Inderdaad....quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:47 schreef MageTwan het volgende:
Hoop dat ze nog bellen voor morgen...
Zoals het nu lijkt ook voor mij...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:40 schreef Hojdhopper het volgende:
Nja, gezien ik nu nog geen rit voor morgen heb, ziet het naar een zuipavond uit.
Nah, weet niet of ik daar blij mee moet zijn. Een zuipavond komt tegenwoordig bij mij vaker voor dan werken.quote:
Mijne de 19de. Ach, donderdag dan maar weer, en volgende week de hele week beschikbaar. Tentamens achter de rug, dus er kan weer gewerkt worden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:20 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Nah, weet niet of ik daar blij mee moet zijn. Een zuipavond komt tegenwoordig bij mij vaker voor dan werken.
Even opgezocht, laatste werkdag dateert van 4 januari. Een maand niet gewerkt dus, gewoon omdat mijn studie het niet toelaat, niet vanwege stage ofzo.. Fokkin kutje.
edit: ik verander mijn beschikbaarheid wel even van 'eindigen in regio Bergen op Zoom' naar niks. Kans op werk in Utrecht lijkt me groter...
Kl***zak..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Tot nu toe het hele collegejaar 1 vrije dag per week gehad en volgend blok weer
Ik klaag niet
Nee dat noem ik nooit vertraging. Dan kan ik mn formulieren wel vol schrijven met dat soort dingen, want dat gebeurt echt zoo vaak.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:04 schreef joppie_saus het volgende:
Zo, dat was een iets langere werkdag dan gepland. Lijn 161 in Breda gaat blijkbaar maar 1x per uur om xx51 en aangezien ik om xx53 aankwam, was die mooi vertrokken. Toen maar de bus naar Tilburg gepakt, in Rijen eruit en met de trein gegaan. Heeft me wel mooi 40 minuten gekost maar goed. Geven jullie dat op als vertraging trouwens? Ik heb dat nog nooit gedaan..Had ook al file vanochtend, dat geef ik wel op als vertraging.
De auto's reden verder heerlijk. De S-Max wilde wel en de Volvo was helemaal een genot
Ik had vandaag precies hetzelfde, die bus naar Breda wil trouwens nog wel eens eerder dan xx51 wegrijden. Maar via Rijen is gewoon een alternatieve route naar je vervolgadres, wegkomen vanuit Baarschot is sowieso een drama.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:04 schreef joppie_saus het volgende:
Zo, dat was een iets langere werkdag dan gepland. Lijn 161 in Breda gaat blijkbaar maar 1x per uur om xx51 en aangezien ik om xx53 aankwam, was die mooi vertrokken. Toen maar de bus naar Tilburg gepakt, in Rijen eruit en met de trein gegaan. Heeft me wel mooi 40 minuten gekost maar goed. Geven jullie dat op als vertraging trouwens? Ik heb dat nog nooit gedaan..Had ook al file vanochtend, dat geef ik wel op als vertraging.
De auto's reden verder heerlijk. De S-Max wilde wel en de Volvo was helemaal een genot
Damn wat een geluk! Heb je hem nog vindersloon gegeven? Ghehe?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:19 schreef Jorian29 het volgende:
[..]
Ik had vandaag precies hetzelfde, die bus naar Breda wil trouwens wel vaker eerder dan xx51 wegrijden. Maar via Rijen is gewoon een alternatieve route naar je vervolgadres, wegkomen vanuit Baarschot is sowieso een drama.
Vandaag wel donders veel geluk gehad. Ik moest naar Easyrent in Rotterdam, en moest daarvoor vanuit Rotterdam CS naar Slinge per metro. Dus ik stap die metro uit in Slinge, wil m'n portemonnee pakken om uit te checken bij de poortjes, ligt dat ding nog in de metro. En uiteraard gaan net precies die deuren dicht. Er is volgens mij geen erger gevoel te bedenken dan die metro weg te zien rijden met al jou belangrijke vervoersmiddelen erin. Geen geld, geen rijbewijs, geen OV. Daar sta je dan.
Ik Easyway bellen, hele verhaal uitgelegd, en ze gingen kijken wat ze konden doen. Ik was ondertussen al naar het RET personeel gelopen om te vragen of ze er misschien nog iets aan konden doen, en dat konden ze, ze gingen bellen naar de chauffeur van 'mijn' metro.
Ondertussen werd ik weer gebeld door Easyway, met het bericht dat er iemand gebeld had die mijn portemonnee had gevonden! En die jongen was ook nog eens zo aardig om te komen brengen!Heb al met al een uur bij Slinge gestaan, en heb toen mijn weg kunnen vervolgen. Eind goed al goed gelukkig...
Nee niet opschrijven, je hebt immers de snelste optie gekozen...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:09 schreef joppie_saus het volgende:
Oke prima, dan noteer ik daar niks over. Vandaag werkdagje gehad van 10 uur, waarvan ik schat krap 4 uur in de auto..
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:04 schreef joppie_saus het volgende:
Zo, dat was een iets langere werkdag dan gepland. Lijn 131 in Breda .... [...]
Zat er dan een EW kaartje in? Gezien die gozer hen belde?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:19 schreef Jorian29 het volgende:
[..]
Ik had vandaag precies hetzelfde, die bus naar Breda wil trouwens wel vaker eerder dan xx51 wegrijden. Maar via Rijen is gewoon een alternatieve route naar je vervolgadres, wegkomen vanuit Baarschot is sowieso een drama.
Vandaag wel donders veel geluk gehad. Ik moest naar Easyrent in Rotterdam, en moest daarvoor vanuit Rotterdam CS naar Slinge per metro. Dus ik stap die metro uit in Slinge, wil m'n portemonnee pakken om uit te checken bij de poortjes, ligt dat ding nog in de metro. En uiteraard gaan net precies die deuren dicht. Er is volgens mij geen erger gevoel te bedenken dan die metro weg te zien rijden met al jou belangrijke vervoersmiddelen erin. Geen geld, geen rijbewijs, geen OV. Daar sta je dan.
Ik Easyway bellen, hele verhaal uitgelegd, en ze gingen kijken wat ze konden doen. Ik was ondertussen al naar het RET personeel gelopen om te vragen of ze er misschien nog iets aan konden doen, en dat konden ze, ze gingen bellen naar de chauffeur van 'mijn' metro.
Ondertussen werd ik weer gebeld door Easyway, met het bericht dat er iemand gebeld had die mijn portemonnee had gevonden! En die jongen was ook nog eens zo aardig om te komen brengen!Heb al met al een uur bij Slinge gestaan, en heb toen mijn weg kunnen vervolgen. Eind goed al goed gelukkig...
Ik ben een aantal keer op dat enorme bedrijventerrein geweest daar bij Kralingse Zoom. Heb ook in zo'n busje gezeten, dan voel je je echt een debiel!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:46 schreef joppie_saus het volgende:
Vaker dan xx51? Wanneer nog meer dan? Alleen xx51 stond erop..
Maar dan heb je inderdaad vies veel geluk gehad! Ik zat ook nog in de metro naar Slinge vandaagben alleen bij Beurs uitgestapt en overgestapt naar Kralingse Zoom. Dat was ook mooi, daar rijden onbemande shuttlebusjes verder..ik had ze nog nooit gezien!
Ik studeer economie... heb woensdag vrij, donderdagochtend vrij en vrijdags stage... En vaak zoveel opdrachten dat we op woensdag wel terugmoeten... En dat in 1ste jaarquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:25 schreef Fireblast het volgende:
Wow, veel geluk gehad dan.
Maar jullie zijn toch (bijna) allemaal rechtenstudenten? Ik ook en heb 'gewoon' 3 vrije dagen, net als de vorige twee blokken. Of wordt het erger naarmate je langer studeert?
Waar studeer je dat eigenlijk?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:59 schreef MageTwan het volgende:
[..]
Ik studeer economie... heb woensdag vrij, donderdagochtend vrij en vrijdags stage... En vaak zoveel opdrachten dat we op woensdag wel terugmoeten... En dat in 1ste jaar:P
Geen ritten morgen... dat wordt een lange, saaie dag
Nijmegenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:00 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Waar studeer je dat eigenlijk?
Alright...quote:
Haha die alright klinkt niet al te positief?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:26 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Alright...
@ Hawk
Ja dat is een kutdagje, maar wen er maar met die bussen.
Oh haha nee sorry, zo is ie niet bedoeld.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:30 schreef MageTwan het volgende:
[..]
Haha die alright klinkt niet al te positief?
Wat voor indruk heb je van het bedrijf en welke werkzaamheden ga je uitvoeren?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:36 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Vandaag aangenomen bij Toppers! Ben benieuwd of ik een beetje uren kan maken. Mag ik hier wel komen als niet EW'er?
Ik had vandaag een tentamen van half 7 tot half 10..en morgen om 9 uur weerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:31 schreef MageTwan het volgende:
Haha ik heb op maandag van 4 tot 6 privaatrechtTijden zijn zowiezo top natuurlijk... ik heb ooit tentamens van half 7 tot 10 uur 's avonds
Beste auto's.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:48 schreef joppie_saus het volgende:
Haha, het OV
Hier foto's van de auto's die ik had vandaag. Voor de zekerheid maar even kentekens weggehaald.
Groningen - Breda
[ afbeelding ]
Rotterdam - Almere
[ afbeelding ]
I know, ik doe ook economie en de jongere docenten zijn toch een stuk chillen dan de oude.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:45 schreef MageTwan het volgende:
Haha okéNiet alle economieleraren zijn suf... de oude generatie wel, maar de nieuwe generatie is uiteraard fantastisch
![]()
Morgen weer geen ritten.... laatste keer is alweer 2 weken geleden
Ik had tot nu toe elke maandag college vak A van 11 tot 1 en van vak B van 17 tot 19u. Ook paupers.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:56 schreef enpe het volgende:
Gvd ik werd gebeld tijdens de enige 2 uren van de dag dat ik college had, weet bijna zeker dat EW 't was. Helaas was 't kantoor al dicht toen ik klaar was...schijtrooster ook, een college van 4 tot 6 wie verzint zoiets.
Jazekert, wellekom!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:36 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Vandaag aangenomen bij Toppers! Ben benieuwd of ik een beetje uren kan maken. Mag ik hier wel komen als niet EW'er?
Aangezien ik 4e jaars ben, wil ik nu wel even mijn tentamens halen eigenlijk...quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:49 schreef Viezze het volgende:
Je hoeft niet te leren?
Ik had vandaag net zo goed kunnen werken, wat een kuttentamen
Ik bedoelde dat je gaat werken ipv leren als het tentamen is verplaatst..of is het een zekerheidje?quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:04 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Aangezien ik 4e jaars ben, wil ik nu wel even mijn tentamens halen eigenlijk...
En ja, ik had ook kunnen werken vandaag. Had beschikbaarheid op niet gezet om te leren, maar goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |