tot nu toe zijn het anders redelijke lappen tekst die er in dat topic geplaatst worden.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:50 schreef Sloggi het volgende:
[..]
De rest roept 'V&V is kut' en 'wij weten het beter want wij werken bij de baas'. Zo voer je dus geen discussie.
Vorderingen opleidingen Marine / Korps Mariniersquote:Op maandag 31 januari 2011 16:53 schreef m.k het volgende:
[..]
tot nu toe zijn het anders redelijke lappen tekst die er in dat topic geplaatst worden.
Het kunnen lappen tekst zijn, maar dan moet er wel inhoud in zitten natuurlijk.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:53 schreef m.k het volgende:
[..]
tot nu toe zijn het anders redelijke lappen tekst die er in dat topic geplaatst worden.
dat zijn dan wel ongefundeerde kreten van mensen die er toevallig wel weer verstand van hebben dan jij en ik bij elkaar.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:56 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Vorderingen opleidingen Marine / Korps Mariniers
En in een paar andere posts staan ook van die ongefundeerde kreten.
ik zie hier nergens iemand iets zeggen over V&V en hatenquote:Op maandag 31 januari 2011 16:56 schreef Maitje het volgende:
[..]
Het kunnen lappen tekst zijn, maar dan moet er wel inhoud in zitten natuurlijk.
Maarum... dit een sc.. geen verkapte ik haat de v&v opleiding topic...
Het zou fijn zijn als dat ook zou blijken uit hun reacties.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:59 schreef m.k het volgende:
[..]
dat zijn dan wel ongefundeerde kreten van mensen die er toevallig wel weer verstand van hebben dan jij en ik bij elkaar.
En die posts gaan (net zoals die opmerking van mij in dat topic) grotendeels over het feit dat hij op zo'n manier z'n mening geeft dat het overkomt als 'ik ben 18 jaar en ik weet het beter dan jullie hier allemaal bij elkaar'. Logisch toch dat ie daar op aangesproken wordt.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:56 schreef Sloggi het volgende:
[..]
En in een paar andere posts staan ook van die ongefundeerde kreten.
Verkapt!!!!!!quote:Op maandag 31 januari 2011 16:59 schreef m.k het volgende:
[..]
ik zie hier nergens iemand iets zeggen over V&V en haten
Tuurlijk, dan krijg je gewoon klappenquote:Op maandag 31 januari 2011 17:01 schreef Royyy het volgende:
[..]
En die posts gaan (net zoals die opmerking van mij in dat topic) grotendeels over het feit dat hij op zo'n manier z'n mening geeft dat het overkomt als 'ik ben 18 jaar en ik weet het beter dan jullie hier allemaal bij elkaar'. Logisch toch dat ie daar op aangesproken wordt.
Als ik me zo zou gedragen zou ik ook verwachten dat iemand me op m'n plaats zou zetten.
quote:Op maandag 31 januari 2011 17:03 schreef Maitje het volgende:
[..]
Tuurlijk, dan krijg je gewoon klappen
Zie dat je daar ook mijn reactie onder schaart. Schrijf toch echter duidelijk.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:00 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Het zou fijn zijn als dat ook zou blijken uit hun reacties.
Maar goed, klaar nu.
Ik reageer daar dus op zijn houding en zie niet hoe gefundeerder ik het nog had kunnen zeggen.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:25 schreef Sine_Pari het volgende:
Ik heb me als buitenstander buiten deze discussie gehouden omdat ik weinig over de Nederlandse defensie weet en nog minder over het de V&V. Wat ik echter nu wel weet na het lezen van je posten dat je nog veel moet leren, en dat als je niet oppast je van je hoge ros geflikkert word. Je hebt hier als discussie partners namelijk wel lui voor je die BTDT zijn. Wat ik tot nu toe van jou zie is enkel een grote bek en waan. Oh en tip van flip, koop sandalen.
wat?quote:
ligt er aanquote:
Je hebt gelijk, jouw reactie hoort daar niet tussen.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:05 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Zie dat je daar ook mijn reactie onder schaart. Schrijf toch echter duidelijk.
[..]
Ik reageer daar dus op zijn houding en zie niet hoe gefundeerder ik het nog had kunnen zeggen.
I.p.v. iets uit te spreken draai je er om heen of bespreek je het niet voluit.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:07 schreef m.k het volgende:
[..]
ligt er aan
maar wat bedoel je met verkapt?
lekker ongefundeerd van jequote:Op maandag 31 januari 2011 17:11 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, jouw reactie hoort daar niet tussen.
Op je teentjes getrapt, prinsesje van me?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja en waaruit vind jij dat ik laat blijken dat ik iets tegen V&V heb?quote:Op maandag 31 januari 2011 17:11 schreef Maitje het volgende:
[..]
I.p.v. iets uit te spreken draai je er om heen of bespreek je het niet voluit.
Joh.. dat zeg ik toch nietquote:Op maandag 31 januari 2011 17:13 schreef m.k het volgende:
[..]
ja en waaruit vind jij dat ik laat blijken dat ik iets tegen V&V heb?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |