Meer pics aubquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:43 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Do re mi fa sol, haar kontje is wel erg vol.
Hij had wel een goed puntquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:46 schreef DrDentz het volgende:
Wouter praat alsof hij het spelletje uitgevonden heeft. Beetje Derksen tegenspreken.
Hij heeft vast veel Hansie-video's nagekeken.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:46 schreef DrDentz het volgende:
Wouter praat alsof hij het spelletje uitgevonden heeft. Beetje Derksen tegenspreken.
Wouter zal nooit de 2e Hansie worden...Johan zal Wouter namelijk nooit een arrogant kwalletje durven te noemenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij heeft vast veel Hansie-video's nagekeken.
Eigenlijk is Wouter daarom niet zo'n leuke gast. Johan pakt hem niet aan.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wouter zal nooit de 2e Hansie worden...Johan zal Wouter namelijk nooit een arrogant kwalletje durven te noemen
Veel vaker man.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Derksen heeft nu al 8x gezegd dat Cruijff en van Hanegem de grooste nederlandse voetballers ooit zijn...
Alles beter dan 90+4 door rugnummer 34 natuurlijk.quote:[b]Op vrijdag 4 februari 2011 21:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
1-0, typisch Ajax goal, terug naar RTL7...
Jij maar 340.000?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:34 schreef tong80 het volgende:
Van der Gijp zat er 497000 inwoners naast
Mja, bestwel.quote:
Bos = baasquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Mja, bestwel.
Bos blijft een matige gast.
Het terugkijken niet waard. Sorry.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat ik VI heb gemist voor dit gedrocht van een wedstrijd... fuck ik hoop dat het een leuke aflevering was dan kan ik straks nog genieten van de MP4.
Eerste halfuur ging wel, daarna kakte het helaas wat in. Maar desondanks heb ik me anderhalf uur prima vermaakt.quote:
Ik ook. Misschien leg ik mijn grenzen te hoogquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Eerste halfuur ging wel, daarna kakte het helaas wat in. Maar desondanks heb ik me anderhalf uur prima vermaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |