abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 februari 2011 @ 14:30:25 #101
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_92222242
Lelijk!

Ik heb twee ritjes voor morgen, maar of ik met die laatste nou zo blij moet zijn. Groningen - Breda is nog wel nice, maar Zuid-Beijerland - Groningen.. Vanuit Breda naar Zuid-Beijerland komen is echt een ramp heb ik net gezien..Maar goed, ik klaag niet. Weer een lekkere werkdag maken!

Auto's trouwens een Renault Megane en een Peugeot 207.
#26 || Luciano da Silva
pi_92222502
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 14:30 schreef joppie_saus het volgende:
Lelijk!

Ik heb twee ritjes voor morgen, maar of ik met die laatste nou zo blij moet zijn. Groningen - Breda is nog wel nice, maar Zuid-Beijerland - Groningen.. Vanuit Breda naar Zuid-Beijerland komen is echt een ramp heb ik net gezien..Maar goed, ik klaag niet. Weer een lekkere werkdag maken!

Auto's trouwens een Renault Megane en een Peugeot 207.
Ik vind het altijd wel chill als ik weer in of dichtbij Groningen eindig :) Maar van die dramatische stukjes tussendoor heb ik ook regelmatig gehad; dat duurt altijd langer dan je verwacht waardoor je zoals altijd weer een uitloopt op je planning :P

quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 14:26 schreef enpe het volgende:
Ben waarschijnlijk 2 maanden langer bij EW in dienst dan verwacht, ik zou komende zomer klaar moeten zijn maar omdat ik 0,1 punt :') tekort kom mag ik in september nog een vak overnieuw gaan doen.
0,1 punt? :') Wat voor vak is dat dan, kan niet veel voorstellen :P
pi_92222760
Nee die is wel 6 ECTS waard maar ik had een 5,4 gehaald en dat wordt hier dus afgerond naar een 5. Als het een 5,5 was geweest had ik gewoon een 6 gehad :').
  woensdag 2 februari 2011 @ 14:41:24 #104
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_92222895
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 14:34 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ik vind het altijd wel chill als ik weer in of dichtbij Groningen eindig :) Maar van die dramatische stukjes tussendoor heb ik ook regelmatig gehad; dat duurt altijd langer dan je verwacht waardoor je zoals altijd weer een uitloopt op je planning :P

Ja, dat ik in Groningen eindig vind ik ook vrij chill inderdaad. Maar ja, net wat je zegt. Die stukjes tussendoor :9
#26 || Luciano da Silva
pi_92223116
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 14:39 schreef enpe het volgende:
Nee die is wel 6 ECTS waard maar ik had een 5,4 gehaald en dat wordt hier dus afgerond naar een 5. Als het een 5,5 was geweest had ik gewoon een 6 gehad :').
Ooh zo, ik dacht al :') Maar dat soort cijfers heb je echt niets aan; voor het gevoel heb je dan liever een drie of zoiets :P
pi_92223139
Zo, tentamens zijn klaar, laat die telefoon maar overgaan :9
pi_92223352
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 14:44 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ooh zo, ik dacht al :') Maar dat soort cijfers heb je echt niets aan; voor het gevoel heb je dan liever een drie of zoiets :P
Ja had idd ook een liever een diepe onvoldoende gehad, hoe hard kun je genaaid worden...jezus. Hopelijk de rest van de week werken, heb zojuist besloten om deze week niets meer aan m'n studie te doen :P.
pi_92225594
Ik heb ook twee ritten voor morgen. Wel lekkere auto's: een A4 met 200pk, 3-serie en een C4 Picasso :) Moet naar Brabant trouwens.
pi_92225752
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 14:48 schreef enpe het volgende:

[..]

Ja had idd ook een liever een diepe onvoldoende gehad, hoe hard kun je genaaid worden...jezus. Hopelijk de rest van de week werken, heb zojuist besloten om deze week niets meer aan m'n studie te doen :P.
Da's altijd kut, dat soort cijfers ja.... Ik ga dan altijd gewoon naar de inzage om misschien nog iets te sprokkelen zodat ik alsnog een voldoende heb :P
pi_92226845
Wel beschikbaar voor morgen, nog niet gebeld. Hoop dat ik nog wat krijg..
pi_92227026
Ik ook nog niet, maar ik heb vanavond een etentje met wat studiegenoten en daar zit onbeperkt bier bij dus aan de ene kant ben ik er niet eens zo heel rouwig om :+ O~)
pi_92229592
Ik heb er weer 10 uur op zitten voor vandaag. Moest naar Easyrent in Barendrecht en ik stond op het station en dacht.. Welke kant moet ik op.. Dus ik vragen.. Moest ze toevallig dezelfde kant op en ben ik met haar meegereden ^O^.

Citroën C5 Tourer best een fijne bak moet ik zeggen.

Nu even de online ritbon uittesten!
pi_92229778
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 16:31 schreef Mallet het volgende:
Ik heb er weer 10 uur op zitten voor vandaag. Moest naar Easyrent in Barendrecht en ik stond op het station en dacht.. Welke kant moet ik op.. Dus ik vragen.. Moest ze toevallig dezelfde kant op en ben ik met haar meegereden ^O^.

Citroën C5 Tourer best een fijne bak moet ik zeggen.

Nu even de online ritbon uittesten!
En hoe voelt het om weer terug te zijn? :P
Easyrent Barendrecht ben ik laatst gewoon heengelopen vanaf het station, stuk verder dan ik dacht :'(
pi_92230209
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 16:34 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

En hoe voelt het om weer terug te zijn? :P
Easyrent Barendrecht ben ik laatst gewoon heengelopen vanaf het station, stuk verder dan ik dacht :'(
Vertrouwd moet ik zeggen!
Ja dat zei zij dus ook! Ze zei dat het echt niet fatsoenlijk te lopen was, ook qua wegen. Was dus wel blij dat ze aanbood me mee te nemen. Ze moest op een gegeven moment wel VOL in de ankers omdat ze een rood stoplicht over het hoofd zag (ze was aan het kijken waar ze naartoe moest).. Draaide net een vrachtauto voor ons langs dus ik nog HET IS ROOD!!
pi_92230351
Nja, op zich is het wel fatsoenlijk te lopen, het is gewoon 1 rechte weg met 1 bocht naar rechts. Maar die rechte weg is wel erg lang :P
pi_92230979
Kak! kon prive chauffeur worden maar nog maar 1.5 jaar mn rijbewijs... en aangezien ik net 21 ben te oud voor hiken
pi_92232217
Ik viel vanochtend trouwens middenin de ochtendhectiek van een Nederlands gezin.. Ghehe.. MAAAAM waar zijn mijn sleutels!?! Schat ik moet nu echt weg!
Zat ik daar aan de bar in de keuken met een kop thee :P
  woensdag 2 februari 2011 @ 17:28:48 #118
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_92232898
Haha mooi is dat he. Ik moest tijdje terug om 9 uur 's ochtends een auto bij een particulier ophalen. Ik bel aan, duurt even. Hoop gestommel later komt er een dame naar beneden gerend die zich, zo te zien, in aller haast had aangekleed. Ik meld dat ik voor de auto kom, zegt ze, ja daar was ik al bang voor. Roept haar vriend erbij, die komt naar beneden en stond de eerste vijf minuten angstvallig van alles en nog wat voor zijn kruis te houden. Zou me niks verbazen als die flink aan het kezen waren toen ik aanbelde :D
#26 || Luciano da Silva
pi_92233382
Haha, LOL :D

Ik heb ook wel eens mensen uit bed gebeld. Moest auto brengen om 11.00 maar ik was er om 10.20 al. Ik dacht dat die 40 minuten niet zoveel zouden uitmaken maar toch wel dus. Vooral ook omdat de mensen dachten dat ik pas om 12 uur zou komen. Achja, ze waren uiteindelijk wel vriendelijk.
pi_92233606
Gister 3 ritjes waarvan maar één met een geniale auto, was jammer genoeg wel het korste ritje van de dag (zo'n 50km).

Moest van Veenendaal naar Nieuwegein. Moest ook nog omrijden via de A30 omdat er voor utrecht een flinke file stond. Dat was wel echt heeeel jammer....

BMW Z4 :D

Daarna anti climax in een Citroen C3 :p
pi_92233642
LOL @ SideShow Ninja Edit
pi_92233733
Ja sorry gefaalde imageshack :(
pi_92233762
Woah, Z4 is vet! ^O^
pi_92233810
Ja nadat je in zo'n ding hebt gezeten kom je er wel achter wat voor kuthokken de rest van de auto's eigenlijk zijn ;)
pi_92234313
Flinke bak SideShow! ;)

Verdomme, vandaag weer niet gebeld. Ik dus proberen te bellen om 5 voor 5, kapt m'n telefoon ermee. Pauperzooi!
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')