WHOOO!!!!quote:Op maandag 31 januari 2011 19:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
Met de komma ziet het er idd een beetje beroerd uit. Iets kost 12,50. Je geeft 20 euro. Heeft u er 50 cent bij? Nee, maar wel 12 euro 50. Dan flikker je die 12,50 op de balie en pakt de 20 euro weer op. Altijd leuk die vragende gezichten.
Stoer. Kassameisjes pesten. Is je moeder trots op je?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
Met de komma ziet het er idd een beetje beroerd uit. Iets kost 12,50. Je geeft 20 euro. Heeft u er 50 cent bij? Nee, maar wel 12 euro 50. Dan flikker je die 12,50 op de balie en pakt de 20 euro weer op. Altijd leuk die vragende gezichten.
Schuldig.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:07 schreef EllaN het volgende:
[..]!
Jullie marns kunnen flirten als casanova's natuurlijk. Ik ben er toch voor gevallen.
Absoluut niet! En ik ben ook niet trots op mijn moeder, dat scheelt weer.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Stoer. Kassameisjes pesten. Is je moeder trots op je?
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Absoluut niet! En ik ben ook niet trots op mijn moeder, dat scheelt weer.
hehehequote:Op maandag 31 januari 2011 19:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Absoluut niet! En ik ben ook niet trots op mijn moeder, dat scheelt weer.
Amerika ken dat toch wel aan??? Of Rusland? Of Turkije?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:29 schreef Pumatje het volgende:
even snel.. is china überhaupt Militair te verslaan, met wie, met wat, waar en hoe? ...
iemand?
vraag het me af namelijk... die lui zijn inmiddels zo machtig geworden.
Ik ben weer vrijgezel..quote:Op maandag 31 januari 2011 19:14 schreef EllaN het volgende:
[..]
Heavy is the head that wears the crown.
Turkije? Never.. echt nooit.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:30 schreef Maitje het volgende:
[..]
Amerika ken dat toch wel aan??? Of Rusland? Of Turkije?
Nouja..quote:Op maandag 31 januari 2011 19:38 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Turkije? Never.. echt nooit.
Dat leger heeft me een Frankrijk 1939 mentaliteit.. niet normaal.
Amerika zie ik het niet 1,2,3 doen..
Rusland heeft de enige optie..
Ahw nee, spijtig om te horen. Vriendschappelijk gegaan?quote:
Enig idee hoe groot de Chinese Landstrijdkrachten zijn?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:39 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nouja..
Stel nou dat China erg bedreigend wordt voor Amerika.. zekers dat ze dan wel wat kunnen doen.
En z of n Korea?
Nee.. het was een gokje hoorquote:Op maandag 31 januari 2011 19:42 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Enig idee hoe groot de Chinese Landstrijdkrachten zijn?
Je hebt daarnaast ook nog eens luchtoverwicht nodig om acties te kunnen uitvoeren daar, plus dat het overzee zal moeten komen, weinig landen in de regio zie ik Amerikanen aan land laten om china binnen te gaan vallen..
Jaa.. koffie! Wie wil?quote:
Ik heb ooit vernomen dat je voor de onderscheidingen ook punten krijgt, daarom liepen veel Amerikanen ook de vierdaagse van Nijmegen, omdat ze dan weer punten erbij kregen?quote:Op maandag 31 januari 2011 14:25 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Nee hier kom je als PVT uit de opleiding en daarna ga je op punten (en opleidingen) verder op in de rangen.
Zelfde als gister, aub.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |