abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92094858
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!

Wat is het?
Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.

Hiker
Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl

Privéchauffeur
Als privé-chauffeur rijdt je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.

In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nl

Waarom studenten?
Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.

Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de een duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal van de periode af dat je solliciteert. Met het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een solliciatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pakt is ook overdreven, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 3 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vindt je hier.

Kledingvoorschriften
Over de werkkleding bestaan veel meningsverschillen. De ene hiker draagt een pak, de andere een spijkerbroek. Feit is dat EW je graag ziet in een nette pantalon, net overhemd en nette schoenen, zonder baard en lang haar en zonder extreme sierraden. In werkelijkheid wordt hier nogal vaak van afgeweken. Een spijkerbroek is voor EW uit den boze (ookal kan dit netjes zijn). EW controleert nog wel eens op kleding. Als je niet de gepaste kleding draagt krijg je een waarschuwing. Zorg in ieder geval dat je niet in je trainingsbroek aan komt zetten. Voor de rest is het dragen van willekeurige kleding natuurlijk voor eigen risico.

EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: rond de 1250
Salaris: (>23) ¤9,61 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantaal jaar rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs

Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
avatarpic-l.png About2Break1, hiker regio Rotterdam
noiconn.png CvHof, hiker regio Amsterdam/Utrecht
daft-punk(2).jpg Enpe, hiker regio Eindhoven
kuik.png Fireblast, hiker regio Leiden
Serious-Sam-Logo.jpg Hojdhopper,hiker regio Utrecht
avatar%20uncle%20sam.jpg guru033, hiker regio Utrecht
noiconn.png hawk07, hiker regio Haarlem
s5wbyq.gif irritatie100, hiker regio Rotterdam
luciano3.png joppie_saus, hiker regio Groningen
hEinEkEn.jpg Jorian29, hiker regio Apeldoorn
Archer02.jpg Keuzer, hiker regio Tilburg
nr1.jpg Lekiamh, hiker regio Den Haag
noiconn.png LeTourdeFrance, hiker regio Groningen
noiconn.png MageTwan, hiker regio Den Bosch/Eindhoven
usericon.gif Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
mallet.jpg Mallet, hiker regio Doetinchem
noiconn.png mcnick1, hiker regio Apeldoorn
Nedvedkem.png Obama, hiker regio Amsterdam
noiconn.png RTS91, hikere regio Groningen
sporting_60x60.gif Sobajo, hiker regio Eindhoven
noiconn.png Thrasyllus, hiker regio Utrecht/Noord-Holland
plankton.jpg Viezze, hiker regio Groningen
naughty.png Zuunigerd, hiker regio Zwolle

Voorgaande topics:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze OP is hier te vinden.
pi_92095174
Laatste vijf posts:

quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 21:04 schreef joppie_saus het volgende:
Ah, altijd nice als dan blijkt dat ze ook hier rondsnuffelen. Je was de weg wel even kwijt op Zwolle CS he, haha :D
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 11:18 schreef Mallet het volgende:

[..]

Big Brother is watching you!
quote:
10s.gif Op zondag 30 januari 2011 11:39 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Toen de batterij van m'n mobiel leeg was en ik 'm nog niet opgeladen had belde EW me een keer op m'n vaste lijn terwijl ik die nooit heb opgegeven. Over Big Brother gesproken!!
Alweer terug in NL trouwens?
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 16:39 schreef SideShow118 het volgende:

[..]

Niet verdwaald maar was vergeten te kijken welk spoor ik moest zijn. Ik stond bij het spoor dat om 48 vertrok maar er was ook een andere die om 31 vertrok van de andere kant van het station.

gewoon wakker blijven :p
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 19:16 schreef MisterPK het volgende:
Ik had wat verhalen gehoord over de bus bij P+R/A27 Meerkerk. Je moest op een know drukken? hoe zit dat?
pi_92095387
@ Irritatie100: Ik ben weer terug in Nederland ja. Ik hoop a.s. woensdag (voor het eerst) weer ingezet te worden.

@ MisterPK: De bushalte bij de McDonalds heeft een paal met een knop die je moet indrukken. Als het goed is zien buschauffeurs dan een lamp branden en komen ze voor jou de snelweg af. In de praktijk werkt het soms niet echt en rijden ze gewoon door en moet je langer wachten dan nodig is.
pi_92096141
Ik volg hem weer
pi_92101368
Morgen wederom 1 ritje met een tijd zodat ik kan uitslapen, niet verkeerd voor een maandag. Wel in een Citroën Jumpy :{.
pi_92103941
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 21:55 schreef enpe het volgende:
Morgen wederom 1 ritje met een tijd zodat ik kan uitslapen, niet verkeerd voor een maandag. Wel in een Citroën Jumpy :{.
Dat voor de drukste dag v/d maand.... Vreemd.
pi_92104667
Ja dat dacht ik ook al, afgelopen donderdag precies hetzelfde: 1 rit met aanvangstijd in de middag.
pi_92109317
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 20:43 schreef Mallet het volgende:
@ MisterPK: De bushalte bij de McDonalds heeft een paal met een knop die je moet indrukken. Als het goed is zien buschauffeurs dan een lamp branden en komen ze voor jou de snelweg af. In de praktijk werkt het soms niet echt en rijden ze gewoon door en moet je langer wachten dan nodig is.
Ik heb er eens op gelet toen ik met de bus naar Utrecht moest. Er staat inderdaad zo'n soort van stoplicht langs de snelweg, voor die buschauffeurs.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_92121721
Shit ik ben net 21 dus te oud voor Hiker :'( zijn ze hier erg streng in?
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  maandag 31 januari 2011 @ 14:47:47 #10
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_92122918
Nou, ik heb morgen een lange werkdag. Groningen - Breda, en dan van Rotterdam naar Almere. Nu nog even afwachten wat voor auto's.

Edit: Oh, dat vind ik helemaal niet erg morgen :D Een Ford S-Max en een Volvo XC90 :D
#26 || Luciano da Silva
pi_92123352
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 14:47 schreef joppie_saus het volgende:
Nou, ik heb morgen een lange werkdag. Groningen - Breda, en dan van Rotterdam naar Almere. Nu nog even afwachten wat voor auto's.

Edit: Oh, dat vind ik helemaal niet erg morgen :D Een Ford S-Max en een Volvo XC90 :D
Lekker! Eerst Viezze met een dikke Q5, jij nu met een XC90, nu ik weer :'( .
pi_92124219
quote:
14s.gif Op maandag 31 januari 2011 14:12 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Shit ik ben net 21 dus te oud voor Hiker :'( zijn ze hier erg streng in?
Nah, ik vrees van wel...
  maandag 31 januari 2011 @ 15:21:55 #13
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_92124270
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 14:57 schreef RTS91 het volgende:

[..]

Lekker! Eerst Viezze met een dikke Q5, jij nu met een XC90, nu ik weer :'( .
Die Volvo is een automaat zie ik net. Dat kost morgen nog even wat tijd om uit te vogelen hoe dat nog maar werkt.. :D
#26 || Luciano da Silva
pi_92125139
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 15:21 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Die Volvo is een automaat zie ik net. Dat kost morgen nog even wat tijd om uit te vogelen hoe dat nog maar werkt.. :D
Enige wat je nodig hebt zijn D(rive), R(everse) en P(arkeerrem)!
pi_92125244
2 kleine vraagjes

hoe krijgen jullie die ritbonnen fatsoenlijk op een pagina. Als ik ze direct uitprint zijn ze wel erg klein en 2 op 1 pagina

en printen jullie de schadeformulieren altijd meerdere keren ? er staat in de handleiding dat je kopie's moet afgeven maar er zal vast wel niet altijd een kopieermachine zijn ?
pi_92125335
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 15:20 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Nah, ik vrees van wel...
Zou het nut hebben te mailen/bellen? Heb wel 2,5 jaar mijn rijbewijs, boete- en schadevrij, HBO, eigen auto en een paar maanden rondgelopen bij een schadehersteller (mijn oldtimer werd daar gerestaureerd, veel zelf gedaan). En ben nog niet eens 1 maand 21.
pi_92125376
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 15:44 schreef warchaser44 het volgende:
2 kleine vraagjes

hoe krijgen jullie die ritbonnen fatsoenlijk op een pagina. Als ik ze direct uitprint zijn ze wel erg klein en 2 op 1 pagina

en printen jullie de schadeformulieren altijd meerdere keren ? er staat in de handleiding dat je kopie's moet afgeven maar er zal vast wel niet altijd een kopieermachine zijn ?
Bij mij zitten er precies 2 op een A4tje. En de schadeformulieren print ik altijd 1x uit, er is bij mij altijd wel een kopieerapparaat.
  maandag 31 januari 2011 @ 15:51:42 #18
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_92125564
quote:
2 kleine vraagjes

Klopt, dat probleem heb ik ook als ik rechtstreeks uit hun document print. Je moet het even opslaan als PDF en vervolgens openen en dan printen. Dan klopt het wel. En ik heb altijd 2 schadeformulieren bij mij voor het geval ik iets fout doe en vul dus maar eentje in, maar ik heb tot nu toe nog niet meegemaakt dat er ergens geen kopieerapparaat was.
#26 || Luciano da Silva
pi_92126558
quote:
2 kleine vraagjes

Als je in je ritgegevens hebt staan dat je een auto moet ophalen of afleveren bij een privéadres (soms staat het er niet bij, maar ik check altijd het adres ff met google streetview) dan moet je wel zorgen dat je voldoende formulieren bij je hebt, daar het niet altijd mogelijk is om bij iemand thuis een kopie te maken (is vaak nogal lastig dus gewoon dubbel invullen).
pi_92127675
Haha vanmiddag gemaild naar Toppers, werd zojuist al gebeld voor sollicitatie. Morgen naar Doetichem! 't Zal mij benieuwen. Iemand ervaringen met dit bedrijf?
  maandag 31 januari 2011 @ 17:20:44 #21
319525 Schild
Stay Hungry, Stay Foolish
pi_92129989
Kan je ook ergens aan de slag als je afgestudeerd bent, en dus geen OV meer hebt?
pi_92130332
quote:
14s.gif Op maandag 31 januari 2011 15:46 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Zou het nut hebben te mailen/bellen? Heb wel 2,5 jaar mijn rijbewijs, boete- en schadevrij, HBO, eigen auto en een paar maanden rondgelopen bij een schadehersteller (mijn oldtimer werd daar gerestaureerd, veel zelf gedaan). En ben nog niet eens 1 maand 21.
Niet geschoten is altijd mis natuurlijk. Je kunt wel aangenomen worden als privéchauffeur, gezien je aantal jaren rijbewijs.

@ Zwartmetsuiker
Ik heb nog nooit van Toppers gehoord (in dit topic). Dus denk niet dat hier iemand zit die het je kan vertellen. Maar goed, succes morgen en dit is niet per se een EW topic dus andere chauffeurs zijn ook welkom.

@ Schild
Nee, dat is toch echt wel een vereiste. Of je moet op een andere manier gratis kunnen reizen.
pi_92131415
Damn ik check(te) me nooit uit bij de bus. Nu is mijn kaart geblokkeerd bij Connexxion, omdat ik 12 keer niet uitgecheckt heb deze maand. Moet ik naar een I&V balie (waar die dingen ook mogen zitten) om de blokkering op te heffen. Had 3 ritten en moest daarom 5x de bus pakken, sommige buschauffeurs zijn wel coulant. 1 chauffeur echter niet, ik moest maar betalen :')

Hopelijk vervalt die blokkering morgen omdat het een nieuwe maand is. Anders moet ik maar eens zo'n kantoor opzoeken...
pi_92131754
Volgens mij vervalt de blokkering niet..zou zo snel mogelijk langs zo'n kantoor gaan.

Kreeg een smsje dat ze veel ritten hadden voor morgen, of ik zsm wilde bellen als ik toch kon..helaas moet ik studeren
pi_92131829
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 17:58 schreef Viezze het volgende:
Volgens mij vervalt de blokkering niet..zou zo snel mogelijk langs zo'n kantoor gaan.

Kreeg een smsje dat ze veel ritten hadden voor morgen, of ik zsm wilde bellen als ik toch kon..helaas moet ik studeren
Heb nog even gebeld, ben na 12 beschikbaar. Was wel een ritje maar die moest tussen 11 en 12 opgehaald worden.
pi_92131979
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 18:00 schreef RTS91 het volgende:

[..]

Heb nog even gebeld, ben na 12 beschikbaar. Was wel een ritje maar die moest tussen 11 en 12 opgehaald worden.
Dat viel ook wel mee dan die drukte :P
pi_92135457
quote:
14s.gif Op maandag 31 januari 2011 16:34 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Haha vanmiddag gemaild naar Toppers, werd zojuist al gebeld voor sollicitatie. Morgen naar Doetichem! 't Zal mij benieuwen. Iemand ervaringen met dit bedrijf?
:o :o :o
Ik woon in Doetinchem. Het is helemaal geen grote plaats en ik wist gewoon niet dat we een chauffeursbedrijf hadden! Ze spreken zelfs over de functie hiker!

Maar ik ben tevreden met Easy Way hoor.

Kom je uit de regio Doetinchem?
pi_92135607
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 17:58 schreef Viezze het volgende:

Ja precies. Morgen moet ik toevallig via A'dam CS reizen, daar zit vast wel zo'n toko!
pi_92137571
Dat Connexxion is sowieso een faalbedrijf. Ik had een keer een negatief saldo omdat ik in het weekend gereisd had. Reis normaal zo goed als nooit in het weekend, dus ik had geen geld op m'n OV gezet, omdat ik wist dat je met een saldo van 0 ook kan inchecken :+
Omdat ik doordeweeks gewoon studentenreisrecht heb dacht ik dat dat negatieve saldo geen probleem zou zijn. Was het ook niet, ik kon overal inchecken. Behalve bij Connexxion dus...
Gelukkig toen ook coulante chauffeurs gehad en zodra het kon meteen saldo erop gezet. Heb nu een saldo van een paar cent en het is weer helemaal prima :')
pi_92142320
Gedonder met die OV-chipkaart altijd. In het begin had ik hem ook (per ongeluk) geblokkeerd door niet uit te checken.

Morgen wordt de test of er het juiste abonnement op staat. Moest het er opnieuw opzetten. Volgens de IB-Groep heb ik een weekabonnement maar als ik inlog op mijn ovchipkaart doet het vermoeden dat ik een weekendkaart heb. Er staat:

"Product gekocht"
Studentenweekend-vrij

"Product gekocht"
Studentenweekend-korting

Daar word je ook niet veel wijzer van.
pi_92142539
Moet je die producten niet opnieuw activeren / ophalen bij zo'n gele OV dinges die bij veel AH To Go's staan?
pi_92142634
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 20:55 schreef Mallet het volgende:
Gedonder met die OV-chipkaart altijd. In het begin had ik hem ook (per ongeluk) geblokkeerd door niet uit te checken.

Morgen wordt de test of er het juiste abonnement op staat. Moest het er opnieuw opzetten. Volgens de IB-Groep heb ik een weekabonnement maar als ik inlog op mijn ovchipkaart doet het vermoeden dat ik een weekendkaart heb. Er staat:

"Product gekocht"
Studentenweekend-vrij

"Product gekocht"
Studentenweekend-korting

Daar word je ook niet veel wijzer van.
Bij mij staat er

quote:
Producten op uw kaart

1. Studenten OV-chipkaart weekend, NS
Tweede klasse
2. Studentenkaart korting weekend, NS
Tweede klasse
3. Studentweekend-vrij, Onbekend
Tweede klasse
4. Studentweekend-korting, Onbekend
Tweede klasse
Terwijl ik een week kaart heb..
pi_92142695
quote:
7s.gif Op maandag 31 januari 2011 20:58 schreef Fireblast het volgende:
Moet je die producten niet opnieuw activeren / ophalen bij zo'n gele OV dinges die bij veel AH To Go's staan?
Ja dat heb ik dus gedaan.. Kort daarna kreeg ik een brief van de IB-groep met "Je hebt een weekabonnement
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 21:00 schreef Viezze het volgende:

[..]

Bij mij staat er

[..]

Terwijl ik een week kaart heb..
Thanks! Product 3 en 4 heb ik er dus ook staan. Lekker logisch maar dan zal het wel gewoon goed zijn.
pi_92142735
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 21:01 schreef Mallet het volgende:

[..]

Ja dat heb ik dus gedaan.. Kort daarna kreeg ik een brief van de IB-groep met "Je hebt een weekabonnement

[..]

Thanks! Product 3 en 4 heb ik er dus ook staan. Lekker logisch maar dan zal het wel gewoon goed zijn.
Ik heb wel een weekend kaart gehad..dus ik zou er wel even controleren voordat je aan het werk gaat :)
pi_92142967
Als je bij de IB-groep inlogt zie je wat je precies hebt, bij mij staat er

Reizen
Soort product Periode Bijzonderheden
Weekabonnement 23-11-2010 geactiveerd op 27-11-2010
Weekendabonnement 01-01-2010 t/m 26-11-2010 geactiveerd op 25-01-2010
Dus dan klopt het
pi_92143520
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 21:05 schreef Viezze het volgende:
Als je bij de IB-groep inlogt zie je wat je precies hebt, bij mij staat er

Reizen
Weekabonnement 23-11-2010 geactiveerd op 27-11-2010
Weekendabonnement 01-01-2010 t/m 26-11-2010 geactiveerd op 25-01-2010
Dus dan klopt het
Weekabonnement 01-02-2011 geactiveerd op 01-02-2011

Dan moet het helemaal goed zitten.

^O^
pi_92144336
Morgen een dagje aan de slag bij Athlon Nieuwegein.
Vorige keer viel het iets tegen doordat er weinig ritten waren en ik dus veel aan het poetsen/stofzuigen was. Nu zal het met de maandwissel wel iets drukker zijn dus ik ben benieuwd of Bennie nog wat leuks heeft :)
pi_92144894
Vandaag voor het eerst in een Prius gereden.
Heb me gek zitten zoeken naar de handrem, bleek het in plaats van een hendel een pedaal te zijn geworden. :P
pi_92146872
Vandaag 12 uur gewerkt en morgen weer 3 lange ritten. Ik mag morgen voor het eerst naar Meerkerk.
  maandag 31 januari 2011 @ 22:02:09 #40
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_92147144
Sterkte :9
#26 || Luciano da Silva
  dinsdag 1 februari 2011 @ 08:39:11 #41
322922 guru033
Paniekzaaierrrr
pi_92161386
Altijd lachen in Meerkerk...
  dinsdag 1 februari 2011 @ 12:36:40 #42
207863 Obama
Barack Hussein
pi_92168104
ik krijg kei veel smsjes; of ik kan werken.
pi_92168212
Nog niets gehad hiero.
pi_92168463
ik ook niet, terwijl ik wel opgegeven had vanmiddag nog wat te kunnen rijden
pi_92168847
Ik ook niks, maar ik kan toch niet :P
Morgen eindelijk laatste tentamen, dus ik hoop donderdag weer de weg op te kunnen _O_
pi_92175656
Laatste tentamen gehad! :D

Dus: Komt allen hier het einde van je tentamenperiode vieren!

Dus: morgen werken! :)

Mits: ritten... :'(
pi_92175702
Oeps, ik spreek mezelf natuurlijk wel tegen als ik vanavond wil zuipen en morgen werken... :')
pi_92175828
Ik wou het net zeggen :+
pi_92175872
Nja, gezien ik nu nog geen rit voor morgen heb, ziet het naar een zuipavond uit. :P

En succes trouwens straks. ;)
pi_92175963
Dank je, moet gaan lukken ^O^
pi_92176234
Hoop dat ze nog bellen voor morgen...
pi_92176608
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 15:47 schreef MageTwan het volgende:
Hoop dat ze nog bellen voor morgen...
Inderdaad....
pi_92176689
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 15:40 schreef Hojdhopper het volgende:
Nja, gezien ik nu nog geen rit voor morgen heb, ziet het naar een zuipavond uit. :P
Zoals het nu lijkt ook voor mij... :9~
pi_92178099
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 15:55 schreef RTS91 het volgende:

[..]

Zoals het nu lijkt ook voor mij... :9~
Nah, weet niet of ik daar blij mee moet zijn. Een zuipavond komt tegenwoordig bij mij vaker voor dan werken.

Even opgezocht, laatste werkdag dateert van 4 januari. Een maand niet gewerkt dus, gewoon omdat mijn studie het niet toelaat, niet vanwege stage ofzo.. Fokkin kutje.

edit: ik verander mijn beschikbaarheid wel even van 'eindigen in regio Bergen op Zoom' naar niks. Kans op werk in Utrecht lijkt me groter... :P
pi_92178280
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 16:20 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Nah, weet niet of ik daar blij mee moet zijn. Een zuipavond komt tegenwoordig bij mij vaker voor dan werken.

Even opgezocht, laatste werkdag dateert van 4 januari. Een maand niet gewerkt dus, gewoon omdat mijn studie het niet toelaat, niet vanwege stage ofzo.. Fokkin kutje.

edit: ik verander mijn beschikbaarheid wel even van 'eindigen in regio Bergen op Zoom' naar niks. Kans op werk in Utrecht lijkt me groter... :P
Mijne de 19de. Ach, donderdag dan maar weer, en volgende week de hele week beschikbaar. Tentamens achter de rug, dus er kan weer gewerkt worden.
pi_92178346
Tot nu toe het hele collegejaar 1 vrije dag per week gehad en volgend blok weer _O_
Ik klaag niet :7
pi_92178417
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 16:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Tot nu toe het hele collegejaar 1 vrije dag per week gehad en volgend blok weer _O_
Ik klaag niet :7
Kl***zak.. :P Haha

Vorig jaar (nog andere studie) had ik twee dagen structureel vrij... Dat waren nog eens tijden.
pi_92178673
Ik kreeg vandaag om 12.00 al werk. Twee ritten morgen. C5 & Caddy. Heb er wel weer zin in!
pi_92180208
Ach, ik heb bijna nooit iets verplicht dus ben altijd wel 1 of 2x per week beschikbaar. Hopelijk donderdag wel ritten.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 17:04:47 #60
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_92180297
Zo, dat was een iets langere werkdag dan gepland. Lijn 161 in Breda gaat blijkbaar maar 1x per uur om xx51 en aangezien ik om xx53 aankwam, was die mooi vertrokken. Toen maar de bus naar Tilburg gepakt, in Rijen eruit en met de trein gegaan. Heeft me wel mooi 40 minuten gekost maar goed. Geven jullie dat op als vertraging trouwens? Ik heb dat nog nooit gedaan..Had ook al file vanochtend, dat geef ik wel op als vertraging.

De auto's reden verder heerlijk. De S-Max wilde wel en de Volvo was helemaal een genot _O_
#26 || Luciano da Silva
pi_92180431
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 17:04 schreef joppie_saus het volgende:
Zo, dat was een iets langere werkdag dan gepland. Lijn 161 in Breda gaat blijkbaar maar 1x per uur om xx51 en aangezien ik om xx53 aankwam, was die mooi vertrokken. Toen maar de bus naar Tilburg gepakt, in Rijen eruit en met de trein gegaan. Heeft me wel mooi 40 minuten gekost maar goed. Geven jullie dat op als vertraging trouwens? Ik heb dat nog nooit gedaan..Had ook al file vanochtend, dat geef ik wel op als vertraging.

De auto's reden verder heerlijk. De S-Max wilde wel en de Volvo was helemaal een genot _O_
Nee dat noem ik nooit vertraging. Dan kan ik mn formulieren wel vol schrijven met dat soort dingen, want dat gebeurt echt zoo vaak.

Vandaag was ik bijna aangekomen in Friesland bij m'n adresje, wordt ik echt 2 minuten voor m'n halte gebeld (zat al 2,5 uur in het OV) dat de rit geannuleerd werd. Wel een ander ritje gekregen, 8 uur gewerkt waarvan 1:15 in de auto :D
  dinsdag 1 februari 2011 @ 17:09:03 #62
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_92180512
Oke prima, dan noteer ik daar niks over. Vandaag werkdagje gehad van 10 uur, waarvan ik schat krap 4 uur in de auto.. :D
#26 || Luciano da Silva
pi_92181129
quote:

Ik had vandaag precies hetzelfde, die bus naar Breda wil trouwens nog wel eens eerder dan xx51 wegrijden. Maar via Rijen is gewoon een alternatieve route naar je vervolgadres, wegkomen vanuit Baarschot is sowieso een drama.

Vandaag wel donders veel geluk gehad. Ik moest naar Easyrent in Rotterdam, en moest daarvoor vanuit Rotterdam CS naar Slinge per metro. Dus ik stap die metro uit in Slinge, wil m'n portemonnee pakken om uit te checken bij de poortjes, ligt dat ding nog in de metro. En uiteraard gaan net precies die deuren dicht. Er is volgens mij geen erger gevoel te bedenken dan die metro weg te zien rijden met al jou belangrijke vervoersmiddelen erin. Geen geld, geen rijbewijs, geen OV. Daar sta je dan.
Ik Easyway bellen, hele verhaal uitgelegd, en ze gingen kijken wat ze konden doen. Ik was ondertussen al naar het RET personeel gelopen om te vragen of ze er misschien nog iets aan konden doen, en dat konden ze, ze gingen bellen naar de chauffeur van 'mijn' metro.
Ondertussen werd ik weer gebeld door Easyway, met het bericht dat er iemand gebeld had die mijn portemonnee had gevonden! En die jongen was ook nog eens zo aardig om te komen brengen! _O_ Heb al met al een uur bij Slinge gestaan, en heb toen mijn weg kunnen vervolgen. Eind goed al goed gelukkig... :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Jorian29 op 01-02-2011 17:48:31 ]
pi_92181488
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 17:19 schreef Jorian29 het volgende:

[..]

Ik had vandaag precies hetzelfde, die bus naar Breda wil trouwens wel vaker eerder dan xx51 wegrijden. Maar via Rijen is gewoon een alternatieve route naar je vervolgadres, wegkomen vanuit Baarschot is sowieso een drama.

Vandaag wel donders veel geluk gehad. Ik moest naar Easyrent in Rotterdam, en moest daarvoor vanuit Rotterdam CS naar Slinge per metro. Dus ik stap die metro uit in Slinge, wil m'n portemonnee pakken om uit te checken bij de poortjes, ligt dat ding nog in de metro. En uiteraard gaan net precies die deuren dicht. Er is volgens mij geen erger gevoel te bedenken dan die metro weg te zien rijden met al jou belangrijke vervoersmiddelen erin. Geen geld, geen rijbewijs, geen OV. Daar sta je dan.
Ik Easyway bellen, hele verhaal uitgelegd, en ze gingen kijken wat ze konden doen. Ik was ondertussen al naar het RET personeel gelopen om te vragen of ze er misschien nog iets aan konden doen, en dat konden ze, ze gingen bellen naar de chauffeur van 'mijn' metro.
Ondertussen werd ik weer gebeld door Easyway, met het bericht dat er iemand gebeld had die mijn portemonnee had gevonden! En die jongen was ook nog eens zo aardig om te komen brengen! _O_ Heb al met al een uur bij Slinge gestaan, en heb toen mijn weg kunnen vervolgen. Eind goed al goed gelukkig... :)
Damn wat een geluk! Heb je hem nog vindersloon gegeven? Ghehe?

In het begin liep ik altijd vanaf Slinge naar EasyRent in Rotterdam. Dat is een roteind lopen. Later kwam ik erachter dat je ook gewoon een bus kan nemen :'). Sindsdien doe ik dat dan ook maar.
pi_92181495
Wow, veel geluk gehad dan. :o

Maar jullie zijn toch (bijna) allemaal rechtenstudenten? Ik ook en heb 'gewoon' 3 vrije dagen, net als de vorige twee blokken. Of wordt het erger naarmate je langer studeert? :P
pi_92181605
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 17:09 schreef joppie_saus het volgende:
Oke prima, dan noteer ik daar niks over. Vandaag werkdagje gehad van 10 uur, waarvan ik schat krap 4 uur in de auto.. :D
Nee niet opschrijven, je hebt immers de snelste optie gekozen...
pi_92182033
quote:
Zo, dat was een iets langere werkdag dan gepland. Lijn 131 in Breda .... [...]
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 17:19 schreef Jorian29 het volgende:

[..]

Ik had vandaag precies hetzelfde, die bus naar Breda wil trouwens wel vaker eerder dan xx51 wegrijden. Maar via Rijen is gewoon een alternatieve route naar je vervolgadres, wegkomen vanuit Baarschot is sowieso een drama.

Zat er dan een EW kaartje in? Gezien die gozer hen belde?

Ik heb trouwens aan mijn sleutels en in mijn portemonnee mijn telefoonnummer zitten.. Misschien een tip?
pi_92182137
Ja, dat kaartje van Easyway zat erin, die zit in zo'n doorzichtig hoesje in m'n portemonnee. Heb er wel gelijk mijn telefoonnummer bijgeschreven idd, mocht het nog een keer voorkomen.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 17:46:29 #69
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_92182511
Vaker dan xx51? Wanneer nog meer dan? Alleen xx51 stond erop..

Maar dan heb je inderdaad vies veel geluk gehad! Ik zat ook nog in de metro naar Slinge vandaag :D ben alleen bij Beurs uitgestapt en overgestapt naar Kralingse Zoom. Dat was ook mooi, daar rijden onbemande shuttlebusjes verder..ik had ze nog nooit gezien! :D
#26 || Luciano da Silva
pi_92182728
Nee, gaat maar 1x in het uur idd. Ik had het een beetje verwarrend neergezet.
Haha, als je rond 12 uur in de metro zat, heb je mij misschien wel zien balen :p
  dinsdag 1 februari 2011 @ 17:52:21 #71
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_92182798
Nee, toen was ik er niet :D ik ging pas 1208 met de bus richting Tilburg :D
#26 || Luciano da Silva
pi_92182948
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 17:46 schreef joppie_saus het volgende:
Vaker dan xx51? Wanneer nog meer dan? Alleen xx51 stond erop..

Maar dan heb je inderdaad vies veel geluk gehad! Ik zat ook nog in de metro naar Slinge vandaag :D ben alleen bij Beurs uitgestapt en overgestapt naar Kralingse Zoom. Dat was ook mooi, daar rijden onbemande shuttlebusjes verder..ik had ze nog nooit gezien! :D
Ik ben een aantal keer op dat enorme bedrijventerrein geweest daar bij Kralingse Zoom. Heb ook in zo'n busje gezeten, dan voel je je echt een debiel!
pi_92183106
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 17:25 schreef Fireblast het volgende:
Wow, veel geluk gehad dan. :o

Maar jullie zijn toch (bijna) allemaal rechtenstudenten? Ik ook en heb 'gewoon' 3 vrije dagen, net als de vorige twee blokken. Of wordt het erger naarmate je langer studeert? :P
Ik studeer economie... heb woensdag vrij, donderdagochtend vrij en vrijdags stage... En vaak zoveel opdrachten dat we op woensdag wel terugmoeten... En dat in 1ste jaar :(:P

Geen ritten morgen... dat wordt een lange, saaie dag :P
pi_92183140
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 17:59 schreef MageTwan het volgende:

[..]

Ik studeer economie... heb woensdag vrij, donderdagochtend vrij en vrijdags stage... En vaak zoveel opdrachten dat we op woensdag wel terugmoeten... En dat in 1ste jaar :(:P

Geen ritten morgen... dat wordt een lange, saaie dag :P
Waar studeer je dat eigenlijk?
  dinsdag 1 februari 2011 @ 18:14:41 #75
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_92183757
@Mallet,

Ja ik dacht eerst die dat die vrouw aan wie ik vroeg hoe dat ding werkte een grapje maakte toen ze zei dat er geen chauffeur op zat..
#26 || Luciano da Silva
pi_92185827
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 18:00 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Waar studeer je dat eigenlijk?
Nijmegen ;) Bij de HAN ;)
pi_92189542
Verdommmmee wat een dag zeg! Als elke bus die je moet pakken vertraging heeft, naaa dan ga je je leven haten jongens !@#%$^ zeg! wat baalde ik vandaag :P

Met de trein naar Leiden CS, daar kwam de bus gewoon niet opdagen, maar liefst 45 minuten later dan normaal! Eindelijk @ ophaallocatie naar ING Car Lease gereden in Breda. Omdat het een demo-auto was van Hyundai was het een iets andere procedure, die vrouw kwam helemaal mee naar buiten de auto controleren en ze bleef maar praten lol, ik snel alles afgehandeld, me gehaast naar Bergschot(ofzo) kwam ik net 3 min. te laat voor de bus... Eindelijk aangekomen op Breda CS bus 401 gepakt naar Tol Oost om over te stappen naar een buurtbus naar waalwijk. Kwam de bus niet opdagen... en aangezien ik er een kwartier voor de vertrektijd was en de bus per uur gaat daarzo, kan je je voorstellen dat ik geeen fijne gedachtes had op dat moment :')
Kwart over 6 thuis, wat eigelijk half 4 was :p Erg geslaagde dag >:)
pi_92190603
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 18:55 schreef MageTwan het volgende:

[..]

Nijmegen ;) Bij de HAN ;)
Alright...

@ Hawk
Ja dat is een kutdagje, maar wen er maar met die bussen.
pi_92190763
Ja echt zuur idd.. ;(
pi_92190837
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 20:26 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Alright...

@ Hawk
Ja dat is een kutdagje, maar wen er maar met die bussen.
Haha die alright klinkt niet al te positief? :P
pi_92191015
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 20:30 schreef MageTwan het volgende:

[..]

Haha die alright klinkt niet al te positief? :P
Oh haha nee sorry, zo is ie niet bedoeld. :P
pi_92191859
Haha oké :P Niet alle economieleraren zijn suf... de oude generatie wel, maar de nieuwe generatie is uiteraard fantastisch 8-)

Morgen weer geen ritten.... laatste keer is alweer 2 weken geleden :'(
pi_92192517
Gvd ik werd gebeld tijdens de enige 2 uren van de dag dat ik college had, weet bijna zeker dat EW 't was. Helaas was 't kantoor al dicht toen ik klaar was...schijtrooster ook, een college van 4 tot 6 wie verzint zoiets :').
pi_92194912
Haha ik heb op maandag van 4 tot 6 privaatrecht :') Tijden zijn zowiezo top natuurlijk... ik heb ooit tentamens van half 7 tot 10 uur 's avonds _O-
pi_92195183
Ik heb wel eens een tentamen gehad 's ochtends van half 10 tot half 1. Op zich niet raar, maar dit ging om een zaterdagochtend :'( :'(
pi_92195240
Vandaag aangenomen bij Toppers! Ben benieuwd of ik een beetje uren kan maken. Mag ik hier wel komen als niet EW'er? :P
pi_92195587
Alleen als je eeuwige trouw zweert aan het haten van het OV :P Welkom aan boord zou ik zeggen :)
  dinsdag 1 februari 2011 @ 21:48:40 #88
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_92196082
Haha, het OV

Hier foto's van de auto's die ik had vandaag. Voor de zekerheid maar even kentekens weggehaald.

Groningen - Breda

Rotterdam - Almere
#26 || Luciano da Silva
pi_92197152
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 21:36 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Vandaag aangenomen bij Toppers! Ben benieuwd of ik een beetje uren kan maken. Mag ik hier wel komen als niet EW'er? :P
Wat voor indruk heb je van het bedrijf en welke werkzaamheden ga je uitvoeren?
pi_92198907
quote:
Op dinsdag 1 februari 2011 21:31 schreef MageTwan het volgende:
Haha ik heb op maandag van 4 tot 6 privaatrecht :') Tijden zijn zowiezo top natuurlijk... ik heb ooit tentamens van half 7 tot 10 uur 's avonds _O-
Ik had vandaag een tentamen van half 7 tot half 10..en morgen om 9 uur weer :P

Zou graag willen werken, maar ik moet me even richten op tentamens...komende periode weer genoeg collegevrije dagen
pi_92200604
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 21:48 schreef joppie_saus het volgende:
Haha, het OV

Hier foto's van de auto's die ik had vandaag. Voor de zekerheid maar even kentekens weggehaald.

Groningen - Breda
[ afbeelding ]

Rotterdam - Almere
[ afbeelding ]

Beste auto's. :D
Chille velgen ook die eerste.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 22:51:44 #92
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_92200735
Winterbanden fo sho oO<

Ik heb ook even mijn rooster bekeken. Ik moet nog ingedeeld worden, maar zoals het nu lijkt heb ik twee roostervrije dagen per week. Ik heb nu de maandag van half 5 tot half 7 college :') Gaat nergens over.
#26 || Luciano da Silva
pi_92204635
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 20:45 schreef MageTwan het volgende:
Haha oké :P Niet alle economieleraren zijn suf... de oude generatie wel, maar de nieuwe generatie is uiteraard fantastisch 8-)

Morgen weer geen ritten.... laatste keer is alweer 2 weken geleden :'(
I know, ik doe ook economie en de jongere docenten zijn toch een stuk chillen dan de oude.
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 20:56 schreef enpe het volgende:
Gvd ik werd gebeld tijdens de enige 2 uren van de dag dat ik college had, weet bijna zeker dat EW 't was. Helaas was 't kantoor al dicht toen ik klaar was...schijtrooster ook, een college van 4 tot 6 wie verzint zoiets :').
Ik had tot nu toe elke maandag college vak A van 11 tot 1 en van vak B van 17 tot 19u. Ook paupers.
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 21:36 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Jazekert, wellekom!

Ben dus niet gebeld vandaag, heb meteen mijn beschikbaarheid naar vanaf 12 uur veranderd en ga nu maar eens een biertje pakken in de stad. Aju!
  woensdag 2 februari 2011 @ 11:29:41 #94
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_92214488
Oeh, tentamen verplaatst van morgen naar maandag :D Gelijk EW gebeld dat ik morgen wel weer wil werken!
#26 || Luciano da Silva
pi_92215156
Je hoeft niet te leren? :P

Ik had vandaag net zo goed kunnen werken, wat een kuttentamen :+
pi_92215592
Hmm ik krijg net te horen dat ik op vrijdag geen stage meer kan lopen, wordt zeer waarschijnlijk op donderdagochtend... dat zou betekenen zowel de woensdag als vrijdag vrij :)
  woensdag 2 februari 2011 @ 12:04:11 #97
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_92215718
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 11:49 schreef Viezze het volgende:
Je hoeft niet te leren? :P

Ik had vandaag net zo goed kunnen werken, wat een kuttentamen :+
Aangezien ik 4e jaars ben, wil ik nu wel even mijn tentamens halen eigenlijk...

En ja, ik had ook kunnen werken vandaag. Had beschikbaarheid op niet gezet om te leren, maar goed.
#26 || Luciano da Silva
pi_92216410
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 12:04 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Aangezien ik 4e jaars ben, wil ik nu wel even mijn tentamens halen eigenlijk...

En ja, ik had ook kunnen werken vandaag. Had beschikbaarheid op niet gezet om te leren, maar goed.
Ik bedoelde dat je gaat werken ipv leren als het tentamen is verplaatst..of is het een zekerheidje?
  woensdag 2 februari 2011 @ 12:37:22 #99
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_92217117
Ooh zo. Ik heb dit weekend niks te doen en ik was al half begonnen. Komt wel goed.
#26 || Luciano da Silva
pi_92222037
Ben waarschijnlijk 2 maanden langer bij EW in dienst dan verwacht, ik zou komende zomer klaar moeten zijn maar omdat ik 0,1 punt :') tekort kom mag ik in september nog een vak overnieuw gaan doen.
  woensdag 2 februari 2011 @ 14:30:25 #101
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_92222242
Lelijk!

Ik heb twee ritjes voor morgen, maar of ik met die laatste nou zo blij moet zijn. Groningen - Breda is nog wel nice, maar Zuid-Beijerland - Groningen.. Vanuit Breda naar Zuid-Beijerland komen is echt een ramp heb ik net gezien..Maar goed, ik klaag niet. Weer een lekkere werkdag maken!

Auto's trouwens een Renault Megane en een Peugeot 207.
#26 || Luciano da Silva
pi_92222502
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 14:30 schreef joppie_saus het volgende:
Lelijk!

Ik heb twee ritjes voor morgen, maar of ik met die laatste nou zo blij moet zijn. Groningen - Breda is nog wel nice, maar Zuid-Beijerland - Groningen.. Vanuit Breda naar Zuid-Beijerland komen is echt een ramp heb ik net gezien..Maar goed, ik klaag niet. Weer een lekkere werkdag maken!

Auto's trouwens een Renault Megane en een Peugeot 207.
Ik vind het altijd wel chill als ik weer in of dichtbij Groningen eindig :) Maar van die dramatische stukjes tussendoor heb ik ook regelmatig gehad; dat duurt altijd langer dan je verwacht waardoor je zoals altijd weer een uitloopt op je planning :P

quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 14:26 schreef enpe het volgende:
Ben waarschijnlijk 2 maanden langer bij EW in dienst dan verwacht, ik zou komende zomer klaar moeten zijn maar omdat ik 0,1 punt :') tekort kom mag ik in september nog een vak overnieuw gaan doen.
0,1 punt? :') Wat voor vak is dat dan, kan niet veel voorstellen :P
pi_92222760
Nee die is wel 6 ECTS waard maar ik had een 5,4 gehaald en dat wordt hier dus afgerond naar een 5. Als het een 5,5 was geweest had ik gewoon een 6 gehad :').
  woensdag 2 februari 2011 @ 14:41:24 #104
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_92222895
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 14:34 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ik vind het altijd wel chill als ik weer in of dichtbij Groningen eindig :) Maar van die dramatische stukjes tussendoor heb ik ook regelmatig gehad; dat duurt altijd langer dan je verwacht waardoor je zoals altijd weer een uitloopt op je planning :P

Ja, dat ik in Groningen eindig vind ik ook vrij chill inderdaad. Maar ja, net wat je zegt. Die stukjes tussendoor :9
#26 || Luciano da Silva
pi_92223116
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 14:39 schreef enpe het volgende:
Nee die is wel 6 ECTS waard maar ik had een 5,4 gehaald en dat wordt hier dus afgerond naar een 5. Als het een 5,5 was geweest had ik gewoon een 6 gehad :').
Ooh zo, ik dacht al :') Maar dat soort cijfers heb je echt niets aan; voor het gevoel heb je dan liever een drie of zoiets :P
pi_92223139
Zo, tentamens zijn klaar, laat die telefoon maar overgaan :9
pi_92223352
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 14:44 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ooh zo, ik dacht al :') Maar dat soort cijfers heb je echt niets aan; voor het gevoel heb je dan liever een drie of zoiets :P
Ja had idd ook een liever een diepe onvoldoende gehad, hoe hard kun je genaaid worden...jezus. Hopelijk de rest van de week werken, heb zojuist besloten om deze week niets meer aan m'n studie te doen :P.
pi_92225594
Ik heb ook twee ritten voor morgen. Wel lekkere auto's: een A4 met 200pk, 3-serie en een C4 Picasso :) Moet naar Brabant trouwens.
pi_92225752
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 14:48 schreef enpe het volgende:

[..]

Ja had idd ook een liever een diepe onvoldoende gehad, hoe hard kun je genaaid worden...jezus. Hopelijk de rest van de week werken, heb zojuist besloten om deze week niets meer aan m'n studie te doen :P.
Da's altijd kut, dat soort cijfers ja.... Ik ga dan altijd gewoon naar de inzage om misschien nog iets te sprokkelen zodat ik alsnog een voldoende heb :P
pi_92226845
Wel beschikbaar voor morgen, nog niet gebeld. Hoop dat ik nog wat krijg..
pi_92227026
Ik ook nog niet, maar ik heb vanavond een etentje met wat studiegenoten en daar zit onbeperkt bier bij dus aan de ene kant ben ik er niet eens zo heel rouwig om :+ O~)
pi_92229592
Ik heb er weer 10 uur op zitten voor vandaag. Moest naar Easyrent in Barendrecht en ik stond op het station en dacht.. Welke kant moet ik op.. Dus ik vragen.. Moest ze toevallig dezelfde kant op en ben ik met haar meegereden ^O^.

Citroën C5 Tourer best een fijne bak moet ik zeggen.

Nu even de online ritbon uittesten!
pi_92229778
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 16:31 schreef Mallet het volgende:
Ik heb er weer 10 uur op zitten voor vandaag. Moest naar Easyrent in Barendrecht en ik stond op het station en dacht.. Welke kant moet ik op.. Dus ik vragen.. Moest ze toevallig dezelfde kant op en ben ik met haar meegereden ^O^.

Citroën C5 Tourer best een fijne bak moet ik zeggen.

Nu even de online ritbon uittesten!
En hoe voelt het om weer terug te zijn? :P
Easyrent Barendrecht ben ik laatst gewoon heengelopen vanaf het station, stuk verder dan ik dacht :'(
pi_92230209
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 16:34 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

En hoe voelt het om weer terug te zijn? :P
Easyrent Barendrecht ben ik laatst gewoon heengelopen vanaf het station, stuk verder dan ik dacht :'(
Vertrouwd moet ik zeggen!
Ja dat zei zij dus ook! Ze zei dat het echt niet fatsoenlijk te lopen was, ook qua wegen. Was dus wel blij dat ze aanbood me mee te nemen. Ze moest op een gegeven moment wel VOL in de ankers omdat ze een rood stoplicht over het hoofd zag (ze was aan het kijken waar ze naartoe moest).. Draaide net een vrachtauto voor ons langs dus ik nog HET IS ROOD!!
pi_92230351
Nja, op zich is het wel fatsoenlijk te lopen, het is gewoon 1 rechte weg met 1 bocht naar rechts. Maar die rechte weg is wel erg lang :P
pi_92230979
Kak! kon prive chauffeur worden maar nog maar 1.5 jaar mn rijbewijs... en aangezien ik net 21 ben te oud voor hiken
pi_92232217
Ik viel vanochtend trouwens middenin de ochtendhectiek van een Nederlands gezin.. Ghehe.. MAAAAM waar zijn mijn sleutels!?! Schat ik moet nu echt weg!
Zat ik daar aan de bar in de keuken met een kop thee :P
  woensdag 2 februari 2011 @ 17:28:48 #118
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_92232898
Haha mooi is dat he. Ik moest tijdje terug om 9 uur 's ochtends een auto bij een particulier ophalen. Ik bel aan, duurt even. Hoop gestommel later komt er een dame naar beneden gerend die zich, zo te zien, in aller haast had aangekleed. Ik meld dat ik voor de auto kom, zegt ze, ja daar was ik al bang voor. Roept haar vriend erbij, die komt naar beneden en stond de eerste vijf minuten angstvallig van alles en nog wat voor zijn kruis te houden. Zou me niks verbazen als die flink aan het kezen waren toen ik aanbelde :D
#26 || Luciano da Silva
pi_92233382
Haha, LOL :D

Ik heb ook wel eens mensen uit bed gebeld. Moest auto brengen om 11.00 maar ik was er om 10.20 al. Ik dacht dat die 40 minuten niet zoveel zouden uitmaken maar toch wel dus. Vooral ook omdat de mensen dachten dat ik pas om 12 uur zou komen. Achja, ze waren uiteindelijk wel vriendelijk.
pi_92233606
Gister 3 ritjes waarvan maar één met een geniale auto, was jammer genoeg wel het korste ritje van de dag (zo'n 50km).

Moest van Veenendaal naar Nieuwegein. Moest ook nog omrijden via de A30 omdat er voor utrecht een flinke file stond. Dat was wel echt heeeel jammer....

BMW Z4 :D

Daarna anti climax in een Citroen C3 :p
pi_92233642
LOL @ SideShow Ninja Edit
pi_92233733
Ja sorry gefaalde imageshack :(
pi_92233762
Woah, Z4 is vet! ^O^
pi_92233810
Ja nadat je in zo'n ding hebt gezeten kom je er wel achter wat voor kuthokken de rest van de auto's eigenlijk zijn ;)
pi_92234313
Flinke bak SideShow! ;)

Verdomme, vandaag weer niet gebeld. Ik dus proberen te bellen om 5 voor 5, kapt m'n telefoon ermee. Pauperzooi!
pi_92234557
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 17:43 schreef SideShow118 het volgende:
Gister 3 ritjes waarvan maar één met een geniale auto, was jammer genoeg wel het korste ritje van de dag (zo'n 50km).

Moest van Veenendaal naar Nieuwegein. Moest ook nog omrijden via de A30 omdat er voor utrecht een flinke file stond. Dat was wel echt heeeel jammer....

BMW Z4 :D
[ afbeelding ]

Daarna anti climax in een Citroen C3 :p

Mazzelpik :D

Ik zou vandaag 3 ritten hebben, maar de eerste (Groningen - R'dam) was geannuleerd, dus moest ik met de trein naar Rotterdam. 4,5 uur onderweg geweest voor m'n startadres. :') Gelukkig eindigde mijn laatste rit (in een splinternieuwe Golf met 17km op de teller) op een paarhonderd meter van mijn huis. _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-02-2011 18:04:10 ]
pi_92235166
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 17:58 schreef Hojdhopper het volgende:
Flinke bak SideShow! ;)

Verdomme, vandaag weer niet gebeld. Ik dus proberen te bellen om 5 voor 5, kapt m'n telefoon ermee. Pauperzooi!
Damn dat is balen. Ik heb vorige week 4 dagen gewerkt en deze week worden het er ook 4.
Vandaag een ritje gehad vanuit Duitsland :D Werd me daar wel even vriendelijk gevraagd of ik een rekening van dik 300 euro wilde betalen. Gelukkig werd dat door de leasemaatschappij opgelost :)

quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 17:15 schreef Mallet het volgende:
Ik viel vanochtend trouwens middenin de ochtendhectiek van een Nederlands gezin.. Ghehe.. MAAAAM waar zijn mijn sleutels!?! Schat ik moet nu echt weg!
Zat ik daar aan de bar in de keuken met een kop thee :P
Dat is soms echt zo komisch. Kom je een huis binnen waar het echt een grote puinzooi is en er 3 koters rond rennen.. :')
pi_92235414
Ohh, die Z4 is wel lekker zeg! Met Alpina velgjes eronder, nicee!

Tentamens zijn voorbij, dus weer even 2dagen werken

Morgen drie ritten, Ford Fiesta, Seat Leon en Toyota Prius.
Allemaal niet heel speciaal maar ook geen vervelende auto's :)
pi_92235625
Morgen niets voor mij.. :{ Dagje productief zijn dan maar voor de studie en volgende week een dagje extra beschikbaarheid inplannen.
pi_92260307
Morgen niks en ik kan ook niet studeren want blok is voorbij... Hopelijk een spoedje :Y
pi_92263363
Ben ook al niet gebeld...zal wel meevallen met de drukte.
pi_92275712
Ik kreeg daarnet de jaaropgaaf binnen. En geen spoedje gehad vandaag ;(
pi_92276237
Ja kreeg me jaaropgaaf ook binnen.
Wat moet je nou doen met dat bewijsje van de gemeente, bij het aanvragen van VOG? Even scannen en mailen naar EW of wachten tot je de echte VOG krijgt?
Want heb nog steeds geen Esso pas en geen loon, dus denk dat ze eerst die VOG willen.. :P
pi_92276520
quote:
14s.gif Op donderdag 3 februari 2011 15:20 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik kreeg daarnet de jaaropgaaf binnen. En geen spoedje gehad vandaag ;(
Ik ook! Dat wordt flink cashen als ze gaan uitbetalen in mei/juni :9~ :9~
pi_92276816
beeel nou
pi_92279830
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 15:31 schreef HaWk07 het volgende:
Ja kreeg me jaaropgaaf ook binnen.
Wat moet je nou doen met dat bewijsje van de gemeente, bij het aanvragen van VOG? Even scannen en mailen naar EW of wachten tot je de echte VOG krijgt?
Want heb nog steeds geen Esso pas en geen loon, dus denk dat ze eerst die VOG willen.. :P
Ja gewoon scannen/mailen.

Ik vind het wel jammer eigenlijk dat dit soort dingen niet ook in de hikermanual staat.
pi_92282234
Morgen 2 ritjes! :D
Rotterdam - Zaltbommel en Eindhoven - Breda. Een opel astra en een fiat grande punto :(.
pi_92282418
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 16:40 schreef Thrasyllus het volgende:

[..]

Ja gewoon scannen/mailen.

Ik vind het wel jammer eigenlijk dat dit soort dingen niet ook in de hikermanual staat.
Thx man! Ja idd, staat ook een zeer beknopt stuk informatie over ziekmelden etc. Kan allemaal veel beter :)
Geen ritjes voor morgen, hopen op een spoedje..
pi_92282818
ook niet gebeld, m'n eerste ritje laat nog op zich wachten :(
pi_92282821
Ah alsnog gebeld voor morgen, 1 ritje in een S-max.

[ Bericht 55% gewijzigd door enpe op 03-02-2011 17:46:50 ]
pi_92286082
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 17:32 schreef HaWk07 het volgende:

[..]

Thx man! Ja idd, staat ook een zeer beknopt stuk informatie over ziekmelden etc. Kan allemaal veel beter :)
Je moet wel heel ernstig ziek zijn wil je dit werk niet kunnen doen :)
  donderdag 3 februari 2011 @ 18:58:53 #142
207863 Obama
Barack Hussein
pi_92286664
Nee inderdaad nooit ziekgemeld.
pi_92287372
Me neither.

Morgen 2 ritten, van Deventer naar Leek (Gr.) in een standaard Polo, en van Tynaarlo (Gr.) naar Breukelen, en wel in een Peugeot RCZ:

Je zou zeggen, leuk autootje. Er ligt alleen wel een 1.6'je in. Das dan wel weer jammer. Mag er wel 200 km. in rijden, over de A6. Wel weer eens een leuk ritje.
pi_92288980
Zo, weer een fijn werkdagje gehad :). Ook wel leuke auto's mee.

Heerlijk 200pk icm multitronic!

Nog een aardig dik aangeklede 318i

Laatste ritje had ik nog een C4 Picasso mee, fijn uitgerust. Alle drie de auto's waren trouwens automaat, fijn!

[ Bericht 3% gewijzigd door RTS91 op 03-02-2011 19:54:51 ]
pi_92289094
Edit: dubbel, gaat lekker.
pi_92289119
Edit: Ho dubbelpost.
pi_92291927
Mooie auto's!
Die C4's vind ik maar niks, meestal wel luxe idd, maar wel tergend langzaam
pi_92292646
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 20:39 schreef Viezze het volgende:
Mooie auto's!
Die C4's vind ik maar niks, meestal wel luxe idd, maar wel tergend langzaam
134 pk, dus komt wel goed mee hoor! Gewone C4 vind ik ook niks, maar deze C4 Picasso 7-zitters zijn best fijn.
pi_92293463
quote:
Op donderdag 3 februari 2011 20:51 schreef RTS91 het volgende:

[..]

134 pk, dus komt wel goed mee hoor! Gewone C4 vind ik ook niks, maar deze C4 Picasso 7-zitters zijn best fijn.
Ik bedoelde ook de Picasso. Het rijdt oké maar die 134 pk merk je echt niet, op de snelweg is het echt om te huilen. ;(
Moest er een bij century in Groningen van het dak afrijden. Dat is geen pretje als er ook nog allemaal auto's op die helling staan :P
pi_92293851
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 17:32 schreef HaWk07 het volgende:

[..]

Geen ritjes voor morgen, hopen op een spoedje..
Ik heb onder mijn documenten als je inlogt een stuk staan over de procedure van ziekmelding.

Ik heb mezelf voor a.s. maandag weer beschikbaar gesteld.

De online ritbon vind ik trouwens prima werken! Er is nu ook de mogelijkheid om meerdere bestanden te uploaden. De planning zei overigens dat ik gewoon kon proberen of het werkte, want het was nog in de maak :P.
pi_92293972
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 21:05 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ik bedoelde ook de Picasso. Het rijdt oké maar die 134 pk merk je echt niet, op de snelweg is het echt om te huilen. ;(
Moest er een bij century in Groningen van het dak afrijden. Dat is geen pretje als er ook nog allemaal auto's op die helling staan :P
Ik had dan wel de automaat mee, dus kon af en toe even goed een kickdown geven, weet niet hoe het met de handgeschakelde versie staat.
pi_92294768
Ik werd vanmorgen om 11:30u nog wakker gebeld voor een spoedje. Ik moest een autosleutel van Harkstede naar Zoetermeer brengen. 8,5 uur gewerkt en niets uitgevoerd, het afleveradres lag tegenover het treinstation dus ik hoefde niet eens ver te lopen. Ideaal werk voor een luie student. :')

@Jorian29: Tynaarlo ligt in Drenthe. :P
pi_92296821
Een avontuurlijk spoedje vandaag.

3x een Citroën C1 en een Ford Fusion moesten opgehaald worden in De Meern en naar Lisserbroek worden gebracht. De eigenaars zouden om 3 uur ontslagen worden en wij moesten om half 4 de auto's ophalen. Met die kennis richting De Meern. Onderweg andere hikers tegengekomen. Staan we daar met zijn vieren bij bedrijf A, is het verlaten. Wij vast auto's checken en via de hoofdingang van het pand bij bedrijf B vragen waar A is. Bij B zeiden ze dat ze een deel van het pand verhuren aan A maar dat A al een maand geleden failliet is gegaan en de mensen allang weg zijn gegaan. Auto's staan al zeker een maand stil (was te zien, ze gingen naadloos op in de groene bosjes) en hebben het afgelopen jaar amper gereden. Ze habben geen idee van sleutels. EW gebeld. Na wat heen en weer gebel met EW en gemail tussen eigenaar bedrijf A en bedrijf B (ging allemaal ingewikkeld) mochten we het pand in van bedrijf B en de sleutels halen (we waren ondertussen 1.5 uur op locatie koffie aan het drinken). Blijkt dat 1 van de C1's het niet doet (accu dood). Collega moest wachten op wegenwacht, auto mee naar huis nemen en hem morgen alsnog afleveren. Ik en twee andere dus op weg en een kwartier voor sluitingstijd op afleveradres.
Terugreis met OV ging dan wel weer goed, maar wat een hokken zijn die C1's, helemaal als automaat! Een 45km sticker zou ze zeker niet misstaan.

In ieder geval wel weer 4.5 uur mogen schrijven en weer een ervaring rijker
pi_92297989
quote:
@Jorian29: Tynaarlo ligt in Drenthe. :P
Haha, ik kom nooit in het noorden des lands, blijkt maar weer.

Lekker verhaal @ hierboven, ik vraag me dan altijd af hoe het kan dat Easyway nu pas doorkrijgt dat die auto's opgehaald moeten worden. Als ik bij een bedrijf een auto ophaal, weet het bedrijf er altijd iets van.
  donderdag 3 februari 2011 @ 22:30:26 #156
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_92298962
Met het OV naar Zuid-Beijerland is een crime, maar het was wel een leuke ervaring. Morgen mag ik weer werken. Assen - Apeldoorn in een VW Passat, en Rijssen - Oldenzaal in een VW Transporter. Flink cashen deze week dus.
#26 || Luciano da Silva
pi_92299746
Eerste post, maar lees al een tijdje mee (sinds ik gesolliciteerd heb, 2 a 3 weken geleden). Ben ook aangenomen als hiker bij Easyway vandaag :)
pi_92299887
Welkom bij de club Panthera! Zo wordt EW wel heel snel groot :P
pi_92300217
Dank! Ze waren versneld mensen aan het aannemen zeiden ze, ondertussen hadden ze 800 hikers. Mocht trouwens proefrijden in een verlengde Mercedes S500, denk niet dat ik snel weer in zo'n luxe auto terechtkom :o
  donderdag 3 februari 2011 @ 22:50:29 #160
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_92300269
Ten tijde van mijn sollicitatie hadden ze nog 300 hikers nodig..Die Mercedes is heerlijk he, daar had ik ook mijn rijtest in :D

Morgen heb ik het ideaal :D Moet auto afleveren bijna tegenover het Centraal Station :D
#26 || Luciano da Silva
pi_92300369
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 22:50 schreef joppie_saus het volgende:
Ten tijde van mijn sollicitatie hadden ze nog 300 hikers nodig..Die Mercedes is heerlijk he, daar had ik ook mijn rijtest in :D

Morgen heb ik het ideaal :D Moet auto afleveren bijna tegenover het Centraal Station :D
TNT?
  donderdag 3 februari 2011 @ 22:53:01 #162
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_92300461
Nee, in Apeldoorn. VW Passat.
#26 || Luciano da Silva
pi_92300741
Hoe zit het met uren maken, hoeveel % van de keren dat je beschikbaar bent krijg je ook opdrachten?
  donderdag 3 februari 2011 @ 23:03:59 #164
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_92301093
Ik was deze week 3 dagen beschikbaar en ik heb 3 dagen werk. Dinsdag 10 uur gewerkt, vandaag ook 10 uur. Morgen moet ik weer werken. Maar ik heb ook wel eens gehad dat ik 3 dagen kon en maar 1 enkel ritje heb gehad.
#26 || Luciano da Silva
pi_92301518
Ok, gewoon afwachten dus. Nou ja, we gaan het wel zien, ik vind het allemaal prima.
pi_92301724
Hebben ze erg mensen nodig bij EW? Ik hoorde van een vriend van mij dat zijn maat daar ook werkte en dat ze wel mensen zochten met rond de twee jaar rij-ervaring (en dus ouder dan 21?). Want als ik al die verhalen hier hoor kan ik daar wel goed uren maken, iets dat ik graag wil nu!
  donderdag 3 februari 2011 @ 23:32:39 #167
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_92302676
Ouder dan 21 wordt je privé chauffeur denk ik.
#26 || Luciano da Silva
pi_92306100
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 22:57 schreef Panthera. het volgende:
Hoe zit het met uren maken, hoeveel % van de keren dat je beschikbaar bent krijg je ook opdrachten?
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 23:03 schreef joppie_saus het volgende:
Ik was deze week 3 dagen beschikbaar en ik heb 3 dagen werk. Dinsdag 10 uur gewerkt, vandaag ook 10 uur. Morgen moet ik weer werken. Maar ik heb ook wel eens gehad dat ik 3 dagen kon en maar 1 enkel ritje heb gehad.
Ik was drie dagen beschikbaar en had 0 dagen werk. Dus.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 11:49:29 #169
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_92316608
Tja, ook een kwestie van geluk hebben dat er in jou regio genoeg/voldoende werk is voor het aantal hikers dat er actief is. Ik zit in Groningen, daar zitten volgens mij minder hikers. Maar had je wel je beschikbaarheid op 'hele dag' staan? Ik merkte wel eens dat als ik vanaf half 10 beschikbaar was ofzo ik niet gebeld werd.

Net trouwens die Passat afgeleverd, blijft een heerlijke auto _O_
#26 || Luciano da Silva
pi_92317744
Ik was 1 dag beschikbaar, niet gebeld :P
Ben vanaf volgende week structureel op de donderdag beschikbaar, hopen dat dat een beetje goed gaat komen.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 14:10:25 #171
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_92322904
Ik zit nu al dik een half uur op verzoek van de klant te wachten op een andere hiker. Er moesten hier 2 auto's afgeleverd worden die bij zelfde bedrijf vandaan kwamen. Toen ik de auto ophaalde was die andere al weg. Ritje van 40 minuten en die andere hiker is al dik een anderhalf uur bezig. Ik moet wachten omdat de dichtstbijzijnde bushalte vanaf hier dik een uur lopen is en ze ons dan samen naar station kunnen brengen. Dus, hiker, schiet eens op :(
#26 || Luciano da Silva
pi_92324364
Sorry, ik zal wat meer gas geven. :)
  vrijdag 4 februari 2011 @ 14:41:37 #173
207863 Obama
Barack Hussein
pi_92324457
@ Joppie saus
Succes ! haha

Verder over het wel of niet krijgen van werk, daar moet je ook rekening houden met als je veel beschikbaar bent dat je niet iedere dag werk krijgt, maar als je maar 1 keer in de week werkt zoals moi, dan heb je 9 van de 10 keer werk.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 14:58:54 #174
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_92325299
Nou ik zit in de trein, zonder andere hiker want die was er om 20 over 2 nog niet. Die man naar EW en dat andere bedrijf gebeld, die snapten er ook niks van. Heerlijk.
#26 || Luciano da Silva
  vrijdag 4 februari 2011 @ 15:01:26 #175
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_92325411
@Obama,

Ik weet niet. Deze week 3 dagen beschikbaar en 3 dagen werk. Vorige week 2 dagen beschikbaar en 2 dagen werk. Toen ik nog maar 1 dag in de week beschikbaar was had ik in die 8 weken dat het zo was maar 5 of 6x werk.
#26 || Luciano da Silva
pi_92325968
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 14:58 schreef joppie_saus het volgende:
Nou ik zit in de trein, zonder andere hiker want die was er om 20 over 2 nog niet. Die man naar EW en dat andere bedrijf gebeld, die snapten er ook niks van. Heerlijk.
Die zal wel ff die auto flink aan het aftrappen zijn dan :P.
pi_92326008
Maandag 2ritten

VW Golf Variant en BMW 320i _O_
  vrijdag 4 februari 2011 @ 15:15:47 #178
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_92326170
@Enpe,

Dan hoop ik dat hij over goede stuurmanskunsten beschikt en genoeg geld heeft hehe. Een hagelnieuwe VW T5.
#26 || Luciano da Silva
pi_92326292
Lees net hier en wordt gebeld voor drie ritten voor maandag :)
pi_92326402
Ik zit te wachten op een telefoontje voor maandag.. Kom maar op!
pi_92328372
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 15:20 schreef Mallet het volgende:
Ik zit te wachten op een telefoontje voor maandag.. Kom maar op!
Ik ook, eindelijk na twee weken tentamens en andere ongein weer beschikbaar, drie dagen maar liefst. Tot wanneer bellen ze eigenlijk op vrijdag? 17:00 normaal toch?

[ Bericht 5% gewijzigd door Thrasyllus op 04-02-2011 15:58:05 (aanvulling) ]
  vrijdag 4 februari 2011 @ 16:03:05 #182
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_92328657
Ik ben op een vrijdag nog rond kwart over 5 gebeld dus het kan nog! Ik kan alleen maandag niet en de overige vier dagen wel :)
#26 || Luciano da Silva
pi_92328784
Ik ben op vrijdag ook wel een na 5 uur gebeld, geduld hebben dus :P
pi_92329271
Ik nog weleens na half 6, komt de laatste tijd best vaak voor trouwens.
pi_92329565
Ik ben wel eens 's avonds om 8 uur gebeld, was toen net in de kroeg :P Ook een keer op zondagmiddag...
pi_92329926
Voorlopig de laatste keer gewerkt voor EW. Maandag begint m'n stage tot eind juni of begin juli. Daarna wil ik eigenlijk meer dan dit schamele loontje verdienen, maar als ik niets anders kan vinden ga ik nog leuk ff door ^O^
pi_92330073
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 16:20 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben wel eens 's avonds om 8 uur gebeld, was toen net in de kroeg :P Ook een keer op zondagmiddag...
Dan is er natuurlijk iemand ziek geworden en moeten ze als een gek op zoek naar een vervangende chauffeur :P
pi_92330185
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 16:31 schreef Mallet het volgende:

[..]

Dan is er natuurlijk iemand ziek geworden en moeten ze als een gek op zoek naar een vervangende chauffeur :P
Die keer dat ik op zondag gebeld was was het voor vestigingswerkzaamheden bij ING. Was toen op vrijdag ook al gebeld, maar toen was ik net op de sportschool en toen ik daaruit kwam was het al half 6 geweest dus kon ik niet meer terugbellen...
pi_92330577
En ik heb werk voor maandag.. Ga 400km afleggen. 200 in een Transit en 200 in een 207. Ben blij dat ik er weer op uit mag in ieder geval!
pi_92330672
Zo'n Transit valt me 100% mee moet ik zeggen! Tenminste, ik had de personenuitvoering met vrij veel luxe en dan rijdt het niet eens zo heel slecht...
pi_92330678
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 16:43 schreef Mallet het volgende:
En ik heb werk voor maandag.. Ga 400km afleggen. 200 in een Transit en 200 in een 207. Ben blij dat ik er weer op uit mag in ieder geval!
Hoopvol wacht ik af. Wat ik me afvraag, is het heel anders, zon bus rijden? Ik neem aan dat je geen binnenspiegel hebt etc.
pi_92330724
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 16:45 schreef Thrasyllus het volgende:

[..]

Hoopvol wacht ik af. Wat ik me afvraag, is het heel anders, zon bus rijden? Ik neem aan dat je geen binnenspiegel hebt etc.
Sprinter van TNT: anders
Normaal busje: valt wel mee, enige verschil is geen binnenspiegel idd.
pi_92330929
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 16:46 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Sprinter van TNT: anders
Normaal busje: valt wel mee, enige verschil is geen binnenspiegel idd.
Volkswagen LT van Enexis: heel anders, je zit hoger en bent langer dan menig klein vrachtwagentje ;)
pi_92331875
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 16:45 schreef Irritatie100 het volgende:
Zo'n Transit valt me 100% mee moet ik zeggen! Tenminste, ik had de personenuitvoering met vrij veel luxe en dan rijdt het niet eens zo heel slecht...
Laten we het hopen. Moet 2 uur rijden naar Wiuwerd.
pi_92332314
@ Thrasyllus

Heb je al werk voor maandag? Ik krijg zojuist een sms dat ze nog transporten open hebben staan voor maandag, dus anders gelijk ff bellen nu met de hikerlijn.
pi_92332407
Ik heb al 2x een smsje gehad of ik aub wil werken maandag :')
pi_92332721
Ik eindig om 15:30 in Meerkerk.. Wat mij betreft mogen ze daar nog wel een rit achteraan plannen mits ik de auto dus laat mag afleveren, maar die conclusie trekken ze zelf ook wel toch?
pi_92333474
Lijkt me wel, komt bij mij sowieso niet vaak voor dat ik 3 ritten op een dag heb.
pi_92333756
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 17:23 schreef Mallet het volgende:
@ Thrasyllus

Heb je al werk voor maandag? Ik krijg zojuist een sms dat ze nog transporten open hebben staan voor maandag, dus anders gelijk ff bellen nu met de hikerlijn.
Yep, heb er nu 3 :D. Te beginnen met een E280 CDI
  vrijdag 4 februari 2011 @ 18:14:46 #200
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_92334380
Ik heb nog nooit drie ritten op 1 dag gehad ;(

Wat betreft busje rijden. Meestal krijg je een Transit Connect als er staat Transit, althans dat is mijn ervaring. Een Transit Connect is de kleine Transit en die heeft vaak geen binnenspiegel, dat is de eerste vijf kilometer even wennen. Laatst had ik wel een Connect met binnenspiegel maar het raampje in het tussenschot was zo klein dat je niks aan die binnenspiegel had. Vandaag had ik een Volkswagen T5 met binnenspiegel, maar daar zag je ook niet bijster veel door. De buitenspiegels zijn wel groter dus je ziet genoeg. En als je een grote bus hebt, even de bochten soms iets ruimer nemen.
#26 || Luciano da Silva
pi_92334485
Hm, vanochtend door EW ingesproken op m'n voicemail, dat ze evt. een ritje vanuit Bergen op Zoom had maandag. Ik had mijn beschikbaarheid nog niet doorgegeven, dus helaas kon ik het ritje niet aannemen, gezien ik dan weer in Utrecht ben. Buuh.

Mijn nieuwe rooster helpt ook niet echt mee, dagelijks tot 13u les. Dus wss geen werk in de middag.
pi_92335173
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:14 schreef joppie_saus het volgende:

Wat betreft busje rijden. Meestal krijg je een Transit Connect als er staat Transit, althans dat is mijn ervaring. Een Transit Connect is de kleine Transit en die heeft vaak geen binnenspiegel, dat is de eerste vijf kilometer even wennen. Laatst had ik wel een Connect met binnenspiegel maar het raampje in het tussenschot was zo klein dat je niks aan die binnenspiegel had. Vandaag had ik een Volkswagen T5 met binnenspiegel, maar daar zag je ook niet bijster veel door. De buitenspiegels zijn wel groter dus je ziet genoeg. En als je een grote bus hebt, even de bochten soms iets ruimer nemen.
Echt niet? Ik heb er bijna altijd drie moet ik zeggen. Meestal gebruiken ze de laatste rit om mij weer enigszins in de buurt van mijn woonplaats te kijgen (lees Meerkerk en dan nog 2,5 uur naar huis met het OV).

Ik had vorige week vrijdag een Caddy zonder binnenspiegel. Soms moet je gewoon een beetje op de gok rijden.. Als je achteruit een vak draait ofzo. En inderdaad veel bestelbusjes (Trafic / Vivaro / Master / Caddy / Combo) hebben ook geen binnenspiegel.

Ik heb al even gegoogled naar die Transit en zoals het er nu naar uit ziet is het geen Connect. Gelukkig maar want om daar 2 uur in te rijden vind ik nog minder.
pi_92335368
die vw crafters dan, en dan de 'vrachtwagenversie' ervan, die zijn pas huge :')
  vrijdag 4 februari 2011 @ 18:38:10 #204
207863 Obama
Barack Hussein
pi_92335432
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:14 schreef joppie_saus het volgende:

Ik wel 4.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 18:41:29 #205
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_92335600
Nou ja, wie weet komt het nog dan.
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:32 schreef Mallet het volgende:

[..]

Ik heb al even gegoogled naar die Transit en zoals het er nu naar uit ziet is het geen Connect. Gelukkig maar want om daar 2 uur in te rijden vind ik nog minder.
Een Transit Connect rijdt heerlijk hoor :D
#26 || Luciano da Silva
pi_92336509
Psst.. niet doorvertellen maar deze reed erg fijn hoor!

Vandaag al gebeld voor dinsdag en donderdag. Twee dagen bij Athlon Nieuwegein. Ongeveer de helft van al mijn beschikbaarheid (sinds eind dec. in dienst) ben ik al daar aan het werk gezet..
  vrijdag 4 februari 2011 @ 18:58:45 #207
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_92336594
Je foto doet het hier niet :+
Edit: nu wel, A6, heerlijk.

Maar ze mogen mij ook wel alvast bellen voor dinsdag :D
#26 || Luciano da Silva
pi_92336638
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:36 schreef Fireblast het volgende:
die vw crafters dan, en dan de 'vrachtwagenversie' ervan, die zijn pas huge :')
Ik mag maandag 175 km afleggen in een Crafter van TNT. :') En daarna mag ik nog 120km in een Opel Movano afleggen. :') Zou zo'n Movano in de buffer van Athlon passen? Ik ga het in ieder geval eerst vragen voordat ik het probeer.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2011 19:02:57 ]
pi_92337195
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:59 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Ik mag maandag 175 km afleggen in een Crafter van TNT. :') En daarna mag ik nog 120km in een Opel Movano afleggen. :') Zou zo'n Movano in de buffer van Athlon passen? Ik ga het in ieder geval eerst vragen voordat ik het probeer.
Ben er een keer geweest maar denk niet dat het past :P

Ik wil ook graag weer werken ;( maar de studie is op dit moment toch net iets belangrijker

Heb trouwens een keer drie ritten op een dag gehad maar vanuit Groningen zal je het minder snel meemaken, omdat de ritten vaak vrij lang zijn. Sprak een keer een hiker uit Woerden en die had echt veel ritten, volgens mij wel 5...maar allemaal korte ritjes natuurlijk
pi_92337358
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 19:10 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ben er een keer geweest maar denk niet dat het past :P

Ik wil ook graag weer werken ;( maar de studie is op dit moment toch net iets belangrijker

Heb trouwens een keer drie ritten op een dag gehad maar vanuit Groningen zal je het minder snel meemaken, omdat de ritten vaak vrij lang zijn. Sprak een keer een hiker uit Woerden en die had echt veel ritten, volgens mij wel 5...maar allemaal korte ritjes natuurlijk
Ik heb toch best wel vaak 3 ritten op 1 dag gehad vanuit Groningen. Afgelopen dinsdag en woensdag had ik nog 3 ritten, allemaal langer dan 100km. Maar meestal zijn het inderdaad 2 ritten op één dag.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 19:38:21 #211
322922 guru033
Paniekzaaierrrr
pi_92338601
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 21:59 schreef CvHof het volgende:
Een avontuurlijk spoedje vandaag.

3x een Citroën C1 en een Ford Fusion moesten opgehaald worden in De Meern en naar Lisserbroek worden gebracht. De eigenaars zouden om 3 uur ontslagen worden en wij moesten om half 4 de auto's ophalen. Met die kennis richting De Meern. Onderweg andere hikers tegengekomen. Staan we daar met zijn vieren bij bedrijf A, is het verlaten. Wij vast auto's checken en via de hoofdingang van het pand bij bedrijf B vragen waar A is. Bij B zeiden ze dat ze een deel van het pand verhuren aan A maar dat A al een maand geleden failliet is gegaan en de mensen allang weg zijn gegaan. Auto's staan al zeker een maand stil (was te zien, ze gingen naadloos op in de groene bosjes) en hebben het afgelopen jaar amper gereden. Ze habben geen idee van sleutels. EW gebeld. Na wat heen en weer gebel met EW en gemail tussen eigenaar bedrijf A en bedrijf B (ging allemaal ingewikkeld) mochten we het pand in van bedrijf B en de sleutels halen (we waren ondertussen 1.5 uur op locatie koffie aan het drinken). Blijkt dat 1 van de C1's het niet doet (accu dood). Collega moest wachten op wegenwacht, auto mee naar huis nemen en hem morgen alsnog afleveren. Ik en twee andere dus op weg en een kwartier voor sluitingstijd op afleveradres.
Terugreis met OV ging dan wel weer goed, maar wat een hokken zijn die C1's, helemaal als automaat! Een 45km sticker zou ze zeker niet misstaan.

In ieder geval wel weer 4.5 uur mogen schrijven en weer een ervaring rijker
Was inderdaad erg leuk allemaal! Het waren trouwens 3 Peugeots 107. Ik ben uiteindelijk vandaag terug gereden met dat ding. Nachtje het raam open laten staan maar de schimmel op de bekleding liet zijn geur niet los!
pi_92392415
Haha, heel smakelijk! :P

Ik weet niet of het voor jullie heel relevant is, maar bij Shell heb je een actie dat je bij een tankbeurt een 'dubbelwandig' glas kan kopen, maar daarbij krijg je ook een voucher voor gratis koffie.
http://www.shell.nl/home/(...)_road/fuels/glasses/

Dus mn ma een paar glazen en ik de vouchers voor als ik onderweg ben :)
  zaterdag 5 februari 2011 @ 23:50:23 #213
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_92393108
Ik tank nooit bij Shell, die is gewoon te duur in vergelijking met andere pompen. Als ik moet tanken duik ik altijd even van de snelweg af en zoek ik daar een pomp.
#26 || Luciano da Silva
pi_92393327
Het is toevallig dat mn ma thuis een aantal van die glazen wilde hebben en ik dan de vouchers mee snaai voor tijdens het werken ;)
pi_92401807
Ik tank privé nooit 25 liter. Altijd alleen wat ik nodig heb, want ik deel de auto met mijn moeder. Tenzij ik voor EW een auto moet aftanken ofzo, maar dan ga ik toch snel naar een Esso. Hopelijk krijg ik mijn contract en tankpas snel. Als ik morgen tijdens mijn lange ritten moet tanken moet ik het natuurlijk allemaal voorschieten.
  zondag 6 februari 2011 @ 14:31:24 #216
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_92410513
Oh, je bedoelde privé tanken, Fleauris. Hehe ik dacht in dienst van EW. Ik tank hier altijd bij de Makro, daar zit een Tinq pomp en dan krijg je met je tankbeurt weer 4 euro korting op het totale waspakket bij de langste auto wasstraat van Noord Nederland, die er weer praktisch dichtbij zit. Zo combineer ik dat soort dingen altijd, hoewel ik nu meer tankbonnetjes heb dan dat ik mijn auto was :D
#26 || Luciano da Silva
pi_92410589
Ik drink toch nooit koffie, Rode Stier ftw _O_
  zondag 6 februari 2011 @ 14:33:33 #218
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_92410605
Plus dat inderdaad, haha.
#26 || Luciano da Silva
pi_92418598
Ik heb die tankpas in 2 jaar tijd echt nog maar 3 keer gebruikt ofzo. Ik vergeet altijd die pincode en ben te lui om hem te noteren, en om dat nou iedere keer te vragen.. :')
pi_92418640
Ik gebruik hem ook heel weinig, maar mijn pincode is heel makkelijk :P
pi_92418708
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 17:44 schreef RocketRonny het volgende:
Ik heb die tankpas in 2 jaar tijd echt nog maar 3 keer gebruikt ofzo. Ik vergeet altijd die pincode en ben te lui om hem te noteren, en om dat nou iedere keer te vragen.. :')
Gewoon in je telefoon zetten. ;)
  zondag 6 februari 2011 @ 17:57:17 #222
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_92419091
Heeft niet iedereen dezelfde pincode dan? :D
#26 || Luciano da Silva
pi_92419094
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 17:44 schreef RocketRonny het volgende:
In het begin gebruikte ik hem ook vrij weinig, maar toen dacht ik op een gegeven moment van wtf ik heb dat ding niet voor niets.
pi_92419103
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 17:57 schreef joppie_saus het volgende:
Heeft niet iedereen dezelfde pincode dan? :D
Hahaha dat denk ik niet nee.

Edit: iemand enig idee wat het nut is van "mijn rit geschiedenis" op de site terwijl de ritten (bij mij in ieder geval) gewoon de dag nadat ze uitgevoerd zijn verdwijnen?

[ Bericht 14% gewijzigd door Mallet op 06-02-2011 18:04:51 ]
  zondag 6 februari 2011 @ 18:31:08 #225
207863 Obama
Barack Hussein
pi_92420503
Oh wat vreemd....ik tank best vaak.

Ik heb er weer zin in laten ze me morgen maar weer bellen!!!
pi_92422539
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 17:57 schreef Mallet het volgende:

[..]

Hahaha dat denk ik niet nee.

Edit: iemand enig idee wat het nut is van "mijn rit geschiedenis" op de site terwijl de ritten (bij mij in ieder geval) gewoon de dag nadat ze uitgevoerd zijn verdwijnen?
Bij mij verdwijnen ze niet meteen, volgens mij blijven ze een week staan (zoiets).
Bij mij staan de ritjes van 03-02 nog in de Ritgeschiedenis ;) , maar het nut ervan zie ik ook niet helemaal in :P

En de tankpas probeer ik ook zoveel te gebruiken, zeker bij volle tanks. Scheelt zo 50/60 euro voorschieten per tankbeurt! Ik weet alleen maar op een paar plekken Esso pompen te vinden..

Morgen gelukkig niet al te laat mn bed uit, bus van 07:45, en naar verwachting ook al rond 2uur weer thuis :)
pi_92423101
Volgens mij zijn het ritjes die je nog niet in dat autotransportinvulformulier hebt ingevuld. Althans, dat is mijn ervaring met de ritgeschiedenis.
pi_92423420
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Volgens mij zijn het ritjes die je nog niet in dat autotransportinvulformulier hebt ingevuld. Althans, dat is mijn ervaring met de ritgeschiedenis.
Hmm ik heb voor allebei die twee ritten de online ritbon gebruikt en voor één het autotransport formulier voor de km-stand. Toch zijn ze allebei verdwenen.

Ik heb morgen de bus van 08:15 en verwacht rond 18:00 / 18:30 weer terug te zijn.
pi_92423632
Weet iemand of zo'n Crafter van TNT ook zo'n startonderbreker ofzo heeft? Ik heb nog nooit eerder een TNT-busje gereden, maar ik lees hier soms verhalen... :P
pi_92424327
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:35 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Weet iemand of zo'n Crafter van TNT ook zo'n startonderbreker ofzo heeft? Ik heb nog nooit eerder een TNT-busje gereden, maar ik lees hier soms verhalen... :P
Een keer heb ik een hele nieuwe Crafter gereden (vanuit Delft, waar ze worden omgebouwd voor TNT), en daar zat geen startonderbreker meer op. Ze vertelden dat ze daarmee gestopt waren, nu heb je wel een extra vergrendeling voor de deur (auto gaat meteen in het slot zodra de deur dichtvalt).
pi_92424720
Misschien een stomme vraag maar waar kan ik de online ritbon en transportformulieren uploader vinden? :P
  zondag 6 februari 2011 @ 20:02:25 #232
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_92425182
Bij 'mijn transportformulieren'
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:12 schreef Fleauris het volgende:

[..]

En de tankpas probeer ik ook zoveel te gebruiken, zeker bij volle tanks. Scheelt zo 50/60 euro voorschieten per tankbeurt! Ik weet alleen maar op een paar plekken Esso pompen te vinden..

Ik tik altijd even op mijn telefoon op google in 'Esso + plaatsnaam waar ik dan vlakbij ben' en dan krijg ik wel een adres. Die mik in de TomTom en dan ben ik zo bij de Esso.
.
#26 || Luciano da Silva
pi_92426790
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:54 schreef MisterX333 het volgende:
Misschien een stomme vraag maar waar kan ik de online ritbon en transportformulieren uploader vinden? :P
Ik stuur je even een PM met het juiste webadres. Ik denk dat Joppie hierboven het woord "online" niet heeft gelezen.

Edit: mijn Mio kan in de omgeving zoeken naar tankstations en ook specifiek naar Esso's. Hij geeft dan een overzicht van de Esso's en de afstand in km's. Echt handig.
pi_92427491
Thanks Mallet :)
pi_92427937
En voor als de elektronica ons in de steek laat, kun je hier een lijst met Esso stations downloaden:

http://www.euromap.be/esso/start.aspx?country=be&language=nl
pi_92431617
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 20:42 schreef Hojdhopper het volgende:
En voor als de elektronica ons in de steek laat, kun je hier een lijst met Esso stations downloaden:

http://www.euromap.be/esso/start.aspx?country=be&language=nl
Ik heb die lijst altijd bij me voor het geval dat..altijd handig :)
pi_92437602
quote:
14s.gif Op zondag 6 februari 2011 21:31 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ik heb die lijst altijd bij me voor het geval dat..altijd handig :)
Same here..
Succes allen komende week!
pi_92447527
nou kom maar op met de ritten voor morgen!
pi_92450470
Ik kan morgen zeker weten werken maar heb vandaag tot half 6 college dus ben eigenlijk niet te bereiken voor EW :'( Hoe zouden jullie dat doen?
Ik heb rond een uur of 1 wel tijd om even zelf te bellen voor ritjes, maar hebben ze dan al dingen openstaan?
pi_92452200
Je kunt ze om 1 uur even bellen en vragen hoe je het 't beste kunt doen. Misschien kunnen ze voor een keer gewoon je rit inplannen zonder je te spreken ofzo.
  maandag 7 februari 2011 @ 11:45:27 #241
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_92452751
Ik heb nu definitief mijn rooster, maar 2 dagen in de week college :D Dat betekend (onder voorbehoud) 3 dagen per week beschikbaar :D
#26 || Luciano da Silva
pi_92455140
Aait ben net aangenomen voor regio Rotterdam. Die BMW reed echt heerlijk!
pi_92456263
bellen jullie zelf op als je niet gebeld wordt voor werk ?
pi_92456993
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 12:53 schreef charlie511 het volgende:
Nice, gefeliciteerd.

@warchaser
Nah, meestal niet, maar als ik veel niet gebeld wordt ga ik toch wel eens een opging wagen.
pi_92457528
Er werd eerder gesproken over die geschiedenis op je eigen pagina. Wat blijkt is dat die maximaal 3 dagen zichtbaar zijn vanwege privacy. De ritten die daarbij staan zijn de ritten die je de afgelopen dagen hebt gedaan :)
pi_92460741
Ik zit weer heerlijk in de trein terug. 3 ritten gedaan vandaag, Rdam - Made, Made - Rdam en Papendrecht - Vianen. Leuke auto's waaronder een dikke VW Tiguan :).
pi_92462369
quote:
7s.gif Op maandag 7 februari 2011 11:30 schreef Fireblast het volgende:
Je kunt ze om 1 uur even bellen en vragen hoe je het 't beste kunt doen. Misschien kunnen ze voor een keer gewoon je rit inplannen zonder je te spreken ofzo.
Ik heb ze inderdaad even gebeld om 1 uur. Toen hadden ze nog geen goede combi's, maar als er iets was zouden ze het inderdaad op de site zetten zonder mij te bellen. En dan moet ik morgenochtend even zelf bellen om te bevestigen dat ik ze aan het rijden ben. Dus ik zit nu met een half oog op het college gericht en met een half oog op de EW-site :P

quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 12:53 schreef charlie511 het volgende:
Gefeliciteerd! Ik rij ook vanuit regio Rotterdam, dus zolang je mijn ritjes maar niet afpakt :P
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 13:24 schreef warchaser44 het volgende:
bellen jullie zelf op als je niet gebeld wordt voor werk ?
1 keer gedaan. Toen stond op Facebook dat het heel druk was, maar ik was om 1715 nog niet gebeld. Toen zelf gedaan en ik kreeg een ritje Amsterdam - Rotterdam (terwijl ik zelf in regio Rotterdam woon :o ).
pi_92464329
De 320i reedt echt heerlijk, mooi wagentje.
Daarna bleek de Golf Variant een gewone Golf te zijn :) Ook aardig aangekleed
pi_92465952
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:47 schreef Fleauris het volgende:

[..]

Een keer heb ik een hele nieuwe Crafter gereden (vanuit Delft, waar ze worden omgebouwd voor TNT), en daar zat geen startonderbreker meer op. Ze vertelden dat ze daarmee gestopt waren, nu heb je wel een extra vergrendeling voor de deur (auto gaat meteen in het slot zodra de deur dichtvalt).
Haha ik ook, toevallig naar veldhoven? Jezus wat vangen die dingen veel wind :p
pi_92466042
1 ritje morgen maar, toch werk :)
pi_92466066
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 17:15 schreef warchaser44 het volgende:
1 ritje morgen maar, toch werk :)
Net pas gebeld? Bij mij staat er nog steeds niks op de site maar als ze nu pas bezig zijn houd ik hoop :P
pi_92466170
ja 2 minuten geleden, best laat dus
pi_92466190
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 17:18 schreef warchaser44 het volgende:
ja 2 minuten geleden, best laat dus
Dan hoop ik dat ik ook nog kan _O_
pi_92466848
Zit ook weer In de trein :) lekker werkdagje.
pi_92468037
Morgen dus toch nog. Dordrecht - Barneveld in een VW Caddy en Duiven - Noordwijk in een Nissan Qashqai.
Die laatste is trouwens voor Fleetrent. Nog nooit voor gereden, maar van die ritinformatie word ik niet vrolijk :D
pi_92468192
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 18:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Morgen dus toch nog. Dordrecht - Barneveld in een VW Caddy en Duiven - Noordwijk in een Nissan Qashqai.
Die laatste is trouwens voor Fleetrent. Nog nooit voor gereden, maar van die ritinformatie word ik niet vrolijk :D
De procedure van Fleetrent is iets uitgebreider dan normaal, maar eigenlijk weinig bijzonders hoor.

Ik ben ook weer thuis. Gelukkig werd ik in Wieuwert naar het station gebracht, want ik had net de bus gemist anders. Vet harde wind vandaag.. Werd constant heen en weer geblazen in die enorme Transit.. Heb nog nooit zo'n grote uitvoering gereden. Was ook nog best koud in m'n pantalon vandaag.. Ik werd in Meerkerk nog aangesproken door een transporteur van volgens mij Autoreset.. Aangezien hij overduidelijk 50+ was. Hij stopte helemaal, maar ik heb het afgekapt want ik wilde mijn bus halen ^^
  maandag 7 februari 2011 @ 18:19:39 #257
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_92468420
Haha ik roepen dat ik nooit 3 ritjes krijg maar nu heb ik morgen 3 ritjes! De eerste is best lachwekkend, een ritje van 1,2 kilometer in een BMW 320d :D Verder nog naar Zwolle in een Opel Corsa en naar Almere in een Traffic.
#26 || Luciano da Silva
pi_92468591
Ik dacht altijd dat Duiven bij Amsterdam lag en m'n 2e ritje (Duiven - Noordwijk) dus heel kort zou zijn. Blijkt het bij Arnhem te liggen dus ik heb een rit van ruim anderhalf uur :o
Toch wel wat lekkerder vind ik altijd :Y
pi_92468613
Haha 1,2 km...mijn record is 350 meter :').
pi_92468651
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 18:25 schreef enpe het volgende:
Haha 1,2 km...mijn record is 350 meter :').
Mijn kortste ritje is Bleiswijk - Rotterdam (20 kilometer ofzo) maar dat valt dan nog wel mee :D

Wat zeggen ze dan eigenlijk aan de telefoon? "We hebben een ritje voor je, van Rotterdam naar Rotterdam!"
(of een andere plaatsnaam dan natuurlijk :P )
pi_92469014
Was een ritje in Amsterdam, dacht dat zal wel van de ene kant van de stad naar de andere kant zijn. Maar nee hoor, ik ging m'n ritjes plannen en toen zag ik dat het op hetzelfde industrieterrein was :P.
  maandag 7 februari 2011 @ 18:36:21 #262
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_92469051
Ja, van Assen naar Assen. Maar ik was niet thuis toen ze belde en kon het ook niet goed horen, dus ik zei maar ja is goed, ik zie het straks wel, dank je wel. Dus ik kom thuis, kijk op de site en typ die adressen in. Ik zie dat het 2 minuten rijden is en denk 'klopt dit wel?'. Dus ik teruggebeld, maar het bleek wel te kloppen dus toen dacht ik 'huh?!'. Nou ja, ik klaag niet, moet die tweede auto er vlakbij ophalen dus dat wordt het probleem niet.
#26 || Luciano da Silva
pi_92469384
Haha, dat is echt 2x het gaspedaal intrappen :')

Had vandaag 1 rit van Veendam naar Vianen, rit van 2 uur in een Avensis. Alleen was de vorige bestuurder van deze wagen niet lief geweest. Overal deuken, spiegel gebroken, en een pútlucht in die auto, niet normaal. Er zat zelfs schimmel op de gordel:

Geen leuk ritje. Morgen is het beter, in een Audi A6 van Weesp naar Nieuwegein (Mijn audi-doop 8-) ) en een Astra van Apeldoorn naar Almere.
pi_92470184
Gatver!
Ik heb nog nooit echt hele gore auto's hoeven rijden, soms van hevige rokers met een rokerslucht in de auto en was as in de auto. Maar schimmel op de gordel, ik wil niet weten hoe hij dat voor elkaar heeft gekregen (heel veel door de McDrive met de gordel nog om ofzo?)
pi_92470339
Hahaha! _O-

Het was echt smerig, het stonk een beetje naar zure melk. Achterop de auto stond een adres van één of andere bakkerij, misschien dat dat iets verklaard. De gordel was trouwens niet het enige met schimmel. Ik durfde het matje onder de pedalen niet op te tillen, dat zag er ook allemaal erg 'wit' uit, verder niet naar gekeken, veelste vies.

Overigens wel een dag om snel te vergeten. Had het kopje kilometerstand over het hoofd gezien, kwam er op het laatste moment achter. Beginstand moest ik gokken, zal niet zo gek veel uitmaken denk ik. Vervolgens lees ik ook over het kopje "afleverformulier afgeven aan Alcredis" heen. Zit nu dus met beide thuis.
't Zijn wel rare formulieren, die van Alcredis.
  maandag 7 februari 2011 @ 20:01:41 #266
207863 Obama
Barack Hussein
pi_92472924
2 ritjes morgen, een transit en een A3, bij elkaar rijd ik 175 km.
pi_92474628
In het busje waar ik vandaag in reed was het schot boven de achterbank volgehangen met allerlei interessante plaatjes.. Als jullie begrijpen wat ik bedoel :p
  maandag 7 februari 2011 @ 20:33:07 #268
207863 Obama
Barack Hussein
pi_92474721
Haha, truckerstyle....
  maandag 7 februari 2011 @ 21:47:30 #269
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_92479509
quote:
Op maandag 7 februari 2011 20:31 schreef Mallet het volgende:
In het busje waar ik vandaag in reed was het schot boven de achterbank volgehangen met allerlei interessante plaatjes.. Als jullie begrijpen wat ik bedoel :p
Niet in de file gestaan? Anders had je wat te doen gehad ;)
#26 || Luciano da Silva
pi_92479709
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 21:47 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Niet in de file gestaan? Anders had je wat te doen gehad ;)
Op een gegeven moment had ik het opeens door toen ik in de binnenspiegel keek. Je kon helemaal niet doorkijken naar achteren dus hij hing er voor spek en bonen (of juist niet dus!). Maar er stond ook een uitspraak bij van de betreffende blondine die ik ff wilde lezen.. Dus toen keek ik achterom en zat ik al half op de vluchtstrook :'). Overigens heb ik keihard moeten lachen om die uitspraak van d'r, maar die kan ik hier niet posten _O_
  maandag 7 februari 2011 @ 22:51:03 #271
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_92482216
Mag ik hem per PM? :D
#26 || Luciano da Silva
pi_92483013
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 22:51 schreef joppie_saus het volgende:
Mag ik hem per PM? :D
Goed idee ^O^ :P
pi_92483050
Die hybride auto's van tegenwoordig..... Heb vandaag 5 minuten staan kloten met een Toyota Auris om hem te starten. De dealer zag me al staan en had het er ook over dat het hem na een paar minuten pas lukte. Stonden we daar de hele tijd dat pookje (lijkt wel een regelrechte kopie van de prius) in d te zetten. Uiteindelijk toch gelukt
  maandag 7 februari 2011 @ 23:10:52 #274
207863 Obama
Barack Hussein
pi_92483267
Hehe, dat had ik met de achteruitsversnelling van een bmw, ik zat zeker een 15 min te klooien.
pi_92483320
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 23:07 schreef Thrasyllus het volgende:
Die hybride auto's van tegenwoordig..... Heb vandaag 5 minuten staan kloten met een Toyota Auris om hem te starten. De dealer zag me al staan en had het er ook over dat het hem na een paar minuten pas lukte. Stonden we daar de hele tijd dat pookje (lijkt wel een regelrechte kopie van de prius) in d te zetten. Uiteindelijk toch gelukt
Dat had ik een keer met een 1-serie. Die had een startknop. Nou heeft de auto waar ik prive in rij dat ook. Bij de priveauto moet de sleutel binnen de auto zijn en dan kan je starten. Dus ik de hele tijd in die BMW op de knop drukken, gebeurt niks. Wist ik veel dat daar die sleutel eerst in de daarvoor bestemde gleuf moest :@ :')
  maandag 7 februari 2011 @ 23:24:41 #276
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_92483926
Je kan toch nooit starten zonder het eerst in de gleuf te schuiven :D

Nee, ik ken het probleem. Ook genoeg auto's hier met een start/stop knop. Bij Renault's had ik eerst ook niet door dat je dat kaartje in het gleufje moest drukken. En sommige auto's hebben een P-knop in plaats van een handrem :')
#26 || Luciano da Silva
pi_92484536
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 23:24 schreef joppie_saus het volgende:

Nee, ik ken het probleem. Ook genoeg auto's hier met een start/stop knop. Bij Renault's had ik eerst ook niet door dat je dat kaartje in het gleufje moest drukken. En sommige auto's hebben een P-knop in plaats van een handrem :')
Die toyota van vandaag had beide! Ik dacht, wat is dit nou weer voor onzin? Dat ingebouwde navigatiesysteem is al helemaal dramatisch. Komt ie opeens midden op de snelweg, met allemaal informatie over hoever het is tot de volgende drie afritten afzonderlijk en welke tankstations er zijn. Op zich wel nuttig, ware het niet dat de helft van scherm bedekt wordt en ik nog 30 km rechtdoor moest.
pi_92486059
Grappig dat hier ook een topic over is :P Had het nog helemaal niet gezien.

Ben al ruim 2 jaar werkzaam voor Athlon als student chauffeur (Goh! ;) ). Werk meestal een dag of 2/3 per week. Bij ons is het overigens verplicht om in pak te komen :o

Vandaag lekker naar Amsterdam en Zwolle geweest, lekker rustig retourtjes :)

Elektronische handremmen wennen vanzelf leert de ervaring :P

[ Bericht 9% gewijzigd door MuurStraat op 08-02-2011 00:31:11 ]
pi_92490065
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 23:24 schreef joppie_saus het volgende:

Joppie en Irritatie: pm.

Ik heb dat een keer gehad met een Ford Mondeo. Ik kreeg het ding maar niet gestart.. Ik dacht wat doe ik nou verkeerd! Normaal druk je gewoon 1x op de startknop en het ding start eigenlijk vanzelf.. Bij deze moest je dus de startknop net zo lang inhouden tot de motor aansloeg.. Met 1x drukken gebeurde er dus niets :'). Ik stond echt op het punt om terug naar binnen te lopen, gelukkig niet gedaan |:(
pi_92496640
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 08:01 schreef Mallet het volgende:

[..]

Ik heb dat een keer gehad met een Ford Mondeo. Ik kreeg het ding maar niet gestart.. Ik dacht wat doe ik nou verkeerd! Normaal druk je gewoon 1x op de startknop en het ding start eigenlijk vanzelf.. Bij deze moest je dus de startknop net zo lang inhouden tot de motor aansloeg.. Met 1x drukken gebeurde er dus niets :'). Ik stond echt op het punt om terug naar binnen te lopen, gelukkig niet gedaan |:(
Dat is ook altijd zon vervelende keuze: ga ik naar binnen en zet ik mezelf voor lul, of pak ik het boekje en zoek ik het op/ probeer het verder. Had ik een keer gedaan met een vw polo. Ontgrendeling van kofferbak leek niet te werken. Dus ik naar binnen, hij werkt niet. Zegt ie dat hij alleen ontgrendelt(norse man overigens) Dus ik weer naar buiten gebeurde nog niks. Bleek dat je achter dat VW Logo een ruimte had zodat je m naar je toe kon trekken.
pi_92496974
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 12:18 schreef Thrasyllus het volgende:

[..]

Dat is ook altijd zon vervelende keuze: ga ik naar binnen en zet ik mezelf voor lul, of pak ik het boekje en zoek ik het op/ probeer het verder. Had ik een keer gedaan met een vw polo. Ontgrendeling van kofferbak leek niet te werken. Dus ik naar binnen, hij werkt niet. Zegt ie dat hij alleen ontgrendelt(norse man overigens) Dus ik weer naar buiten gebeurde nog niks. Bleek dat je achter dat VW Logo een ruimte had zodat je m naar je toe kon trekken.
Haha heel bekend dat dilemma. Als ik moet tanken, stop ik eerst net voor de pompen om te kijken aan welke kant het tankdeksel zit. En ook eerst uitvinden hoe je die opent (duwen, sleutel, knopje).
  dinsdag 8 februari 2011 @ 13:09:26 #282
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_92498215
Tankdop bekijk ik altijd al voor ik weg ga, en om te openen zie ik bij de pomp wel :9

Mijn ritje van 900meter ging niet door, het bedrijf had de auto zelf al opgehaald. Die mensen waar ik de auto op had moeten halen vonden het zo sneu voor me dat ik voor niks kwam dat ze mij naar het volgende ophaaladres hebben gebracht O+
#26 || Luciano da Silva
pi_92504430
Weer drie ritjes voor morgen :) Wederom richting Den Bosch, verder naar Weesp en Diemen. Dit maal een 207, Leon en een A3
  dinsdag 8 februari 2011 @ 15:45:27 #284
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_92504527
Ik ben nog niet gebeld, mogen ze nog wel even doen :D Maar met 4 dagen werk uit 4 dagen beschikbaarheid mag ik niet klagen. Vandaag ook voor het eerst de Esso-pas gebruikt.
#26 || Luciano da Silva
pi_92504898
vandaag eerste ritje gehad in een renault laguna. Toch een goede 175 km gereden :)

ik moest trouwens vandaag al kilometerstanden enzo doorgeven online. Ik neem aan dat ze dan die transportformulieren niet nog eens willen als ik mijn ritbonnen opstuur ?
pi_92505187
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 15:54 schreef warchaser44 het volgende:
vandaag eerste ritje gehad in een renault laguna. Toch een goede 175 km gereden :)

ik moest trouwens vandaag al kilometerstanden enzo doorgeven online. Ik neem aan dat ze dan die transportformulieren niet nog eens willen als ik mijn ritbonnen opstuur ?
Als je transportformulieren via je je telefoon upload dan niet. Maar als je enkel de standen en die extra info doorgeeft, lijkt het me logisch dat je dan nog wel het formulier opstuurt met je ritbonnen.
pi_92507124
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 12:29 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Haha heel bekend dat dilemma. Als ik moet tanken, stop ik eerst net voor de pompen om te kijken aan welke kant het tankdeksel zit. En ook eerst uitvinden hoe je die opent (duwen, sleutel, knopje).
Dit is zo herkenbaar. Altijd als ik moet tanken denk ik gvd waarom heb ik nu niet opgelet waar die tankdop zit! Je kan het ook nooit zien in de zijspiegels.. Meestal stop ik dus ook voor het tankstation. Ik heb al een keer gehad dat ik met de slang niet bij de tank kon.. Vroeger waren die meestal sowieso lang genoeg.. :') sta je lekker voor lul
pi_92507968
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 15:54 schreef warchaser44 het volgende:

Heb je het mailtje niet gehad over de transportformulieren? (gisteren of eergisteren dacht ik). Als je twee dingen moet invoeren (dus autotransportformulier en ritbon) dan hoef je maar bij 1 van beiden het transportformulier bij te voegen. Wel even bij opmerkingen vermelden bij de ritbon als je hem daar niet bij hebt gevoegd
pi_92508513
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 16:40 schreef Mallet het volgende:

[..]

Dit is zo herkenbaar. Altijd als ik moet tanken denk ik gvd waarom heb ik nu niet opgelet waar die tankdop zit! Je kan het ook nooit zien in de zijspiegels.. Meestal stop ik dus ook voor het tankstation. Ik heb al een keer gehad dat ik met de slang niet bij de tank kon.. Vroeger waren die meestal sowieso lang genoeg.. :') sta je lekker voor lul
Heb gisteren twee keer moeten draaien toen ik goed stond, kon gelijk voor 60eu in die Picasso gooien. Bij de A4 heb ik minuten lang gezocht naar het knopje, blijkt dat je moet duwen op het klepje -.-
pi_92513286
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 08:01 schreef Mallet het volgende:

[..]

Die uitspraak _O- _O- _O-
Wij hebben prive trouwens ook een Mondeo dus dat wist ik ook wel 8-) Overigens ben ik bij dat akkefietje met die 1-serie gewoon terug gegaan dat ie niet startte, lekker boeiend, ik zie die mensen toch nooit meer :z

Vandaag Dordrecht - Barneveld gereden in een VW Caddy 1.9 SDI. Wat een uitgeleefd kuthok was dat zeg :') Als ik de koppeling intrapte ging de motor gieren, ik moest ergens een heuveltje op daar had ie zo weinig power voor dat ie bijna afsloeg, al dat plastic rondom de radio en verwarmingsknoppen liet los dus ik had zo het dashboard eruit kunnen halen, er zaten gaten geboord in het dashboard, de radio werkte niet.....
MAAR!!!! Hij was wel redelijk schoon van binnen en er was niet in gerookt :D :D

Daarna Duiven - Noordwijk in een Nissan Qashqai. Door de buurtbus gewoon voor de deur afgezet _O_ Ik zat gewoon lekker te kletsen met die chauffeur, voornamelijk over EW. Hij vertelde dat ie die dag al meerdere mensen met een EW-tas in z'n busje had gehad _O- Toen kwamen we bij een kruispunt, het bedrijf waar ik moest zijn was naar rechts, de busroute naar links. Hij gewoon naar rechts gaan: "Nou, rijdt ik per ongeluk zomaar verkeerd!!" _O-

Zo'n Qashqai rijdt verder gewoon heel normaal, maar is weer eens iets anders dan een Passat. Alleen toen ik instapte lag er een aangifte van de politie op de voorstoel dat het raampje recentelijk was ingetikt en een TomTom gejat. Hele achterbank lag nog vol glassplinters :o
Verder prima ritje en nu zit ik op school te wachten op m'n college van 19.30 tot 21.30 }:|
Voortaan trouwens alleen op donderdag werken. Er staan bij mij op school nog vacatures voor een aantal leraren open ofzo, deze week (eerste week van het blok) zijn er nog heel veel colleges die daardoor niet door kunnen gaan :')
pi_92513601
Morgen weer eens een ritje... Veghel-Almere in een Renault Megan Grand Tour... Op zich wel prima te doen, ware het niet dat van Almere naar huis met het OV maar liefst 3 uur duurt :')
pi_92514379
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 19:01 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Die uitspraak _O- _O- _O-

[...]

Daarna Duiven - Noordwijk in een Nissan Qashqai. Door de buurtbus gewoon voor de deur afgezet _O_ Ik zat gewoon lekker te kletsen met die chauffeur, voornamelijk over EW. Hij vertelde dat ie die dag al meerdere mensen met een EW-tas in z'n busje had gehad _O- Toen kwamen we bij een kruispunt, het bedrijf waar ik moest zijn was naar rechts, de busroute naar links. Hij gewoon naar rechts gaan: "Nou, rijdt ik per ongeluk zomaar verkeerd!!" _O-
Ideaal is dat hè? Ik heb dat zelfs een keer gehad met gewoon een normale bus. Ik was de enige die in de bus zat en ik had vooraf al staan praten met de chauffeur.. Ik vroeg in de eerste instantie welke kant ik op moest lopen (was vrij ver). Hij zag mijn kaartje en zei oh ik neem je wel een stuk mee. Uiteindelijk draaide hij gewoon met die bus het industrieterrein op en heeft hij mij voor de deur afgezet _O_.
pi_92515059
Dat heb ik ook een keer gehad toen het slecht weer was, geweldig is dat :D

buschauffeurs die tenminste nog waarde hechten aan hun klanten
pi_92517196
Vandaag weer een leuk Fiat-voorvalletje gehad. Was op de vestiging in Nieuwegein en moest een Doblo wegbrengen.
Kreeg dat ding niet gestart. Aan het stuur klooien, alles proberen, lukte niet. Iets meer kracht dan, krak, sleutel brak. Terug naar kantoor, nieuw formulier, nieuwe sleutel. Nog een keer proberen... kut, ik zit in de verkeerde Doblo :? . Naar de goede gelopen. Start ook niet, accu leeg. Weer naar kantoor. "Pak deze maar vast dan maak ik ondertussen een nieuw formulier." Auto op het terrein opgezocht, spullen erin en ermee naar kantoor gereden. Sorry, deze lukt ook niet, hij staat niet in de database. Neem dan maar deze Kangoo. Yay ik kon weg na een uur gekloot. Uiteindelijk in totaal wel 12.5 uur mogen schrijven vandaag. :D

En nu we het toch over buschauffeurs hebben: de chauffeur die mij vanmiddag door Roosendaal reed vond het bijzonder grappig dat ik een volle sprint trok toen ik de bus aan zag komen :P Ik ben altijd bang dat ik te langzaam naar de halte loop/ren en dat ze vervolgens doorrijden :')
  dinsdag 8 februari 2011 @ 21:05:30 #295
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_92519923
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 19:09 schreef MageTwan het volgende:
, ware het niet dat van Almere naar huis met het OV maar liefst 3 uur duurt :')
Twee uur en drie kwartier is het voor mij. Maar je krijgt het uitbetaald, dat scheelt!

Ik ben niet gebeld voor morgen, dan maar even hopen op een spoedje morgen.

Die Corsa vandaag had trouwens geluidssysteem van Bose. Heerlijk, dan klinkt dit nummer gelijk zo heerlijk:

[ Bericht 28% gewijzigd door joppie_saus op 08-02-2011 21:59:18 ]
#26 || Luciano da Silva
pi_92525340
voor morgen:
"SCHADE EXTREEM GOED CONTROLEREN!!! ALLE SCHADE NOTEREN."

zul je zien dat ik wat over het hoofd zie ;(
pi_92529624
Hoe zit dat bij jullie? Moeten jullie ook die uitgeleefde en ranzige auto's gewoon weer naar een klant brengen?
pi_92529841
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 21:05 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Twee uur en drie kwartier is het voor mij. Maar je krijgt het uitbetaald, dat scheelt!

Ik ben niet gebeld voor morgen, dan maar even hopen op een spoedje morgen.

Die Corsa vandaag had trouwens geluidssysteem van Bose. Heerlijk, dan klinkt dit nummer gelijk zo heerlijk:
De Q5 die ik laatst had, had een Bang & Olufsen geluidssysteem..ik kon de aux ingang niet vinden maar zelf via de radio klonk dat echt geweldig _O_
  woensdag 9 februari 2011 @ 09:52:34 #299
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_92535727
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 00:05 schreef MuurStraat het volgende:
Hoe zit dat bij jullie? Moeten jullie ook die uitgeleefde en ranzige auto's gewoon weer naar een klant brengen?
Juh, als er niet bij staat dat ze schoon moeten worden gemaakt leveren we ze in zoals we ze ophalen. Maar meestal is het zo dat een auto die ik naar een privé adres moet ophalen bij de leasemij of huurbedrijf vandaan komt en daardoor gewoon schoon is, van binnen en buiten. De auto's die ranzig en uitgeleefd zijn moeten vaak terug naar de leasemij waar ze opgeknapt worden en in de verkoop gaan.
#26 || Luciano da Silva
pi_92541200
Zonet al gebeld, morgen meteen een drukke dag als eerste werkdag :o

3 auto's, Opel Astra, Volvo V50 en Peugeot 407 :)
  woensdag 9 februari 2011 @ 13:28:36 #301
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_92543177
Je kan het minder treffen op je eerste werkdag! Welke regio werk je?
#26 || Luciano da Silva
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')