abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92422539
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 17:57 schreef Mallet het volgende:

[..]

Hahaha dat denk ik niet nee.

Edit: iemand enig idee wat het nut is van "mijn rit geschiedenis" op de site terwijl de ritten (bij mij in ieder geval) gewoon de dag nadat ze uitgevoerd zijn verdwijnen?
Bij mij verdwijnen ze niet meteen, volgens mij blijven ze een week staan (zoiets).
Bij mij staan de ritjes van 03-02 nog in de Ritgeschiedenis ;) , maar het nut ervan zie ik ook niet helemaal in :P

En de tankpas probeer ik ook zoveel te gebruiken, zeker bij volle tanks. Scheelt zo 50/60 euro voorschieten per tankbeurt! Ik weet alleen maar op een paar plekken Esso pompen te vinden..

Morgen gelukkig niet al te laat mn bed uit, bus van 07:45, en naar verwachting ook al rond 2uur weer thuis :)
pi_92423101
Volgens mij zijn het ritjes die je nog niet in dat autotransportinvulformulier hebt ingevuld. Althans, dat is mijn ervaring met de ritgeschiedenis.
pi_92423420
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Volgens mij zijn het ritjes die je nog niet in dat autotransportinvulformulier hebt ingevuld. Althans, dat is mijn ervaring met de ritgeschiedenis.
Hmm ik heb voor allebei die twee ritten de online ritbon gebruikt en voor één het autotransport formulier voor de km-stand. Toch zijn ze allebei verdwenen.

Ik heb morgen de bus van 08:15 en verwacht rond 18:00 / 18:30 weer terug te zijn.
pi_92423632
Weet iemand of zo'n Crafter van TNT ook zo'n startonderbreker ofzo heeft? Ik heb nog nooit eerder een TNT-busje gereden, maar ik lees hier soms verhalen... :P
pi_92424327
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:35 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Weet iemand of zo'n Crafter van TNT ook zo'n startonderbreker ofzo heeft? Ik heb nog nooit eerder een TNT-busje gereden, maar ik lees hier soms verhalen... :P
Een keer heb ik een hele nieuwe Crafter gereden (vanuit Delft, waar ze worden omgebouwd voor TNT), en daar zat geen startonderbreker meer op. Ze vertelden dat ze daarmee gestopt waren, nu heb je wel een extra vergrendeling voor de deur (auto gaat meteen in het slot zodra de deur dichtvalt).
pi_92424720
Misschien een stomme vraag maar waar kan ik de online ritbon en transportformulieren uploader vinden? :P
  zondag 6 februari 2011 @ 20:02:25 #232
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_92425182
Bij 'mijn transportformulieren'
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:12 schreef Fleauris het volgende:

[..]

En de tankpas probeer ik ook zoveel te gebruiken, zeker bij volle tanks. Scheelt zo 50/60 euro voorschieten per tankbeurt! Ik weet alleen maar op een paar plekken Esso pompen te vinden..

Ik tik altijd even op mijn telefoon op google in 'Esso + plaatsnaam waar ik dan vlakbij ben' en dan krijg ik wel een adres. Die mik in de TomTom en dan ben ik zo bij de Esso.
.
#26 || Luciano da Silva
pi_92426790
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:54 schreef MisterX333 het volgende:
Misschien een stomme vraag maar waar kan ik de online ritbon en transportformulieren uploader vinden? :P
Ik stuur je even een PM met het juiste webadres. Ik denk dat Joppie hierboven het woord "online" niet heeft gelezen.

Edit: mijn Mio kan in de omgeving zoeken naar tankstations en ook specifiek naar Esso's. Hij geeft dan een overzicht van de Esso's en de afstand in km's. Echt handig.
pi_92427491
Thanks Mallet :)
pi_92427937
En voor als de elektronica ons in de steek laat, kun je hier een lijst met Esso stations downloaden:

http://www.euromap.be/esso/start.aspx?country=be&language=nl
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_92431617
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 20:42 schreef Hojdhopper het volgende:
En voor als de elektronica ons in de steek laat, kun je hier een lijst met Esso stations downloaden:

http://www.euromap.be/esso/start.aspx?country=be&language=nl
Ik heb die lijst altijd bij me voor het geval dat..altijd handig :)
pi_92437602
quote:
14s.gif Op zondag 6 februari 2011 21:31 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ik heb die lijst altijd bij me voor het geval dat..altijd handig :)
Same here..
Succes allen komende week!
pi_92447527
nou kom maar op met de ritten voor morgen!
pi_92450470
Ik kan morgen zeker weten werken maar heb vandaag tot half 6 college dus ben eigenlijk niet te bereiken voor EW :'( Hoe zouden jullie dat doen?
Ik heb rond een uur of 1 wel tijd om even zelf te bellen voor ritjes, maar hebben ze dan al dingen openstaan?
pi_92452200
Je kunt ze om 1 uur even bellen en vragen hoe je het 't beste kunt doen. Misschien kunnen ze voor een keer gewoon je rit inplannen zonder je te spreken ofzo.
  maandag 7 februari 2011 @ 11:45:27 #241
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_92452751
Ik heb nu definitief mijn rooster, maar 2 dagen in de week college :D Dat betekend (onder voorbehoud) 3 dagen per week beschikbaar :D
#26 || Luciano da Silva
pi_92455140
Aait ben net aangenomen voor regio Rotterdam. Die BMW reed echt heerlijk!
pi_92456263
bellen jullie zelf op als je niet gebeld wordt voor werk ?
pi_92456993
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 12:53 schreef charlie511 het volgende:
Nice, gefeliciteerd.

@warchaser
Nah, meestal niet, maar als ik veel niet gebeld wordt ga ik toch wel eens een opging wagen.
pi_92457528
Er werd eerder gesproken over die geschiedenis op je eigen pagina. Wat blijkt is dat die maximaal 3 dagen zichtbaar zijn vanwege privacy. De ritten die daarbij staan zijn de ritten die je de afgelopen dagen hebt gedaan :)
pi_92460741
Ik zit weer heerlijk in de trein terug. 3 ritten gedaan vandaag, Rdam - Made, Made - Rdam en Papendrecht - Vianen. Leuke auto's waaronder een dikke VW Tiguan :).
pi_92462369
quote:
7s.gif Op maandag 7 februari 2011 11:30 schreef Fireblast het volgende:
Je kunt ze om 1 uur even bellen en vragen hoe je het 't beste kunt doen. Misschien kunnen ze voor een keer gewoon je rit inplannen zonder je te spreken ofzo.
Ik heb ze inderdaad even gebeld om 1 uur. Toen hadden ze nog geen goede combi's, maar als er iets was zouden ze het inderdaad op de site zetten zonder mij te bellen. En dan moet ik morgenochtend even zelf bellen om te bevestigen dat ik ze aan het rijden ben. Dus ik zit nu met een half oog op het college gericht en met een half oog op de EW-site :P

quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 12:53 schreef charlie511 het volgende:
Gefeliciteerd! Ik rij ook vanuit regio Rotterdam, dus zolang je mijn ritjes maar niet afpakt :P
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 13:24 schreef warchaser44 het volgende:
bellen jullie zelf op als je niet gebeld wordt voor werk ?
1 keer gedaan. Toen stond op Facebook dat het heel druk was, maar ik was om 1715 nog niet gebeld. Toen zelf gedaan en ik kreeg een ritje Amsterdam - Rotterdam (terwijl ik zelf in regio Rotterdam woon :o ).
pi_92464329
De 320i reedt echt heerlijk, mooi wagentje.
Daarna bleek de Golf Variant een gewone Golf te zijn :) Ook aardig aangekleed
pi_92465952
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:47 schreef Fleauris het volgende:

[..]

Een keer heb ik een hele nieuwe Crafter gereden (vanuit Delft, waar ze worden omgebouwd voor TNT), en daar zat geen startonderbreker meer op. Ze vertelden dat ze daarmee gestopt waren, nu heb je wel een extra vergrendeling voor de deur (auto gaat meteen in het slot zodra de deur dichtvalt).
Haha ik ook, toevallig naar veldhoven? Jezus wat vangen die dingen veel wind :p
pi_92466042
1 ritje morgen maar, toch werk :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')