ja dan is het een kwestie van prioriteitenquote:Op maandag 31 januari 2011 17:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik wel, maar sloggi zal zijn andere hand ook wel nodig hebben als hij bier drinkt en over naakte vrouwen leest.
Oog om oog he.quote:
* Maitje geeft schouderklopje ...quote:Op maandag 31 januari 2011 17:36 schreef EllaN het volgende:
Pfff na 2 maanden stil hebben gezeten weer een keer hardlopen is taai zeg.
Hier zo hutspot met spekkiesquote:Op maandag 31 januari 2011 17:36 schreef jankaas020 het volgende:
Mén! Ik heb honger! Ze waren vandaag saucijzenbroodjes aan het bakken aan boord, en dat ruikt me toch een partij lekker!
Vanmiddag al boerenkool met spekkies en rookworst gegeten!quote:Op maandag 31 januari 2011 17:38 schreef Maitje het volgende:
[..]
* Maitje geeft schouderklopje ...
Goed gedaan meid
[..]
Hier zo hutspot met spekkies
Dankjequote:Op maandag 31 januari 2011 17:38 schreef Maitje het volgende:
[..]
* Maitje geeft schouderklopje ...
Goed gedaan meid
[..]
Hier zo hutspot met spekkies
Lekker!quote:
Als je samen sport of even met iemand kan praten motiveert altijd..quote:Op maandag 31 januari 2011 17:40 schreef EllaN het volgende:
[..]
Dankje. Ik kwam halverwege nog een vriendin tegen op de fiets dus die heeft een stukje meegefietst om me te motiveren haha.
Ow, ik ben even klaar met boerenkoolquote:Op maandag 31 januari 2011 17:40 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Vanmiddag al boerenkool met spekkies en rookworst gegeten!Zo meteen maar een broodje.
quote:
Want?quote:Op maandag 31 januari 2011 17:48 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ow, ik ben even klaar met boerenkool
[..]
Ik vind alleen gaan juist heel fijn eigenlijk. Even op mezelf concentreren ofzo. Maar dit was toch wel ff fijnquote:Op maandag 31 januari 2011 17:45 schreef Maitje het volgende:
[..]
Als je samen sport of even met iemand kan praten motiveert altijd... Ik ga daarom graag met iemand samen hardlopen of sporten...
Eigengemaakte kaas van verse groenten?quote:Op maandag 31 januari 2011 17:56 schreef ErwinRommel het volgende:
Ben nu bloemkool-prei soep aan het maken, met oude kaas daarover
(eigengemaakt van verse groenten uiteraard)
Je bent me net voor!quote:Op maandag 31 januari 2011 18:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Eigengemaakte kaas van verse groenten?
quote:Op maandag 31 januari 2011 18:26 schreef ErwinRommel het volgende:
Stelletje bijdehandjes AchJa en Cobra
Uhu.. oude vorm van V&V (Of "OJKL" ) was echt niets mis mee.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:36 schreef EllaN het volgende:
Pfff na 2 maanden stil hebben gezeten weer een keer hardlopen is taai zeg.
Maar als ik het goed begrijp wat betreft V&V..
Zoalshet heeft gehad was het Vrede en Veiligheid als een soort orientatiejaar om een kijkje in de keuken te kunnen nemen en daarna te solliciteren naar een plek, waarbij je de gehele opleiding zou moeten volgen zoals een burger die begint.
Huidige vorm van Veiligheid en Vakmanschap, betekent een gegarandeerde plek en een verkorte opleiding?
Dan heb ik het ff duidelijk in mijn hoofd zitten voor de volgende rel.
Als je naar de artillerie ging kreeg je die er gratis bij.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:26 schreef ErwinRommel het volgende:
Stelletje bijdehandjes AchJa en Cobra
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |