Die toyota van vandaag had beide! Ik dacht, wat is dit nou weer voor onzin? Dat ingebouwde navigatiesysteem is al helemaal dramatisch. Komt ie opeens midden op de snelweg, met allemaal informatie over hoever het is tot de volgende drie afritten afzonderlijk en welke tankstations er zijn. Op zich wel nuttig, ware het niet dat de helft van scherm bedekt wordt en ik nog 30 km rechtdoor moest.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:24 schreef joppie_saus het volgende:
Je kan toch nooit starten zonder het eerst in de gleuf te schuiven
Nee, ik ken het probleem. Ook genoeg auto's hier met een start/stop knop. Bij Renault's had ik eerst ook niet door dat je dat kaartje in het gleufje moest drukken. En sommige auto's hebben een P-knop in plaats van een handrem
Joppie en Irritatie: pm.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:24 schreef joppie_saus het volgende:
Je kan toch nooit starten zonder het eerst in de gleuf te schuiven
Nee, ik ken het probleem. Ook genoeg auto's hier met een start/stop knop. Bij Renault's had ik eerst ook niet door dat je dat kaartje in het gleufje moest drukken. En sommige auto's hebben een P-knop in plaats van een handrem
Dat is ook altijd zon vervelende keuze: ga ik naar binnen en zet ik mezelf voor lul, of pak ik het boekje en zoek ik het op/ probeer het verder. Had ik een keer gedaan met een vw polo. Ontgrendeling van kofferbak leek niet te werken. Dus ik naar binnen, hij werkt niet. Zegt ie dat hij alleen ontgrendelt(norse man overigens) Dus ik weer naar buiten gebeurde nog niks. Bleek dat je achter dat VW Logo een ruimte had zodat je m naar je toe kon trekken.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:01 schreef Mallet het volgende:
[..]
Joppie en Irritatie: pm.
Ik heb dat een keer gehad met een Ford Mondeo. Ik kreeg het ding maar niet gestart.. Ik dacht wat doe ik nou verkeerd! Normaal druk je gewoon 1x op de startknop en het ding start eigenlijk vanzelf.. Bij deze moest je dus de startknop net zo lang inhouden tot de motor aansloeg.. Met 1x drukken gebeurde er dus niets. Ik stond echt op het punt om terug naar binnen te lopen, gelukkig niet gedaan
Haha heel bekend dat dilemma. Als ik moet tanken, stop ik eerst net voor de pompen om te kijken aan welke kant het tankdeksel zit. En ook eerst uitvinden hoe je die opent (duwen, sleutel, knopje).quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:18 schreef Thrasyllus het volgende:
[..]
Dat is ook altijd zon vervelende keuze: ga ik naar binnen en zet ik mezelf voor lul, of pak ik het boekje en zoek ik het op/ probeer het verder. Had ik een keer gedaan met een vw polo. Ontgrendeling van kofferbak leek niet te werken. Dus ik naar binnen, hij werkt niet. Zegt ie dat hij alleen ontgrendelt(norse man overigens) Dus ik weer naar buiten gebeurde nog niks. Bleek dat je achter dat VW Logo een ruimte had zodat je m naar je toe kon trekken.
Als je transportformulieren via je je telefoon upload dan niet. Maar als je enkel de standen en die extra info doorgeeft, lijkt het me logisch dat je dan nog wel het formulier opstuurt met je ritbonnen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:54 schreef warchaser44 het volgende:
vandaag eerste ritje gehad in een renault laguna. Toch een goede 175 km gereden
ik moest trouwens vandaag al kilometerstanden enzo doorgeven online. Ik neem aan dat ze dan die transportformulieren niet nog eens willen als ik mijn ritbonnen opstuur ?
Dit is zo herkenbaar. Altijd als ik moet tanken denk ik gvd waarom heb ik nu niet opgelet waar die tankdop zit! Je kan het ook nooit zien in de zijspiegels.. Meestal stop ik dus ook voor het tankstation. Ik heb al een keer gehad dat ik met de slang niet bij de tank kon.. Vroeger waren die meestal sowieso lang genoeg..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:29 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Haha heel bekend dat dilemma. Als ik moet tanken, stop ik eerst net voor de pompen om te kijken aan welke kant het tankdeksel zit. En ook eerst uitvinden hoe je die opent (duwen, sleutel, knopje).
Heb je het mailtje niet gehad over de transportformulieren? (gisteren of eergisteren dacht ik). Als je twee dingen moet invoeren (dus autotransportformulier en ritbon) dan hoef je maar bij 1 van beiden het transportformulier bij te voegen. Wel even bij opmerkingen vermelden bij de ritbon als je hem daar niet bij hebt gevoegdquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:54 schreef warchaser44 het volgende:
vandaag eerste ritje gehad in een renault laguna. Toch een goede 175 km gereden
ik moest trouwens vandaag al kilometerstanden enzo doorgeven online. Ik neem aan dat ze dan die transportformulieren niet nog eens willen als ik mijn ritbonnen opstuur ?
Heb gisteren twee keer moeten draaien toen ik goed stond, kon gelijk voor 60eu in die Picasso gooien. Bij de A4 heb ik minuten lang gezocht naar het knopje, blijkt dat je moet duwen op het klepje -.-quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:40 schreef Mallet het volgende:
[..]
Dit is zo herkenbaar. Altijd als ik moet tanken denk ik gvd waarom heb ik nu niet opgelet waar die tankdop zit! Je kan het ook nooit zien in de zijspiegels.. Meestal stop ik dus ook voor het tankstation. Ik heb al een keer gehad dat ik met de slang niet bij de tank kon.. Vroeger waren die meestal sowieso lang genoeg..sta je lekker voor lul
Die uitspraakquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:01 schreef Mallet het volgende:
[..]
Joppie en Irritatie: pm.
Ik heb dat een keer gehad met een Ford Mondeo. Ik kreeg het ding maar niet gestart.. Ik dacht wat doe ik nou verkeerd! Normaal druk je gewoon 1x op de startknop en het ding start eigenlijk vanzelf.. Bij deze moest je dus de startknop net zo lang inhouden tot de motor aansloeg.. Met 1x drukken gebeurde er dus niets. Ik stond echt op het punt om terug naar binnen te lopen, gelukkig niet gedaan
Ideaal is dat hè? Ik heb dat zelfs een keer gehad met gewoon een normale bus. Ik was de enige die in de bus zat en ik had vooraf al staan praten met de chauffeur.. Ik vroeg in de eerste instantie welke kant ik op moest lopen (was vrij ver). Hij zag mijn kaartje en zei oh ik neem je wel een stuk mee. Uiteindelijk draaide hij gewoon met die bus het industrieterrein op en heeft hij mij voor de deur afgezetquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:01 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Die uitspraak![]()
![]()
[...]
Daarna Duiven - Noordwijk in een Nissan Qashqai. Door de buurtbus gewoon voor de deur afgezetIk zat gewoon lekker te kletsen met die chauffeur, voornamelijk over EW. Hij vertelde dat ie die dag al meerdere mensen met een EW-tas in z'n busje had gehad
Toen kwamen we bij een kruispunt, het bedrijf waar ik moest zijn was naar rechts, de busroute naar links. Hij gewoon naar rechts gaan: "Nou, rijdt ik per ongeluk zomaar verkeerd!!"
Twee uur en drie kwartier is het voor mij. Maar je krijgt het uitbetaald, dat scheelt!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:09 schreef MageTwan het volgende:
, ware het niet dat van Almere naar huis met het OV maar liefst 3 uur duurt
De Q5 die ik laatst had, had een Bang & Olufsen geluidssysteem..ik kon de aux ingang niet vinden maar zelf via de radio klonk dat echt geweldigquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:05 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Twee uur en drie kwartier is het voor mij. Maar je krijgt het uitbetaald, dat scheelt!
Ik ben niet gebeld voor morgen, dan maar even hopen op een spoedje morgen.
Die Corsa vandaag had trouwens geluidssysteem van Bose. Heerlijk, dan klinkt dit nummer gelijk zo heerlijk:
Juh, als er niet bij staat dat ze schoon moeten worden gemaakt leveren we ze in zoals we ze ophalen. Maar meestal is het zo dat een auto die ik naar een privé adres moet ophalen bij de leasemij of huurbedrijf vandaan komt en daardoor gewoon schoon is, van binnen en buiten. De auto's die ranzig en uitgeleefd zijn moeten vaak terug naar de leasemij waar ze opgeknapt worden en in de verkoop gaan.quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:05 schreef MuurStraat het volgende:
Hoe zit dat bij jullie? Moeten jullie ook die uitgeleefde en ranzige auto's gewoon weer naar een klant brengen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |