SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:About2Break1, hiker regio Rotterdam
CvHof, hiker regio Amsterdam/Utrecht
Enpe, hiker regio Eindhoven
Fireblast, hiker regio Leiden
Hojdhopper,hiker regio Utrecht
guru033, hiker regio Utrecht
hawk07, hiker regio Haarlem
irritatie100, hiker regio Rotterdam
joppie_saus, hiker regio Groningen
Jorian29, hiker regio Apeldoorn
Keuzer, hiker regio Tilburg
Lekiamh, hiker regio Den Haag
LeTourdeFrance, hiker regio Groningen
MageTwan, hiker regio Den Bosch/Eindhoven
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
Mallet, hiker regio Doetinchem
mcnick1, hiker regio Apeldoorn
Obama, hiker regio Amsterdam
RTS91, hikere regio Groningen
Sobajo, hiker regio Eindhoven
Thrasyllus, hiker regio Utrecht/Noord-Holland
Viezze, hiker regio Groningen
Zuunigerd, hiker regio Zwolle
Voorgaande topics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP is hier te vinden.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:04 schreef joppie_saus het volgende:
Ah, altijd nice als dan blijkt dat ze ook hier rondsnuffelen. Je was de weg wel even kwijt op Zwolle CS he, haha
quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 11:39 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Toen de batterij van m'n mobiel leeg was en ik 'm nog niet opgeladen had belde EW me een keer op m'n vaste lijn terwijl ik die nooit heb opgegeven. Over Big Brother gesproken!!
Alweer terug in NL trouwens?
quote:Op zondag 30 januari 2011 16:39 schreef SideShow118 het volgende:
[..]
Niet verdwaald maar was vergeten te kijken welk spoor ik moest zijn. Ik stond bij het spoor dat om 48 vertrok maar er was ook een andere die om 31 vertrok van de andere kant van het station.
gewoon wakker blijven :p
quote:Op zondag 30 januari 2011 19:16 schreef MisterPK het volgende:
Ik had wat verhalen gehoord over de bus bij P+R/A27 Meerkerk. Je moest op een know drukken? hoe zit dat?
Dat voor de drukste dag v/d maand.... Vreemd.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:55 schreef enpe het volgende:
Morgen wederom 1 ritje met een tijd zodat ik kan uitslapen, niet verkeerd voor een maandag. Wel in een Citroën Jumpy.
Ik heb er eens op gelet toen ik met de bus naar Utrecht moest. Er staat inderdaad zo'n soort van stoplicht langs de snelweg, voor die buschauffeurs.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:43 schreef Mallet het volgende:
@ MisterPK: De bushalte bij de McDonalds heeft een paal met een knop die je moet indrukken. Als het goed is zien buschauffeurs dan een lamp branden en komen ze voor jou de snelweg af. In de praktijk werkt het soms niet echt en rijden ze gewoon door en moet je langer wachten dan nodig is.
Lekker! Eerst Viezze met een dikke Q5, jij nu met een XC90, nu ik weerquote:Op maandag 31 januari 2011 14:47 schreef joppie_saus het volgende:
Nou, ik heb morgen een lange werkdag. Groningen - Breda, en dan van Rotterdam naar Almere. Nu nog even afwachten wat voor auto's.
Edit: Oh, dat vind ik helemaal niet erg morgenEen Ford S-Max en een Volvo XC90
Nah, ik vrees van wel...quote:Op maandag 31 januari 2011 14:12 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Shit ik ben net 21 dus te oud voor Hikerzijn ze hier erg streng in?
Die Volvo is een automaat zie ik net. Dat kost morgen nog even wat tijd om uit te vogelen hoe dat nog maar werkt..quote:Op maandag 31 januari 2011 14:57 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Lekker! Eerst Viezze met een dikke Q5, jij nu met een XC90, nu ik weer.
Enige wat je nodig hebt zijn D(rive), R(everse) en P(arkeerrem)!quote:Op maandag 31 januari 2011 15:21 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Die Volvo is een automaat zie ik net. Dat kost morgen nog even wat tijd om uit te vogelen hoe dat nog maar werkt..
Zou het nut hebben te mailen/bellen? Heb wel 2,5 jaar mijn rijbewijs, boete- en schadevrij, HBO, eigen auto en een paar maanden rondgelopen bij een schadehersteller (mijn oldtimer werd daar gerestaureerd, veel zelf gedaan). En ben nog niet eens 1 maand 21.quote:
Bij mij zitten er precies 2 op een A4tje. En de schadeformulieren print ik altijd 1x uit, er is bij mij altijd wel een kopieerapparaat.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:44 schreef warchaser44 het volgende:
2 kleine vraagjes
hoe krijgen jullie die ritbonnen fatsoenlijk op een pagina. Als ik ze direct uitprint zijn ze wel erg klein en 2 op 1 pagina
en printen jullie de schadeformulieren altijd meerdere keren ? er staat in de handleiding dat je kopie's moet afgeven maar er zal vast wel niet altijd een kopieermachine zijn ?
Klopt, dat probleem heb ik ook als ik rechtstreeks uit hun document print. Je moet het even opslaan als PDF en vervolgens openen en dan printen. Dan klopt het wel. En ik heb altijd 2 schadeformulieren bij mij voor het geval ik iets fout doe en vul dus maar eentje in, maar ik heb tot nu toe nog niet meegemaakt dat er ergens geen kopieerapparaat was.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:44 schreef warchaser44 het volgende:
2 kleine vraagjes
hoe krijgen jullie die ritbonnen fatsoenlijk op een pagina. Als ik ze direct uitprint zijn ze wel erg klein en 2 op 1 pagina
en printen jullie de schadeformulieren altijd meerdere keren ? er staat in de handleiding dat je kopie's moet afgeven maar er zal vast wel niet altijd een kopieermachine zijn ?
Als je in je ritgegevens hebt staan dat je een auto moet ophalen of afleveren bij een privéadres (soms staat het er niet bij, maar ik check altijd het adres ff met google streetview) dan moet je wel zorgen dat je voldoende formulieren bij je hebt, daar het niet altijd mogelijk is om bij iemand thuis een kopie te maken (is vaak nogal lastig dus gewoon dubbel invullen).quote:Op maandag 31 januari 2011 15:44 schreef warchaser44 het volgende:
2 kleine vraagjes
Niet geschoten is altijd mis natuurlijk. Je kunt wel aangenomen worden als privéchauffeur, gezien je aantal jaren rijbewijs.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:46 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Zou het nut hebben te mailen/bellen? Heb wel 2,5 jaar mijn rijbewijs, boete- en schadevrij, HBO, eigen auto en een paar maanden rondgelopen bij een schadehersteller (mijn oldtimer werd daar gerestaureerd, veel zelf gedaan). En ben nog niet eens 1 maand 21.
Heb nog even gebeld, ben na 12 beschikbaar. Was wel een ritje maar die moest tussen 11 en 12 opgehaald worden.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:58 schreef Viezze het volgende:
Volgens mij vervalt de blokkering niet..zou zo snel mogelijk langs zo'n kantoor gaan.
Kreeg een smsje dat ze veel ritten hadden voor morgen, of ik zsm wilde bellen als ik toch kon..helaas moet ik studeren
Dat viel ook wel mee dan die druktequote:Op maandag 31 januari 2011 18:00 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Heb nog even gebeld, ben na 12 beschikbaar. Was wel een ritje maar die moest tussen 11 en 12 opgehaald worden.
quote:Op maandag 31 januari 2011 16:34 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Haha vanmiddag gemaild naar Toppers, werd zojuist al gebeld voor sollicitatie. Morgen naar Doetichem! 't Zal mij benieuwen. Iemand ervaringen met dit bedrijf?
Ja precies. Morgen moet ik toevallig via A'dam CS reizen, daar zit vast wel zo'n toko!quote:Op maandag 31 januari 2011 17:58 schreef Viezze het volgende:
Volgens mij vervalt de blokkering niet..zou zo snel mogelijk langs zo'n kantoor gaan.
Kreeg een smsje dat ze veel ritten hadden voor morgen, of ik zsm wilde bellen als ik toch kon..helaas moet ik studeren
Bij mij staat erquote:Op maandag 31 januari 2011 20:55 schreef Mallet het volgende:
Gedonder met die OV-chipkaart altijd. In het begin had ik hem ook (per ongeluk) geblokkeerd door niet uit te checken.
Morgen wordt de test of er het juiste abonnement op staat. Moest het er opnieuw opzetten. Volgens de IB-Groep heb ik een weekabonnement maar als ik inlog op mijn ovchipkaart doet het vermoeden dat ik een weekendkaart heb. Er staat:
"Product gekocht"
Studentenweekend-vrij
"Product gekocht"
Studentenweekend-korting
Daar word je ook niet veel wijzer van.
Terwijl ik een week kaart heb..quote:Producten op uw kaart
1. Studenten OV-chipkaart weekend, NS
Tweede klasse
2. Studentenkaart korting weekend, NS
Tweede klasse
3. Studentweekend-vrij, Onbekend
Tweede klasse
4. Studentweekend-korting, Onbekend
Tweede klasse
Ja dat heb ik dus gedaan.. Kort daarna kreeg ik een brief van de IB-groep met "Je hebt een weekabonnementquote:Op maandag 31 januari 2011 20:58 schreef Fireblast het volgende:
Moet je die producten niet opnieuw activeren / ophalen bij zo'n gele OV dinges die bij veel AH To Go's staan?
Thanks! Product 3 en 4 heb ik er dus ook staan. Lekker logisch maar dan zal het wel gewoon goed zijn.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:00 schreef Viezze het volgende:
[..]
Bij mij staat er
[..]
Terwijl ik een week kaart heb..
Ik heb wel een weekend kaart gehad..dus ik zou er wel even controleren voordat je aan het werk gaatquote:Op maandag 31 januari 2011 21:01 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus gedaan.. Kort daarna kreeg ik een brief van de IB-groep met "Je hebt een weekabonnement
[..]
Thanks! Product 3 en 4 heb ik er dus ook staan. Lekker logisch maar dan zal het wel gewoon goed zijn.
Soort product Periode Bijzonderhedenquote:Op maandag 31 januari 2011 21:05 schreef Viezze het volgende:
Als je bij de IB-groep inlogt zie je wat je precies hebt, bij mij staat er
Reizen
Soort product Periode Bijzonderheden
Weekabonnement 23-11-2010 geactiveerd op 27-11-2010
Weekendabonnement 01-01-2010 t/m 26-11-2010 geactiveerd op 25-01-2010
Dus dan klopt het
Inderdaad....quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:47 schreef MageTwan het volgende:
Hoop dat ze nog bellen voor morgen...
Zoals het nu lijkt ook voor mij...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:40 schreef Hojdhopper het volgende:
Nja, gezien ik nu nog geen rit voor morgen heb, ziet het naar een zuipavond uit.
Nah, weet niet of ik daar blij mee moet zijn. Een zuipavond komt tegenwoordig bij mij vaker voor dan werken.quote:
Mijne de 19de. Ach, donderdag dan maar weer, en volgende week de hele week beschikbaar. Tentamens achter de rug, dus er kan weer gewerkt worden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:20 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Nah, weet niet of ik daar blij mee moet zijn. Een zuipavond komt tegenwoordig bij mij vaker voor dan werken.
Even opgezocht, laatste werkdag dateert van 4 januari. Een maand niet gewerkt dus, gewoon omdat mijn studie het niet toelaat, niet vanwege stage ofzo.. Fokkin kutje.
edit: ik verander mijn beschikbaarheid wel even van 'eindigen in regio Bergen op Zoom' naar niks. Kans op werk in Utrecht lijkt me groter...
Kl***zak..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Tot nu toe het hele collegejaar 1 vrije dag per week gehad en volgend blok weer
Ik klaag niet
Nee dat noem ik nooit vertraging. Dan kan ik mn formulieren wel vol schrijven met dat soort dingen, want dat gebeurt echt zoo vaak.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:04 schreef joppie_saus het volgende:
Zo, dat was een iets langere werkdag dan gepland. Lijn 161 in Breda gaat blijkbaar maar 1x per uur om xx51 en aangezien ik om xx53 aankwam, was die mooi vertrokken. Toen maar de bus naar Tilburg gepakt, in Rijen eruit en met de trein gegaan. Heeft me wel mooi 40 minuten gekost maar goed. Geven jullie dat op als vertraging trouwens? Ik heb dat nog nooit gedaan..Had ook al file vanochtend, dat geef ik wel op als vertraging.
De auto's reden verder heerlijk. De S-Max wilde wel en de Volvo was helemaal een genot
Ik had vandaag precies hetzelfde, die bus naar Breda wil trouwens nog wel eens eerder dan xx51 wegrijden. Maar via Rijen is gewoon een alternatieve route naar je vervolgadres, wegkomen vanuit Baarschot is sowieso een drama.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:04 schreef joppie_saus het volgende:
Zo, dat was een iets langere werkdag dan gepland. Lijn 161 in Breda gaat blijkbaar maar 1x per uur om xx51 en aangezien ik om xx53 aankwam, was die mooi vertrokken. Toen maar de bus naar Tilburg gepakt, in Rijen eruit en met de trein gegaan. Heeft me wel mooi 40 minuten gekost maar goed. Geven jullie dat op als vertraging trouwens? Ik heb dat nog nooit gedaan..Had ook al file vanochtend, dat geef ik wel op als vertraging.
De auto's reden verder heerlijk. De S-Max wilde wel en de Volvo was helemaal een genot
Damn wat een geluk! Heb je hem nog vindersloon gegeven? Ghehe?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:19 schreef Jorian29 het volgende:
[..]
Ik had vandaag precies hetzelfde, die bus naar Breda wil trouwens wel vaker eerder dan xx51 wegrijden. Maar via Rijen is gewoon een alternatieve route naar je vervolgadres, wegkomen vanuit Baarschot is sowieso een drama.
Vandaag wel donders veel geluk gehad. Ik moest naar Easyrent in Rotterdam, en moest daarvoor vanuit Rotterdam CS naar Slinge per metro. Dus ik stap die metro uit in Slinge, wil m'n portemonnee pakken om uit te checken bij de poortjes, ligt dat ding nog in de metro. En uiteraard gaan net precies die deuren dicht. Er is volgens mij geen erger gevoel te bedenken dan die metro weg te zien rijden met al jou belangrijke vervoersmiddelen erin. Geen geld, geen rijbewijs, geen OV. Daar sta je dan.
Ik Easyway bellen, hele verhaal uitgelegd, en ze gingen kijken wat ze konden doen. Ik was ondertussen al naar het RET personeel gelopen om te vragen of ze er misschien nog iets aan konden doen, en dat konden ze, ze gingen bellen naar de chauffeur van 'mijn' metro.
Ondertussen werd ik weer gebeld door Easyway, met het bericht dat er iemand gebeld had die mijn portemonnee had gevonden! En die jongen was ook nog eens zo aardig om te komen brengen!Heb al met al een uur bij Slinge gestaan, en heb toen mijn weg kunnen vervolgen. Eind goed al goed gelukkig...
Nee niet opschrijven, je hebt immers de snelste optie gekozen...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:09 schreef joppie_saus het volgende:
Oke prima, dan noteer ik daar niks over. Vandaag werkdagje gehad van 10 uur, waarvan ik schat krap 4 uur in de auto..
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:04 schreef joppie_saus het volgende:
Zo, dat was een iets langere werkdag dan gepland. Lijn 131 in Breda .... [...]
Zat er dan een EW kaartje in? Gezien die gozer hen belde?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:19 schreef Jorian29 het volgende:
[..]
Ik had vandaag precies hetzelfde, die bus naar Breda wil trouwens wel vaker eerder dan xx51 wegrijden. Maar via Rijen is gewoon een alternatieve route naar je vervolgadres, wegkomen vanuit Baarschot is sowieso een drama.
Vandaag wel donders veel geluk gehad. Ik moest naar Easyrent in Rotterdam, en moest daarvoor vanuit Rotterdam CS naar Slinge per metro. Dus ik stap die metro uit in Slinge, wil m'n portemonnee pakken om uit te checken bij de poortjes, ligt dat ding nog in de metro. En uiteraard gaan net precies die deuren dicht. Er is volgens mij geen erger gevoel te bedenken dan die metro weg te zien rijden met al jou belangrijke vervoersmiddelen erin. Geen geld, geen rijbewijs, geen OV. Daar sta je dan.
Ik Easyway bellen, hele verhaal uitgelegd, en ze gingen kijken wat ze konden doen. Ik was ondertussen al naar het RET personeel gelopen om te vragen of ze er misschien nog iets aan konden doen, en dat konden ze, ze gingen bellen naar de chauffeur van 'mijn' metro.
Ondertussen werd ik weer gebeld door Easyway, met het bericht dat er iemand gebeld had die mijn portemonnee had gevonden! En die jongen was ook nog eens zo aardig om te komen brengen!Heb al met al een uur bij Slinge gestaan, en heb toen mijn weg kunnen vervolgen. Eind goed al goed gelukkig...
Ik ben een aantal keer op dat enorme bedrijventerrein geweest daar bij Kralingse Zoom. Heb ook in zo'n busje gezeten, dan voel je je echt een debiel!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:46 schreef joppie_saus het volgende:
Vaker dan xx51? Wanneer nog meer dan? Alleen xx51 stond erop..
Maar dan heb je inderdaad vies veel geluk gehad! Ik zat ook nog in de metro naar Slinge vandaagben alleen bij Beurs uitgestapt en overgestapt naar Kralingse Zoom. Dat was ook mooi, daar rijden onbemande shuttlebusjes verder..ik had ze nog nooit gezien!
Ik studeer economie... heb woensdag vrij, donderdagochtend vrij en vrijdags stage... En vaak zoveel opdrachten dat we op woensdag wel terugmoeten... En dat in 1ste jaarquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:25 schreef Fireblast het volgende:
Wow, veel geluk gehad dan.
Maar jullie zijn toch (bijna) allemaal rechtenstudenten? Ik ook en heb 'gewoon' 3 vrije dagen, net als de vorige twee blokken. Of wordt het erger naarmate je langer studeert?
Waar studeer je dat eigenlijk?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:59 schreef MageTwan het volgende:
[..]
Ik studeer economie... heb woensdag vrij, donderdagochtend vrij en vrijdags stage... En vaak zoveel opdrachten dat we op woensdag wel terugmoeten... En dat in 1ste jaar:P
Geen ritten morgen... dat wordt een lange, saaie dag
Nijmegenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:00 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Waar studeer je dat eigenlijk?
Alright...quote:
Haha die alright klinkt niet al te positief?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:26 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Alright...
@ Hawk
Ja dat is een kutdagje, maar wen er maar met die bussen.
Oh haha nee sorry, zo is ie niet bedoeld.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:30 schreef MageTwan het volgende:
[..]
Haha die alright klinkt niet al te positief?
Wat voor indruk heb je van het bedrijf en welke werkzaamheden ga je uitvoeren?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:36 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Vandaag aangenomen bij Toppers! Ben benieuwd of ik een beetje uren kan maken. Mag ik hier wel komen als niet EW'er?
Ik had vandaag een tentamen van half 7 tot half 10..en morgen om 9 uur weerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:31 schreef MageTwan het volgende:
Haha ik heb op maandag van 4 tot 6 privaatrechtTijden zijn zowiezo top natuurlijk... ik heb ooit tentamens van half 7 tot 10 uur 's avonds
Beste auto's.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:48 schreef joppie_saus het volgende:
Haha, het OV
Hier foto's van de auto's die ik had vandaag. Voor de zekerheid maar even kentekens weggehaald.
Groningen - Breda
[ afbeelding ]
Rotterdam - Almere
[ afbeelding ]
I know, ik doe ook economie en de jongere docenten zijn toch een stuk chillen dan de oude.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:45 schreef MageTwan het volgende:
Haha okéNiet alle economieleraren zijn suf... de oude generatie wel, maar de nieuwe generatie is uiteraard fantastisch
![]()
Morgen weer geen ritten.... laatste keer is alweer 2 weken geleden
Ik had tot nu toe elke maandag college vak A van 11 tot 1 en van vak B van 17 tot 19u. Ook paupers.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:56 schreef enpe het volgende:
Gvd ik werd gebeld tijdens de enige 2 uren van de dag dat ik college had, weet bijna zeker dat EW 't was. Helaas was 't kantoor al dicht toen ik klaar was...schijtrooster ook, een college van 4 tot 6 wie verzint zoiets.
Jazekert, wellekom!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:36 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Vandaag aangenomen bij Toppers! Ben benieuwd of ik een beetje uren kan maken. Mag ik hier wel komen als niet EW'er?
Aangezien ik 4e jaars ben, wil ik nu wel even mijn tentamens halen eigenlijk...quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:49 schreef Viezze het volgende:
Je hoeft niet te leren?
Ik had vandaag net zo goed kunnen werken, wat een kuttentamen
Ik bedoelde dat je gaat werken ipv leren als het tentamen is verplaatst..of is het een zekerheidje?quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:04 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Aangezien ik 4e jaars ben, wil ik nu wel even mijn tentamens halen eigenlijk...
En ja, ik had ook kunnen werken vandaag. Had beschikbaarheid op niet gezet om te leren, maar goed.
Ik vind het altijd wel chill als ik weer in of dichtbij Groningen eindigquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:30 schreef joppie_saus het volgende:
Lelijk!
Ik heb twee ritjes voor morgen, maar of ik met die laatste nou zo blij moet zijn. Groningen - Breda is nog wel nice, maar Zuid-Beijerland - Groningen.. Vanuit Breda naar Zuid-Beijerland komen is echt een ramp heb ik net gezien..Maar goed, ik klaag niet. Weer een lekkere werkdag maken!
Auto's trouwens een Renault Megane en een Peugeot 207.
0,1 punt?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:26 schreef enpe het volgende:
Ben waarschijnlijk 2 maanden langer bij EW in dienst dan verwacht, ik zou komende zomer klaar moeten zijn maar omdat ik 0,1 punttekort kom mag ik in september nog een vak overnieuw gaan doen.
Ja, dat ik in Groningen eindig vind ik ook vrij chill inderdaad. Maar ja, net wat je zegt. Die stukjes tussendoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:34 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel chill als ik weer in of dichtbij Groningen eindigMaar van die dramatische stukjes tussendoor heb ik ook regelmatig gehad; dat duurt altijd langer dan je verwacht waardoor je zoals altijd weer een uitloopt op je planning
Ooh zo, ik dacht alquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:39 schreef enpe het volgende:
Nee die is wel 6 ECTS waard maar ik had een 5,4 gehaald en dat wordt hier dus afgerond naar een 5. Als het een 5,5 was geweest had ik gewoon een 6 gehad.
Ja had idd ook een liever een diepe onvoldoende gehad, hoe hard kun je genaaid worden...jezus. Hopelijk de rest van de week werken, heb zojuist besloten om deze week niets meer aan m'n studie te doenquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:44 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ooh zo, ik dacht alMaar dat soort cijfers heb je echt niets aan; voor het gevoel heb je dan liever een drie of zoiets
Da's altijd kut, dat soort cijfers ja.... Ik ga dan altijd gewoon naar de inzage om misschien nog iets te sprokkelen zodat ik alsnog een voldoende hebquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:48 schreef enpe het volgende:
[..]
Ja had idd ook een liever een diepe onvoldoende gehad, hoe hard kun je genaaid worden...jezus. Hopelijk de rest van de week werken, heb zojuist besloten om deze week niets meer aan m'n studie te doen.
En hoe voelt het om weer terug te zijn?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:31 schreef Mallet het volgende:
Ik heb er weer 10 uur op zitten voor vandaag. Moest naar Easyrent in Barendrecht en ik stond op het station en dacht.. Welke kant moet ik op.. Dus ik vragen.. Moest ze toevallig dezelfde kant op en ben ik met haar meegereden.
Citroën C5 Tourer best een fijne bak moet ik zeggen.
Nu even de online ritbon uittesten!
Vertrouwd moet ik zeggen!quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:34 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
En hoe voelt het om weer terug te zijn?
Easyrent Barendrecht ben ik laatst gewoon heengelopen vanaf het station, stuk verder dan ik dacht
Mazzelpikquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:43 schreef SideShow118 het volgende:
Gister 3 ritjes waarvan maar één met een geniale auto, was jammer genoeg wel het korste ritje van de dag (zo'n 50km).
Moest van Veenendaal naar Nieuwegein. Moest ook nog omrijden via de A30 omdat er voor utrecht een flinke file stond. Dat was wel echt heeeel jammer....
BMW Z4
[ afbeelding ]
Daarna anti climax in een Citroen C3 :p
Damn dat is balen. Ik heb vorige week 4 dagen gewerkt en deze week worden het er ook 4.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:58 schreef Hojdhopper het volgende:
Flinke bak SideShow!
Verdomme, vandaag weer niet gebeld. Ik dus proberen te bellen om 5 voor 5, kapt m'n telefoon ermee. Pauperzooi!
Dat is soms echt zo komisch. Kom je een huis binnen waar het echt een grote puinzooi is en er 3 koters rond rennen..quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:15 schreef Mallet het volgende:
Ik viel vanochtend trouwens middenin de ochtendhectiek van een Nederlands gezin.. Ghehe.. MAAAAM waar zijn mijn sleutels!?! Schat ik moet nu echt weg!
Zat ik daar aan de bar in de keuken met een kop thee
Ik ook! Dat wordt flink cashen als ze gaan uitbetalen in mei/juniquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:20 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik kreeg daarnet de jaaropgaaf binnen. En geen spoedje gehad vandaag
Ja gewoon scannen/mailen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:31 schreef HaWk07 het volgende:
Ja kreeg me jaaropgaaf ook binnen.
Wat moet je nou doen met dat bewijsje van de gemeente, bij het aanvragen van VOG? Even scannen en mailen naar EW of wachten tot je de echte VOG krijgt?
Want heb nog steeds geen Esso pas en geen loon, dus denk dat ze eerst die VOG willen..
Thx man! Ja idd, staat ook een zeer beknopt stuk informatie over ziekmelden etc. Kan allemaal veel beterquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:40 schreef Thrasyllus het volgende:
[..]
Ja gewoon scannen/mailen.
Ik vind het wel jammer eigenlijk dat dit soort dingen niet ook in de hikermanual staat.
Je moet wel heel ernstig ziek zijn wil je dit werk niet kunnen doenquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:32 schreef HaWk07 het volgende:
[..]
Thx man! Ja idd, staat ook een zeer beknopt stuk informatie over ziekmelden etc. Kan allemaal veel beter
134 pk, dus komt wel goed mee hoor! Gewone C4 vind ik ook niks, maar deze C4 Picasso 7-zitters zijn best fijn.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:39 schreef Viezze het volgende:
Mooie auto's!
Die C4's vind ik maar niks, meestal wel luxe idd, maar wel tergend langzaam
Ik bedoelde ook de Picasso. Het rijdt oké maar die 134 pk merk je echt niet, op de snelweg is het echt om te huilen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:51 schreef RTS91 het volgende:
[..]
134 pk, dus komt wel goed mee hoor! Gewone C4 vind ik ook niks, maar deze C4 Picasso 7-zitters zijn best fijn.
Ik heb onder mijn documenten als je inlogt een stuk staan over de procedure van ziekmelding.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:32 schreef HaWk07 het volgende:
[..]
Thx man! Ja idd, staat ook een zeer beknopt stuk informatie over ziekmelden etc. Kan allemaal veel beter
Geen ritjes voor morgen, hopen op een spoedje..
Ik had dan wel de automaat mee, dus kon af en toe even goed een kickdown geven, weet niet hoe het met de handgeschakelde versie staat.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:05 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook de Picasso. Het rijdt oké maar die 134 pk merk je echt niet, op de snelweg is het echt om te huilen.
Moest er een bij century in Groningen van het dak afrijden. Dat is geen pretje als er ook nog allemaal auto's op die helling staan
Haha, ik kom nooit in het noorden des lands, blijkt maar weer.quote:@Jorian29: Tynaarlo ligt in Drenthe.
TNT?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:50 schreef joppie_saus het volgende:
Ten tijde van mijn sollicitatie hadden ze nog 300 hikers nodig..Die Mercedes is heerlijk he, daar had ik ook mijn rijtest in
Morgen heb ik het ideaalMoet auto afleveren bijna tegenover het Centraal Station
quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:57 schreef Panthera. het volgende:
Hoe zit het met uren maken, hoeveel % van de keren dat je beschikbaar bent krijg je ook opdrachten?
Ik was drie dagen beschikbaar en had 0 dagen werk. Dus.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:03 schreef joppie_saus het volgende:
Ik was deze week 3 dagen beschikbaar en ik heb 3 dagen werk. Dinsdag 10 uur gewerkt, vandaag ook 10 uur. Morgen moet ik weer werken. Maar ik heb ook wel eens gehad dat ik 3 dagen kon en maar 1 enkel ritje heb gehad.
Die zal wel ff die auto flink aan het aftrappen zijn danquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:58 schreef joppie_saus het volgende:
Nou ik zit in de trein, zonder andere hiker want die was er om 20 over 2 nog niet. Die man naar EW en dat andere bedrijf gebeld, die snapten er ook niks van. Heerlijk.
Ik ook, eindelijk na twee weken tentamens en andere ongein weer beschikbaar, drie dagen maar liefst. Tot wanneer bellen ze eigenlijk op vrijdag? 17:00 normaal toch?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:20 schreef Mallet het volgende:
Ik zit te wachten op een telefoontje voor maandag.. Kom maar op!
Dan is er natuurlijk iemand ziek geworden en moeten ze als een gek op zoek naar een vervangende chauffeurquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:20 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben wel eens 's avonds om 8 uur gebeld, was toen net in de kroegOok een keer op zondagmiddag...
Die keer dat ik op zondag gebeld was was het voor vestigingswerkzaamheden bij ING. Was toen op vrijdag ook al gebeld, maar toen was ik net op de sportschool en toen ik daaruit kwam was het al half 6 geweest dus kon ik niet meer terugbellen...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:31 schreef Mallet het volgende:
[..]
Dan is er natuurlijk iemand ziek geworden en moeten ze als een gek op zoek naar een vervangende chauffeur
Hoopvol wacht ik af. Wat ik me afvraag, is het heel anders, zon bus rijden? Ik neem aan dat je geen binnenspiegel hebt etc.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:43 schreef Mallet het volgende:
En ik heb werk voor maandag.. Ga 400km afleggen. 200 in een Transit en 200 in een 207. Ben blij dat ik er weer op uit mag in ieder geval!
Sprinter van TNT: andersquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:45 schreef Thrasyllus het volgende:
[..]
Hoopvol wacht ik af. Wat ik me afvraag, is het heel anders, zon bus rijden? Ik neem aan dat je geen binnenspiegel hebt etc.
Volkswagen LT van Enexis: heel anders, je zit hoger en bent langer dan menig klein vrachtwagentjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:46 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Sprinter van TNT: anders
Normaal busje: valt wel mee, enige verschil is geen binnenspiegel idd.
Laten we het hopen. Moet 2 uur rijden naar Wiuwerd.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:45 schreef Irritatie100 het volgende:
Zo'n Transit valt me 100% mee moet ik zeggen! Tenminste, ik had de personenuitvoering met vrij veel luxe en dan rijdt het niet eens zo heel slecht...
Yep, heb er nu 3quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:23 schreef Mallet het volgende:
@ Thrasyllus
Heb je al werk voor maandag? Ik krijg zojuist een sms dat ze nog transporten open hebben staan voor maandag, dus anders gelijk ff bellen nu met de hikerlijn.
Echt niet? Ik heb er bijna altijd drie moet ik zeggen. Meestal gebruiken ze de laatste rit om mij weer enigszins in de buurt van mijn woonplaats te kijgen (lees Meerkerk en dan nog 2,5 uur naar huis met het OV).quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:14 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb nog nooit drie ritten op 1 dag gehad![]()
Wat betreft busje rijden. Meestal krijg je een Transit Connect als er staat Transit, althans dat is mijn ervaring. Een Transit Connect is de kleine Transit en die heeft vaak geen binnenspiegel, dat is de eerste vijf kilometer even wennen. Laatst had ik wel een Connect met binnenspiegel maar het raampje in het tussenschot was zo klein dat je niks aan die binnenspiegel had. Vandaag had ik een Volkswagen T5 met binnenspiegel, maar daar zag je ook niet bijster veel door. De buitenspiegels zijn wel groter dus je ziet genoeg. En als je een grote bus hebt, even de bochten soms iets ruimer nemen.
Ik wel 4.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:14 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb nog nooit drie ritten op 1 dag gehad![]()
Een Transit Connect rijdt heerlijk hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:32 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ik heb al even gegoogled naar die Transit en zoals het er nu naar uit ziet is het geen Connect. Gelukkig maar want om daar 2 uur in te rijden vind ik nog minder.
Ik mag maandag 175 km afleggen in een Crafter van TNT.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:36 schreef Fireblast het volgende:
die vw crafters dan, en dan de 'vrachtwagenversie' ervan, die zijn pas huge
Ben er een keer geweest maar denk niet dat het pastquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:59 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ik mag maandag 175 km afleggen in een Crafter van TNT.En daarna mag ik nog 120km in een Opel Movano afleggen.
Zou zo'n Movano in de buffer van Athlon passen? Ik ga het in ieder geval eerst vragen voordat ik het probeer.
Ik heb toch best wel vaak 3 ritten op 1 dag gehad vanuit Groningen. Afgelopen dinsdag en woensdag had ik nog 3 ritten, allemaal langer dan 100km. Maar meestal zijn het inderdaad 2 ritten op één dag.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:10 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ben er een keer geweest maar denk niet dat het past
Ik wil ook graag weer werkenmaar de studie is op dit moment toch net iets belangrijker
Heb trouwens een keer drie ritten op een dag gehad maar vanuit Groningen zal je het minder snel meemaken, omdat de ritten vaak vrij lang zijn. Sprak een keer een hiker uit Woerden en die had echt veel ritten, volgens mij wel 5...maar allemaal korte ritjes natuurlijk
Was inderdaad erg leuk allemaal! Het waren trouwens 3 Peugeots 107. Ik ben uiteindelijk vandaag terug gereden met dat ding. Nachtje het raam open laten staan maar de schimmel op de bekleding liet zijn geur niet los!quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:59 schreef CvHof het volgende:
Een avontuurlijk spoedje vandaag.
3x een Citroën C1 en een Ford Fusion moesten opgehaald worden in De Meern en naar Lisserbroek worden gebracht. De eigenaars zouden om 3 uur ontslagen worden en wij moesten om half 4 de auto's ophalen. Met die kennis richting De Meern. Onderweg andere hikers tegengekomen. Staan we daar met zijn vieren bij bedrijf A, is het verlaten. Wij vast auto's checken en via de hoofdingang van het pand bij bedrijf B vragen waar A is. Bij B zeiden ze dat ze een deel van het pand verhuren aan A maar dat A al een maand geleden failliet is gegaan en de mensen allang weg zijn gegaan. Auto's staan al zeker een maand stil (was te zien, ze gingen naadloos op in de groene bosjes) en hebben het afgelopen jaar amper gereden. Ze habben geen idee van sleutels. EW gebeld. Na wat heen en weer gebel met EW en gemail tussen eigenaar bedrijf A en bedrijf B (ging allemaal ingewikkeld) mochten we het pand in van bedrijf B en de sleutels halen (we waren ondertussen 1.5 uur op locatie koffie aan het drinken). Blijkt dat 1 van de C1's het niet doet (accu dood). Collega moest wachten op wegenwacht, auto mee naar huis nemen en hem morgen alsnog afleveren. Ik en twee andere dus op weg en een kwartier voor sluitingstijd op afleveradres.
Terugreis met OV ging dan wel weer goed, maar wat een hokken zijn die C1's, helemaal als automaat! Een 45km sticker zou ze zeker niet misstaan.
In ieder geval wel weer 4.5 uur mogen schrijven en weer een ervaring rijker
Gewoon in je telefoon zetten.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:44 schreef RocketRonny het volgende:
Ik heb die tankpas in 2 jaar tijd echt nog maar 3 keer gebruikt ofzo. Ik vergeet altijd die pincode en ben te lui om hem te noteren, en om dat nou iedere keer te vragen..
In het begin gebruikte ik hem ook vrij weinig, maar toen dacht ik op een gegeven moment van wtf ik heb dat ding niet voor niets.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:44 schreef RocketRonny het volgende:
Ik heb die tankpas in 2 jaar tijd echt nog maar 3 keer gebruikt ofzo. Ik vergeet altijd die pincode en ben te lui om hem te noteren, en om dat nou iedere keer te vragen..
Hahaha dat denk ik niet nee.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:57 schreef joppie_saus het volgende:
Heeft niet iedereen dezelfde pincode dan?
Bij mij verdwijnen ze niet meteen, volgens mij blijven ze een week staan (zoiets).quote:Op zondag 6 februari 2011 17:57 schreef Mallet het volgende:
[..]
Hahaha dat denk ik niet nee.
Edit: iemand enig idee wat het nut is van "mijn rit geschiedenis" op de site terwijl de ritten (bij mij in ieder geval) gewoon de dag nadat ze uitgevoerd zijn verdwijnen?
Hmm ik heb voor allebei die twee ritten de online ritbon gebruikt en voor één het autotransport formulier voor de km-stand. Toch zijn ze allebei verdwenen.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Volgens mij zijn het ritjes die je nog niet in dat autotransportinvulformulier hebt ingevuld. Althans, dat is mijn ervaring met de ritgeschiedenis.
Een keer heb ik een hele nieuwe Crafter gereden (vanuit Delft, waar ze worden omgebouwd voor TNT), en daar zat geen startonderbreker meer op. Ze vertelden dat ze daarmee gestopt waren, nu heb je wel een extra vergrendeling voor de deur (auto gaat meteen in het slot zodra de deur dichtvalt).quote:Op zondag 6 februari 2011 19:35 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Weet iemand of zo'n Crafter van TNT ook zo'n startonderbreker ofzo heeft? Ik heb nog nooit eerder een TNT-busje gereden, maar ik lees hier soms verhalen...
Ik tik altijd even op mijn telefoon op google in 'Esso + plaatsnaam waar ik dan vlakbij ben' en dan krijg ik wel een adres. Die mik in de TomTom en dan ben ik zo bij de Esso.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:12 schreef Fleauris het volgende:
[..]
En de tankpas probeer ik ook zoveel te gebruiken, zeker bij volle tanks. Scheelt zo 50/60 euro voorschieten per tankbeurt! Ik weet alleen maar op een paar plekken Esso pompen te vinden..
Ik stuur je even een PM met het juiste webadres. Ik denk dat Joppie hierboven het woord "online" niet heeft gelezen.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:54 schreef MisterX333 het volgende:
Misschien een stomme vraag maar waar kan ik de online ritbon en transportformulieren uploader vinden?
Ik heb die lijst altijd bij me voor het geval dat..altijd handigquote:Op zondag 6 februari 2011 20:42 schreef Hojdhopper het volgende:
En voor als de elektronica ons in de steek laat, kun je hier een lijst met Esso stations downloaden:
http://www.euromap.be/esso/start.aspx?country=be&language=nl
Same here..quote:Op zondag 6 februari 2011 21:31 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ik heb die lijst altijd bij me voor het geval dat..altijd handig
Nice, gefeliciteerd.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:53 schreef charlie511 het volgende:
Aait ben net aangenomen voor regio Rotterdam. Die BMW reed echt heerlijk!
Ik heb ze inderdaad even gebeld om 1 uur. Toen hadden ze nog geen goede combi's, maar als er iets was zouden ze het inderdaad op de site zetten zonder mij te bellen. En dan moet ik morgenochtend even zelf bellen om te bevestigen dat ik ze aan het rijden ben. Dus ik zit nu met een half oog op het college gericht en met een half oog op de EW-sitequote:Op maandag 7 februari 2011 11:30 schreef Fireblast het volgende:
Je kunt ze om 1 uur even bellen en vragen hoe je het 't beste kunt doen. Misschien kunnen ze voor een keer gewoon je rit inplannen zonder je te spreken ofzo.
Gefeliciteerd! Ik rij ook vanuit regio Rotterdam, dus zolang je mijn ritjes maar niet afpaktquote:Op maandag 7 februari 2011 12:53 schreef charlie511 het volgende:
Aait ben net aangenomen voor regio Rotterdam. Die BMW reed echt heerlijk!
1 keer gedaan. Toen stond op Facebook dat het heel druk was, maar ik was om 1715 nog niet gebeld. Toen zelf gedaan en ik kreeg een ritje Amsterdam - Rotterdam (terwijl ik zelf in regio Rotterdam woonquote:Op maandag 7 februari 2011 13:24 schreef warchaser44 het volgende:
bellen jullie zelf op als je niet gebeld wordt voor werk ?
Haha ik ook, toevallig naar veldhoven? Jezus wat vangen die dingen veel wind :pquote:Op zondag 6 februari 2011 19:47 schreef Fleauris het volgende:
[..]
Een keer heb ik een hele nieuwe Crafter gereden (vanuit Delft, waar ze worden omgebouwd voor TNT), en daar zat geen startonderbreker meer op. Ze vertelden dat ze daarmee gestopt waren, nu heb je wel een extra vergrendeling voor de deur (auto gaat meteen in het slot zodra de deur dichtvalt).
Net pas gebeld? Bij mij staat er nog steeds niks op de site maar als ze nu pas bezig zijn houd ik hoopquote:
Dan hoop ik dat ik ook nog kanquote:Op maandag 7 februari 2011 17:18 schreef warchaser44 het volgende:
ja 2 minuten geleden, best laat dus
De procedure van Fleetrent is iets uitgebreider dan normaal, maar eigenlijk weinig bijzonders hoor.quote:Op maandag 7 februari 2011 18:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Morgen dus toch nog. Dordrecht - Barneveld in een VW Caddy en Duiven - Noordwijk in een Nissan Qashqai.
Die laatste is trouwens voor Fleetrent. Nog nooit voor gereden, maar van die ritinformatie word ik niet vrolijk
Mijn kortste ritje is Bleiswijk - Rotterdam (20 kilometer ofzo) maar dat valt dan nog wel meequote:
Niet in de file gestaan? Anders had je wat te doen gehadquote:Op maandag 7 februari 2011 20:31 schreef Mallet het volgende:
In het busje waar ik vandaag in reed was het schot boven de achterbank volgehangen met allerlei interessante plaatjes.. Als jullie begrijpen wat ik bedoel :p
Op een gegeven moment had ik het opeens door toen ik in de binnenspiegel keek. Je kon helemaal niet doorkijken naar achteren dus hij hing er voor spek en bonen (of juist niet dus!). Maar er stond ook een uitspraak bij van de betreffende blondine die ik ff wilde lezen.. Dus toen keek ik achterom en zat ik al half op de vluchtstrookquote:Op maandag 7 februari 2011 21:47 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Niet in de file gestaan? Anders had je wat te doen gehad
Dat had ik een keer met een 1-serie. Die had een startknop. Nou heeft de auto waar ik prive in rij dat ook. Bij de priveauto moet de sleutel binnen de auto zijn en dan kan je starten. Dus ik de hele tijd in die BMW op de knop drukken, gebeurt niks. Wist ik veel dat daar die sleutel eerst in de daarvoor bestemde gleuf moestquote:Op maandag 7 februari 2011 23:07 schreef Thrasyllus het volgende:
Die hybride auto's van tegenwoordig..... Heb vandaag 5 minuten staan kloten met een Toyota Auris om hem te starten. De dealer zag me al staan en had het er ook over dat het hem na een paar minuten pas lukte. Stonden we daar de hele tijd dat pookje (lijkt wel een regelrechte kopie van de prius) in d te zetten. Uiteindelijk toch gelukt
Die toyota van vandaag had beide! Ik dacht, wat is dit nou weer voor onzin? Dat ingebouwde navigatiesysteem is al helemaal dramatisch. Komt ie opeens midden op de snelweg, met allemaal informatie over hoever het is tot de volgende drie afritten afzonderlijk en welke tankstations er zijn. Op zich wel nuttig, ware het niet dat de helft van scherm bedekt wordt en ik nog 30 km rechtdoor moest.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:24 schreef joppie_saus het volgende:
Je kan toch nooit starten zonder het eerst in de gleuf te schuiven
Nee, ik ken het probleem. Ook genoeg auto's hier met een start/stop knop. Bij Renault's had ik eerst ook niet door dat je dat kaartje in het gleufje moest drukken. En sommige auto's hebben een P-knop in plaats van een handrem
Joppie en Irritatie: pm.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:24 schreef joppie_saus het volgende:
Je kan toch nooit starten zonder het eerst in de gleuf te schuiven
Nee, ik ken het probleem. Ook genoeg auto's hier met een start/stop knop. Bij Renault's had ik eerst ook niet door dat je dat kaartje in het gleufje moest drukken. En sommige auto's hebben een P-knop in plaats van een handrem
Dat is ook altijd zon vervelende keuze: ga ik naar binnen en zet ik mezelf voor lul, of pak ik het boekje en zoek ik het op/ probeer het verder. Had ik een keer gedaan met een vw polo. Ontgrendeling van kofferbak leek niet te werken. Dus ik naar binnen, hij werkt niet. Zegt ie dat hij alleen ontgrendelt(norse man overigens) Dus ik weer naar buiten gebeurde nog niks. Bleek dat je achter dat VW Logo een ruimte had zodat je m naar je toe kon trekken.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:01 schreef Mallet het volgende:
[..]
Joppie en Irritatie: pm.
Ik heb dat een keer gehad met een Ford Mondeo. Ik kreeg het ding maar niet gestart.. Ik dacht wat doe ik nou verkeerd! Normaal druk je gewoon 1x op de startknop en het ding start eigenlijk vanzelf.. Bij deze moest je dus de startknop net zo lang inhouden tot de motor aansloeg.. Met 1x drukken gebeurde er dus niets. Ik stond echt op het punt om terug naar binnen te lopen, gelukkig niet gedaan
Haha heel bekend dat dilemma. Als ik moet tanken, stop ik eerst net voor de pompen om te kijken aan welke kant het tankdeksel zit. En ook eerst uitvinden hoe je die opent (duwen, sleutel, knopje).quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:18 schreef Thrasyllus het volgende:
[..]
Dat is ook altijd zon vervelende keuze: ga ik naar binnen en zet ik mezelf voor lul, of pak ik het boekje en zoek ik het op/ probeer het verder. Had ik een keer gedaan met een vw polo. Ontgrendeling van kofferbak leek niet te werken. Dus ik naar binnen, hij werkt niet. Zegt ie dat hij alleen ontgrendelt(norse man overigens) Dus ik weer naar buiten gebeurde nog niks. Bleek dat je achter dat VW Logo een ruimte had zodat je m naar je toe kon trekken.
Als je transportformulieren via je je telefoon upload dan niet. Maar als je enkel de standen en die extra info doorgeeft, lijkt het me logisch dat je dan nog wel het formulier opstuurt met je ritbonnen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:54 schreef warchaser44 het volgende:
vandaag eerste ritje gehad in een renault laguna. Toch een goede 175 km gereden
ik moest trouwens vandaag al kilometerstanden enzo doorgeven online. Ik neem aan dat ze dan die transportformulieren niet nog eens willen als ik mijn ritbonnen opstuur ?
Dit is zo herkenbaar. Altijd als ik moet tanken denk ik gvd waarom heb ik nu niet opgelet waar die tankdop zit! Je kan het ook nooit zien in de zijspiegels.. Meestal stop ik dus ook voor het tankstation. Ik heb al een keer gehad dat ik met de slang niet bij de tank kon.. Vroeger waren die meestal sowieso lang genoeg..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:29 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Haha heel bekend dat dilemma. Als ik moet tanken, stop ik eerst net voor de pompen om te kijken aan welke kant het tankdeksel zit. En ook eerst uitvinden hoe je die opent (duwen, sleutel, knopje).
Heb je het mailtje niet gehad over de transportformulieren? (gisteren of eergisteren dacht ik). Als je twee dingen moet invoeren (dus autotransportformulier en ritbon) dan hoef je maar bij 1 van beiden het transportformulier bij te voegen. Wel even bij opmerkingen vermelden bij de ritbon als je hem daar niet bij hebt gevoegdquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:54 schreef warchaser44 het volgende:
vandaag eerste ritje gehad in een renault laguna. Toch een goede 175 km gereden
ik moest trouwens vandaag al kilometerstanden enzo doorgeven online. Ik neem aan dat ze dan die transportformulieren niet nog eens willen als ik mijn ritbonnen opstuur ?
Heb gisteren twee keer moeten draaien toen ik goed stond, kon gelijk voor 60eu in die Picasso gooien. Bij de A4 heb ik minuten lang gezocht naar het knopje, blijkt dat je moet duwen op het klepje -.-quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:40 schreef Mallet het volgende:
[..]
Dit is zo herkenbaar. Altijd als ik moet tanken denk ik gvd waarom heb ik nu niet opgelet waar die tankdop zit! Je kan het ook nooit zien in de zijspiegels.. Meestal stop ik dus ook voor het tankstation. Ik heb al een keer gehad dat ik met de slang niet bij de tank kon.. Vroeger waren die meestal sowieso lang genoeg..sta je lekker voor lul
Die uitspraakquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:01 schreef Mallet het volgende:
[..]
Joppie en Irritatie: pm.
Ik heb dat een keer gehad met een Ford Mondeo. Ik kreeg het ding maar niet gestart.. Ik dacht wat doe ik nou verkeerd! Normaal druk je gewoon 1x op de startknop en het ding start eigenlijk vanzelf.. Bij deze moest je dus de startknop net zo lang inhouden tot de motor aansloeg.. Met 1x drukken gebeurde er dus niets. Ik stond echt op het punt om terug naar binnen te lopen, gelukkig niet gedaan
Ideaal is dat hè? Ik heb dat zelfs een keer gehad met gewoon een normale bus. Ik was de enige die in de bus zat en ik had vooraf al staan praten met de chauffeur.. Ik vroeg in de eerste instantie welke kant ik op moest lopen (was vrij ver). Hij zag mijn kaartje en zei oh ik neem je wel een stuk mee. Uiteindelijk draaide hij gewoon met die bus het industrieterrein op en heeft hij mij voor de deur afgezetquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:01 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Die uitspraak![]()
![]()
[...]
Daarna Duiven - Noordwijk in een Nissan Qashqai. Door de buurtbus gewoon voor de deur afgezetIk zat gewoon lekker te kletsen met die chauffeur, voornamelijk over EW. Hij vertelde dat ie die dag al meerdere mensen met een EW-tas in z'n busje had gehad
Toen kwamen we bij een kruispunt, het bedrijf waar ik moest zijn was naar rechts, de busroute naar links. Hij gewoon naar rechts gaan: "Nou, rijdt ik per ongeluk zomaar verkeerd!!"
Twee uur en drie kwartier is het voor mij. Maar je krijgt het uitbetaald, dat scheelt!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:09 schreef MageTwan het volgende:
, ware het niet dat van Almere naar huis met het OV maar liefst 3 uur duurt
De Q5 die ik laatst had, had een Bang & Olufsen geluidssysteem..ik kon de aux ingang niet vinden maar zelf via de radio klonk dat echt geweldigquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:05 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Twee uur en drie kwartier is het voor mij. Maar je krijgt het uitbetaald, dat scheelt!
Ik ben niet gebeld voor morgen, dan maar even hopen op een spoedje morgen.
Die Corsa vandaag had trouwens geluidssysteem van Bose. Heerlijk, dan klinkt dit nummer gelijk zo heerlijk:
Juh, als er niet bij staat dat ze schoon moeten worden gemaakt leveren we ze in zoals we ze ophalen. Maar meestal is het zo dat een auto die ik naar een privé adres moet ophalen bij de leasemij of huurbedrijf vandaan komt en daardoor gewoon schoon is, van binnen en buiten. De auto's die ranzig en uitgeleefd zijn moeten vaak terug naar de leasemij waar ze opgeknapt worden en in de verkoop gaan.quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:05 schreef MuurStraat het volgende:
Hoe zit dat bij jullie? Moeten jullie ook die uitgeleefde en ranzige auto's gewoon weer naar een klant brengen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |