Ik had dan wel de automaat mee, dus kon af en toe even goed een kickdown geven, weet niet hoe het met de handgeschakelde versie staat.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:05 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook de Picasso. Het rijdt oké maar die 134 pk merk je echt niet, op de snelweg is het echt om te huilen.
Moest er een bij century in Groningen van het dak afrijden. Dat is geen pretje als er ook nog allemaal auto's op die helling staan
Haha, ik kom nooit in het noorden des lands, blijkt maar weer.quote:@Jorian29: Tynaarlo ligt in Drenthe.
TNT?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:50 schreef joppie_saus het volgende:
Ten tijde van mijn sollicitatie hadden ze nog 300 hikers nodig..Die Mercedes is heerlijk he, daar had ik ook mijn rijtest in
Morgen heb ik het ideaalMoet auto afleveren bijna tegenover het Centraal Station
quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:57 schreef Panthera. het volgende:
Hoe zit het met uren maken, hoeveel % van de keren dat je beschikbaar bent krijg je ook opdrachten?
Ik was drie dagen beschikbaar en had 0 dagen werk. Dus.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:03 schreef joppie_saus het volgende:
Ik was deze week 3 dagen beschikbaar en ik heb 3 dagen werk. Dinsdag 10 uur gewerkt, vandaag ook 10 uur. Morgen moet ik weer werken. Maar ik heb ook wel eens gehad dat ik 3 dagen kon en maar 1 enkel ritje heb gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |