Net pas gebeld? Bij mij staat er nog steeds niks op de site maar als ze nu pas bezig zijn houd ik hoopquote:
Dan hoop ik dat ik ook nog kanquote:Op maandag 7 februari 2011 17:18 schreef warchaser44 het volgende:
ja 2 minuten geleden, best laat dus
De procedure van Fleetrent is iets uitgebreider dan normaal, maar eigenlijk weinig bijzonders hoor.quote:Op maandag 7 februari 2011 18:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Morgen dus toch nog. Dordrecht - Barneveld in een VW Caddy en Duiven - Noordwijk in een Nissan Qashqai.
Die laatste is trouwens voor Fleetrent. Nog nooit voor gereden, maar van die ritinformatie word ik niet vrolijk
Mijn kortste ritje is Bleiswijk - Rotterdam (20 kilometer ofzo) maar dat valt dan nog wel meequote:
Niet in de file gestaan? Anders had je wat te doen gehadquote:Op maandag 7 februari 2011 20:31 schreef Mallet het volgende:
In het busje waar ik vandaag in reed was het schot boven de achterbank volgehangen met allerlei interessante plaatjes.. Als jullie begrijpen wat ik bedoel :p
Op een gegeven moment had ik het opeens door toen ik in de binnenspiegel keek. Je kon helemaal niet doorkijken naar achteren dus hij hing er voor spek en bonen (of juist niet dus!). Maar er stond ook een uitspraak bij van de betreffende blondine die ik ff wilde lezen.. Dus toen keek ik achterom en zat ik al half op de vluchtstrookquote:Op maandag 7 februari 2011 21:47 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Niet in de file gestaan? Anders had je wat te doen gehad
Dat had ik een keer met een 1-serie. Die had een startknop. Nou heeft de auto waar ik prive in rij dat ook. Bij de priveauto moet de sleutel binnen de auto zijn en dan kan je starten. Dus ik de hele tijd in die BMW op de knop drukken, gebeurt niks. Wist ik veel dat daar die sleutel eerst in de daarvoor bestemde gleuf moestquote:Op maandag 7 februari 2011 23:07 schreef Thrasyllus het volgende:
Die hybride auto's van tegenwoordig..... Heb vandaag 5 minuten staan kloten met een Toyota Auris om hem te starten. De dealer zag me al staan en had het er ook over dat het hem na een paar minuten pas lukte. Stonden we daar de hele tijd dat pookje (lijkt wel een regelrechte kopie van de prius) in d te zetten. Uiteindelijk toch gelukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |