Jij wel?quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:14 schreef MalaCocinera het volgende:
Heb je niks beters te doen ofzo?
Mag ik brutaal zijn en vragen wat het gekost heeft? En moesten ze ook nieuwe draadjes trekken?quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:29 schreef junkiexp het volgende:
Zo, we hebben vanaf nu 10 electragroepen + 1 kookgroep.
Voorheen 3 groepen en geen randaarde.
Heb de randaarde maar op de waterleiding aangesloten, ik weet het anders ook niet op 5 hoog
Het is toch verplicht dat daarvoor een draadje binnenkomt?quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:29 schreef junkiexp het volgende:
Zo, we hebben vanaf nu 10 electragroepen + 1 kookgroep.
Voorheen 3 groepen en geen randaarde.
Heb de randaarde maar op de waterleiding aangesloten, ik weet het anders ook niet op 5 hoog
Ik heb wel eens meegemaakt dat iemand teennagels in de trein zat te knippenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:09 schreef Isegrim het volgende:
Mensen die hun make-up gaan zitten doen in het OV zijn raar. Je poetst toch ook niet je tanden in de metro?
Er was gisteren een verkeersinfarct doordat de A16 vast stond, dus iedereen ging door de stad naar Zuid. We hebben er gisteren ook nog last van gehad toen we naar de stad reden.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wat was het gister bizar druk op de weg trouwens, met name in de buurt Schiekade/Gordelweg. Asomobilisten die met hun vehikel doorrijden terwijl de weg nog niet vrij is. Of net voorbij het stoplicht gaan staan (wat ze dan niet meer zien) en gas geven als de weg wel vrij is (maar het stoplicht op rood).
Bij het kruisen (groen licht) eerst een asomobilist moeten ontwijken, en op de andere richting toeterend met grootlicht flisend mijzelf een weg moeten werken tussen mensen die daar geparkeerd stonden. Hoe moeilijk is het om even te wachten tot de kruising vrij (genoeg) is?
Op de terugweg was op exact die plek waar ik zowat door een asomobilist geraakt werd ook een meisje voor dr donder gereden (scooter). Ik vraag mij af en toe af of iedereen wel zn rijbewijs heeft, de meeste hebben volgens mij hun theorie niet eens
Mag jijquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:48 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Mag ik brutaal zijn en vragen wat het gekost heeft? En moesten ze ook nieuwe draadjes trekken?
in 1953 blijkbaar nog nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Het is toch verplicht dat daarvoor een draadje binnenkomt?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:31 schreef Reya het volgende:
Step we gaily on we go, heel for heel and toe for toe
Arm in arm and row on row, all for Mairi's wedding
In mijn jaren 80 huis heb ik ook zo'n 300 euro voor betaald voor een nieuwe groepenkast, inclusief aansluiten en trekken van nieuwe draden, maken van nieuwe groepen etc. Is wel tegelijk met mijn keuken gebeurd, dus prijs is exclusief uurloon (dat zat in totaalprijs voor de keuken)quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:48 schreef Isegrim het volgende:
Mag ik brutaal zijn en vragen wat het gekost heeft? En moesten ze ook nieuwe draadjes trekken?
ha klnkt mjammie mjmammie ga ik ook een keertje heen ( binnen de komende tien jaar )quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:54 schreef DutchTrain het volgende:
Net bij de echte Chinees (Orient op de Mauritsweg) geweest voor de 10 gangen all you can eat 15 euro... na 8 gangen toch maar gestopt
Iets te veel droge eend. Was wel lekker druk in de restaurantjes overal vanwege filmfestival. De stad doet weer goede zaken deze dagen
Het vroor weer flink de afgelopen dagen? mischien was dat het?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:43 schreef junkiexp het volgende:
Ik werd wakker met hoofdpijn van 15 biertjes.
Ik had er al allen maar 3 op gisterenavond.
Fijn dag vandaag Alicey & Singecoil
Al dronken ?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:53 schreef Isegrim het volgende:
Leuk hoor, dat ceremoniemeesteresschap.![]()
Ik zie geen verband, maar ik slaap doorgaans ook binnenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:57 schreef dandybleu het volgende:
[..]
Het vroor weer flink de afgelopen dagen? mischien was dat het?
ha ja dat heb ik dan op sommige koude dagen....dan ga ik naar buiten voor de supermarkt en dan voel ik zo die "snijdende kou"....ja en soms dan is het voor mij echt uitputtend en dan heb ik de volgende dag een "katerige griep-verkoudhied"quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:42 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik zie geen verband, maar ik slaap doorgaans ook binnen
Klopt, al heb ik best een leuke dag gehad hoor!quote:Op zondag 30 januari 2011 12:37 schreef junkiexp het volgende:
Wij hebben samen ook een keer de ceremonie geregeld, maar ik zou het niet zo snel nog een keer doen.
Het was wel erg tof om te doen, maar ook vermoeiend en je krijgt van de dag zelf niet veel mee.
quote:Op zondag 30 januari 2011 14:28 schreef Isegrim het volgende:
Geskimd.500 euro opgenomen met mijn pas, in Santo Domingo. Zou willen dat ik daar zat!
Ja, echt kut, schrok me de tyfus. Maar de nieuwe pas is al opgestuurd en binnen twee weken staat het geld weer op mijn rekening.quote:
Dat is gelukkig goed geregeld bij de banken.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:36 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, echt kut, schrok me de tyfus. Maar de nieuwe pas is al opgestuurd en binnen twee weken staat het geld weer op mijn rekening.
mietjequote:Op maandag 31 januari 2011 10:13 schreef Isegrim het volgende:
De volgende keer dat ik een huwelijk begeleid, neem ik op maandag vrij!
Ik had gisteren een verjaardag en heb nergens last vanquote:Op maandag 31 januari 2011 10:45 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wat je zegt ben je zelf, met je kont door de helft!
SingleCoil & Alicey in het huwelijksbootje gestaptquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:25 schreef Breuls het volgende:
SC&A gefeliciteerd
Ik zit inmiddels op Hato, klaar om de red eye naar Amsterdam te nemen.
Maar:quote:Uw huidige leverancier is het aanspreekpunt voor uw correctieverzoek. [...] Dit is een afspraak die de energiebedrijven en de toezichthouder van de energiebranche, de Energiekamer, hebben gemaakt. Op deze manier heeft u als consument altijd een duidelijk aanspreekpunt.
(Leuk detail is dat dit nog steeds een en hetzelfde bedrijf is, je kan zelfs rustig dezelfde persoon aan de telefoon krijgenquote:De werkzaamheden voor de berekening van transportkosten zijn door Stedin uitbesteed aan Eneco Services. Wij adviseren u om uw vraag voer de termijnbedragen te stellen aan Eneco Services via de website www.eneco.nl.
Fijn toch, dat enkele aanspreekpunt?quote:De netbeheerder neemt alleen verzoeken aan van een leverancier. Wij raden u aan om contact op te nemen met uw huidige leverancier.
Kom we gaan er champagne op drinken!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:13 schreef Toekito het volgende:
RET blijft sowieso tot 1 januari 2013 rijden in Rotterdam aldus Rijnmond.nl
Half uurtje na je post, ja.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Je vliegtuig zal nu zo'n beetje aan de landing beginnen?
Dat zijn de riool rechten volgens mij. Omdat er de laatste jaren veel onderhoud was aan het riool en dat nu afgerond is zou dat idd omlaag moeten gaan.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:43 schreef junkiexp het volgende:
Wij moeten ¤ 701,72 betalen t.o.v. ¤ 689,40 in 2010.
Nee dit zijn de gemeentelijke belastingen, en ze zijn omhoog gegaanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:44 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dat zijn de riool rechten volgens mij. Omdat er de laatste jaren veel onderhoud was aan het riool en dat nu afgerond is zou dat idd omlaag moeten gaan.
Ik ben blij als ik juist wel kan slapen, zeker in een nachtvlucht. Heb ik dus ook gedaan, maar de vlucht was 8,5 uur, ik heb nog een film gekeken en aan het einde word je sowieso weer wakker van alle rumoer, dus ik heb veel te kort geslapen. Ik val dan momenteel ook bijna om.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:31 schreef Wiebeldak het volgende:
Lang vliegen... Dat is echt 1 van de dingen waar ik totaal niet van hou. Ook mede omdat ik nooit kan slapen dan, ik moet echt in een bed liggen.
Daar ben ik echt jaloers op. Soms zie ik al kwijlende mensen na een uur vliegen. En ik schrik telkens met een schok wakker als ik net bijna slaap.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:52 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik ben blij als ik juist wel kan slapen, zeker in een nachtvlucht. Heb ik dus ook gedaan, maar de vlucht was 8,5 uur, ik heb nog een film gekeken en aan het einde word je sowieso weer wakker van alle rumoer, dus ik heb veel te kort geslapen. Ik val dan momenteel ook bijna om.
Een jetlag heb ik eigenlijk nooit last van. Misschien een klein beetje als ik net weer thuis ben maar eenmaal met vakantie nooit omdat dat dan zo relaxed is eindelijk, dan denk ik niet eens aan een jetlag.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:59 schreef dandybleu het volgende:
ja dat is wel moeilijk ook vind ik om je aan je slaap over te geven als je in een nachtvlucht zit....ik reis specefiek niet naar andere verre landen ....niet met de reden dat de prijs te hoog is maar puur dat ik geen zin heb in een jetlag....
Koophuis, dan krijg je dat.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:02 schreef MalaCocinera het volgende:
Wat een bedragen moeten mensen betalen aan belastingen zeg! Ik ''hoef'' maar 128 euro te betalen, ''hoef'' omdat ik het mag declareren bij mijn huisbaas
Ik maar 160 dus jij hebt een flink ruimer huis dan ik hebquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:31 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Koophuis, dan krijg je dat.
Gelukkig krijg ik ook 500 euro per maand terug
Het is volgens mij allebei bepalend.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:38 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik maar 160 dus jij hebt een flink ruimer huis dan ik heb![]()
Of je verdient een stuk minderOf werkt dat niet op basis van salaris?
Jeetje!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:43 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Het is volgens mij allebei bepalend.
Maar we betalen volgens mij ook iets van ¤ 1600 hypotheek per maand zeg ik zo uit mijn hoofd.
110m2 + 30m2 dakterras.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:46 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Jeetje!
Dan is het het flink ruimere huis.
Waardoor je huis ook kunstmatig enkele honderden euro's per maand duurder wordt, en je datzelfde geld aan de VVD'er bij de bank mag afdragen aan rente over je hypotheekquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:31 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Koophuis, dan krijg je dat.
Gelukkig krijg ik ook 500 euro per maand terug
Beetje uit de richting.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:30 schreef SingleCoil het volgende:
Gelukkig wordt de hypotheekrente aftrek binnenkort toch afgeschaft
Wij vliegen morgen door naar bangkok
Gelukkig ben ik ook een VVD-erquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Waardoor je huis ook kunstmatig enkele honderden euro's per maand duurder wordt, en je datzelfde geld aan de VVD'er bij de bank mag afdragen aan rente over je hypotheek
Baby-ijsbeertje.quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:04 schreef DutchTrain het volgende:
Zou dit nou lekker zitten. Als ijsbeer, zeg maar?
http://www.diergaardeblijdorp.nl/ijsbeertje/ <live cam>
Youtube e.d. zeker ook niet ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Stream doet't niet op het werk
Dat weer wel. Stream zegt wel dat ik geen flash heb, maar ik heb lekker wel flash want youtube werkt dus wel. Ik gok een poort die dicht staat.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:20 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Youtube e.d. zeker ook niet ?
Bij ons iig niet.
Ok, maar kunnen de reguliere gebruikers ook op youtube e.d. ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat weer wel. Stream zegt wel dat ik geen flash heb, maar ik heb lekker wel flash want youtube werkt dus wel. Ik gok een poort die dicht staat.
En ik maar denken dat ik ranzige bizarre dingen wistquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:39 schreef dandybleu het volgende:
ha ha nog eentje dan : rotterdam werd in 1940 ook wel eens "de abortusstad" genoemd.....
dit omdat het wegennet zo slecht was ( met kuilen enzo) en als je dan in de auto zat dan kregen zwangere vrouwen spontaan misgeboorte als ze door een te diepe kuil reden.....
Ja, dit is "de Passage". En de site die ik net noemde heeft allemaal "wandelingen" of "rondritten" op de hedendaagse tramlijnen etcetera, waarin ze het Rotterdam van 'toen' omschrijven, inclusief beeld (Waar mogelijk, en dat is erg vaak mogelijk).quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:26 schreef dandybleu het volgende:
a die oswald? is dat ook oud rotterdam? zo ha ha das net zo mooi als parijs.....ha en die site kende ik dus nog niet....
wat je ook in rotjeknor had : dan had je een promenade met victoriaanse tempels.....( geloof wat nu de lijnbaan is ) en ook had je een grachtengordel....met allemaal klein steegjes en cafeetjes....
Zaterdag de afterparty in de Schouwburg ?quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:59 schreef Breuls het volgende:
Doet iemand nog iets IFFR'erigs deze week?
Oh een afterparty kan wel leuk zijn. Twee jaar geleden was ik op de afterparty in de Doelen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:12 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Zaterdag de afterparty in de Schouwburg ?
Er zou van alles te doen zijn vanwege de 15e keer, maar kan niet echt iets spciaals vinden.
ha mijn motto is "gewoon gaan" ha ha ik vind altijd alles leuk aan het feest en evenementen....quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:28 schreef Breuls het volgende:
[..]
Oh een afterparty kan wel leuk zijn. Twee jaar geleden was ik op de afterparty in de Doelen.
Heeft de IFFR site ergens een overzicht van de non-film evenementen? Talkshows ofzo... het is allemaal zo lastig te vinden.
Wist ik veel dat die shit zo zwaar zou ruiken, ik heb maar 37 ml gebruikt voor een halve was.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:38 schreef Isegrim het volgende:
Waarom heb je dat gedaan als je het vindt stinken?
Ik ben momenteel fan van Lenor wasverzachter, ruikt zo lekker.
Dat wist ik al lang.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:14 schreef JJdJ1984 het volgende:
Jeuhh![]()
Boekingsbevestiging voor mijn vakantie in de digitale brievenbus
Ha weet je wat ook lekker is?moet je eens zo een kilo verpakking zout halen ( a dertig cent ) en dan daarmee je jeans in de wasmachine gooien.......echt een aanrader is dat ....quote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:12 schreef MalaCocinera het volgende:
Kleren gewassen met Sunil essentiele olieen nonsenseIk stink een uur in de wind naar dat wasmiddel
Waarom zou je dat doen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:12 schreef dandybleu het volgende:
[..]
Ha weet je wat ook lekker is?moet je eens zo een kilo verpakking zout halen ( a dertig cent ) en dan daarmee je jeans in de wasmachine gooien.......echt een aanrader is dat ....
Ja je spijkerbroek word er lekker crispy van....ha haquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:26 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen?
Werkt wel goed om de kleur te fixeren.
Gaat dan niet je wasmachine totaal verrot als je dat te vaak doet? Het lijkt mij igg niet goed voor dat ding.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:57 schreef dandybleu het volgende:
[..]
Ja je spijkerbroek word er lekker crispy van....ha ha
dat deden ze ook vroeger in een commercial...van jeans.... dan liep er een jeugdig persoon met zijn spijkerbroek de zoute zee in en dan door de zomerzon dan droogte de spijkerbroek weer op .....stukje romantiek is dat .....( of zelfs bijgeloof ha ha )
Ja zo heb ik dus ooit een vrouw ontmoet en die werkte in een jeans store en die beveelde dus ook haar klanten aan om je spijkerbroek in zout te wassen... ( volgens haar bleef de broek dan langer heel ...ha ha maar dat is dus niet waar )
wat wel waar is is dus dat je broek na het wassen dus doordrenkt is met zout..... net alsof je in de zee gezwommen hebt.....en je huid ook naar zout ruikt enz enz....
Ha ha ja dat zijn dus grotemensen problemen die ik helemaal niet heb dus ha ha...... ik koop altijd een wasmachinetje van 50 euro tweedehands..... en vervolgens gebruik ik die een x jaar ( bijvoorbeeld 7 met mijn huidige exemplaar )quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:13 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Gaat dan niet je wasmachine totaal verrot als je dat te vaak doet? Het lijkt mij igg niet goed voor dat ding.
Heb zelf een wasmachine van al ruim over de 10 jaar oud die wel een beetje uit elkaar valt ondertussen dus misschien probeer ik dat ook eens met dat zoutquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:22 schreef dandybleu het volgende:
[..]
Ha ha ja dat zijn dus grotemensen problemen die ik helemaal niet heb dus ha ha...... ik koop altijd een wasmachinetje van 50 euro tweedehands..... en vervolgens gebruik ik die een x jaar ( bijvoorbeeld 7 met mijn huidige exemplaar )
Ja en als ie dan kapot gaat? dan laat ik een wind....en pin 50 euro en haal weer een tweedehands exemplaar......
Dus ja voor dat geld? geeft het mij geen enkele stress als een apparaat ooit kapot gaat....bovendien doe ik dat truukje met dat zout ook niet wekelijks.... ha ja meer geoon af en toe voor de lol ....
ha ha wat ik dus altijd doe?koop zo een kilopak van dertig cent.... en die giet ik dan bijna half leeg in de wasmachine dus..... ( voor een extra sterk effect ha ha )quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:24 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Heb zelf een wasmachine van al ruim over de 10 jaar oud die wel een beetje uit elkaar valt ondertussen dus misschien probeer ik dat ook eens met dat zout
Ga je dan niet als een robot lopen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:28 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ha ha wat ik dus altijd doe?koop zo een kilopak van dertig cent.... en die giet ik dan bijna half leeg in de wasmachine dus..... ( voor een extra sterk effect ha ha )
ha ja het is ook allemaal bijgeloof.....ik hou heel erg extreem van de zee en surfen en zwemmen en vind het dan lekker als ik helemaal naar zout ruik.....ja of het echt lekker is? je broek in de zout wassen? ha dat weet ik ook niet hoor...alleen ja het idee sprak me altijd heel erg aan.....quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:30 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ga je dan niet als een robot lopen?
Geweldig verhaal!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:34 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ha ja het is ook allemaal bijgeloof.....ik hou heel erg extreem van de zee en surfen en zwemmen en vind het dan lekker als ik helemaal naar zout ruik.....ja of het echt lekker is? je broek in de zout wassen? ha dat weet ik ook niet hoor...alleen ja het idee sprak me altijd heel erg aan.....
zo had ik vroeger dus ook een houten vloer ( geen laminaat maar echte planken ) en dan wasde ik heel mn vloer ook wel eens met zout.....wat dan een mooi effect is dat je dat ook werkelijk ziet en ruikt..... ( dat effect zie je ook heel sterk in strandcafeetjes....daar is de vloer altijd heel mooi en schoon door het effect van de zee.... )
ja ha ha das ook zo : heel veel mensen tegewoordig eten zoutarm....is blijkbaar gezond....maar ha ha ja het tegenovergestelde? dat is "zout bevat heel veel antibacteriele stoffen.....en ook als je bijv extra zout gegeten hebt? dan gaat heel die substantie door je lichaam heen.... en de volgende dag is je zweet ook extra zout.....( en ja dat proef je dan ook nog eens...ook als je iemand een kus geeft....op zijn huid.... ).....quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:37 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Geweldig verhaal!
Ik heb ook erg veel op het zoute water gezeild vroeger toen mijn ouders nog een zeilboot hadden. Ik begrijp het ergens wel
Dat is idd wel heel erg asociaal zeg. Waarschijnlijk heeft ie een vervelende week achter de rug ofzo. Wat een mafkees. Ik zou daar ook niet meer heen willen, bekijk het maar.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:13 schreef Isegrim het volgende:
Wij hadden bij Groupon een voucher gekocht voor Oriënt aan de Westersingel. Bel ik net om te reserveren, neemt een vent op die keihard in mijn oor krijst dat het heel druk is en dat ik morgen moet terugbellen. Ik doe een poging om te vragen of ze later vanavond nog plaats hebben, maar midden in mijn zin smijt hij de hoorn erop.Ik heb Groupon gemaild dat ik graag mijn geld terug wil of de voucher wil omruilen voor een andere. Dat restaurant hoef ik namelijk niet meer naartoe.
Ik heb 'm vandaag gekregen. (de mijne dan, niet de jouwe, anders had ik wel om je pincode gevraagd.)quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:10 schreef Isegrim het volgende:
Vandaag oppassen dat je niet van je fiets waait.
Mijn pinpas is inmiddels bijna een week geblokkeerd. Ik heb wel een brief om me dat te melden. Die komt een beetje laat. Nieuwe pas was al opgestuurd zeiden ze vorige week zaterdag. Dat is dus onzin, want dan had 'ie er toch echt al moeten zijn, maar ik heb alleen die brief. Die is verstuurd twee dagen nadat ik belde...
Oh, vanwege het filmfestival zijn ze daar wat gestressd, mag je er alleen met bonnetjes eten en hebben ze een beperkt menu. Sowieso is het net Chinees nieuwjaar, dus ik zou daar nu niet gaan eten. En eigenlijk moet je daar helemaal niet gaan eten, want echt bijzonder is het niet. Tenzij je van doorbakken eend, aangebakken eend, rose eend, eend met een vetrandje en vooral droge eend houdt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:13 schreef Isegrim het volgende:
Wij hadden bij Groupon een voucher gekocht voor Oriënt aan de Westersingel. Bel ik net om te reserveren, neemt een vent op die keihard in mijn oor krijst dat het heel druk is en dat ik morgen moet terugbellen.
ha wiebeldak doet de ontdekking van de eeuw.....ha haquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:52 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik ben net even naar de koffieshop gefiets. Sjonge jonge. Heel het oude noorden is open gebroken en het zand zit nu echt tussen mijn kiezen. Wat een schijtzooi.
Zeker. Maar het oude noorden is nu echt niet normaal meer. Bijna de helft ligt opengebroken denk ik.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:03 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ha wiebeldak doet de ontdekking van de eeuw.....ha ha
rotterdam is na het bombardement 1 grote bouwput......en de rotterdammers zijn nooit meer opgehouden met het graven van putten en wegomlegiingen.....er zijn zelfs putjesgravers die permanent in een tent wonen naast een bouwput.... ze zijn moderne normaden en zwerven van bouwput naar bouwput......
vloeken heeft geen zin....deze graafneurose is begonnen in 1940 en houd nooit meer op ....
ja idd met dank aan onze grote leider in 1940 ha haquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:06 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Zeker. Maar het oude noorden is nu echt niet normaal meer. Bijna de helft ligt opengebroken denk ik.
Ergens vind ik het ook wel tof dat alles opnieuw opgebouwd moest worden omdat ik een enorme fan ben van moderne nieuwbouw. en dat is hier heel goed te bekijken in Rotterdam.
Is idd niet netjes, zeker niet tegenover een leverancier (ik).quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ergste van alles is nog wel dat hij zn eigen personeel "klootzak" noemt
Bijna altijd met een storm toch? Zuidwester storm.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:32 schreef dandybleu het volgende:
ps ik had geen zin om naar buiten te gaan vandaag.... omdat het zo waaide...maar toen ik eenmaal buiten was kwam ik erachter dat het geen noorderwind was... ( dan hangen de ijspegels aan je neus )...nee het was een warme luchtstroom die over nederland waaide....wss zuiderwind...
Joh, ik heb 1 zinnen kunnen zeggen want ik kwam er totaal niet tussen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:26 schreef Isegrim het volgende:
Je had kunnen zeggen "Welke klootzak bedoelt u precies meneer?", zo dat de medewerker het door zou hebben.
Je laat Je dan ook wel erg kennen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:38 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Joh, ik heb 1 zinnen kunnen zeggen want ik kwam er totaal niet tussen.
Er was geen punt of komma te bekennen in het gesprek
ha nee ha ha doe ik ook zovaak...is de weg van de minste weerstand....scheelt je een hoop stress.....in het leven.....quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je laat Je dan ook wel erg kennen.
Ik of hij ?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je laat Je dan ook wel erg kennen.
Nog steeds Bangkok?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:04 schreef SingleCoil het volgende:
Hier ook wel gezellig
[ afbeelding ]
We zijn gisteren aangekomen en veel te dronken geworden. Vandaag hebben we besloten om maar een beetje bij het zwembad rond te hangen om bij te komen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:15 schreef Isegrim het volgende:
Bevalt het? Hebben jullie al leuke dingen meegemaakt?
Het zal ook weer niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
We zijn gisteren aangekomen en veel te dronken geworden.
Have fun!quote:Vandaag hebben we besloten om maar een beetje bij het zwembad rond te hangen om bij te komen.
We hebben tot nu toe dus alleen de algemeen relaxe sfeer in Thailand meegemaakt. We zijn van plan om morgen in ieder geval het koninklijk paleis te bezoeken en als we daarna nog tijd hebben zien we wel.
Woei.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:20 schreef Isegrim het volgende:
http://www.rtvrijnmond.nl(...)20op%20Zaagmolenkade
Het was gezellig vannacht hier in de wijk!
Een vriendin en ik zijn dat wel van planquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:37 schreef Breuls het volgende:
[..]
Woei.
Iemand nog plannen naar het IFFR feest te gaan trouwens?
Welke? Die in de Schouwburg (die er misschien wel/niet is) of het officiële feest in De Doelen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:37 schreef Breuls het volgende:
Iemand nog plannen naar het IFFR feest te gaan trouwens?
quote:De openbare bibliotheek in het centrum van Rotterdam is zaterdagmiddag ontruimd.
RTV Rijnmond meldt dat er een bommelding is gedaan.
Volgens de regionale omroep zag een medewerker van de bibliotheek mensen met vuurwapens in het gebouw lopen. De politie onderzoekt het gebouw.
'Het Slotfeest', dus die in de Doelen. Waar is er info te vinden over een eventueel feest aan de overkant?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:34 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Welke? Die in de Schouwburg (die er misschien wel/niet is) of het officiële feest in De Doelen?
Of heb je nog een andere gezien?
Ook gezellig.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:48 schreef DutchTrain het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)terdam-ontruimd.html
[..]
Nergens. Dat is het juist. Ben er een aantal keer toevallig beland.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:54 schreef Breuls het volgende:
Waar is er info te vinden over een eventueel feest aan de overkant?
Die vriendin en ik vinden het beide te hard waaienquote:
bronquote:Mij overkwam het afgelopen week. 's Avonds zag ik op internetbankieren dat er even daarvoor 2 bedragen van mijn rekening waren afgeschreven met de omschrijving "Gereserveerd bedrag buitenlandse geldautomaat". Zo'n EUR 640,-. Tijdens het telefoontje met de postbank werd er nog een bedrag afgeschreven. Blij dat ik er zo snel bij was!
Ik vermoed dat mijn pas geskimmed is bij het onbemande tankstation 'Tango' aan de Gordelweg in Rotterdam, middelste pomp. Mijn advies aan iedereen is dus om deze te mijden!
Marianne - 07-12-2008 | 13:03
Het zijn internationale ondernemingen waar miljoenen in omgaan.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:40 schreef dandybleu het volgende:
skimmen is ook zo iets typisch hey?
ja dat zie je vaak ...om een skim op poten te zetten moet je nog behoorlijk slim zijn....ja en de meeste mensen die ik ken die sllim zijn die kiezen dan voor een leuk baantje......
Daar hebben ze niet zoveel aan denk ik, maar lezen kunnen ze 'm vast. Maar die apparaten zijn nu wel goed beveiligd hoor.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:08 schreef junkiexp het volgende:
Kunnen ze mijn leas tankpas eigenlijk ook skimmen ?
Ik tank daar ook wel eens...
Ja en nee. Het kan wel, maar in Santo Domingo hebben ze niet veel aan jouw tankpas.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:08 schreef junkiexp het volgende:
Kunnen ze mijn leas tankpas eigenlijk ook skimmen ?
Ik tank daar ook wel eens...
ha ha als je geen kaartjes van 50 euro hebt gekocht? en je blijft toch thuis? dan heb je nix om je reet mee af te vegen toch?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:14 schreef Breuls het volgende:
Ik weet niet of ik nog wel zin heb de deur uit te gaan.
Gelukkig heb ik geen kaartje gekocht, dat maakt het makkelijker.
Wij vlogen met een Taiwanese luchtvaartmaatschappij die er nogal wat aandacht aan gaf. De hele cabine hing vol met konijntjes.quote:
Dat is waar .quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja en nee. Het kan wel, maar in Santo Domingo hebben ze niet veel aan jouw tankpas.
Wat grappig.quote:Op zondag 6 februari 2011 03:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wij vlogen met een Taiwanese luchtvaartmaatschappij die er nogal wat aandacht aan gaf. De hele cabine hing vol met konijntjes.
Ehmm nee? Ik wist niet dat er een nieuwe was, totdat ik net dit zagquote:Op zondag 6 februari 2011 20:20 schreef ebeaydojraes het volgende:
iemand hier nog naar t nieuwe waterfront geweest?
quote:De Stichting Popverzamelgebouw Rotterdam die WaterFront exploiteeerde bestaat nog en ontfermt zich over de archieven van WaterFront en WATT. Ze heeft niks te maken met de huidige exploitant van het pand aan de Boompjeskade, die ten onrechte ook de naam WaterFront gebruikt.
Waarom...?quote:Het handelsregister is momenteel niet bereikbaar. Openingstijden handelsregister: elke dag van 8 tot 24 uur.
het is eigenlijk modern based barre dat op een cardiovascular level gedaan wordt met pilatesquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Zien we binnenkort je kloon, MalaBallerina, hier posten?
Je taalgebruik is ook niet meer wat het is geweest he harry?quote:
soms vind ik ballet heel mooi.....maar ha ja ik heb tijdje in dat wereldje gezeten vroeger....maar was niet altijd even leuk .....( soms wel soms niet )quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:32 schreef rubje het volgende:
[..]
Je taalgebruik is ook niet meer wat het is geweest he harry?![]()
![]()
En ballet haten? dan zal je Black Swan ook wel niks vinden..of die meisjes
pics please?quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Woensdag-Poolse-poetsmeisjes-dag
ik zou om lunch gaan vragen inmiddels.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:31 schreef Isegrim het volgende:
Nog tien minuten en dan zit ik een uur in de wachtkamer. En dan moet de behandeling nog plaatsvinden.
WTFquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Zojuist uit betrouwbare bron begrepen dat Isegrim na meer dan een uur wachten zonder behandeling weer buiten staat, omdat de tandarts een controle en geen behandeling had geplanned.
alsof jij werktquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:07 schreef Isegrim het volgende:
Ben uiteindelijk vertrokken zonder te zijn geholpen. De afspraak was ook nog eens te kort ingepland dus dan had ik nog een keer een half uur of meer kunnen wachten. Gvd. Ik ga hem een rekening sturen voor de werktijd die het me heeft gekost.
En dat waardeer ik enormquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik werk me het vuur uit de sloffen, mafkees!
Tjeempie, het lijkt het ritme hier wel.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:31 schreef Isegrim het volgende:
Nog tien minuten en dan zit ik een uur in de wachtkamer. En dan moet de behandeling nog plaatsvinden.
Je had het bestelde trouwpak onderhand zelf kunnen halen. Dat ligt min of meer wel op de route!quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tjeempie, het lijkt het ritme hier wel.SC is nu net klaar met het passen van zijn pak waar ze om zeven uur mee langs zouden komen.
(Het is hier nu half negen
).
Dat is ook wel relaxt hoor !quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:47 schreef Isegrim het volgende:
Ik werk van 09:00 tot 17:30, maar ik ben redelijk vrij in mijn werktijden.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:40 schreef junkiexp het volgende:
Ik ga voortaan van van 9 tot 6 werken, uitslapen elke dag
Ik zou zeggen doe er je voordeel meequote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:17 schreef Isegrim het volgende:
De datum van vandaag is een palindroom.11-02-2011
Hoe?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:38 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen doe er je voordeel mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |