Echt niet? Ik heb er bijna altijd drie moet ik zeggen. Meestal gebruiken ze de laatste rit om mij weer enigszins in de buurt van mijn woonplaats te kijgen (lees Meerkerk en dan nog 2,5 uur naar huis met het OV).quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:14 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb nog nooit drie ritten op 1 dag gehad![]()
Wat betreft busje rijden. Meestal krijg je een Transit Connect als er staat Transit, althans dat is mijn ervaring. Een Transit Connect is de kleine Transit en die heeft vaak geen binnenspiegel, dat is de eerste vijf kilometer even wennen. Laatst had ik wel een Connect met binnenspiegel maar het raampje in het tussenschot was zo klein dat je niks aan die binnenspiegel had. Vandaag had ik een Volkswagen T5 met binnenspiegel, maar daar zag je ook niet bijster veel door. De buitenspiegels zijn wel groter dus je ziet genoeg. En als je een grote bus hebt, even de bochten soms iets ruimer nemen.
Ik wel 4.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:14 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb nog nooit drie ritten op 1 dag gehad![]()
Een Transit Connect rijdt heerlijk hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:32 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ik heb al even gegoogled naar die Transit en zoals het er nu naar uit ziet is het geen Connect. Gelukkig maar want om daar 2 uur in te rijden vind ik nog minder.
Ik mag maandag 175 km afleggen in een Crafter van TNT.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:36 schreef Fireblast het volgende:
die vw crafters dan, en dan de 'vrachtwagenversie' ervan, die zijn pas huge
Ben er een keer geweest maar denk niet dat het pastquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:59 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ik mag maandag 175 km afleggen in een Crafter van TNT.En daarna mag ik nog 120km in een Opel Movano afleggen.
Zou zo'n Movano in de buffer van Athlon passen? Ik ga het in ieder geval eerst vragen voordat ik het probeer.
Ik heb toch best wel vaak 3 ritten op 1 dag gehad vanuit Groningen. Afgelopen dinsdag en woensdag had ik nog 3 ritten, allemaal langer dan 100km. Maar meestal zijn het inderdaad 2 ritten op één dag.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:10 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ben er een keer geweest maar denk niet dat het past
Ik wil ook graag weer werkenmaar de studie is op dit moment toch net iets belangrijker
Heb trouwens een keer drie ritten op een dag gehad maar vanuit Groningen zal je het minder snel meemaken, omdat de ritten vaak vrij lang zijn. Sprak een keer een hiker uit Woerden en die had echt veel ritten, volgens mij wel 5...maar allemaal korte ritjes natuurlijk
Was inderdaad erg leuk allemaal! Het waren trouwens 3 Peugeots 107. Ik ben uiteindelijk vandaag terug gereden met dat ding. Nachtje het raam open laten staan maar de schimmel op de bekleding liet zijn geur niet los!quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:59 schreef CvHof het volgende:
Een avontuurlijk spoedje vandaag.
3x een Citroën C1 en een Ford Fusion moesten opgehaald worden in De Meern en naar Lisserbroek worden gebracht. De eigenaars zouden om 3 uur ontslagen worden en wij moesten om half 4 de auto's ophalen. Met die kennis richting De Meern. Onderweg andere hikers tegengekomen. Staan we daar met zijn vieren bij bedrijf A, is het verlaten. Wij vast auto's checken en via de hoofdingang van het pand bij bedrijf B vragen waar A is. Bij B zeiden ze dat ze een deel van het pand verhuren aan A maar dat A al een maand geleden failliet is gegaan en de mensen allang weg zijn gegaan. Auto's staan al zeker een maand stil (was te zien, ze gingen naadloos op in de groene bosjes) en hebben het afgelopen jaar amper gereden. Ze habben geen idee van sleutels. EW gebeld. Na wat heen en weer gebel met EW en gemail tussen eigenaar bedrijf A en bedrijf B (ging allemaal ingewikkeld) mochten we het pand in van bedrijf B en de sleutels halen (we waren ondertussen 1.5 uur op locatie koffie aan het drinken). Blijkt dat 1 van de C1's het niet doet (accu dood). Collega moest wachten op wegenwacht, auto mee naar huis nemen en hem morgen alsnog afleveren. Ik en twee andere dus op weg en een kwartier voor sluitingstijd op afleveradres.
Terugreis met OV ging dan wel weer goed, maar wat een hokken zijn die C1's, helemaal als automaat! Een 45km sticker zou ze zeker niet misstaan.
In ieder geval wel weer 4.5 uur mogen schrijven en weer een ervaring rijker
Gewoon in je telefoon zetten.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:44 schreef RocketRonny het volgende:
Ik heb die tankpas in 2 jaar tijd echt nog maar 3 keer gebruikt ofzo. Ik vergeet altijd die pincode en ben te lui om hem te noteren, en om dat nou iedere keer te vragen..
In het begin gebruikte ik hem ook vrij weinig, maar toen dacht ik op een gegeven moment van wtf ik heb dat ding niet voor niets.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:44 schreef RocketRonny het volgende:
Ik heb die tankpas in 2 jaar tijd echt nog maar 3 keer gebruikt ofzo. Ik vergeet altijd die pincode en ben te lui om hem te noteren, en om dat nou iedere keer te vragen..
Hahaha dat denk ik niet nee.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:57 schreef joppie_saus het volgende:
Heeft niet iedereen dezelfde pincode dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |