Echt niet? Ik heb er bijna altijd drie moet ik zeggen. Meestal gebruiken ze de laatste rit om mij weer enigszins in de buurt van mijn woonplaats te kijgen (lees Meerkerk en dan nog 2,5 uur naar huis met het OV).quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:14 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb nog nooit drie ritten op 1 dag gehad![]()
Wat betreft busje rijden. Meestal krijg je een Transit Connect als er staat Transit, althans dat is mijn ervaring. Een Transit Connect is de kleine Transit en die heeft vaak geen binnenspiegel, dat is de eerste vijf kilometer even wennen. Laatst had ik wel een Connect met binnenspiegel maar het raampje in het tussenschot was zo klein dat je niks aan die binnenspiegel had. Vandaag had ik een Volkswagen T5 met binnenspiegel, maar daar zag je ook niet bijster veel door. De buitenspiegels zijn wel groter dus je ziet genoeg. En als je een grote bus hebt, even de bochten soms iets ruimer nemen.
Ik wel 4.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:14 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb nog nooit drie ritten op 1 dag gehad![]()
Een Transit Connect rijdt heerlijk hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:32 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ik heb al even gegoogled naar die Transit en zoals het er nu naar uit ziet is het geen Connect. Gelukkig maar want om daar 2 uur in te rijden vind ik nog minder.
Ik mag maandag 175 km afleggen in een Crafter van TNT.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:36 schreef Fireblast het volgende:
die vw crafters dan, en dan de 'vrachtwagenversie' ervan, die zijn pas huge
Ben er een keer geweest maar denk niet dat het pastquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:59 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ik mag maandag 175 km afleggen in een Crafter van TNT.En daarna mag ik nog 120km in een Opel Movano afleggen.
Zou zo'n Movano in de buffer van Athlon passen? Ik ga het in ieder geval eerst vragen voordat ik het probeer.
Ik heb toch best wel vaak 3 ritten op 1 dag gehad vanuit Groningen. Afgelopen dinsdag en woensdag had ik nog 3 ritten, allemaal langer dan 100km. Maar meestal zijn het inderdaad 2 ritten op één dag.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:10 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ben er een keer geweest maar denk niet dat het past
Ik wil ook graag weer werkenmaar de studie is op dit moment toch net iets belangrijker
Heb trouwens een keer drie ritten op een dag gehad maar vanuit Groningen zal je het minder snel meemaken, omdat de ritten vaak vrij lang zijn. Sprak een keer een hiker uit Woerden en die had echt veel ritten, volgens mij wel 5...maar allemaal korte ritjes natuurlijk
Was inderdaad erg leuk allemaal! Het waren trouwens 3 Peugeots 107. Ik ben uiteindelijk vandaag terug gereden met dat ding. Nachtje het raam open laten staan maar de schimmel op de bekleding liet zijn geur niet los!quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:59 schreef CvHof het volgende:
Een avontuurlijk spoedje vandaag.
3x een Citroën C1 en een Ford Fusion moesten opgehaald worden in De Meern en naar Lisserbroek worden gebracht. De eigenaars zouden om 3 uur ontslagen worden en wij moesten om half 4 de auto's ophalen. Met die kennis richting De Meern. Onderweg andere hikers tegengekomen. Staan we daar met zijn vieren bij bedrijf A, is het verlaten. Wij vast auto's checken en via de hoofdingang van het pand bij bedrijf B vragen waar A is. Bij B zeiden ze dat ze een deel van het pand verhuren aan A maar dat A al een maand geleden failliet is gegaan en de mensen allang weg zijn gegaan. Auto's staan al zeker een maand stil (was te zien, ze gingen naadloos op in de groene bosjes) en hebben het afgelopen jaar amper gereden. Ze habben geen idee van sleutels. EW gebeld. Na wat heen en weer gebel met EW en gemail tussen eigenaar bedrijf A en bedrijf B (ging allemaal ingewikkeld) mochten we het pand in van bedrijf B en de sleutels halen (we waren ondertussen 1.5 uur op locatie koffie aan het drinken). Blijkt dat 1 van de C1's het niet doet (accu dood). Collega moest wachten op wegenwacht, auto mee naar huis nemen en hem morgen alsnog afleveren. Ik en twee andere dus op weg en een kwartier voor sluitingstijd op afleveradres.
Terugreis met OV ging dan wel weer goed, maar wat een hokken zijn die C1's, helemaal als automaat! Een 45km sticker zou ze zeker niet misstaan.
In ieder geval wel weer 4.5 uur mogen schrijven en weer een ervaring rijker
Gewoon in je telefoon zetten.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:44 schreef RocketRonny het volgende:
Ik heb die tankpas in 2 jaar tijd echt nog maar 3 keer gebruikt ofzo. Ik vergeet altijd die pincode en ben te lui om hem te noteren, en om dat nou iedere keer te vragen..
In het begin gebruikte ik hem ook vrij weinig, maar toen dacht ik op een gegeven moment van wtf ik heb dat ding niet voor niets.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:44 schreef RocketRonny het volgende:
Ik heb die tankpas in 2 jaar tijd echt nog maar 3 keer gebruikt ofzo. Ik vergeet altijd die pincode en ben te lui om hem te noteren, en om dat nou iedere keer te vragen..
Hahaha dat denk ik niet nee.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:57 schreef joppie_saus het volgende:
Heeft niet iedereen dezelfde pincode dan?
Bij mij verdwijnen ze niet meteen, volgens mij blijven ze een week staan (zoiets).quote:Op zondag 6 februari 2011 17:57 schreef Mallet het volgende:
[..]
Hahaha dat denk ik niet nee.
Edit: iemand enig idee wat het nut is van "mijn rit geschiedenis" op de site terwijl de ritten (bij mij in ieder geval) gewoon de dag nadat ze uitgevoerd zijn verdwijnen?
Hmm ik heb voor allebei die twee ritten de online ritbon gebruikt en voor één het autotransport formulier voor de km-stand. Toch zijn ze allebei verdwenen.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Volgens mij zijn het ritjes die je nog niet in dat autotransportinvulformulier hebt ingevuld. Althans, dat is mijn ervaring met de ritgeschiedenis.
Een keer heb ik een hele nieuwe Crafter gereden (vanuit Delft, waar ze worden omgebouwd voor TNT), en daar zat geen startonderbreker meer op. Ze vertelden dat ze daarmee gestopt waren, nu heb je wel een extra vergrendeling voor de deur (auto gaat meteen in het slot zodra de deur dichtvalt).quote:Op zondag 6 februari 2011 19:35 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Weet iemand of zo'n Crafter van TNT ook zo'n startonderbreker ofzo heeft? Ik heb nog nooit eerder een TNT-busje gereden, maar ik lees hier soms verhalen...
Ik tik altijd even op mijn telefoon op google in 'Esso + plaatsnaam waar ik dan vlakbij ben' en dan krijg ik wel een adres. Die mik in de TomTom en dan ben ik zo bij de Esso.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:12 schreef Fleauris het volgende:
[..]
En de tankpas probeer ik ook zoveel te gebruiken, zeker bij volle tanks. Scheelt zo 50/60 euro voorschieten per tankbeurt! Ik weet alleen maar op een paar plekken Esso pompen te vinden..
Ik stuur je even een PM met het juiste webadres. Ik denk dat Joppie hierboven het woord "online" niet heeft gelezen.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:54 schreef MisterX333 het volgende:
Misschien een stomme vraag maar waar kan ik de online ritbon en transportformulieren uploader vinden?
Ik heb die lijst altijd bij me voor het geval dat..altijd handigquote:Op zondag 6 februari 2011 20:42 schreef Hojdhopper het volgende:
En voor als de elektronica ons in de steek laat, kun je hier een lijst met Esso stations downloaden:
http://www.euromap.be/esso/start.aspx?country=be&language=nl
Same here..quote:Op zondag 6 februari 2011 21:31 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ik heb die lijst altijd bij me voor het geval dat..altijd handig
Nice, gefeliciteerd.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:53 schreef charlie511 het volgende:
Aait ben net aangenomen voor regio Rotterdam. Die BMW reed echt heerlijk!
Ik heb ze inderdaad even gebeld om 1 uur. Toen hadden ze nog geen goede combi's, maar als er iets was zouden ze het inderdaad op de site zetten zonder mij te bellen. En dan moet ik morgenochtend even zelf bellen om te bevestigen dat ik ze aan het rijden ben. Dus ik zit nu met een half oog op het college gericht en met een half oog op de EW-sitequote:Op maandag 7 februari 2011 11:30 schreef Fireblast het volgende:
Je kunt ze om 1 uur even bellen en vragen hoe je het 't beste kunt doen. Misschien kunnen ze voor een keer gewoon je rit inplannen zonder je te spreken ofzo.
Gefeliciteerd! Ik rij ook vanuit regio Rotterdam, dus zolang je mijn ritjes maar niet afpaktquote:Op maandag 7 februari 2011 12:53 schreef charlie511 het volgende:
Aait ben net aangenomen voor regio Rotterdam. Die BMW reed echt heerlijk!
1 keer gedaan. Toen stond op Facebook dat het heel druk was, maar ik was om 1715 nog niet gebeld. Toen zelf gedaan en ik kreeg een ritje Amsterdam - Rotterdam (terwijl ik zelf in regio Rotterdam woonquote:Op maandag 7 februari 2011 13:24 schreef warchaser44 het volgende:
bellen jullie zelf op als je niet gebeld wordt voor werk ?
Haha ik ook, toevallig naar veldhoven? Jezus wat vangen die dingen veel wind :pquote:Op zondag 6 februari 2011 19:47 schreef Fleauris het volgende:
[..]
Een keer heb ik een hele nieuwe Crafter gereden (vanuit Delft, waar ze worden omgebouwd voor TNT), en daar zat geen startonderbreker meer op. Ze vertelden dat ze daarmee gestopt waren, nu heb je wel een extra vergrendeling voor de deur (auto gaat meteen in het slot zodra de deur dichtvalt).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |