Haha, ik en mijn huisgenoot hadden afgelopen zaterdag een groot feest gegeven, het is nog steeds een bende in huis, dus de komende week kunnen we er ook nog tegenaan.quote:Op maandag 31 januari 2011 10:29 schreef solidworks het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Val in een gat deze week... heb gewoon een week vrij! Gelukkig is het een puinzooi in huis, dus hoef niet stil te zitten.
Welk onderdeel is dat, als ik vragen mag?quote:Over precies een week mag ik me ook melden op mn onderdeel.
Moet lukkenquote:Ben je er al klaar voor ?
Whehe, briljant... wat een idiootquote:Op maandag 31 januari 2011 10:36 schreef hcwp het volgende:
http://www.worldstarhipho(...)wshhxE4F3iR9Xsu8F25n
En zijn reactie op reacties:
http://www.worldstarhipho(...)wshhN45tQWH7ec3iwMnV
Leuk inderdaad feestjes... totdat iedereen vertrokken isquote:Op maandag 31 januari 2011 10:44 schreef Vortix het volgende:
[..]
Haha, ik en mijn huisgenoot hadden afgelopen zaterdag een groot feest gegeven, het is nog steeds een bende in huis, dus de komende week kunnen we er ook nog tegenaan.
AOCS NMquote:Welk onderdeel is dat, als ik vragen mag?
Spannend en leuke week dusquote:Op maandag 31 januari 2011 10:13 schreef Vortix het volgende:
En, wat staat er bij jullie op het programma deze week? Ik moet vandaag nog mijn laatste twee papers afmaken en inleveren, ik heb vanavond een oefenavond en mag woensdag lekker naar Soesterberg...
Voor de rest laatste twee keer kickboxen en zaterdag mijn laatste oefenzaterdag bij het vijftigsteEn precies over een week aftaaien naar Breda
Dus je hebt die vent in zijn ballen getrapt?quote:Op maandag 31 januari 2011 11:30 schreef Maitje het volgende:
.... dat sporten ging niet zo lekker.
Had de hele tijd een vent die zat zich overal mee te bemoeienen tot overmaat van ramp ging het gewoon niet lekker...
Goed.. woensdag nieuwe kansen.
Nee... zo ben ik nietquote:Op maandag 31 januari 2011 11:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus je hebt die vent in zijn ballen getrapt?
Lekker zo'n bemoeial.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:37 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nee... zo ben ik niet.
Hij was een heel stuk ouders als ik, dus gewoon ja en amen en verder negeren....
Ach ja, zie ik toch nooit meer terug...quote:
Ja, morgen buiten hardlopen (tenminste dat is het plan) loopt sowieso veel beter als in de sportschool.. maar moet wel 3x per week kracht trainen en dat ken alleen goed in de sportschoolquote:Op maandag 31 januari 2011 12:30 schreef solidworks het volgende:
Yes, er liggen weer tosti's op de grill!
Jammer van die bemoeial Maitje, volgende keer wanten aan en muts op, muziekje mee en gewoon buiten hardlopen
Yeah, en laat daar nu juist al die pannekoeken zitten.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:50 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ja, morgen buiten hardlopen (tenminste dat is het plan) loopt sowieso veel beter als in de sportschool.. maar moet wel 3x per week kracht trainen en dat ken alleen goed in de sportschool.
Nou, dit was eigenlijk de 1e keer dat er iemand tegen mij sprak. Meestal wordt ik met open mond aangekeken en zeggen ze nietsquote:Op maandag 31 januari 2011 12:57 schreef solidworks het volgende:
[..]
Yeah, en laat daar nu juist al die pannekoeken zitten.
Drink jij altijd een blikje chocomel voor je je omkleedt of zo?quote:Op maandag 31 januari 2011 13:00 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nou, dit was eigenlijk de 1e keer dat er iemand tegen mij sprak. Meestal wordt ik met open mond aangekeken en zeggen ze niets.
Nee... Hoezo dat?quote:Op maandag 31 januari 2011 13:07 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Drink jij altijd een blikje chocomel voor je je omkleedt of zo?
Wat doet die pipo met die witte Nikes daar?quote:Op maandag 31 januari 2011 12:44 schreef m.k het volgende:
http://www.dutchdefencepress.com/?p=4177 interessant om te lezen
dat is de tolkquote:Op maandag 31 januari 2011 13:09 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wat doet die pipo met die witte Nikes daar?
want?quote:Op maandag 31 januari 2011 13:11 schreef Sloggi het volgende:
Aha. Interessant stuk, hoewel die site wel een goede redacteur kan gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |