Ik vind het altijd wel chill als ik weer in of dichtbij Groningen eindigquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:30 schreef joppie_saus het volgende:
Lelijk!
Ik heb twee ritjes voor morgen, maar of ik met die laatste nou zo blij moet zijn. Groningen - Breda is nog wel nice, maar Zuid-Beijerland - Groningen.. Vanuit Breda naar Zuid-Beijerland komen is echt een ramp heb ik net gezien..Maar goed, ik klaag niet. Weer een lekkere werkdag maken!
Auto's trouwens een Renault Megane en een Peugeot 207.
0,1 punt?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:26 schreef enpe het volgende:
Ben waarschijnlijk 2 maanden langer bij EW in dienst dan verwacht, ik zou komende zomer klaar moeten zijn maar omdat ik 0,1 punttekort kom mag ik in september nog een vak overnieuw gaan doen.
Ja, dat ik in Groningen eindig vind ik ook vrij chill inderdaad. Maar ja, net wat je zegt. Die stukjes tussendoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:34 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel chill als ik weer in of dichtbij Groningen eindigMaar van die dramatische stukjes tussendoor heb ik ook regelmatig gehad; dat duurt altijd langer dan je verwacht waardoor je zoals altijd weer een uitloopt op je planning
Ooh zo, ik dacht alquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:39 schreef enpe het volgende:
Nee die is wel 6 ECTS waard maar ik had een 5,4 gehaald en dat wordt hier dus afgerond naar een 5. Als het een 5,5 was geweest had ik gewoon een 6 gehad.
Ja had idd ook een liever een diepe onvoldoende gehad, hoe hard kun je genaaid worden...jezus. Hopelijk de rest van de week werken, heb zojuist besloten om deze week niets meer aan m'n studie te doenquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:44 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ooh zo, ik dacht alMaar dat soort cijfers heb je echt niets aan; voor het gevoel heb je dan liever een drie of zoiets
Da's altijd kut, dat soort cijfers ja.... Ik ga dan altijd gewoon naar de inzage om misschien nog iets te sprokkelen zodat ik alsnog een voldoende hebquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:48 schreef enpe het volgende:
[..]
Ja had idd ook een liever een diepe onvoldoende gehad, hoe hard kun je genaaid worden...jezus. Hopelijk de rest van de week werken, heb zojuist besloten om deze week niets meer aan m'n studie te doen.
En hoe voelt het om weer terug te zijn?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:31 schreef Mallet het volgende:
Ik heb er weer 10 uur op zitten voor vandaag. Moest naar Easyrent in Barendrecht en ik stond op het station en dacht.. Welke kant moet ik op.. Dus ik vragen.. Moest ze toevallig dezelfde kant op en ben ik met haar meegereden.
Citroën C5 Tourer best een fijne bak moet ik zeggen.
Nu even de online ritbon uittesten!
Vertrouwd moet ik zeggen!quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:34 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
En hoe voelt het om weer terug te zijn?
Easyrent Barendrecht ben ik laatst gewoon heengelopen vanaf het station, stuk verder dan ik dacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |