omdat Gijpie iets zei over Hoffenheim.
Sneijder is idd nogal overgevoelig, maar die lengte-grappen zijn ook gewoon niet meer leuk.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:33 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Blijkbaar kijken die voetbalmiljonairs wel allemaal vanuit hun luxe accommodaties her en der in Europa.
Maar goed, Babel zou een voorbeeld kunnen nemen aan Sneijder, die heeft tenminste gevoel voor humor en zelfspot.
Je moet het nou ook weer niet overdrijven, het is nou niet of deze plaatjes en tekst kwetsend zijnquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:33 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Blijkbaar kijken die voetbalmiljonairs wel allemaal vanuit hun luxe accommodaties her en der in Europa.
Maar goed, Babel zou een voorbeeld kunnen nemen aan Sneijder, die heeft tenminste gevoel voor humor en zelfspot.
De gene die je quote zegt juist dat Sneijder niet overgevoelig is.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:36 schreef john-x het volgende:
[..]
Sneijder is idd nogal overgevoelig, maar die lengte-grappen zijn ook gewoon niet meer leuk.
Gaat wel traag sinds kort.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:35 schreef planethugo het volgende:
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)_International_s.mp4
Ik moest er ook aan denkenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:48 schreef Wrijfhout het volgende:
Gijp heeft zijn manolev-je ook alweer gevonden waarschijnlijk ^^
edit: 2 zelfs
Als je het beeld hier stilzet wel jaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:55 schreef pberends het volgende:
Jongens, wat is dit?
[ afbeelding ]
Engelaar MIST VOOR OPEN DOEL!
Hij scoorde bijna!, al had hij wel weer paar dribbels die eindigde in de bal te ver voor zich uit spelenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:48 schreef Wrijfhout het volgende:
Gijp heeft zijn manolev-je ook alweer gevonden waarschijnlijk ^^
edit: 2 zelfs
Ik heb hem nu pas eens goed zitten bekijken. Tranen in mijn ogen van het lachenquote:
Maandag weer een PVV-bash van Jopie.quote:PVV'er wil kunstgras afschaffen in betaald voetbal
PVV'er Richard de Mos FOTO ANP
ROTTERDAM - PVV'er Richard de Mos vindt dat kunstgras leidt tot competitievervalsing. Het Kamerlid wil dat er een enquęte gehouden wordt en dat kunstgras eventueel afgeschaft wordt in het betaalde voetbal.
Richard de Mos, fervent aanhanger van ADO, heeft zijn kennis over de groene mat, van ADO-trainer John van den Brom. Laatstgenoemde beweerde dat thuisploegen met kunstgras in het voordeel zijn.
Om competitievervalsing tegen te gaan wil het PVV Kamerlid dat de minister van Volksgezondheid, Welzijn en Sport, Edith Schippers onderzoek doet naar het draagvlak voor kunstgras. Is die er niet dan moet het afgeschaft worden, aldus de PVV'er.
Gijs de Jong, manager van de KNVB stelt in de Telegraaf dat het onzin is. Onderzoek heeft uitgewezen dat er nauwelijks verschil is, ook niet wat betreft het winnen en verliezen op de verschillende grassoorten, aldus De Jong. (AHA)
Ja dat wordt weer lachenquote:Op zondag 6 februari 2011 01:45 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik denk dat gijp wel tevreden is met dat schot op de lat van manolev toch?
Johan kan op gebied van beledigen nog heel veel leren van die PVV-er.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:01 schreef marcodej het volgende:
[..]
Maandag weer een PVV-bash van Jopie.
Ik zeg: nodig De Mos uit in VI!quote:Op zondag 6 februari 2011 12:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Johan kan op gebied van beledigen nog heel veel leren van die PVV-er.
Ik heb hem wel terug gekeken, maar heel veel doorgespoeld... Eerlijk gezegd verwachtte ik het al omdat er niet echt veel gevoetbald is.quote:
Wat danquote:Op zondag 6 februari 2011 23:34 schreef koningdavid het volgende:
Wilfred excelleerde weer in Doordekken vanavond... ik lag weer dubbel.
En dan die man dood door schuld in de schoenen schuiven omdat ik me letterlijk doodlach tijdens die uitzending...quote:
Die man is echt een held, ook zijn antwoorden op kernenergie tijdens een vragenuur. Al ben ik wel bang dat je moeilijk iemand kunt vinden die nog meer incompetent is dan hijquote:Op maandag 7 februari 2011 00:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En dan die man dood door schuld in de schoenen schuiven omdat ik me letterlijk doodlach tijdens die uitzending...
Dat zei John van Lottum ook.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:03 schreef Jmsls het volgende:
Ja daarom moet ze mij aannemen, ik weet juist veel van het buitenland en ben een sarcastische azijnzeiker, ik zou Johan perfect aanvullen
Look a like roflquote:
ach wat Derksen zegt, beide lopen al zo lang mee, ook als reporter en als je dan jaren lang dezelfde reizen hebt moeten maken dan raak je niet zo snel van streek door wat opmerkingen in de mediaquote:Op zondag 6 februari 2011 15:11 schreef bascross het volgende:
Ik zit nu te kijken. Je kan zeggen wat je wil over Sjek, maar toch klasse dat hij Johan zo even feliciteert.
Bij Sport1 is hij het mannetje. Bij Voetbal International zit hij er maar als een kneus bij, al wordt hij inderdaad steeds beterquote:Op maandag 7 februari 2011 13:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mooi zo...die doet het met de week beter.
Moet zelfs soms glimlachen om zijn grapjes
Idd, hoewel Johan ook weer lekker gevat was.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:34 schreef koningdavid het volgende:
Wilfred excelleerde weer in Doordekken vanavond... ik lag weer dubbel.
Inderdaad, nog 13 reacties en dan staan "we" aan kop.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vanavond hebben we ook eindelijk meer VI topics dan Studio Voetbal topics
Je moet de Voetbal Insite en VI Oranje topics wel bijtellen.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Inderdaad, nog 13 reacties en dan staan "we" aan kop.
quote:Op maandag 7 februari 2011 16:49 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Oh God, kampsjaak Vera stond vorige maand op de cover van de Aktueel.
"Wie is de mysterieuze killer van het Kralingse bos? Politie houdt rekening met seriemoordenaar"quote:Op maandag 7 februari 2011 16:49 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Of daar linksboven : Pleegde Mario de perfect moord ?quote:Op maandag 7 februari 2011 17:10 schreef pberends het volgende:
[..]
"Wie is de mysterieuze killer van het Kralingse bos? Politie houdt rekening met seriemoordenaar"
Doelen ze daarmee op Danny Vera?
Dat blad is toch bedoeld voor hetero mannen? En dan zetten ze zo'n figuur op de coverquote:Op maandag 7 februari 2011 16:49 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Hadden ze soms Hansie op de cover moeten zetten?quote:Op maandag 7 februari 2011 17:40 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dat blad is toch bedoeld voor hetero mannen? En dan zetten ze zo'n figuur op de cover
Slecht heb ik hem sowieso nooit gevonden, al ben ik wel zwaar teleurgesteld dat hij nooit geconfronteerd is met zijn zaalvoetbal filmpjequote:Op maandag 7 februari 2011 18:09 schreef Evertjan het volgende:
Vanavond Schelvis. Die zie je echt iedere uitzending beter worden kan ook niet anders in een team met alleen maar toppers.
Vooral niet kijken dan vanavond. Het klinkt misschien flauw, maar het is echt de beste oplossing.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik heb de eerste 2 van dit seizoen gezien maar vond het geen reet aan
Eerste was nog te doen...
Komt altijd dinsdag pas. Vandaag wordt het nog herhaald op Eredivisie Live.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Popcorn staat al klaar...
Helaas doordekken nog steeds niet online
Dan kunnen jullie toch zappen naar RTL 7? Of vindt Kwalbert VI niet leuk?quote:Op maandag 7 februari 2011 20:18 schreef DrDentz het volgende:
Ik kan helaas niet kijken vanavond, ik ga 24 uur met Albert Verlinde kijken.
Hoe kun jij nou een aflevering overslaan?!quote:Op maandag 7 februari 2011 20:18 schreef DrDentz het volgende:
Ik kan helaas niet kijken vanavond, ik ga 24 uur met Albert Verlinde kijken.
Albertjequote:Op maandag 7 februari 2011 20:25 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Hoe kun jij nou een aflevering overslaan?!
Ronaldo haters.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als Messi het doet is het geweldig maar Ronaldo, ho maar
Gegokt en verlorenquote:Op maandag 7 februari 2011 20:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Wanneer gaat Manolev ter sprake komen?
Mijn voorspelling: 20:32:15
Hij zou inderdaad 2e man achter VDW zijn.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Als Manolev een Nederlander zou zijn was hij Oranje international. Want laten we eerlijk zijn, hij is echt wel goed.˛
is t eredivisie live uniformquote:Op maandag 7 februari 2011 20:35 schreef BansheeBoy het volgende:
Waarom heeft die Emile niet zijn standaard kledij aan?˛
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:42 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind het eigenlijk meer iets voor Eric Gudde om al om 11 uur naar huis te gaan en te gaan slapen.
Ja of al die geforceerde grappen op persconferenties.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Herinnert Johan zich niet de middelvinger van Jans?
Precies..die scene toen met van gaal...quote:Op maandag 7 februari 2011 20:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja of al die geforceerde grappen op persconferenties.
Maar niet in de eredivisie wat was hij weer slecht dit weekend.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Koevermans is zwaar ondergewaardeerd. Die gast kan er echt wel meer als 20 maken.˛
Jij 40 zeker?quote:Op maandag 7 februari 2011 20:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Koevermans is zwaar ondergewaardeerd. Die gast kan er echt wel meer als 20 maken.˛
Bij AZ manquote:Op maandag 7 februari 2011 20:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Lens zijn beste periode was bij NEC.˛
Binaire doelpunten?quote:
Dat interview was gewoon leuk, dus als je het niet leuk vond ligt het aan jou humor.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:50 schreef DrDentz het volgende:
Humor om te lachen had die speler van ADO wel toch die wilde stoppen op z'n hoogtepunt.
Heb je die hamstrings gezien. Au!quote:
quote:
Zelfde gedachtegangquote:Op maandag 7 februari 2011 20:52 schreef Smoofie het volgende:
Al die Afrikanen in Frankrijk, echt niet normaal.
Als je verliest van ADO? Lijkt me niet meer dan logisch.quote:
Ze werken nooit bij hem.quote:
Hij maakt zelden een goede grap.quote:
Ook toen ie zei dat Verhoek snel Frans moet leren, ook zo'n vreselijke pijnlijke stilte.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
En het werd stil in de studio
Dat was ook geen grap...quote:Op maandag 7 februari 2011 21:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ook toen ie zei dat Verhoek snel Frans moet leren, ook zo'n vreselijke pijnlijke stilte.
Dat is gewoon de waarheid.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ook toen ie zei dat Verhoek snel Frans moet leren, ook zo'n vreselijke pijnlijke stilte.
8 seconden eerderquote:
Net Zuid-Afrika.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:52 schreef Smoofie het volgende:
Al die Afrikanen in Frankrijk, echt niet normaal.
Jaquote:Op maandag 7 februari 2011 21:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hoe ging die "grap"?![]()
"Stekelenburg steekt er boven uit" ?
Ze zijn bang uitgelachen te worden door de Britten/Amerikanen. Onder andere.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, dat sloeg op de Fransen die te beroerd zijn Engels te leren.
M'n backspin.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Die reclame van die tennisser is echt tenenkrommend.˛
Dus: Voor de Fransen is het gemakkelijker Engels te leren dan Frans voor de Engelsen/Amerikanen.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ze zijn bang uitgelachen te worden door de Britten/Amerikanen. Onder andere.
Frans is stukken ingewikkelder qua grammatica, vooral werkwoordsvormen...
Door Gijp kan ik een grap alleen nog herkennen als de verteller er daarna zelf keihard om lacht. Bij Emile zijn ze te onopvallend.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:09 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat tedere en ietwat vochtige gelaat van Schelvis, met zo'n serieus Harmen Siezen blik, daar kun je toch nooit om lachen?˛
Komt vast wel op de website...quote:Op maandag 7 februari 2011 21:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja hallo zo snel kan ik ook weer niet lezen
Het was geen grap klopt maar als Derksen of Genee het had gezegd was er geen stilte gevallen.quote:
Ja, met een J.quote:
nee was weer geblesseerd geraakt afgelopen week, of ziek ofzo.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Waar is Tiendali eigenlijk geblevenpaar weken terug klaagde hij nog om het niet krijgen van kansen dus fit is hij wel lijkt mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |