Blijkbaar kijken die voetbalmiljonairs wel allemaal vanuit hun luxe accommodaties her en der in Europa.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:39 schreef DrDentz het volgende:
Op z'n pik getrapt omdat Gijpie iets zei over Hoffenheim.
Sneijder is idd nogal overgevoelig, maar die lengte-grappen zijn ook gewoon niet meer leuk.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:33 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Blijkbaar kijken die voetbalmiljonairs wel allemaal vanuit hun luxe accommodaties her en der in Europa.
Maar goed, Babel zou een voorbeeld kunnen nemen aan Sneijder, die heeft tenminste gevoel voor humor en zelfspot.
Je moet het nou ook weer niet overdrijven, het is nou niet of deze plaatjes en tekst kwetsend zijnquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:33 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Blijkbaar kijken die voetbalmiljonairs wel allemaal vanuit hun luxe accommodaties her en der in Europa.
Maar goed, Babel zou een voorbeeld kunnen nemen aan Sneijder, die heeft tenminste gevoel voor humor en zelfspot.
De gene die je quote zegt juist dat Sneijder niet overgevoelig is.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:36 schreef john-x het volgende:
[..]
Sneijder is idd nogal overgevoelig, maar die lengte-grappen zijn ook gewoon niet meer leuk.
Gaat wel traag sinds kort.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:35 schreef planethugo het volgende:
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)_International_s.mp4
Ik moest er ook aan denkenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:48 schreef Wrijfhout het volgende:
Gijp heeft zijn manolev-je ook alweer gevonden waarschijnlijk ^^
edit: 2 zelfs
Als je het beeld hier stilzet wel jaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:55 schreef pberends het volgende:
Jongens, wat is dit?
[ afbeelding ]
Engelaar MIST VOOR OPEN DOEL!
Hij scoorde bijna!, al had hij wel weer paar dribbels die eindigde in de bal te ver voor zich uit spelenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:48 schreef Wrijfhout het volgende:
Gijp heeft zijn manolev-je ook alweer gevonden waarschijnlijk ^^
edit: 2 zelfs
Ik heb hem nu pas eens goed zitten bekijken. Tranen in mijn ogen van het lachenquote:
Maandag weer een PVV-bash van Jopie.quote:PVV'er wil kunstgras afschaffen in betaald voetbal
PVV'er Richard de Mos FOTO ANP
ROTTERDAM - PVV'er Richard de Mos vindt dat kunstgras leidt tot competitievervalsing. Het Kamerlid wil dat er een enquête gehouden wordt en dat kunstgras eventueel afgeschaft wordt in het betaalde voetbal.
Richard de Mos, fervent aanhanger van ADO, heeft zijn kennis over de groene mat, van ADO-trainer John van den Brom. Laatstgenoemde beweerde dat thuisploegen met kunstgras in het voordeel zijn.
Om competitievervalsing tegen te gaan wil het PVV Kamerlid dat de minister van Volksgezondheid, Welzijn en Sport, Edith Schippers onderzoek doet naar het draagvlak voor kunstgras. Is die er niet dan moet het afgeschaft worden, aldus de PVV'er.
Gijs de Jong, manager van de KNVB stelt in de Telegraaf dat het onzin is. Onderzoek heeft uitgewezen dat er nauwelijks verschil is, ook niet wat betreft het winnen en verliezen op de verschillende grassoorten, aldus De Jong. (AHA)
Ja dat wordt weer lachenquote:Op zondag 6 februari 2011 01:45 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik denk dat gijp wel tevreden is met dat schot op de lat van manolev toch?
Johan kan op gebied van beledigen nog heel veel leren van die PVV-er.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:01 schreef marcodej het volgende:
[..]
Maandag weer een PVV-bash van Jopie.
Ik zeg: nodig De Mos uit in VI!quote:Op zondag 6 februari 2011 12:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Johan kan op gebied van beledigen nog heel veel leren van die PVV-er.
Ik heb hem wel terug gekeken, maar heel veel doorgespoeld... Eerlijk gezegd verwachtte ik het al omdat er niet echt veel gevoetbald is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |