Ik had dan wel de automaat mee, dus kon af en toe even goed een kickdown geven, weet niet hoe het met de handgeschakelde versie staat.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:05 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook de Picasso. Het rijdt oké maar die 134 pk merk je echt niet, op de snelweg is het echt om te huilen.
Moest er een bij century in Groningen van het dak afrijden. Dat is geen pretje als er ook nog allemaal auto's op die helling staan
Haha, ik kom nooit in het noorden des lands, blijkt maar weer.quote:@Jorian29: Tynaarlo ligt in Drenthe.
TNT?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:50 schreef joppie_saus het volgende:
Ten tijde van mijn sollicitatie hadden ze nog 300 hikers nodig..Die Mercedes is heerlijk he, daar had ik ook mijn rijtest in
Morgen heb ik het ideaalMoet auto afleveren bijna tegenover het Centraal Station
quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:57 schreef Panthera. het volgende:
Hoe zit het met uren maken, hoeveel % van de keren dat je beschikbaar bent krijg je ook opdrachten?
Ik was drie dagen beschikbaar en had 0 dagen werk. Dus.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:03 schreef joppie_saus het volgende:
Ik was deze week 3 dagen beschikbaar en ik heb 3 dagen werk. Dinsdag 10 uur gewerkt, vandaag ook 10 uur. Morgen moet ik weer werken. Maar ik heb ook wel eens gehad dat ik 3 dagen kon en maar 1 enkel ritje heb gehad.
Die zal wel ff die auto flink aan het aftrappen zijn danquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:58 schreef joppie_saus het volgende:
Nou ik zit in de trein, zonder andere hiker want die was er om 20 over 2 nog niet. Die man naar EW en dat andere bedrijf gebeld, die snapten er ook niks van. Heerlijk.
Ik ook, eindelijk na twee weken tentamens en andere ongein weer beschikbaar, drie dagen maar liefst. Tot wanneer bellen ze eigenlijk op vrijdag? 17:00 normaal toch?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:20 schreef Mallet het volgende:
Ik zit te wachten op een telefoontje voor maandag.. Kom maar op!
Dan is er natuurlijk iemand ziek geworden en moeten ze als een gek op zoek naar een vervangende chauffeurquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:20 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben wel eens 's avonds om 8 uur gebeld, was toen net in de kroegOok een keer op zondagmiddag...
Die keer dat ik op zondag gebeld was was het voor vestigingswerkzaamheden bij ING. Was toen op vrijdag ook al gebeld, maar toen was ik net op de sportschool en toen ik daaruit kwam was het al half 6 geweest dus kon ik niet meer terugbellen...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:31 schreef Mallet het volgende:
[..]
Dan is er natuurlijk iemand ziek geworden en moeten ze als een gek op zoek naar een vervangende chauffeur
Hoopvol wacht ik af. Wat ik me afvraag, is het heel anders, zon bus rijden? Ik neem aan dat je geen binnenspiegel hebt etc.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:43 schreef Mallet het volgende:
En ik heb werk voor maandag.. Ga 400km afleggen. 200 in een Transit en 200 in een 207. Ben blij dat ik er weer op uit mag in ieder geval!
Sprinter van TNT: andersquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:45 schreef Thrasyllus het volgende:
[..]
Hoopvol wacht ik af. Wat ik me afvraag, is het heel anders, zon bus rijden? Ik neem aan dat je geen binnenspiegel hebt etc.
Volkswagen LT van Enexis: heel anders, je zit hoger en bent langer dan menig klein vrachtwagentjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:46 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Sprinter van TNT: anders
Normaal busje: valt wel mee, enige verschil is geen binnenspiegel idd.
Laten we het hopen. Moet 2 uur rijden naar Wiuwerd.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:45 schreef Irritatie100 het volgende:
Zo'n Transit valt me 100% mee moet ik zeggen! Tenminste, ik had de personenuitvoering met vrij veel luxe en dan rijdt het niet eens zo heel slecht...
Yep, heb er nu 3quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:23 schreef Mallet het volgende:
@ Thrasyllus
Heb je al werk voor maandag? Ik krijg zojuist een sms dat ze nog transporten open hebben staan voor maandag, dus anders gelijk ff bellen nu met de hikerlijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |