Wat danquote:Op zondag 6 februari 2011 23:34 schreef koningdavid het volgende:
Wilfred excelleerde weer in Doordekken vanavond... ik lag weer dubbel.
En dan die man dood door schuld in de schoenen schuiven omdat ik me letterlijk doodlach tijdens die uitzending...quote:
Die man is echt een held, ook zijn antwoorden op kernenergie tijdens een vragenuur. Al ben ik wel bang dat je moeilijk iemand kunt vinden die nog meer incompetent is dan hijquote:Op maandag 7 februari 2011 00:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En dan die man dood door schuld in de schoenen schuiven omdat ik me letterlijk doodlach tijdens die uitzending...
Dat zei John van Lottum ook.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:03 schreef Jmsls het volgende:
Ja daarom moet ze mij aannemen, ik weet juist veel van het buitenland en ben een sarcastische azijnzeiker, ik zou Johan perfect aanvullen
Look a like roflquote:
ach wat Derksen zegt, beide lopen al zo lang mee, ook als reporter en als je dan jaren lang dezelfde reizen hebt moeten maken dan raak je niet zo snel van streek door wat opmerkingen in de mediaquote:Op zondag 6 februari 2011 15:11 schreef bascross het volgende:
Ik zit nu te kijken. Je kan zeggen wat je wil over Sjek, maar toch klasse dat hij Johan zo even feliciteert.
Bij Sport1 is hij het mannetje. Bij Voetbal International zit hij er maar als een kneus bij, al wordt hij inderdaad steeds beterquote:Op maandag 7 februari 2011 13:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mooi zo...die doet het met de week beter.
Moet zelfs soms glimlachen om zijn grapjes
Idd, hoewel Johan ook weer lekker gevat was.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:34 schreef koningdavid het volgende:
Wilfred excelleerde weer in Doordekken vanavond... ik lag weer dubbel.
Inderdaad, nog 13 reacties en dan staan "we" aan kop.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vanavond hebben we ook eindelijk meer VI topics dan Studio Voetbal topics
Je moet de Voetbal Insite en VI Oranje topics wel bijtellen.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Inderdaad, nog 13 reacties en dan staan "we" aan kop.
quote:Op maandag 7 februari 2011 16:49 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Oh God, kampsjaak Vera stond vorige maand op de cover van de Aktueel.
"Wie is de mysterieuze killer van het Kralingse bos? Politie houdt rekening met seriemoordenaar"quote:Op maandag 7 februari 2011 16:49 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Of daar linksboven : Pleegde Mario de perfect moord ?quote:Op maandag 7 februari 2011 17:10 schreef pberends het volgende:
[..]
"Wie is de mysterieuze killer van het Kralingse bos? Politie houdt rekening met seriemoordenaar"
Doelen ze daarmee op Danny Vera?
Dat blad is toch bedoeld voor hetero mannen? En dan zetten ze zo'n figuur op de coverquote:Op maandag 7 februari 2011 16:49 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Hadden ze soms Hansie op de cover moeten zetten?quote:Op maandag 7 februari 2011 17:40 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dat blad is toch bedoeld voor hetero mannen? En dan zetten ze zo'n figuur op de cover
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |