Jawel! m.k pest mequote:Op maandag 31 januari 2011 17:14 schreef jankaas020 het volgende:
Zeg kinders, we zijn toch geen ruzie aan het maken, he?!
quote:Op maandag 31 januari 2011 17:12 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Op je teentjes getrapt, prinsesje van me?NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh dan is het goedquote:Op maandag 31 januari 2011 17:14 schreef Maitje het volgende:
[..]
Joh.. dat zeg ik toch niet![]()
Ik zei alleen dat dit over v&v lekker in een ander topic moet omdat het vervelend wordt
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
En dat probeer ik zoveel mogelijk te vergeten (niet dat het echt lukt) maar dat jong weet natuurlijk niet beter. Hij is natuurlijk met recht trots dat hij die opleiding volgt en verdedigd dat ook. Maar er staan wat stukken in die nergens op slaan cq niet te vergelijken zijn met een "normale" AMO.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:01 schreef Royyy het volgende:
En die posts gaan (net zoals die opmerking van mij in dat topic) grotendeels over het feit dat hij op zo'n manier z'n mening geeft dat het overkomt als 'ik ben 18 jaar en ik weet het beter dan jullie hier allemaal bij elkaar'. Logisch toch dat ie daar op aangesproken wordt.
Als ik me zo zou gedragen zou ik ook verwachten dat iemand me op m'n plaats zou zetten.
quote:
quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 17:17 schreef Sloggi het volgende:
Zullen we het over naakte wijven gaan hebben?
Kunnen Lotusss, Maitje en EllaN gezellig mee kletsen.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:17 schreef Sloggi het volgende:
Natuurlijk niet we hebben het over Vrede en veiligheid...quote:Op maandag 31 januari 2011 17:14 schreef jankaas020 het volgende:
Zeg kinders, we zijn toch geen ruzie aan het maken, he?!
Nee, zij verzorgen het fotomateriaal. Dan gaan wij het daar wel over hebben met een biertje in de hand.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:19 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Kunnen Lotusss, Maitje en EllaN gezellig mee kletsen.
Ah, V&Veenflikkers, nooit last van gehad.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Natuurlijk niet we hebben het over Vrede en veiligheid...
En LMB afzeiken dan?quote:Op maandag 31 januari 2011 17:21 schreef Rave_NL het volgende:
Vanaf nu heb ik nog maar 2 passies;
Turkije en V&V!
Liever naakte mannenquote:Op maandag 31 januari 2011 17:17 schreef Sloggi het volgende:
quote:Op maandag 31 januari 2011 17:21 schreef Rave_NL het volgende:
Vanaf nu heb ik nog maar 2 passies;
Turkije en V&V!
Mijn Goddelijke lichaam kunnen jullie niet aan, de rest van fok ook nietquote:Op maandag 31 januari 2011 17:20 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Nee, zij verzorgen het fotomateriaal. Dan gaan het daar wel over hebben met een biertje in de hand.
Ach, zij kunnen er ook weinig aan doen. Ik denk dat de ouwe adjudarissen ook wel iets van mijn AMO/AKO gevonden hebben.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:21 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ah, V&Veenflikkers, nooit last van gehad.
Jizz ipv jilz?quote:Op maandag 31 januari 2011 17:21 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Zo nu ga ik eerst even mijn onderbroek verschonen.
Hoe wil jij dan typen als je in je tweede hand een biertje vast hebt?quote:Op maandag 31 januari 2011 17:20 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Nee, zij verzorgen het fotomateriaal. Dan gaan het daar wel over hebben met een biertje in de hand.
jij kan niet met een hand typen?quote:Op maandag 31 januari 2011 17:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoe wil jij dan typen als je in je tweede hand een biertje vast hebt?
Ik wel, maar sloggi zal zijn andere hand ook wel nodig hebben als hij bier drinkt en over naakte vrouwen leest.quote:
ja dan is het een kwestie van prioriteitenquote:Op maandag 31 januari 2011 17:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik wel, maar sloggi zal zijn andere hand ook wel nodig hebben als hij bier drinkt en over naakte vrouwen leest.
Oog om oog he.quote:
* Maitje geeft schouderklopje ...quote:Op maandag 31 januari 2011 17:36 schreef EllaN het volgende:
Pfff na 2 maanden stil hebben gezeten weer een keer hardlopen is taai zeg.
Hier zo hutspot met spekkiesquote:Op maandag 31 januari 2011 17:36 schreef jankaas020 het volgende:
Mén! Ik heb honger! Ze waren vandaag saucijzenbroodjes aan het bakken aan boord, en dat ruikt me toch een partij lekker!
Vanmiddag al boerenkool met spekkies en rookworst gegeten!quote:Op maandag 31 januari 2011 17:38 schreef Maitje het volgende:
[..]
* Maitje geeft schouderklopje ...
Goed gedaan meid
[..]
Hier zo hutspot met spekkies
Dankjequote:Op maandag 31 januari 2011 17:38 schreef Maitje het volgende:
[..]
* Maitje geeft schouderklopje ...
Goed gedaan meid
[..]
Hier zo hutspot met spekkies
Lekker!quote:
Als je samen sport of even met iemand kan praten motiveert altijd..quote:Op maandag 31 januari 2011 17:40 schreef EllaN het volgende:
[..]
Dankje. Ik kwam halverwege nog een vriendin tegen op de fiets dus die heeft een stukje meegefietst om me te motiveren haha.
Ow, ik ben even klaar met boerenkoolquote:Op maandag 31 januari 2011 17:40 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Vanmiddag al boerenkool met spekkies en rookworst gegeten!Zo meteen maar een broodje.
quote:
Want?quote:Op maandag 31 januari 2011 17:48 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ow, ik ben even klaar met boerenkool
[..]
Ik vind alleen gaan juist heel fijn eigenlijk. Even op mezelf concentreren ofzo. Maar dit was toch wel ff fijnquote:Op maandag 31 januari 2011 17:45 schreef Maitje het volgende:
[..]
Als je samen sport of even met iemand kan praten motiveert altijd... Ik ga daarom graag met iemand samen hardlopen of sporten...
Eigengemaakte kaas van verse groenten?quote:Op maandag 31 januari 2011 17:56 schreef ErwinRommel het volgende:
Ben nu bloemkool-prei soep aan het maken, met oude kaas daarover
(eigengemaakt van verse groenten uiteraard)
Je bent me net voor!quote:Op maandag 31 januari 2011 18:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Eigengemaakte kaas van verse groenten?
quote:Op maandag 31 januari 2011 18:26 schreef ErwinRommel het volgende:
Stelletje bijdehandjes AchJa en Cobra
Uhu.. oude vorm van V&V (Of "OJKL" ) was echt niets mis mee.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:36 schreef EllaN het volgende:
Pfff na 2 maanden stil hebben gezeten weer een keer hardlopen is taai zeg.
Maar als ik het goed begrijp wat betreft V&V..
Zoalshet heeft gehad was het Vrede en Veiligheid als een soort orientatiejaar om een kijkje in de keuken te kunnen nemen en daarna te solliciteren naar een plek, waarbij je de gehele opleiding zou moeten volgen zoals een burger die begint.
Huidige vorm van Veiligheid en Vakmanschap, betekent een gegarandeerde plek en een verkorte opleiding?
Dan heb ik het ff duidelijk in mijn hoofd zitten voor de volgende rel.
Als je naar de artillerie ging kreeg je die er gratis bij.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:26 schreef ErwinRommel het volgende:
Stelletje bijdehandjes AchJa en Cobra
Dat geloof ik graag ja, genoeg bijdehandjes daarquote:Op maandag 31 januari 2011 18:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als je naar de artillerie ging kreeg je die er gratis bij.
Nope, deze quoten we voor het nageslacht..quote:Op maandag 31 januari 2011 18:28 schreef Vronsky het volgende:
Je kan nu zelfs met V&V naar de EOD... toch niet echt een functie waar je iemand op wilt hebben die mentaal nog niet compleet volwassen is.
(De ironie van wat ik nu zeg mag worden genegeerd)
Ik heb hem gebookmarked. (3 keer, ook op stick)quote:Op maandag 31 januari 2011 18:41 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nope, deze quoten we voor het nageslacht..
U bent toch ook kpl?quote:Op maandag 31 januari 2011 18:55 schreef jankaas020 het volgende:
Ze zeggen sinds kort ook 'u' tegen mij...
Dat zou ik ook doen.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:55 schreef jankaas020 het volgende:
Ze zeggen sinds kort ook 'u' tegen mij...
Ik ben er gisteravond mee in slaap gevallen...quote:Op maandag 31 januari 2011 00:56 schreef Pumatje het volgende:
probleem bij the road is niet de horror, opzich is dat nog heel relaxed..
het is de rottige sfeer..
de triestheid... in echt alles..
sneu...
Altijd lachen, "Heeft u er 20 cent bij?" Neu, wel 10, 20...quote:Op maandag 31 januari 2011 19:01 schreef Rave_NL het volgende:
Ik flirt met 16jarige kassameisjes en Dan komt het niet over als ik u zeg..
Ik denk dat het sowieso niet overkomt als jij flirtquote:Op maandag 31 januari 2011 19:01 schreef Rave_NL het volgende:
Ik flirt met 16jarige kassameisjes en Dan komt het niet over als ik u zeg..
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:02 schreef AchJa het volgende:
[..]
Altijd lachen, "Heeft u er 20 cent bij?" Neu, wel 10, 20...
Want?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:03 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik denk dat het sowieso niet overkomt als jij flirt.
Joh.. dan zou ik het eerdere bedrag pakken, aanslaan en je allemaal 5 centen terug geven... en dan zeggen "sorry.. mijn 10 en 20 centjes zijn op"quote:Op maandag 31 januari 2011 19:02 schreef AchJa het volgende:
[..]
Altijd lachen, "Heeft u er 20 cent bij?" Neu, wel 10, 20...
Met de komma ziet het er idd een beetje beroerd uit. Iets kost 12,50. Je geeft 20 euro. Heeft u er 50 cent bij? Nee, maar wel 12 euro 50. Dan flikker je die 12,50 op de balie en pakt de 20 euro weer op. Altijd leuk die vragende gezichten.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:05 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik snap hem niet, laat staan 16jarige kassameisjes..
WHOOO!!!!quote:Op maandag 31 januari 2011 19:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
Met de komma ziet het er idd een beetje beroerd uit. Iets kost 12,50. Je geeft 20 euro. Heeft u er 50 cent bij? Nee, maar wel 12 euro 50. Dan flikker je die 12,50 op de balie en pakt de 20 euro weer op. Altijd leuk die vragende gezichten.
Stoer. Kassameisjes pesten. Is je moeder trots op je?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
Met de komma ziet het er idd een beetje beroerd uit. Iets kost 12,50. Je geeft 20 euro. Heeft u er 50 cent bij? Nee, maar wel 12 euro 50. Dan flikker je die 12,50 op de balie en pakt de 20 euro weer op. Altijd leuk die vragende gezichten.
Schuldig.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:07 schreef EllaN het volgende:
[..]!
Jullie marns kunnen flirten als casanova's natuurlijk. Ik ben er toch voor gevallen.
Absoluut niet! En ik ben ook niet trots op mijn moeder, dat scheelt weer.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Stoer. Kassameisjes pesten. Is je moeder trots op je?
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Absoluut niet! En ik ben ook niet trots op mijn moeder, dat scheelt weer.
hehehequote:Op maandag 31 januari 2011 19:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Absoluut niet! En ik ben ook niet trots op mijn moeder, dat scheelt weer.
Amerika ken dat toch wel aan??? Of Rusland? Of Turkije?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:29 schreef Pumatje het volgende:
even snel.. is china überhaupt Militair te verslaan, met wie, met wat, waar en hoe? ...
iemand?
vraag het me af namelijk... die lui zijn inmiddels zo machtig geworden.
Ik ben weer vrijgezel..quote:Op maandag 31 januari 2011 19:14 schreef EllaN het volgende:
[..]
Heavy is the head that wears the crown.
Turkije? Never.. echt nooit.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:30 schreef Maitje het volgende:
[..]
Amerika ken dat toch wel aan??? Of Rusland? Of Turkije?
Nouja..quote:Op maandag 31 januari 2011 19:38 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Turkije? Never.. echt nooit.
Dat leger heeft me een Frankrijk 1939 mentaliteit.. niet normaal.
Amerika zie ik het niet 1,2,3 doen..
Rusland heeft de enige optie..
Ahw nee, spijtig om te horen. Vriendschappelijk gegaan?quote:
Enig idee hoe groot de Chinese Landstrijdkrachten zijn?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:39 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nouja..
Stel nou dat China erg bedreigend wordt voor Amerika.. zekers dat ze dan wel wat kunnen doen.
En z of n Korea?
Nee.. het was een gokje hoorquote:Op maandag 31 januari 2011 19:42 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Enig idee hoe groot de Chinese Landstrijdkrachten zijn?
Je hebt daarnaast ook nog eens luchtoverwicht nodig om acties te kunnen uitvoeren daar, plus dat het overzee zal moeten komen, weinig landen in de regio zie ik Amerikanen aan land laten om china binnen te gaan vallen..
Jaa.. koffie! Wie wil?quote:
Ik heb ooit vernomen dat je voor de onderscheidingen ook punten krijgt, daarom liepen veel Amerikanen ook de vierdaagse van Nijmegen, omdat ze dan weer punten erbij kregen?quote:Op maandag 31 januari 2011 14:25 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Nee hier kom je als PVT uit de opleiding en daarna ga je op punten (en opleidingen) verder op in de rangen.
Zelfde als gister, aub.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |