Nijmegenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:00 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Waar studeer je dat eigenlijk?
Alright...quote:
Haha die alright klinkt niet al te positief?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:26 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Alright...
@ Hawk
Ja dat is een kutdagje, maar wen er maar met die bussen.
Oh haha nee sorry, zo is ie niet bedoeld.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:30 schreef MageTwan het volgende:
[..]
Haha die alright klinkt niet al te positief?
Wat voor indruk heb je van het bedrijf en welke werkzaamheden ga je uitvoeren?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:36 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Vandaag aangenomen bij Toppers! Ben benieuwd of ik een beetje uren kan maken. Mag ik hier wel komen als niet EW'er?
Ik had vandaag een tentamen van half 7 tot half 10..en morgen om 9 uur weerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:31 schreef MageTwan het volgende:
Haha ik heb op maandag van 4 tot 6 privaatrechtTijden zijn zowiezo top natuurlijk... ik heb ooit tentamens van half 7 tot 10 uur 's avonds
Beste auto's.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:48 schreef joppie_saus het volgende:
Haha, het OV
Hier foto's van de auto's die ik had vandaag. Voor de zekerheid maar even kentekens weggehaald.
Groningen - Breda
[ afbeelding ]
Rotterdam - Almere
[ afbeelding ]
I know, ik doe ook economie en de jongere docenten zijn toch een stuk chillen dan de oude.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:45 schreef MageTwan het volgende:
Haha okéNiet alle economieleraren zijn suf... de oude generatie wel, maar de nieuwe generatie is uiteraard fantastisch
![]()
Morgen weer geen ritten.... laatste keer is alweer 2 weken geleden
Ik had tot nu toe elke maandag college vak A van 11 tot 1 en van vak B van 17 tot 19u. Ook paupers.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:56 schreef enpe het volgende:
Gvd ik werd gebeld tijdens de enige 2 uren van de dag dat ik college had, weet bijna zeker dat EW 't was. Helaas was 't kantoor al dicht toen ik klaar was...schijtrooster ook, een college van 4 tot 6 wie verzint zoiets.
Jazekert, wellekom!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:36 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Vandaag aangenomen bij Toppers! Ben benieuwd of ik een beetje uren kan maken. Mag ik hier wel komen als niet EW'er?
Aangezien ik 4e jaars ben, wil ik nu wel even mijn tentamens halen eigenlijk...quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:49 schreef Viezze het volgende:
Je hoeft niet te leren?
Ik had vandaag net zo goed kunnen werken, wat een kuttentamen
Ik bedoelde dat je gaat werken ipv leren als het tentamen is verplaatst..of is het een zekerheidje?quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:04 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Aangezien ik 4e jaars ben, wil ik nu wel even mijn tentamens halen eigenlijk...
En ja, ik had ook kunnen werken vandaag. Had beschikbaarheid op niet gezet om te leren, maar goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |