abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92334485
Hm, vanochtend door EW ingesproken op m'n voicemail, dat ze evt. een ritje vanuit Bergen op Zoom had maandag. Ik had mijn beschikbaarheid nog niet doorgegeven, dus helaas kon ik het ritje niet aannemen, gezien ik dan weer in Utrecht ben. Buuh.

Mijn nieuwe rooster helpt ook niet echt mee, dagelijks tot 13u les. Dus wss geen werk in de middag.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_92335173
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:14 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb nog nooit drie ritten op 1 dag gehad ;(

Wat betreft busje rijden. Meestal krijg je een Transit Connect als er staat Transit, althans dat is mijn ervaring. Een Transit Connect is de kleine Transit en die heeft vaak geen binnenspiegel, dat is de eerste vijf kilometer even wennen. Laatst had ik wel een Connect met binnenspiegel maar het raampje in het tussenschot was zo klein dat je niks aan die binnenspiegel had. Vandaag had ik een Volkswagen T5 met binnenspiegel, maar daar zag je ook niet bijster veel door. De buitenspiegels zijn wel groter dus je ziet genoeg. En als je een grote bus hebt, even de bochten soms iets ruimer nemen.
Echt niet? Ik heb er bijna altijd drie moet ik zeggen. Meestal gebruiken ze de laatste rit om mij weer enigszins in de buurt van mijn woonplaats te kijgen (lees Meerkerk en dan nog 2,5 uur naar huis met het OV).

Ik had vorige week vrijdag een Caddy zonder binnenspiegel. Soms moet je gewoon een beetje op de gok rijden.. Als je achteruit een vak draait ofzo. En inderdaad veel bestelbusjes (Trafic / Vivaro / Master / Caddy / Combo) hebben ook geen binnenspiegel.

Ik heb al even gegoogled naar die Transit en zoals het er nu naar uit ziet is het geen Connect. Gelukkig maar want om daar 2 uur in te rijden vind ik nog minder.
pi_92335368
die vw crafters dan, en dan de 'vrachtwagenversie' ervan, die zijn pas huge :')
  vrijdag 4 februari 2011 @ 18:38:10 #204
207863 Obama
Barack Hussein
pi_92335432
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:14 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb nog nooit drie ritten op 1 dag gehad ;(

Ik wel 4.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 18:41:29 #205
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_92335600
Nou ja, wie weet komt het nog dan.
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:32 schreef Mallet het volgende:

[..]

Ik heb al even gegoogled naar die Transit en zoals het er nu naar uit ziet is het geen Connect. Gelukkig maar want om daar 2 uur in te rijden vind ik nog minder.
Een Transit Connect rijdt heerlijk hoor :D
#26 || Luciano da Silva
pi_92336509
Psst.. niet doorvertellen maar deze reed erg fijn hoor!

Vandaag al gebeld voor dinsdag en donderdag. Twee dagen bij Athlon Nieuwegein. Ongeveer de helft van al mijn beschikbaarheid (sinds eind dec. in dienst) ben ik al daar aan het werk gezet..
  vrijdag 4 februari 2011 @ 18:58:45 #207
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_92336594
Je foto doet het hier niet :+
Edit: nu wel, A6, heerlijk.

Maar ze mogen mij ook wel alvast bellen voor dinsdag :D
#26 || Luciano da Silva
pi_92336638
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:36 schreef Fireblast het volgende:
die vw crafters dan, en dan de 'vrachtwagenversie' ervan, die zijn pas huge :')
Ik mag maandag 175 km afleggen in een Crafter van TNT. :') En daarna mag ik nog 120km in een Opel Movano afleggen. :') Zou zo'n Movano in de buffer van Athlon passen? Ik ga het in ieder geval eerst vragen voordat ik het probeer.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2011 19:02:57 ]
pi_92337195
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:59 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Ik mag maandag 175 km afleggen in een Crafter van TNT. :') En daarna mag ik nog 120km in een Opel Movano afleggen. :') Zou zo'n Movano in de buffer van Athlon passen? Ik ga het in ieder geval eerst vragen voordat ik het probeer.
Ben er een keer geweest maar denk niet dat het past :P

Ik wil ook graag weer werken ;( maar de studie is op dit moment toch net iets belangrijker

Heb trouwens een keer drie ritten op een dag gehad maar vanuit Groningen zal je het minder snel meemaken, omdat de ritten vaak vrij lang zijn. Sprak een keer een hiker uit Woerden en die had echt veel ritten, volgens mij wel 5...maar allemaal korte ritjes natuurlijk
pi_92337358
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 19:10 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ben er een keer geweest maar denk niet dat het past :P

Ik wil ook graag weer werken ;( maar de studie is op dit moment toch net iets belangrijker

Heb trouwens een keer drie ritten op een dag gehad maar vanuit Groningen zal je het minder snel meemaken, omdat de ritten vaak vrij lang zijn. Sprak een keer een hiker uit Woerden en die had echt veel ritten, volgens mij wel 5...maar allemaal korte ritjes natuurlijk
Ik heb toch best wel vaak 3 ritten op 1 dag gehad vanuit Groningen. Afgelopen dinsdag en woensdag had ik nog 3 ritten, allemaal langer dan 100km. Maar meestal zijn het inderdaad 2 ritten op één dag.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 19:38:21 #211
322922 guru033
Paniekzaaierrrr
pi_92338601
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 21:59 schreef CvHof het volgende:
Een avontuurlijk spoedje vandaag.

3x een Citroën C1 en een Ford Fusion moesten opgehaald worden in De Meern en naar Lisserbroek worden gebracht. De eigenaars zouden om 3 uur ontslagen worden en wij moesten om half 4 de auto's ophalen. Met die kennis richting De Meern. Onderweg andere hikers tegengekomen. Staan we daar met zijn vieren bij bedrijf A, is het verlaten. Wij vast auto's checken en via de hoofdingang van het pand bij bedrijf B vragen waar A is. Bij B zeiden ze dat ze een deel van het pand verhuren aan A maar dat A al een maand geleden failliet is gegaan en de mensen allang weg zijn gegaan. Auto's staan al zeker een maand stil (was te zien, ze gingen naadloos op in de groene bosjes) en hebben het afgelopen jaar amper gereden. Ze habben geen idee van sleutels. EW gebeld. Na wat heen en weer gebel met EW en gemail tussen eigenaar bedrijf A en bedrijf B (ging allemaal ingewikkeld) mochten we het pand in van bedrijf B en de sleutels halen (we waren ondertussen 1.5 uur op locatie koffie aan het drinken). Blijkt dat 1 van de C1's het niet doet (accu dood). Collega moest wachten op wegenwacht, auto mee naar huis nemen en hem morgen alsnog afleveren. Ik en twee andere dus op weg en een kwartier voor sluitingstijd op afleveradres.
Terugreis met OV ging dan wel weer goed, maar wat een hokken zijn die C1's, helemaal als automaat! Een 45km sticker zou ze zeker niet misstaan.

In ieder geval wel weer 4.5 uur mogen schrijven en weer een ervaring rijker
Was inderdaad erg leuk allemaal! Het waren trouwens 3 Peugeots 107. Ik ben uiteindelijk vandaag terug gereden met dat ding. Nachtje het raam open laten staan maar de schimmel op de bekleding liet zijn geur niet los!
pi_92392415
Haha, heel smakelijk! :P

Ik weet niet of het voor jullie heel relevant is, maar bij Shell heb je een actie dat je bij een tankbeurt een 'dubbelwandig' glas kan kopen, maar daarbij krijg je ook een voucher voor gratis koffie.
http://www.shell.nl/home/(...)_road/fuels/glasses/

Dus mn ma een paar glazen en ik de vouchers voor als ik onderweg ben :)
  zaterdag 5 februari 2011 @ 23:50:23 #213
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_92393108
Ik tank nooit bij Shell, die is gewoon te duur in vergelijking met andere pompen. Als ik moet tanken duik ik altijd even van de snelweg af en zoek ik daar een pomp.
#26 || Luciano da Silva
pi_92393327
Het is toevallig dat mn ma thuis een aantal van die glazen wilde hebben en ik dan de vouchers mee snaai voor tijdens het werken ;)
pi_92401807
Ik tank privé nooit 25 liter. Altijd alleen wat ik nodig heb, want ik deel de auto met mijn moeder. Tenzij ik voor EW een auto moet aftanken ofzo, maar dan ga ik toch snel naar een Esso. Hopelijk krijg ik mijn contract en tankpas snel. Als ik morgen tijdens mijn lange ritten moet tanken moet ik het natuurlijk allemaal voorschieten.
  zondag 6 februari 2011 @ 14:31:24 #216
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_92410513
Oh, je bedoelde privé tanken, Fleauris. Hehe ik dacht in dienst van EW. Ik tank hier altijd bij de Makro, daar zit een Tinq pomp en dan krijg je met je tankbeurt weer 4 euro korting op het totale waspakket bij de langste auto wasstraat van Noord Nederland, die er weer praktisch dichtbij zit. Zo combineer ik dat soort dingen altijd, hoewel ik nu meer tankbonnetjes heb dan dat ik mijn auto was :D
#26 || Luciano da Silva
pi_92410589
Ik drink toch nooit koffie, Rode Stier ftw _O_
  zondag 6 februari 2011 @ 14:33:33 #218
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_92410605
Plus dat inderdaad, haha.
#26 || Luciano da Silva
pi_92418598
Ik heb die tankpas in 2 jaar tijd echt nog maar 3 keer gebruikt ofzo. Ik vergeet altijd die pincode en ben te lui om hem te noteren, en om dat nou iedere keer te vragen.. :')
pi_92418640
Ik gebruik hem ook heel weinig, maar mijn pincode is heel makkelijk :P
pi_92418708
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 17:44 schreef RocketRonny het volgende:
Ik heb die tankpas in 2 jaar tijd echt nog maar 3 keer gebruikt ofzo. Ik vergeet altijd die pincode en ben te lui om hem te noteren, en om dat nou iedere keer te vragen.. :')
Gewoon in je telefoon zetten. ;)
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  zondag 6 februari 2011 @ 17:57:17 #222
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_92419091
Heeft niet iedereen dezelfde pincode dan? :D
#26 || Luciano da Silva
pi_92419094
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 17:44 schreef RocketRonny het volgende:
In het begin gebruikte ik hem ook vrij weinig, maar toen dacht ik op een gegeven moment van wtf ik heb dat ding niet voor niets.
pi_92419103
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 17:57 schreef joppie_saus het volgende:
Heeft niet iedereen dezelfde pincode dan? :D
Hahaha dat denk ik niet nee.

Edit: iemand enig idee wat het nut is van "mijn rit geschiedenis" op de site terwijl de ritten (bij mij in ieder geval) gewoon de dag nadat ze uitgevoerd zijn verdwijnen?

[ Bericht 14% gewijzigd door Mallet op 06-02-2011 18:04:51 ]
  zondag 6 februari 2011 @ 18:31:08 #225
207863 Obama
Barack Hussein
pi_92420503
Oh wat vreemd....ik tank best vaak.

Ik heb er weer zin in laten ze me morgen maar weer bellen!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')