Dat viel ook wel mee dan die druktequote:Op maandag 31 januari 2011 18:00 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Heb nog even gebeld, ben na 12 beschikbaar. Was wel een ritje maar die moest tussen 11 en 12 opgehaald worden.
quote:Op maandag 31 januari 2011 16:34 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Haha vanmiddag gemaild naar Toppers, werd zojuist al gebeld voor sollicitatie. Morgen naar Doetichem! 't Zal mij benieuwen. Iemand ervaringen met dit bedrijf?
Ja precies. Morgen moet ik toevallig via A'dam CS reizen, daar zit vast wel zo'n toko!quote:Op maandag 31 januari 2011 17:58 schreef Viezze het volgende:
Volgens mij vervalt de blokkering niet..zou zo snel mogelijk langs zo'n kantoor gaan.
Kreeg een smsje dat ze veel ritten hadden voor morgen, of ik zsm wilde bellen als ik toch kon..helaas moet ik studeren
Bij mij staat erquote:Op maandag 31 januari 2011 20:55 schreef Mallet het volgende:
Gedonder met die OV-chipkaart altijd. In het begin had ik hem ook (per ongeluk) geblokkeerd door niet uit te checken.
Morgen wordt de test of er het juiste abonnement op staat. Moest het er opnieuw opzetten. Volgens de IB-Groep heb ik een weekabonnement maar als ik inlog op mijn ovchipkaart doet het vermoeden dat ik een weekendkaart heb. Er staat:
"Product gekocht"
Studentenweekend-vrij
"Product gekocht"
Studentenweekend-korting
Daar word je ook niet veel wijzer van.
Terwijl ik een week kaart heb..quote:Producten op uw kaart
1. Studenten OV-chipkaart weekend, NS
Tweede klasse
2. Studentenkaart korting weekend, NS
Tweede klasse
3. Studentweekend-vrij, Onbekend
Tweede klasse
4. Studentweekend-korting, Onbekend
Tweede klasse
Ja dat heb ik dus gedaan.. Kort daarna kreeg ik een brief van de IB-groep met "Je hebt een weekabonnementquote:Op maandag 31 januari 2011 20:58 schreef Fireblast het volgende:
Moet je die producten niet opnieuw activeren / ophalen bij zo'n gele OV dinges die bij veel AH To Go's staan?
Thanks! Product 3 en 4 heb ik er dus ook staan. Lekker logisch maar dan zal het wel gewoon goed zijn.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:00 schreef Viezze het volgende:
[..]
Bij mij staat er
[..]
Terwijl ik een week kaart heb..
Ik heb wel een weekend kaart gehad..dus ik zou er wel even controleren voordat je aan het werk gaatquote:Op maandag 31 januari 2011 21:01 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus gedaan.. Kort daarna kreeg ik een brief van de IB-groep met "Je hebt een weekabonnement
[..]
Thanks! Product 3 en 4 heb ik er dus ook staan. Lekker logisch maar dan zal het wel gewoon goed zijn.
Soort product Periode Bijzonderhedenquote:Op maandag 31 januari 2011 21:05 schreef Viezze het volgende:
Als je bij de IB-groep inlogt zie je wat je precies hebt, bij mij staat er
Reizen
Soort product Periode Bijzonderheden
Weekabonnement 23-11-2010 geactiveerd op 27-11-2010
Weekendabonnement 01-01-2010 t/m 26-11-2010 geactiveerd op 25-01-2010
Dus dan klopt het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |