Jawel! m.k pest mequote:Op maandag 31 januari 2011 17:14 schreef jankaas020 het volgende:
Zeg kinders, we zijn toch geen ruzie aan het maken, he?!
quote:Op maandag 31 januari 2011 17:12 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Op je teentjes getrapt, prinsesje van me?NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh dan is het goedquote:Op maandag 31 januari 2011 17:14 schreef Maitje het volgende:
[..]
Joh.. dat zeg ik toch niet![]()
Ik zei alleen dat dit over v&v lekker in een ander topic moet omdat het vervelend wordt
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
En dat probeer ik zoveel mogelijk te vergeten (niet dat het echt lukt) maar dat jong weet natuurlijk niet beter. Hij is natuurlijk met recht trots dat hij die opleiding volgt en verdedigd dat ook. Maar er staan wat stukken in die nergens op slaan cq niet te vergelijken zijn met een "normale" AMO.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:01 schreef Royyy het volgende:
En die posts gaan (net zoals die opmerking van mij in dat topic) grotendeels over het feit dat hij op zo'n manier z'n mening geeft dat het overkomt als 'ik ben 18 jaar en ik weet het beter dan jullie hier allemaal bij elkaar'. Logisch toch dat ie daar op aangesproken wordt.
Als ik me zo zou gedragen zou ik ook verwachten dat iemand me op m'n plaats zou zetten.
quote:
quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 17:17 schreef Sloggi het volgende:
Zullen we het over naakte wijven gaan hebben?
Kunnen Lotusss, Maitje en EllaN gezellig mee kletsen.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:17 schreef Sloggi het volgende:
Natuurlijk niet we hebben het over Vrede en veiligheid...quote:Op maandag 31 januari 2011 17:14 schreef jankaas020 het volgende:
Zeg kinders, we zijn toch geen ruzie aan het maken, he?!
Nee, zij verzorgen het fotomateriaal. Dan gaan wij het daar wel over hebben met een biertje in de hand.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:19 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Kunnen Lotusss, Maitje en EllaN gezellig mee kletsen.
Ah, V&Veenflikkers, nooit last van gehad.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Natuurlijk niet we hebben het over Vrede en veiligheid...
En LMB afzeiken dan?quote:Op maandag 31 januari 2011 17:21 schreef Rave_NL het volgende:
Vanaf nu heb ik nog maar 2 passies;
Turkije en V&V!
Liever naakte mannenquote:Op maandag 31 januari 2011 17:17 schreef Sloggi het volgende:
quote:Op maandag 31 januari 2011 17:21 schreef Rave_NL het volgende:
Vanaf nu heb ik nog maar 2 passies;
Turkije en V&V!
Mijn Goddelijke lichaam kunnen jullie niet aan, de rest van fok ook nietquote:Op maandag 31 januari 2011 17:20 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Nee, zij verzorgen het fotomateriaal. Dan gaan het daar wel over hebben met een biertje in de hand.
Ach, zij kunnen er ook weinig aan doen. Ik denk dat de ouwe adjudarissen ook wel iets van mijn AMO/AKO gevonden hebben.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:21 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ah, V&Veenflikkers, nooit last van gehad.
Jizz ipv jilz?quote:Op maandag 31 januari 2011 17:21 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Zo nu ga ik eerst even mijn onderbroek verschonen.
Hoe wil jij dan typen als je in je tweede hand een biertje vast hebt?quote:Op maandag 31 januari 2011 17:20 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Nee, zij verzorgen het fotomateriaal. Dan gaan het daar wel over hebben met een biertje in de hand.
jij kan niet met een hand typen?quote:Op maandag 31 januari 2011 17:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoe wil jij dan typen als je in je tweede hand een biertje vast hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |