Ja echt wel, we hebben hier in de buurt een restuarant waar je nadien heerlijk zelfgemaakt ijs in allerlij smaken kan krijgen.quote:
Jawel, die blondine, dat gebit, ik heb het wel gemerkt hoorquote:Op maandag 31 januari 2011 07:11 schreef Sine_Pari het volgende:
Oh shit, nu denkt iedereen omdat jij mij zo nodig steeds weer die kutkatten (pussycats) moet voorschotelen dat ik het mooi vind. Niet dus.
Ja die vind ikzelf ook wel wat beter, al was het enkel maar het uitzicht.quote:Op maandag 31 januari 2011 07:12 schreef Cobra4 het volgende:
Geef mij dan maar de Pussycat Dolls.
[ afbeelding ]
Helaas willen die je niet;quote:Op maandag 31 januari 2011 07:12 schreef Cobra4 het volgende:
Geef mij dan maar de Pussycat Dolls.
[ afbeelding ]
Is inderdaad een erg mooi nummer.quote:Op maandag 31 januari 2011 07:51 schreef Clan het volgende:
Dit vind ik een mooi nummer over de Vietnam oorlog, de tekst zegt genoeg. ( Niet dat ik daar was )
En voor wie ook als militair in oorlogsgebied is geweest, is mijn wapenbroeder;quote:
Waar ben jij geweest Clan?quote:Op maandag 31 januari 2011 08:05 schreef Clan het volgende:
[..]
En voor wie ook als militair in oorlogsgebied is geweest, is mijn wapenbroeder;
Balkan oorlog, als Hospik, van November 1994 t/m Mei 1995 gedetacheert bij het 1 ( NL/B ) VN Transportbataljon.quote:
Al die verjaardagen vergeet ik bijna dat Trix ook weer jarig wasquote:Op maandag 31 januari 2011 08:29 schreef Cobra4 het volgende:
Allemaal nog gefeliciteerd met Hare Majesteit natuurlijk.
KING HENRY V:quote:Op maandag 31 januari 2011 08:18 schreef Sine_Pari het volgende:
"Whoever does not have the stomach for this fight, let him depart. Give him his money to speed his departure since we wish not to die in this man's company. Whoever lives past today and comes home safely will rouse himself every year on this day, show his neighbor his scars, and tell him embellished stories of their great feats of battle. These stories he will teach his son and from this day until the end of the world we shall be remembered. We few, we happy few, we band of brothers; for whoever has shed his blood with me shall be my brother. And those men afraid to go will think themselves lesser men as they hear of how we fought and died together."
quote:Op maandag 31 januari 2011 08:37 schreef Maitje het volgende:
Geniale TT!
Dan rest mij niets anders te zeggen:
Een geille goeiemorgen!
Eerst schrijven dat je aan een of andere huilende miep denkt als je me naam ziet, en nu dit. Je word bedankt.quote:Op maandag 31 januari 2011 08:37 schreef Maitje het volgende:
Geniale TT!
Een geille goeiemorgen!
Dan ken je misses Slocombe nietquote:Op maandag 31 januari 2011 08:37 schreef Maitje het volgende:
Geniale TT!
Een geille goeiemorgen!
Ghehehe...quote:Op maandag 31 januari 2011 08:41 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Eerst schrijven dat je aan een of andere huilende miep denkt als je me naam ziet, en nu dit. Je word bedankt.
Nee, die ken ik idd niet...quote:
Ik ga ons poesje nu uitlaten, want die staat al uren voor de deur te janken.quote:Op maandag 31 januari 2011 08:51 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ghehehe.... De aanleiding waren de pussy's in de TT!
[..]
Nee, die ken ik idd niet...
Pff... op mijn 1e dag van de vakantie en dan zo vroeg op.. om te sporten..wat een charmes weer!
Whehe! Herkenbaar... ik stond ook om 7.15 buiten, hardlopen, ik kon het niet laten een rond Breda te maken en langs de KMA te rennenquote:Op maandag 31 januari 2011 08:51 schreef Maitje het volgende:
[..]
Pff... op mijn 1e dag van de vakantie en dan zo vroeg op.. om te sporten..wat een charmes weer!
Ik ga beide doen, alleen conditie op een soort van langloufding even opbouwen omdat ik 2 weken niets gedaan heb omdat ik ziek was.quote:Op maandag 31 januari 2011 08:53 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik ga ons poesje nu uitlaten, want die staat al uren voor de deur te janken.
Ga je rennen, of finess?
Nou, mijn plan was 9 uur hier te vertrekken van huisquote:Op maandag 31 januari 2011 08:56 schreef solidworks het volgende:
[..]
Whehe! Herkenbaar... ik stond ook om 7.15 buiten, hardlopen, ik kon het niet laten een rond Breda te maken en langs de KMA te rennen
Ik leg hem vast in de tuin, en dan ik weer even het bed in, Het is een mannetje, maar gezien we hem hebben ...tjaquote:Op maandag 31 januari 2011 08:57 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik ga beide doen, alleen conditie op een soort van langloufding even opbouwen omdat ik 2 weken niets gedaan heb omdat ik ziek was.
Succes met wandelen met je pussy!
Jeutje.. das wel een korte nachtrust hoor!!quote:Op maandag 31 januari 2011 08:58 schreef Sine_Pari het volgende:
Ik ga slapen in 3 uurtjes moet ik weer op.
En doei
In de tuin!!??!!quote:Op maandag 31 januari 2011 09:00 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik leg hem vast in de tuin, en dan ik weer even het bed in, Het is een mannetje, maar gezien we hem hebben ...tja
Schaam je, een 'echte militair' rust, en slaapt niet.quote:Op maandag 31 januari 2011 08:58 schreef Sine_Pari het volgende:
Ik ga slapen in 3 uurtjes moet ik weer op.
En doei
Ja, aan het lijntje mag hij tot ons slapen in de tuin ( We houden hem in de gaten ) !quote:Op maandag 31 januari 2011 09:01 schreef Maitje het volgende:
[..]
Jeutje.. das wel een korte nachtrust hoor!!
Truste Sine(ke)
[..]
In de tuin!!??!!
Lopen met je kadaver!
Gehehequote:Op maandag 31 januari 2011 09:04 schreef Clan het volgende:
[..]
Ja, aan het lijntje mag hij tot ons slapen in de tuin ( We houden hem in de gaten ) !
Net een alcoholvrije borrel(vruchtensapquote:Op maandag 31 januari 2011 08:31 schreef Clan het volgende:
[..]
Al die verjaardagen vergeet ik bijna dat Trix ook weer jarig was
Crosstrainerquote:Op maandag 31 januari 2011 08:57 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik ga beide doen, alleen conditie op een soort van langloufding even opbouwen omdat ik 2 weken niets gedaan heb omdat ik ziek was.
Succes met wandelen met je pussy!
Och, heb m'n vermoedens dat als het aan trix lag defensie in een veel betere situatie zat qua budgetquote:Op maandag 31 januari 2011 09:14 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Net een alcoholvrije borrel(vruchtensap) gedronken met alle Nederlanders hierzo, op hare narigheid de koningin!
quote:
Goedemorgen!quote:Op maandag 31 januari 2011 10:13 schreef Vortix het volgende:
En, wat staat er bij jullie op het programma deze week? Ik moet vandaag nog mijn laatste twee papers afmaken en inleveren, ik heb vanavond een oefenavond en mag woensdag lekker naar Soesterberg...
Voor de rest laatste twee keer kickboxen en zaterdag mijn laatste oefenzaterdag bij het vijftigsteEn precies over een week aftaaien naar Breda
dan moet ze dr eens wat aan doenquote:Op maandag 31 januari 2011 09:40 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Och, heb m'n vermoedens dat als het aan trix lag defensie in een veel betere situatie zat qua budget.
Dus weet niet of hare narigheid wel de goede naam is,
Haha, ik en mijn huisgenoot hadden afgelopen zaterdag een groot feest gegeven, het is nog steeds een bende in huis, dus de komende week kunnen we er ook nog tegenaan.quote:Op maandag 31 januari 2011 10:29 schreef solidworks het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Val in een gat deze week... heb gewoon een week vrij! Gelukkig is het een puinzooi in huis, dus hoef niet stil te zitten.
Welk onderdeel is dat, als ik vragen mag?quote:Over precies een week mag ik me ook melden op mn onderdeel.
Moet lukkenquote:Ben je er al klaar voor ?
Whehe, briljant... wat een idiootquote:Op maandag 31 januari 2011 10:36 schreef hcwp het volgende:
http://www.worldstarhipho(...)wshhxE4F3iR9Xsu8F25n
En zijn reactie op reacties:
http://www.worldstarhipho(...)wshhN45tQWH7ec3iwMnV
Leuk inderdaad feestjes... totdat iedereen vertrokken isquote:Op maandag 31 januari 2011 10:44 schreef Vortix het volgende:
[..]
Haha, ik en mijn huisgenoot hadden afgelopen zaterdag een groot feest gegeven, het is nog steeds een bende in huis, dus de komende week kunnen we er ook nog tegenaan.
AOCS NMquote:Welk onderdeel is dat, als ik vragen mag?
Spannend en leuke week dusquote:Op maandag 31 januari 2011 10:13 schreef Vortix het volgende:
En, wat staat er bij jullie op het programma deze week? Ik moet vandaag nog mijn laatste twee papers afmaken en inleveren, ik heb vanavond een oefenavond en mag woensdag lekker naar Soesterberg...
Voor de rest laatste twee keer kickboxen en zaterdag mijn laatste oefenzaterdag bij het vijftigsteEn precies over een week aftaaien naar Breda
Dus je hebt die vent in zijn ballen getrapt?quote:Op maandag 31 januari 2011 11:30 schreef Maitje het volgende:
.... dat sporten ging niet zo lekker.
Had de hele tijd een vent die zat zich overal mee te bemoeienen tot overmaat van ramp ging het gewoon niet lekker...
Goed.. woensdag nieuwe kansen.
Nee... zo ben ik nietquote:Op maandag 31 januari 2011 11:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus je hebt die vent in zijn ballen getrapt?
Lekker zo'n bemoeial.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:37 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nee... zo ben ik niet.
Hij was een heel stuk ouders als ik, dus gewoon ja en amen en verder negeren....
Ach ja, zie ik toch nooit meer terug...quote:
Ja, morgen buiten hardlopen (tenminste dat is het plan) loopt sowieso veel beter als in de sportschool.. maar moet wel 3x per week kracht trainen en dat ken alleen goed in de sportschoolquote:Op maandag 31 januari 2011 12:30 schreef solidworks het volgende:
Yes, er liggen weer tosti's op de grill!
Jammer van die bemoeial Maitje, volgende keer wanten aan en muts op, muziekje mee en gewoon buiten hardlopen
Yeah, en laat daar nu juist al die pannekoeken zitten.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:50 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ja, morgen buiten hardlopen (tenminste dat is het plan) loopt sowieso veel beter als in de sportschool.. maar moet wel 3x per week kracht trainen en dat ken alleen goed in de sportschool.
Nou, dit was eigenlijk de 1e keer dat er iemand tegen mij sprak. Meestal wordt ik met open mond aangekeken en zeggen ze nietsquote:Op maandag 31 januari 2011 12:57 schreef solidworks het volgende:
[..]
Yeah, en laat daar nu juist al die pannekoeken zitten.
Drink jij altijd een blikje chocomel voor je je omkleedt of zo?quote:Op maandag 31 januari 2011 13:00 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nou, dit was eigenlijk de 1e keer dat er iemand tegen mij sprak. Meestal wordt ik met open mond aangekeken en zeggen ze niets.
Nee... Hoezo dat?quote:Op maandag 31 januari 2011 13:07 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Drink jij altijd een blikje chocomel voor je je omkleedt of zo?
Wat doet die pipo met die witte Nikes daar?quote:Op maandag 31 januari 2011 12:44 schreef m.k het volgende:
http://www.dutchdefencepress.com/?p=4177 interessant om te lezen
dat is de tolkquote:Op maandag 31 januari 2011 13:09 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wat doet die pipo met die witte Nikes daar?
want?quote:Op maandag 31 januari 2011 13:11 schreef Sloggi het volgende:
Aha. Interessant stuk, hoewel die site wel een goede redacteur kan gebruiken.
ah nouja hoeveel fouten heb je kunnen ontdekken?quote:Op maandag 31 januari 2011 13:13 schreef Sloggi het volgende:
[..]
De schrijver van het artikel heeft 't kofschip niet helemaal onder de knie.
In de eerste drie alinea's (inclusief inleiding) alleen al zeven taalfouten en een paar stijlfouten.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:15 schreef m.k het volgende:
[..]
ah nouja hoeveel fouten heb je kunnen ontdekken?
Sterretje....quote:Op maandag 31 januari 2011 13:20 schreef Sloggi het volgende:
Maar over vallende sterren gesproken: sprong 'KCT'er' Sterretje ook mee?
nerd!quote:Op maandag 31 januari 2011 13:17 schreef Sloggi het volgende:
[..]
In de eerste drie alinea's (inclusief inleiding) alleen al zeven taalfouten en een paar stijlfouten.
quote:Op maandag 31 januari 2011 13:20 schreef Sloggi het volgende:
Maar over vallende sterren gesproken: sprong 'KCT'er' Sterretje ook mee?
Mij valt het nu eenmaal op, ik ben voor mijn studie veel met taal bezig. Een journalist (zo mag iemand die dergelijke verhalen schrijft zich toch wel noemen) zou dat ook moeten doen.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:21 schreef m.k het volgende:
[..]
nerd!![]()
ik stoor me er niet aan moet ik eerlijk zeggen
Wat voor een studie doe je dan?quote:Op maandag 31 januari 2011 13:22 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Mij valt het nu eenmaal op, ik ben voor mijn studie veel met taal bezig. Een journalist (zo mag iemand die dergelijke verhalen schrijft zich toch wel noemen) zou dat ook moeten doen.
Hoe dan ook, erg interessant om te lezen.
Ohke! Leuk en vooral interessant. En wat ga je er mee doen als je klaar ben met de opleiding? Gewoon les geven?quote:
Oke..quote:Op maandag 31 januari 2011 13:28 schreef Sloggi het volgende:
Neuh, ik mag over twee weken naar Amsterdam om gekeurd te worden. Als dat niks wordt probeer ik het volgend jaar nog maar eens en ga ik in de tussentijd mijn eerstegraads lesbevoegdheid halen waar ik waarschijnlijk nooit wat mee zal doen.
Ben zo opgelucht!quote:Op maandag 31 januari 2011 13:30 schreef EllaN het volgende:
Na 4 dagen stilte, zojuist bericht van mijn vriendinnetje die sinds 3 weken op exchange in Cairo is dat zij op het vliegveld is en probeert om naar huis te komen.
Korte officiersopleiding Korps Mariniers, de opleiding begint als het goed is half augustus. Inderdaad één van de weinige functies waar nog mensen voor nodig zijn.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:32 schreef Maitje het volgende:
[..]
Oke..
Wat vaag dat jij nog wel op de keuring kan en mag komen.... Ik sta serieus perplex!
Voor welk onderdeel ga je dan? En wanneer zal dan je opkomst datum zijn?
Nou dat snap ik meis. Het is gewoon niet handig om daar te zijn nu.quote:
Leukquote:Op maandag 31 januari 2011 13:33 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Korte officiersopleiding Korps Mariniers, de opleiding begint als het goed is half augustus. Inderdaad één van de weinige functies waar nog mensen voor nodig zijn.
kortom je bent lekker geld aan het verklotenquote:Op maandag 31 januari 2011 13:28 schreef Sloggi het volgende:
Neuh, ik mag over twee weken naar Amsterdam om gekeurd te worden. Als dat niks wordt probeer ik het volgend jaar nog maar eens en ga ik in de tussentijd mijn eerstegraads lesbevoegdheid halen waar ik waarschijnlijk nooit wat mee zal doen.
Dat moet blijken. De tweede master die ik eigenlijk had willen volgen kost opeens 30.000 euro of iets in die richting door dit fijne kabinet, dus dan gaan we maar iets anders doen om ervoor te zorgen dat ik altijd iets achter de hand heb ik de toekomst.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:35 schreef m.k het volgende:
[..]
kortom je bent lekker geld aan het verkloten
Jeu... 30.000 euro?quote:Op maandag 31 januari 2011 13:37 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat moet blijken. De tweede master die ik eigenlijk had willen volgen kost opeens 30.000 euro of iets in die richting door dit fijne kabinet, dus dan gaan we maar iets anders doen om ervoor te zorgen dat ik altijd iets achter de hand heb ik de toekomst.
Blackops.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:13 schreef Sine_Pari het volgende:
Krijg elke keer als ik op het mariniers topic kijk deze melding "A username and password are being requested by http://pictures.werkenbijdemarine.nl. The site says: "Beveiligde Pagina" WTF?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die komt uit V&Vquote:Op maandag 31 januari 2011 14:18 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Vraag jouw menneke maar naar zijn mening..
Ik vind het wel een beetje zielig haha. Het is nooit leuk als er op jouw opleiding getrapt wordt, maar hij moet nog een beetje zijn plekje leren kennen. Dat komt nog wel denk ikquote:Op maandag 31 januari 2011 14:20 schreef Sine_Pari het volgende:
Ja wat een lekker lulletje is die dogtagz zeg, ben blij dat we hier niet zo'n gekheid als de V&V of het KMS hebben.
Nee hier kom je als PVT uit de opleiding en daarna ga je op punten (en opleidingen) verder op in de rangen.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:22 schreef Rave_NL het volgende:
Heeft de US dan geen "shake&bake" NCO-opleiding?
Is JROTC niet enigszins vergelijkbaar?quote:Op maandag 31 januari 2011 14:25 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Nee hier kom je als PVT uit de opleiding en daarna ga je op punten (en opleidingen) verder op in de rangen.
Niks bijzonders deze week. Geen school, paar avondjes werken, en verder...?quote:Op maandag 31 januari 2011 14:30 schreef EllaN het volgende:
Wat staat er op de planning voor deze week voor iedereen?
Negative JROTC is een leuke school activiteit, maar betekend echt geen moer. Plus geeft JROTC je geen enkele garantie voor werk bij defensie/voorkeur voor opleiding binnen defensie, noch kan men er delen van de opleiding(en) mee overslaan.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:35 schreef Royyy het volgende:
[..]
Is JROTC niet enigszins vergelijkbaar?
Zo was Vrede en Veiligheid zoalsquote:Op maandag 31 januari 2011 14:39 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Negative JROTC is een leuke school activiteit, maar betekend echt geen moer. Plus geeft JROTC je geen enkele garantie voor opleiding noch kan men er delen van de opleiding(en) mee overslaan.
Ik trapte niet op z'n opleiding,quote:Op maandag 31 januari 2011 14:21 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik vind het wel een beetje zielig haha. Het is nooit leuk als er op jouw opleiding getrapt wordt, maar hij moet nog een beetje zijn plekje leren kennen. Dat komt nog wel denk ik.
V&V was vroeger gewoon een orientatie jaar voor kinderen die gewoon te jong waren om in dienst te gaan, nu is dat het echt volslagen een andere kant opgegaan..quote:Op maandag 31 januari 2011 14:20 schreef Sine_Pari het volgende:
Ja wat een lekker lulletje is die dogtagz zeg, ben blij dat we hier niet zo'n gekheid als de V&V of het KMS hebben.
Sporten, sporten, sporten, motorrijden, solliciteren, uitgaan, en zaterdag ook nog eens die meet.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:30 schreef EllaN het volgende:
Vakantie... dus genieten, hier en daar wat sporten en met vriendinnen wat doen. Wat ga jij deze week doen?quote:Op maandag 31 januari 2011 14:30 schreef EllaN het volgende:
quote:Op maandag 31 januari 2011 14:31 schreef m.k het volgende:
4 daagjes werken en dan open dag cios en dan de meet
Ah ja, heb er net eens wat info over gezocht, en je kunt er inderdaad alleen een advanced enlistment rank van maximaal E-4 mee krijgen, net zoals wanneer je een bachelor/master hebt, maar heeft geen invloed op de opleidingen enzo.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:39 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Negative JROTC is een leuke school activiteit, maar betekend echt geen moer. Plus geeft JROTC je geen enkele garantie voor werk bij defensie/voorkeur voor opleiding binnen defensie, noch kan men er delen van de opleiding(en) mee overslaan.
Oke.. Wat voor onderzoek doe je precies?quote:Op maandag 31 januari 2011 14:45 schreef EllaN het volgende:
2 dagen onderzoek draaien, literatuur zoeken en voor de rest colleges.
Eind februariquote:Op maandag 31 januari 2011 14:45 schreef Vronsky het volgende:
Maitje, wanneer moet je voor keuringsdeel A verschijnen?
Sneeuw?!quote:
Ja, wel echt maar een heel dun laagje wat bijna meteen weer wegsmelt, maar het is toch echt sneeuwquote:
Ja dat schrijven ze misschien, maar je zal toch eerst gewoon de opleiding in moeten en daarna word bepaald of je daarna ook werkelijk ietsie sneller door kan stromen naar E-4.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:50 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ah ja, heb er net eens wat info over gezocht, en je kunt er inderdaad alleen een advanced enlistment rank van maximaal E-4 mee krijgen, net zoals wanneer je een bachelor/master hebt, maar heeft geen invloed op de opleidingen enzo.
Sprak twee uurtjes geleden met mijn moeder en die zei dat het vroor. Wij hadden het hier gister 23, en vandaag word het hopelijk ook weer mooi.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:57 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ja, wel echt maar een heel dun laagje wat bijna meteen weer wegsmelt, maar het is toch echt sneeuw
Weer wat geleerdquote:Op maandag 31 januari 2011 14:57 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja dat schrijven ze misschien, maar je zal toch eerst gewoon de opleiding in moeten en daarna word bepaald of je daarna ook werkelijk ietsie sneller door kan stromen naar E-4.
Morgen weer werken t/m zaterdag. Zaterdagavond de DEF meet te Utrecht. Daarna in de nacht naar Breda, naar mijn stads-appartement. Zondag niks doen.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:30 schreef EllaN het volgende:
Onderzoek naar hoeveel van de leeftijdsgebonden groei van IQ kan worden verklaard door leeftijdsgebonden groei van verwerkingssnelheid of werkgeheugen. Klinkt taai, is het ook, maar testen afnemen is wel leukquote:Op maandag 31 januari 2011 14:54 schreef Maitje het volgende:
[..]
Oke.. Wat voor onderzoek doe je precies?
[..]
Eind februari
[..]
Sneeuw?!![]()
Interessant toch?quote:Op maandag 31 januari 2011 15:04 schreef EllaN het volgende:
[..]
Onderzoek naar hoeveel van de leeftijdsgebonden groei van IQ kan worden verklaard door leeftijdsgebonden groei van verwerkingssnelheid of werkgeheugen. Klinkt taai, is het ook, maar testen afnemen is wel leuk.
Jawel, maar er was ook een onderwerp over psychopaten en crimineel gedrag. Die wilde ik heel graag, dus dan is dit onderwerp al een stuk drogerquote:Op maandag 31 januari 2011 15:09 schreef Maitje het volgende:
[..]
Interessant toch?
Nou.. ik ken je nog wel een leuk verhaaltje vertellen over iq ...
Hmm.. dat kan ik idd begrijpen. Kun je dat onderzoek dan niet een andere keer doen?quote:Op maandag 31 januari 2011 15:11 schreef EllaN het volgende:
[..]
Jawel, maar er was ook een onderwerp over psychopaten en crimineel gedrag. Die wilde ik heel graag, dus dan is dit onderwerp al een stuk droger.
Haha, was meer een grapjequote:Maar IQ verhalen, tell me.
Komt door de Jillz!!!quote:Op maandag 31 januari 2011 15:13 schreef Maitje het volgende:
[..]
Hmm.. dat kan ik idd begrijpen. Kun je dat onderzoek dan niet een andere keer doen?
[..]
Haha, was meer een grapje. Ik doe elk jaar mee met de iq test en tot mijn grote verbazing waren zowel mijn zus en ik dit jaar met 20 punten gezakt!
Het enige wat ik aan alcohol op het moment drink is Jillz.. lekker!quote:
Netjes..quote:Op maandag 31 januari 2011 15:27 schreef Vronsky het volgende:
Zwaaar beter, ik zit nu ook in een totaal andere situatie dan een maandje terug, moet alleen niet meer de fout maken om thuis te gaan zitten drinken
* Vronsky heeft overigens nog nooit jillz geprobeerd
Gehehe....quote:Op maandag 31 januari 2011 15:18 schreef EllaN het volgende:
[..]
Mijn IQ zakt ook elke keer 20 punten als ik de Jillz mannen zie
Betekend dat dat ik nu moet oppassen wat voor photos ik op mijn page zet, zodat je niet weg kwijlt?quote:
Waarom niet? Als je het lekker vind? Zelfde als een vrouw bier drinkt in de kroeg, staat ook niet, maar als ze het nou lekker vindt?quote:Op maandag 31 januari 2011 15:54 schreef Sloggi het volgende:
Vinden jullie het nou positief als een mietje man Jillz drinkt?
quote:Op maandag 31 januari 2011 15:54 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Betekend dat dat ik nu moet oppassen wat voor photos ik op mijn page zet, zodat je niet weg kwijlt?
Gaan er spontaan meer vrouwen met je om, omdat ze denken dat je homo bent.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:54 schreef Sloggi het volgende:
Ik sta er vrij neutraal tegenover. Als hij Jillz lekker vindt, moet hij het vooral drinken. Vindt hij wat anders lekker, drinkt hij wat andersquote:Op maandag 31 januari 2011 15:54 schreef Sloggi het volgende:
Vrouwen die bier drinken.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:59 schreef Maitje het volgende:
[..]
Waarom niet? Als je het lekker vind? Zelfde als een vrouw bier drinkt in de kroeg, staat ook niet, maar als ze het nou lekker vindt?
[..]
Alsof jij recht van spreken hebt.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:07 schreef Vronsky het volgende:
God, dat korps mariniers topic dat rave ooit eens heeft gestart, de nieuwe post!
Waarom zou dat niet zo zijn dan?quote:
Joh, jullie zitten ook met z'n alle te stoken.. sodemieter!quote:Op maandag 31 januari 2011 16:07 schreef Vronsky het volgende:
God, dat korps mariniers topic dat rave ooit eens heeft gestart, de nieuwe post!
Je roept zelf het hardst dat V&V kut is terwijl je 90% van wat je roept van horen zeggen hebt.quote:
Er komt zo vast een post waarin staat dat dit niet zo is.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:19 schreef Maitje het volgende:
[..]
Joh, jullie zitten ook met z'n alle te stoken.. sodemieter!
Oh Maitje wel vragen maar mij en de rest niet? Zal ik onthouden.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er komt zo vast een post waarin staat dat dit niet zo is.
Ik pak de popcorn vast. Jij ook wat Maitje?
Heerlijk! Zout graagquote:Op maandag 31 januari 2011 16:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er komt zo vast een post waarin staat dat dit niet zo is.
Ik pak de popcorn vast. Jij ook wat Maitje?
Wat ik er nu heb gelezen is idd alleen maar negatief. Bedoel, de opleiding is dit of afgelopen jaar vernieuwd, wie weet wat er straks uitkomt.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:24 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Je roept zelf het hardst dat V&V kut is terwijl je 90% van wat je roept van horen zeggen hebt.
Lekker gemakkelijk om zo'n joch af te fakkelen. Hij kan er ook niks aan doen dat Defensie nogal aparte toekomstplannen heeft.
De manier waarop hij zichzelf opstelt heeft er natuurlijk ook wel iets mee te maken...quote:Op maandag 31 januari 2011 16:24 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Je roept zelf het hardst dat V&V kut is terwijl je 90% van wat je roept van horen zeggen hebt.
Lekker gemakkelijk om zo'n joch af te fakkelen. Hij kan er ook niks aan doen dat Defensie nogal aparte toekomstplannen heeft.
* Maitje geeft ook popcorn aan Sine(ke).quote:Op maandag 31 januari 2011 16:27 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Oh Maitje wel vragen maar mij en de rest niet? Zal ik onthouden.
Oh en Maitje heb een photo geplaats special voor jou.
Ik was van plan om voor jou wat pulled porc te halen.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:27 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Oh Maitje wel vragen maar mij en de rest niet? Zal ik onthouden.
Oh en Maitje heb een photo geplaats special voor jou.
Hij onderbouwt z'n standpunten anders beter dan de gemiddelde DEF' er in dat topic.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:28 schreef Royyy het volgende:
[..]
De manier waarop hij zichzelf opstelt heeft er natuurlijk ook wel iets mee te maken...
quote:Op maandag 31 januari 2011 16:29 schreef Maitje het volgende:
Sine...!!!![]()
* Maitje doet uitprinten en boven der bed hangen...
Nee... dat zal niet gebeurenquote:Op maandag 31 januari 2011 16:30 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
![]()
Als je maar geen nachtmerries krijgt
![]()
quote:Op maandag 31 januari 2011 16:29 schreef Maitje het volgende:
Sine...!!!![]()
Jij zit ook niet bij de baas, je hebt volgens mij ook geen flauw idee wat dat V&V betekend? Achja heeft een mooie post gedaan: lees die eens. Als er iemand ervaring heeft binnen defensie is hij het wel denk ik.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:29 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hij onderbouwt z'n standpunten anders beter dan de gemiddelde DEF' er in dat topic.
hm, deze post in combinatie met de TT...quote:Op maandag 31 januari 2011 16:29 schreef Maitje het volgende:
Sine...!!!![]()
Ja maar jij bent ook het typische voorbeeld van een academicus die meer belang hecht aan correcte spelling en vorm dan aan daadwerkelijk kunnen.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:29 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hij onderbouwt z'n standpunten anders beter dan de gemiddelde DEF' er in dat topic.
Mwaa, ik denk dat het ook meer om de aanval tegen deze jongen gaat toch? Ik heb mijn vader (die al 25 jaar (of meer) meedraait bij def) ook al negatief horen uitslaan over hoe het er nu aan toe gaat bij V&V ... goed de toekomst zal het leren.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:34 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Jij zit ook niet bij de baas, je hebt volgens mij ook geen flauw idee wat dat V&V betekend? Achja heeft een mooie post gedaan: lees die eens. Als er iemand ervaring heeft binnen defensie is hij het wel denk ik.
En ik ga weer afnokken, we hebben een avondklokvoor 2100 moet iedereen binnen zijn.
Hahaha nou idd!quote:Op maandag 31 januari 2011 16:34 schreef Royyy het volgende:
[..]
hm, deze post in combinatie met de TT...
Zitten jullie in Egypte of zoquote:Op maandag 31 januari 2011 16:34 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Jij zit ook niet bij de baas, je hebt volgens mij ook geen flauw idee wat dat V&V betekend? Achja heeft een mooie post gedaan: lees die eens. Als er iemand ervaring heeft binnen defensie is hij het wel denk ik.
En ik ga weer afnokken, we hebben een avondklokvoor 2100 moet iedereen binnen zijn.
Een Berlijner moest een zin maken met Egypte en zei daarop het volgende, "Ägypten hier kein Bier?"quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 16:36 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook het typische voorbeeld van een academicus die meer belang hecht aan correcte spelling en vorm dan aan daadwerkelijk kunnen.
Mijn kleuren cartridges zijn leeg.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:48 schreef Sine_Pari het volgende:
Zie net dat ik ook wat ga uitprinten, denk enkel niet dat mvr. SP er blij mee zal zijn als ik het boven het bed hang.![]()
tot nu toe zijn het anders redelijke lappen tekst die er in dat topic geplaatst worden.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:50 schreef Sloggi het volgende:
[..]
De rest roept 'V&V is kut' en 'wij weten het beter want wij werken bij de baas'. Zo voer je dus geen discussie.
Vorderingen opleidingen Marine / Korps Mariniersquote:Op maandag 31 januari 2011 16:53 schreef m.k het volgende:
[..]
tot nu toe zijn het anders redelijke lappen tekst die er in dat topic geplaatst worden.
Het kunnen lappen tekst zijn, maar dan moet er wel inhoud in zitten natuurlijk.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:53 schreef m.k het volgende:
[..]
tot nu toe zijn het anders redelijke lappen tekst die er in dat topic geplaatst worden.
dat zijn dan wel ongefundeerde kreten van mensen die er toevallig wel weer verstand van hebben dan jij en ik bij elkaar.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:56 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Vorderingen opleidingen Marine / Korps Mariniers
En in een paar andere posts staan ook van die ongefundeerde kreten.
ik zie hier nergens iemand iets zeggen over V&V en hatenquote:Op maandag 31 januari 2011 16:56 schreef Maitje het volgende:
[..]
Het kunnen lappen tekst zijn, maar dan moet er wel inhoud in zitten natuurlijk.
Maarum... dit een sc.. geen verkapte ik haat de v&v opleiding topic...
Het zou fijn zijn als dat ook zou blijken uit hun reacties.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:59 schreef m.k het volgende:
[..]
dat zijn dan wel ongefundeerde kreten van mensen die er toevallig wel weer verstand van hebben dan jij en ik bij elkaar.
En die posts gaan (net zoals die opmerking van mij in dat topic) grotendeels over het feit dat hij op zo'n manier z'n mening geeft dat het overkomt als 'ik ben 18 jaar en ik weet het beter dan jullie hier allemaal bij elkaar'. Logisch toch dat ie daar op aangesproken wordt.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:56 schreef Sloggi het volgende:
[..]
En in een paar andere posts staan ook van die ongefundeerde kreten.
Verkapt!!!!!!quote:Op maandag 31 januari 2011 16:59 schreef m.k het volgende:
[..]
ik zie hier nergens iemand iets zeggen over V&V en haten
Tuurlijk, dan krijg je gewoon klappenquote:Op maandag 31 januari 2011 17:01 schreef Royyy het volgende:
[..]
En die posts gaan (net zoals die opmerking van mij in dat topic) grotendeels over het feit dat hij op zo'n manier z'n mening geeft dat het overkomt als 'ik ben 18 jaar en ik weet het beter dan jullie hier allemaal bij elkaar'. Logisch toch dat ie daar op aangesproken wordt.
Als ik me zo zou gedragen zou ik ook verwachten dat iemand me op m'n plaats zou zetten.
quote:Op maandag 31 januari 2011 17:03 schreef Maitje het volgende:
[..]
Tuurlijk, dan krijg je gewoon klappen
Zie dat je daar ook mijn reactie onder schaart. Schrijf toch echter duidelijk.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:00 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Het zou fijn zijn als dat ook zou blijken uit hun reacties.
Maar goed, klaar nu.
Ik reageer daar dus op zijn houding en zie niet hoe gefundeerder ik het nog had kunnen zeggen.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:25 schreef Sine_Pari het volgende:
Ik heb me als buitenstander buiten deze discussie gehouden omdat ik weinig over de Nederlandse defensie weet en nog minder over het de V&V. Wat ik echter nu wel weet na het lezen van je posten dat je nog veel moet leren, en dat als je niet oppast je van je hoge ros geflikkert word. Je hebt hier als discussie partners namelijk wel lui voor je die BTDT zijn. Wat ik tot nu toe van jou zie is enkel een grote bek en waan. Oh en tip van flip, koop sandalen.
wat?quote:
ligt er aanquote:
Je hebt gelijk, jouw reactie hoort daar niet tussen.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:05 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Zie dat je daar ook mijn reactie onder schaart. Schrijf toch echter duidelijk.
[..]
Ik reageer daar dus op zijn houding en zie niet hoe gefundeerder ik het nog had kunnen zeggen.
I.p.v. iets uit te spreken draai je er om heen of bespreek je het niet voluit.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:07 schreef m.k het volgende:
[..]
ligt er aan
maar wat bedoel je met verkapt?
lekker ongefundeerd van jequote:Op maandag 31 januari 2011 17:11 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, jouw reactie hoort daar niet tussen.
Op je teentjes getrapt, prinsesje van me?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja en waaruit vind jij dat ik laat blijken dat ik iets tegen V&V heb?quote:Op maandag 31 januari 2011 17:11 schreef Maitje het volgende:
[..]
I.p.v. iets uit te spreken draai je er om heen of bespreek je het niet voluit.
Joh.. dat zeg ik toch nietquote:Op maandag 31 januari 2011 17:13 schreef m.k het volgende:
[..]
ja en waaruit vind jij dat ik laat blijken dat ik iets tegen V&V heb?
Jawel! m.k pest mequote:Op maandag 31 januari 2011 17:14 schreef jankaas020 het volgende:
Zeg kinders, we zijn toch geen ruzie aan het maken, he?!
quote:Op maandag 31 januari 2011 17:12 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Op je teentjes getrapt, prinsesje van me?NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh dan is het goedquote:Op maandag 31 januari 2011 17:14 schreef Maitje het volgende:
[..]
Joh.. dat zeg ik toch niet![]()
Ik zei alleen dat dit over v&v lekker in een ander topic moet omdat het vervelend wordt
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
En dat probeer ik zoveel mogelijk te vergeten (niet dat het echt lukt) maar dat jong weet natuurlijk niet beter. Hij is natuurlijk met recht trots dat hij die opleiding volgt en verdedigd dat ook. Maar er staan wat stukken in die nergens op slaan cq niet te vergelijken zijn met een "normale" AMO.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:01 schreef Royyy het volgende:
En die posts gaan (net zoals die opmerking van mij in dat topic) grotendeels over het feit dat hij op zo'n manier z'n mening geeft dat het overkomt als 'ik ben 18 jaar en ik weet het beter dan jullie hier allemaal bij elkaar'. Logisch toch dat ie daar op aangesproken wordt.
Als ik me zo zou gedragen zou ik ook verwachten dat iemand me op m'n plaats zou zetten.
quote:
quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 17:17 schreef Sloggi het volgende:
Zullen we het over naakte wijven gaan hebben?
Kunnen Lotusss, Maitje en EllaN gezellig mee kletsen.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:17 schreef Sloggi het volgende:
Natuurlijk niet we hebben het over Vrede en veiligheid...quote:Op maandag 31 januari 2011 17:14 schreef jankaas020 het volgende:
Zeg kinders, we zijn toch geen ruzie aan het maken, he?!
Nee, zij verzorgen het fotomateriaal. Dan gaan wij het daar wel over hebben met een biertje in de hand.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:19 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Kunnen Lotusss, Maitje en EllaN gezellig mee kletsen.
Ah, V&Veenflikkers, nooit last van gehad.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Natuurlijk niet we hebben het over Vrede en veiligheid...
En LMB afzeiken dan?quote:Op maandag 31 januari 2011 17:21 schreef Rave_NL het volgende:
Vanaf nu heb ik nog maar 2 passies;
Turkije en V&V!
Liever naakte mannenquote:Op maandag 31 januari 2011 17:17 schreef Sloggi het volgende:
quote:Op maandag 31 januari 2011 17:21 schreef Rave_NL het volgende:
Vanaf nu heb ik nog maar 2 passies;
Turkije en V&V!
Mijn Goddelijke lichaam kunnen jullie niet aan, de rest van fok ook nietquote:Op maandag 31 januari 2011 17:20 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Nee, zij verzorgen het fotomateriaal. Dan gaan het daar wel over hebben met een biertje in de hand.
Ach, zij kunnen er ook weinig aan doen. Ik denk dat de ouwe adjudarissen ook wel iets van mijn AMO/AKO gevonden hebben.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:21 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ah, V&Veenflikkers, nooit last van gehad.
Jizz ipv jilz?quote:Op maandag 31 januari 2011 17:21 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Zo nu ga ik eerst even mijn onderbroek verschonen.
Hoe wil jij dan typen als je in je tweede hand een biertje vast hebt?quote:Op maandag 31 januari 2011 17:20 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Nee, zij verzorgen het fotomateriaal. Dan gaan het daar wel over hebben met een biertje in de hand.
jij kan niet met een hand typen?quote:Op maandag 31 januari 2011 17:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoe wil jij dan typen als je in je tweede hand een biertje vast hebt?
Ik wel, maar sloggi zal zijn andere hand ook wel nodig hebben als hij bier drinkt en over naakte vrouwen leest.quote:
ja dan is het een kwestie van prioriteitenquote:Op maandag 31 januari 2011 17:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik wel, maar sloggi zal zijn andere hand ook wel nodig hebben als hij bier drinkt en over naakte vrouwen leest.
Oog om oog he.quote:
* Maitje geeft schouderklopje ...quote:Op maandag 31 januari 2011 17:36 schreef EllaN het volgende:
Pfff na 2 maanden stil hebben gezeten weer een keer hardlopen is taai zeg.
Hier zo hutspot met spekkiesquote:Op maandag 31 januari 2011 17:36 schreef jankaas020 het volgende:
Mén! Ik heb honger! Ze waren vandaag saucijzenbroodjes aan het bakken aan boord, en dat ruikt me toch een partij lekker!
Vanmiddag al boerenkool met spekkies en rookworst gegeten!quote:Op maandag 31 januari 2011 17:38 schreef Maitje het volgende:
[..]
* Maitje geeft schouderklopje ...
Goed gedaan meid
[..]
Hier zo hutspot met spekkies
Dankjequote:Op maandag 31 januari 2011 17:38 schreef Maitje het volgende:
[..]
* Maitje geeft schouderklopje ...
Goed gedaan meid
[..]
Hier zo hutspot met spekkies
Lekker!quote:
Als je samen sport of even met iemand kan praten motiveert altijd..quote:Op maandag 31 januari 2011 17:40 schreef EllaN het volgende:
[..]
Dankje. Ik kwam halverwege nog een vriendin tegen op de fiets dus die heeft een stukje meegefietst om me te motiveren haha.
Ow, ik ben even klaar met boerenkoolquote:Op maandag 31 januari 2011 17:40 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Vanmiddag al boerenkool met spekkies en rookworst gegeten!Zo meteen maar een broodje.
quote:
Want?quote:Op maandag 31 januari 2011 17:48 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ow, ik ben even klaar met boerenkool
[..]
Ik vind alleen gaan juist heel fijn eigenlijk. Even op mezelf concentreren ofzo. Maar dit was toch wel ff fijnquote:Op maandag 31 januari 2011 17:45 schreef Maitje het volgende:
[..]
Als je samen sport of even met iemand kan praten motiveert altijd... Ik ga daarom graag met iemand samen hardlopen of sporten...
Eigengemaakte kaas van verse groenten?quote:Op maandag 31 januari 2011 17:56 schreef ErwinRommel het volgende:
Ben nu bloemkool-prei soep aan het maken, met oude kaas daarover
(eigengemaakt van verse groenten uiteraard)
Je bent me net voor!quote:Op maandag 31 januari 2011 18:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Eigengemaakte kaas van verse groenten?
quote:Op maandag 31 januari 2011 18:26 schreef ErwinRommel het volgende:
Stelletje bijdehandjes AchJa en Cobra
Uhu.. oude vorm van V&V (Of "OJKL" ) was echt niets mis mee.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:36 schreef EllaN het volgende:
Pfff na 2 maanden stil hebben gezeten weer een keer hardlopen is taai zeg.
Maar als ik het goed begrijp wat betreft V&V..
Zoalshet heeft gehad was het Vrede en Veiligheid als een soort orientatiejaar om een kijkje in de keuken te kunnen nemen en daarna te solliciteren naar een plek, waarbij je de gehele opleiding zou moeten volgen zoals een burger die begint.
Huidige vorm van Veiligheid en Vakmanschap, betekent een gegarandeerde plek en een verkorte opleiding?
Dan heb ik het ff duidelijk in mijn hoofd zitten voor de volgende rel.
Als je naar de artillerie ging kreeg je die er gratis bij.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:26 schreef ErwinRommel het volgende:
Stelletje bijdehandjes AchJa en Cobra
Dat geloof ik graag ja, genoeg bijdehandjes daarquote:Op maandag 31 januari 2011 18:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als je naar de artillerie ging kreeg je die er gratis bij.
Nope, deze quoten we voor het nageslacht..quote:Op maandag 31 januari 2011 18:28 schreef Vronsky het volgende:
Je kan nu zelfs met V&V naar de EOD... toch niet echt een functie waar je iemand op wilt hebben die mentaal nog niet compleet volwassen is.
(De ironie van wat ik nu zeg mag worden genegeerd)
Ik heb hem gebookmarked. (3 keer, ook op stick)quote:Op maandag 31 januari 2011 18:41 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nope, deze quoten we voor het nageslacht..
U bent toch ook kpl?quote:Op maandag 31 januari 2011 18:55 schreef jankaas020 het volgende:
Ze zeggen sinds kort ook 'u' tegen mij...
Dat zou ik ook doen.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:55 schreef jankaas020 het volgende:
Ze zeggen sinds kort ook 'u' tegen mij...
Ik ben er gisteravond mee in slaap gevallen...quote:Op maandag 31 januari 2011 00:56 schreef Pumatje het volgende:
probleem bij the road is niet de horror, opzich is dat nog heel relaxed..
het is de rottige sfeer..
de triestheid... in echt alles..
sneu...
Altijd lachen, "Heeft u er 20 cent bij?" Neu, wel 10, 20...quote:Op maandag 31 januari 2011 19:01 schreef Rave_NL het volgende:
Ik flirt met 16jarige kassameisjes en Dan komt het niet over als ik u zeg..
Ik denk dat het sowieso niet overkomt als jij flirtquote:Op maandag 31 januari 2011 19:01 schreef Rave_NL het volgende:
Ik flirt met 16jarige kassameisjes en Dan komt het niet over als ik u zeg..
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:02 schreef AchJa het volgende:
[..]
Altijd lachen, "Heeft u er 20 cent bij?" Neu, wel 10, 20...
Want?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:03 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik denk dat het sowieso niet overkomt als jij flirt.
Joh.. dan zou ik het eerdere bedrag pakken, aanslaan en je allemaal 5 centen terug geven... en dan zeggen "sorry.. mijn 10 en 20 centjes zijn op"quote:Op maandag 31 januari 2011 19:02 schreef AchJa het volgende:
[..]
Altijd lachen, "Heeft u er 20 cent bij?" Neu, wel 10, 20...
Met de komma ziet het er idd een beetje beroerd uit. Iets kost 12,50. Je geeft 20 euro. Heeft u er 50 cent bij? Nee, maar wel 12 euro 50. Dan flikker je die 12,50 op de balie en pakt de 20 euro weer op. Altijd leuk die vragende gezichten.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:05 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik snap hem niet, laat staan 16jarige kassameisjes..
WHOOO!!!!quote:Op maandag 31 januari 2011 19:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
Met de komma ziet het er idd een beetje beroerd uit. Iets kost 12,50. Je geeft 20 euro. Heeft u er 50 cent bij? Nee, maar wel 12 euro 50. Dan flikker je die 12,50 op de balie en pakt de 20 euro weer op. Altijd leuk die vragende gezichten.
Stoer. Kassameisjes pesten. Is je moeder trots op je?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
Met de komma ziet het er idd een beetje beroerd uit. Iets kost 12,50. Je geeft 20 euro. Heeft u er 50 cent bij? Nee, maar wel 12 euro 50. Dan flikker je die 12,50 op de balie en pakt de 20 euro weer op. Altijd leuk die vragende gezichten.
Schuldig.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:07 schreef EllaN het volgende:
[..]!
Jullie marns kunnen flirten als casanova's natuurlijk. Ik ben er toch voor gevallen.
Absoluut niet! En ik ben ook niet trots op mijn moeder, dat scheelt weer.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Stoer. Kassameisjes pesten. Is je moeder trots op je?
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Absoluut niet! En ik ben ook niet trots op mijn moeder, dat scheelt weer.
hehehequote:Op maandag 31 januari 2011 19:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Absoluut niet! En ik ben ook niet trots op mijn moeder, dat scheelt weer.
Amerika ken dat toch wel aan??? Of Rusland? Of Turkije?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:29 schreef Pumatje het volgende:
even snel.. is china überhaupt Militair te verslaan, met wie, met wat, waar en hoe? ...
iemand?
vraag het me af namelijk... die lui zijn inmiddels zo machtig geworden.
Ik ben weer vrijgezel..quote:Op maandag 31 januari 2011 19:14 schreef EllaN het volgende:
[..]
Heavy is the head that wears the crown.
Turkije? Never.. echt nooit.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:30 schreef Maitje het volgende:
[..]
Amerika ken dat toch wel aan??? Of Rusland? Of Turkije?
Nouja..quote:Op maandag 31 januari 2011 19:38 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Turkije? Never.. echt nooit.
Dat leger heeft me een Frankrijk 1939 mentaliteit.. niet normaal.
Amerika zie ik het niet 1,2,3 doen..
Rusland heeft de enige optie..
Ahw nee, spijtig om te horen. Vriendschappelijk gegaan?quote:
Enig idee hoe groot de Chinese Landstrijdkrachten zijn?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:39 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nouja..
Stel nou dat China erg bedreigend wordt voor Amerika.. zekers dat ze dan wel wat kunnen doen.
En z of n Korea?
Nee.. het was een gokje hoorquote:Op maandag 31 januari 2011 19:42 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Enig idee hoe groot de Chinese Landstrijdkrachten zijn?
Je hebt daarnaast ook nog eens luchtoverwicht nodig om acties te kunnen uitvoeren daar, plus dat het overzee zal moeten komen, weinig landen in de regio zie ik Amerikanen aan land laten om china binnen te gaan vallen..
Jaa.. koffie! Wie wil?quote:
Ik heb ooit vernomen dat je voor de onderscheidingen ook punten krijgt, daarom liepen veel Amerikanen ook de vierdaagse van Nijmegen, omdat ze dan weer punten erbij kregen?quote:Op maandag 31 januari 2011 14:25 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Nee hier kom je als PVT uit de opleiding en daarna ga je op punten (en opleidingen) verder op in de rangen.
Zelfde als gister, aub.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |