abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92466066
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 17:15 schreef warchaser44 het volgende:
1 ritje morgen maar, toch werk :)
Net pas gebeld? Bij mij staat er nog steeds niks op de site maar als ze nu pas bezig zijn houd ik hoop :P
pi_92466170
ja 2 minuten geleden, best laat dus
pi_92466190
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 17:18 schreef warchaser44 het volgende:
ja 2 minuten geleden, best laat dus
Dan hoop ik dat ik ook nog kan _O_
pi_92466848
Zit ook weer In de trein :) lekker werkdagje.
pi_92468037
Morgen dus toch nog. Dordrecht - Barneveld in een VW Caddy en Duiven - Noordwijk in een Nissan Qashqai.
Die laatste is trouwens voor Fleetrent. Nog nooit voor gereden, maar van die ritinformatie word ik niet vrolijk :D
pi_92468192
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 18:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Morgen dus toch nog. Dordrecht - Barneveld in een VW Caddy en Duiven - Noordwijk in een Nissan Qashqai.
Die laatste is trouwens voor Fleetrent. Nog nooit voor gereden, maar van die ritinformatie word ik niet vrolijk :D
De procedure van Fleetrent is iets uitgebreider dan normaal, maar eigenlijk weinig bijzonders hoor.

Ik ben ook weer thuis. Gelukkig werd ik in Wieuwert naar het station gebracht, want ik had net de bus gemist anders. Vet harde wind vandaag.. Werd constant heen en weer geblazen in die enorme Transit.. Heb nog nooit zo'n grote uitvoering gereden. Was ook nog best koud in m'n pantalon vandaag.. Ik werd in Meerkerk nog aangesproken door een transporteur van volgens mij Autoreset.. Aangezien hij overduidelijk 50+ was. Hij stopte helemaal, maar ik heb het afgekapt want ik wilde mijn bus halen ^^
  maandag 7 februari 2011 @ 18:19:39 #257
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_92468420
Haha ik roepen dat ik nooit 3 ritjes krijg maar nu heb ik morgen 3 ritjes! De eerste is best lachwekkend, een ritje van 1,2 kilometer in een BMW 320d :D Verder nog naar Zwolle in een Opel Corsa en naar Almere in een Traffic.
#26 || Luciano da Silva
pi_92468591
Ik dacht altijd dat Duiven bij Amsterdam lag en m'n 2e ritje (Duiven - Noordwijk) dus heel kort zou zijn. Blijkt het bij Arnhem te liggen dus ik heb een rit van ruim anderhalf uur :o
Toch wel wat lekkerder vind ik altijd :Y
pi_92468613
Haha 1,2 km...mijn record is 350 meter :').
pi_92468651
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 18:25 schreef enpe het volgende:
Haha 1,2 km...mijn record is 350 meter :').
Mijn kortste ritje is Bleiswijk - Rotterdam (20 kilometer ofzo) maar dat valt dan nog wel mee :D

Wat zeggen ze dan eigenlijk aan de telefoon? "We hebben een ritje voor je, van Rotterdam naar Rotterdam!"
(of een andere plaatsnaam dan natuurlijk :P )
pi_92469014
Was een ritje in Amsterdam, dacht dat zal wel van de ene kant van de stad naar de andere kant zijn. Maar nee hoor, ik ging m'n ritjes plannen en toen zag ik dat het op hetzelfde industrieterrein was :P.
  maandag 7 februari 2011 @ 18:36:21 #262
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_92469051
Ja, van Assen naar Assen. Maar ik was niet thuis toen ze belde en kon het ook niet goed horen, dus ik zei maar ja is goed, ik zie het straks wel, dank je wel. Dus ik kom thuis, kijk op de site en typ die adressen in. Ik zie dat het 2 minuten rijden is en denk 'klopt dit wel?'. Dus ik teruggebeld, maar het bleek wel te kloppen dus toen dacht ik 'huh?!'. Nou ja, ik klaag niet, moet die tweede auto er vlakbij ophalen dus dat wordt het probleem niet.
#26 || Luciano da Silva
pi_92469384
Haha, dat is echt 2x het gaspedaal intrappen :')

Had vandaag 1 rit van Veendam naar Vianen, rit van 2 uur in een Avensis. Alleen was de vorige bestuurder van deze wagen niet lief geweest. Overal deuken, spiegel gebroken, en een pútlucht in die auto, niet normaal. Er zat zelfs schimmel op de gordel:

Geen leuk ritje. Morgen is het beter, in een Audi A6 van Weesp naar Nieuwegein (Mijn audi-doop 8-) ) en een Astra van Apeldoorn naar Almere.
pi_92470184
Gatver!
Ik heb nog nooit echt hele gore auto's hoeven rijden, soms van hevige rokers met een rokerslucht in de auto en was as in de auto. Maar schimmel op de gordel, ik wil niet weten hoe hij dat voor elkaar heeft gekregen (heel veel door de McDrive met de gordel nog om ofzo?)
pi_92470339
Hahaha! _O-

Het was echt smerig, het stonk een beetje naar zure melk. Achterop de auto stond een adres van één of andere bakkerij, misschien dat dat iets verklaard. De gordel was trouwens niet het enige met schimmel. Ik durfde het matje onder de pedalen niet op te tillen, dat zag er ook allemaal erg 'wit' uit, verder niet naar gekeken, veelste vies.

Overigens wel een dag om snel te vergeten. Had het kopje kilometerstand over het hoofd gezien, kwam er op het laatste moment achter. Beginstand moest ik gokken, zal niet zo gek veel uitmaken denk ik. Vervolgens lees ik ook over het kopje "afleverformulier afgeven aan Alcredis" heen. Zit nu dus met beide thuis.
't Zijn wel rare formulieren, die van Alcredis.
  maandag 7 februari 2011 @ 20:01:41 #266
207863 Obama
Barack Hussein
pi_92472924
2 ritjes morgen, een transit en een A3, bij elkaar rijd ik 175 km.
pi_92474628
In het busje waar ik vandaag in reed was het schot boven de achterbank volgehangen met allerlei interessante plaatjes.. Als jullie begrijpen wat ik bedoel :p
  maandag 7 februari 2011 @ 20:33:07 #268
207863 Obama
Barack Hussein
pi_92474721
Haha, truckerstyle....
  maandag 7 februari 2011 @ 21:47:30 #269
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_92479509
quote:
Op maandag 7 februari 2011 20:31 schreef Mallet het volgende:
In het busje waar ik vandaag in reed was het schot boven de achterbank volgehangen met allerlei interessante plaatjes.. Als jullie begrijpen wat ik bedoel :p
Niet in de file gestaan? Anders had je wat te doen gehad ;)
#26 || Luciano da Silva
pi_92479709
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 21:47 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Niet in de file gestaan? Anders had je wat te doen gehad ;)
Op een gegeven moment had ik het opeens door toen ik in de binnenspiegel keek. Je kon helemaal niet doorkijken naar achteren dus hij hing er voor spek en bonen (of juist niet dus!). Maar er stond ook een uitspraak bij van de betreffende blondine die ik ff wilde lezen.. Dus toen keek ik achterom en zat ik al half op de vluchtstrook :'). Overigens heb ik keihard moeten lachen om die uitspraak van d'r, maar die kan ik hier niet posten _O_
  maandag 7 februari 2011 @ 22:51:03 #271
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_92482216
Mag ik hem per PM? :D
#26 || Luciano da Silva
pi_92483013
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 22:51 schreef joppie_saus het volgende:
Mag ik hem per PM? :D
Goed idee ^O^ :P
pi_92483050
Die hybride auto's van tegenwoordig..... Heb vandaag 5 minuten staan kloten met een Toyota Auris om hem te starten. De dealer zag me al staan en had het er ook over dat het hem na een paar minuten pas lukte. Stonden we daar de hele tijd dat pookje (lijkt wel een regelrechte kopie van de prius) in d te zetten. Uiteindelijk toch gelukt
  maandag 7 februari 2011 @ 23:10:52 #274
207863 Obama
Barack Hussein
pi_92483267
Hehe, dat had ik met de achteruitsversnelling van een bmw, ik zat zeker een 15 min te klooien.
pi_92483320
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 23:07 schreef Thrasyllus het volgende:
Die hybride auto's van tegenwoordig..... Heb vandaag 5 minuten staan kloten met een Toyota Auris om hem te starten. De dealer zag me al staan en had het er ook over dat het hem na een paar minuten pas lukte. Stonden we daar de hele tijd dat pookje (lijkt wel een regelrechte kopie van de prius) in d te zetten. Uiteindelijk toch gelukt
Dat had ik een keer met een 1-serie. Die had een startknop. Nou heeft de auto waar ik prive in rij dat ook. Bij de priveauto moet de sleutel binnen de auto zijn en dan kan je starten. Dus ik de hele tijd in die BMW op de knop drukken, gebeurt niks. Wist ik veel dat daar die sleutel eerst in de daarvoor bestemde gleuf moest :@ :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')