Weer wat geleerdquote:Op maandag 31 januari 2011 14:57 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja dat schrijven ze misschien, maar je zal toch eerst gewoon de opleiding in moeten en daarna word bepaald of je daarna ook werkelijk ietsie sneller door kan stromen naar E-4.
Morgen weer werken t/m zaterdag. Zaterdagavond de DEF meet te Utrecht. Daarna in de nacht naar Breda, naar mijn stads-appartement. Zondag niks doen.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:30 schreef EllaN het volgende:
Wat staat er op de planning voor deze week voor iedereen?
Onderzoek naar hoeveel van de leeftijdsgebonden groei van IQ kan worden verklaard door leeftijdsgebonden groei van verwerkingssnelheid of werkgeheugen. Klinkt taai, is het ook, maar testen afnemen is wel leukquote:Op maandag 31 januari 2011 14:54 schreef Maitje het volgende:
[..]
Oke.. Wat voor onderzoek doe je precies?
[..]
Eind februari
[..]
Sneeuw?!![]()
Interessant toch?quote:Op maandag 31 januari 2011 15:04 schreef EllaN het volgende:
[..]
Onderzoek naar hoeveel van de leeftijdsgebonden groei van IQ kan worden verklaard door leeftijdsgebonden groei van verwerkingssnelheid of werkgeheugen. Klinkt taai, is het ook, maar testen afnemen is wel leuk.
Jawel, maar er was ook een onderwerp over psychopaten en crimineel gedrag. Die wilde ik heel graag, dus dan is dit onderwerp al een stuk drogerquote:Op maandag 31 januari 2011 15:09 schreef Maitje het volgende:
[..]
Interessant toch?
Nou.. ik ken je nog wel een leuk verhaaltje vertellen over iq ...
Hmm.. dat kan ik idd begrijpen. Kun je dat onderzoek dan niet een andere keer doen?quote:Op maandag 31 januari 2011 15:11 schreef EllaN het volgende:
[..]
Jawel, maar er was ook een onderwerp over psychopaten en crimineel gedrag. Die wilde ik heel graag, dus dan is dit onderwerp al een stuk droger.
Haha, was meer een grapjequote:Maar IQ verhalen, tell me.
Komt door de Jillz!!!quote:Op maandag 31 januari 2011 15:13 schreef Maitje het volgende:
[..]
Hmm.. dat kan ik idd begrijpen. Kun je dat onderzoek dan niet een andere keer doen?
[..]
Haha, was meer een grapje. Ik doe elk jaar mee met de iq test en tot mijn grote verbazing waren zowel mijn zus en ik dit jaar met 20 punten gezakt!
Het enige wat ik aan alcohol op het moment drink is Jillz.. lekker!quote:
Netjes..quote:Op maandag 31 januari 2011 15:27 schreef Vronsky het volgende:
Zwaaar beter, ik zit nu ook in een totaal andere situatie dan een maandje terug, moet alleen niet meer de fout maken om thuis te gaan zitten drinken
* Vronsky heeft overigens nog nooit jillz geprobeerd
Gehehe....quote:Op maandag 31 januari 2011 15:18 schreef EllaN het volgende:
[..]
Mijn IQ zakt ook elke keer 20 punten als ik de Jillz mannen zie
Betekend dat dat ik nu moet oppassen wat voor photos ik op mijn page zet, zodat je niet weg kwijlt?quote:
Waarom niet? Als je het lekker vind? Zelfde als een vrouw bier drinkt in de kroeg, staat ook niet, maar als ze het nou lekker vindt?quote:Op maandag 31 januari 2011 15:54 schreef Sloggi het volgende:
Vinden jullie het nou positief als een mietje man Jillz drinkt?
quote:Op maandag 31 januari 2011 15:54 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Betekend dat dat ik nu moet oppassen wat voor photos ik op mijn page zet, zodat je niet weg kwijlt?
Gaan er spontaan meer vrouwen met je om, omdat ze denken dat je homo bent.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:54 schreef Sloggi het volgende:
Ik sta er vrij neutraal tegenover. Als hij Jillz lekker vindt, moet hij het vooral drinken. Vindt hij wat anders lekker, drinkt hij wat andersquote:Op maandag 31 januari 2011 15:54 schreef Sloggi het volgende:
Vrouwen die bier drinken.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:59 schreef Maitje het volgende:
[..]
Waarom niet? Als je het lekker vind? Zelfde als een vrouw bier drinkt in de kroeg, staat ook niet, maar als ze het nou lekker vindt?
[..]
Alsof jij recht van spreken hebt.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:07 schreef Vronsky het volgende:
God, dat korps mariniers topic dat rave ooit eens heeft gestart, de nieuwe post!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |