Waarom zou dat niet zo zijn dan?quote:
Joh, jullie zitten ook met z'n alle te stoken.. sodemieter!quote:Op maandag 31 januari 2011 16:07 schreef Vronsky het volgende:
God, dat korps mariniers topic dat rave ooit eens heeft gestart, de nieuwe post!
Je roept zelf het hardst dat V&V kut is terwijl je 90% van wat je roept van horen zeggen hebt.quote:
Er komt zo vast een post waarin staat dat dit niet zo is.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:19 schreef Maitje het volgende:
[..]
Joh, jullie zitten ook met z'n alle te stoken.. sodemieter!
Oh Maitje wel vragen maar mij en de rest niet? Zal ik onthouden.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er komt zo vast een post waarin staat dat dit niet zo is.
Ik pak de popcorn vast. Jij ook wat Maitje?
Heerlijk! Zout graagquote:Op maandag 31 januari 2011 16:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er komt zo vast een post waarin staat dat dit niet zo is.
Ik pak de popcorn vast. Jij ook wat Maitje?
Wat ik er nu heb gelezen is idd alleen maar negatief. Bedoel, de opleiding is dit of afgelopen jaar vernieuwd, wie weet wat er straks uitkomt.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:24 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Je roept zelf het hardst dat V&V kut is terwijl je 90% van wat je roept van horen zeggen hebt.
Lekker gemakkelijk om zo'n joch af te fakkelen. Hij kan er ook niks aan doen dat Defensie nogal aparte toekomstplannen heeft.
De manier waarop hij zichzelf opstelt heeft er natuurlijk ook wel iets mee te maken...quote:Op maandag 31 januari 2011 16:24 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Je roept zelf het hardst dat V&V kut is terwijl je 90% van wat je roept van horen zeggen hebt.
Lekker gemakkelijk om zo'n joch af te fakkelen. Hij kan er ook niks aan doen dat Defensie nogal aparte toekomstplannen heeft.
* Maitje geeft ook popcorn aan Sine(ke).quote:Op maandag 31 januari 2011 16:27 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Oh Maitje wel vragen maar mij en de rest niet? Zal ik onthouden.
Oh en Maitje heb een photo geplaats special voor jou.
Ik was van plan om voor jou wat pulled porc te halen.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:27 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Oh Maitje wel vragen maar mij en de rest niet? Zal ik onthouden.
Oh en Maitje heb een photo geplaats special voor jou.
Hij onderbouwt z'n standpunten anders beter dan de gemiddelde DEF' er in dat topic.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:28 schreef Royyy het volgende:
[..]
De manier waarop hij zichzelf opstelt heeft er natuurlijk ook wel iets mee te maken...
quote:Op maandag 31 januari 2011 16:29 schreef Maitje het volgende:
Sine...!!!![]()
* Maitje doet uitprinten en boven der bed hangen...
Nee... dat zal niet gebeurenquote:Op maandag 31 januari 2011 16:30 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
![]()
Als je maar geen nachtmerries krijgt
![]()
quote:Op maandag 31 januari 2011 16:29 schreef Maitje het volgende:
Sine...!!!![]()
Jij zit ook niet bij de baas, je hebt volgens mij ook geen flauw idee wat dat V&V betekend? Achja heeft een mooie post gedaan: lees die eens. Als er iemand ervaring heeft binnen defensie is hij het wel denk ik.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:29 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hij onderbouwt z'n standpunten anders beter dan de gemiddelde DEF' er in dat topic.
hm, deze post in combinatie met de TT...quote:Op maandag 31 januari 2011 16:29 schreef Maitje het volgende:
Sine...!!!![]()
Ja maar jij bent ook het typische voorbeeld van een academicus die meer belang hecht aan correcte spelling en vorm dan aan daadwerkelijk kunnen.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:29 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hij onderbouwt z'n standpunten anders beter dan de gemiddelde DEF' er in dat topic.
Mwaa, ik denk dat het ook meer om de aanval tegen deze jongen gaat toch? Ik heb mijn vader (die al 25 jaar (of meer) meedraait bij def) ook al negatief horen uitslaan over hoe het er nu aan toe gaat bij V&V ... goed de toekomst zal het leren.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:34 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Jij zit ook niet bij de baas, je hebt volgens mij ook geen flauw idee wat dat V&V betekend? Achja heeft een mooie post gedaan: lees die eens. Als er iemand ervaring heeft binnen defensie is hij het wel denk ik.
En ik ga weer afnokken, we hebben een avondklokvoor 2100 moet iedereen binnen zijn.
Hahaha nou idd!quote:Op maandag 31 januari 2011 16:34 schreef Royyy het volgende:
[..]
hm, deze post in combinatie met de TT...
Zitten jullie in Egypte of zoquote:Op maandag 31 januari 2011 16:34 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Jij zit ook niet bij de baas, je hebt volgens mij ook geen flauw idee wat dat V&V betekend? Achja heeft een mooie post gedaan: lees die eens. Als er iemand ervaring heeft binnen defensie is hij het wel denk ik.
En ik ga weer afnokken, we hebben een avondklokvoor 2100 moet iedereen binnen zijn.
Een Berlijner moest een zin maken met Egypte en zei daarop het volgende, "Ägypten hier kein Bier?"quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 16:36 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook het typische voorbeeld van een academicus die meer belang hecht aan correcte spelling en vorm dan aan daadwerkelijk kunnen.
Mijn kleuren cartridges zijn leeg.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:48 schreef Sine_Pari het volgende:
Zie net dat ik ook wat ga uitprinten, denk enkel niet dat mvr. SP er blij mee zal zijn als ik het boven het bed hang.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |