Ik ben blij als ik juist wel kan slapen, zeker in een nachtvlucht. Heb ik dus ook gedaan, maar de vlucht was 8,5 uur, ik heb nog een film gekeken en aan het einde word je sowieso weer wakker van alle rumoer, dus ik heb veel te kort geslapen. Ik val dan momenteel ook bijna om.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:31 schreef Wiebeldak het volgende:
Lang vliegen... Dat is echt 1 van de dingen waar ik totaal niet van hou. Ook mede omdat ik nooit kan slapen dan, ik moet echt in een bed liggen.
Daar ben ik echt jaloers op. Soms zie ik al kwijlende mensen na een uur vliegen. En ik schrik telkens met een schok wakker als ik net bijna slaap.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:52 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik ben blij als ik juist wel kan slapen, zeker in een nachtvlucht. Heb ik dus ook gedaan, maar de vlucht was 8,5 uur, ik heb nog een film gekeken en aan het einde word je sowieso weer wakker van alle rumoer, dus ik heb veel te kort geslapen. Ik val dan momenteel ook bijna om.
Een jetlag heb ik eigenlijk nooit last van. Misschien een klein beetje als ik net weer thuis ben maar eenmaal met vakantie nooit omdat dat dan zo relaxed is eindelijk, dan denk ik niet eens aan een jetlag.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:59 schreef dandybleu het volgende:
ja dat is wel moeilijk ook vind ik om je aan je slaap over te geven als je in een nachtvlucht zit....ik reis specefiek niet naar andere verre landen ....niet met de reden dat de prijs te hoog is maar puur dat ik geen zin heb in een jetlag....
Koophuis, dan krijg je dat.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:02 schreef MalaCocinera het volgende:
Wat een bedragen moeten mensen betalen aan belastingen zeg! Ik ''hoef'' maar 128 euro te betalen, ''hoef'' omdat ik het mag declareren bij mijn huisbaas
Ik maar 160 dus jij hebt een flink ruimer huis dan ik hebquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:31 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Koophuis, dan krijg je dat.
Gelukkig krijg ik ook 500 euro per maand terug
Het is volgens mij allebei bepalend.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:38 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik maar 160 dus jij hebt een flink ruimer huis dan ik heb![]()
Of je verdient een stuk minderOf werkt dat niet op basis van salaris?
Jeetje!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:43 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Het is volgens mij allebei bepalend.
Maar we betalen volgens mij ook iets van ¤ 1600 hypotheek per maand zeg ik zo uit mijn hoofd.
110m2 + 30m2 dakterras.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:46 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Jeetje!
Dan is het het flink ruimere huis.
Waardoor je huis ook kunstmatig enkele honderden euro's per maand duurder wordt, en je datzelfde geld aan de VVD'er bij de bank mag afdragen aan rente over je hypotheekquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:31 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Koophuis, dan krijg je dat.
Gelukkig krijg ik ook 500 euro per maand terug
Beetje uit de richting.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:30 schreef SingleCoil het volgende:
Gelukkig wordt de hypotheekrente aftrek binnenkort toch afgeschaft
Wij vliegen morgen door naar bangkok
Gelukkig ben ik ook een VVD-erquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Waardoor je huis ook kunstmatig enkele honderden euro's per maand duurder wordt, en je datzelfde geld aan de VVD'er bij de bank mag afdragen aan rente over je hypotheek
Baby-ijsbeertje.quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:04 schreef DutchTrain het volgende:
Zou dit nou lekker zitten. Als ijsbeer, zeg maar?
http://www.diergaardeblijdorp.nl/ijsbeertje/ <live cam>

Youtube e.d. zeker ook niet ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Stream doet't niet op het werk
Dat weer wel. Stream zegt wel dat ik geen flash heb, maar ik heb lekker wel flash want youtube werkt dus wel. Ik gok een poort die dicht staat.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:20 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Youtube e.d. zeker ook niet ?
Bij ons iig niet.
Ok, maar kunnen de reguliere gebruikers ook op youtube e.d. ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat weer wel. Stream zegt wel dat ik geen flash heb, maar ik heb lekker wel flash want youtube werkt dus wel. Ik gok een poort die dicht staat.
En ik maar denken dat ik ranzige bizarre dingen wistquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:39 schreef dandybleu het volgende:
ha ha nog eentje dan : rotterdam werd in 1940 ook wel eens "de abortusstad" genoemd.....
dit omdat het wegennet zo slecht was ( met kuilen enzo) en als je dan in de auto zat dan kregen zwangere vrouwen spontaan misgeboorte als ze door een te diepe kuil reden.....
Ja, dit is "de Passage". En de site die ik net noemde heeft allemaal "wandelingen" of "rondritten" op de hedendaagse tramlijnen etcetera, waarin ze het Rotterdam van 'toen' omschrijven, inclusief beeld (Waar mogelijk, en dat is erg vaak mogelijk).quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:26 schreef dandybleu het volgende:
a die oswald? is dat ook oud rotterdam? zo ha ha das net zo mooi als parijs.....ha en die site kende ik dus nog niet....
wat je ook in rotjeknor had : dan had je een promenade met victoriaanse tempels.....( geloof wat nu de lijnbaan is ) en ook had je een grachtengordel....met allemaal klein steegjes en cafeetjes....
Zaterdag de afterparty in de Schouwburg ?quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:59 schreef Breuls het volgende:
Doet iemand nog iets IFFR'erigs deze week?
Oh een afterparty kan wel leuk zijn. Twee jaar geleden was ik op de afterparty in de Doelen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:12 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Zaterdag de afterparty in de Schouwburg ?
Er zou van alles te doen zijn vanwege de 15e keer, maar kan niet echt iets spciaals vinden.
ha mijn motto is "gewoon gaan" ha ha ik vind altijd alles leuk aan het feest en evenementen....quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:28 schreef Breuls het volgende:
[..]
Oh een afterparty kan wel leuk zijn. Twee jaar geleden was ik op de afterparty in de Doelen.
Heeft de IFFR site ergens een overzicht van de non-film evenementen? Talkshows ofzo... het is allemaal zo lastig te vinden.
Wist ik veel dat die shit zo zwaar zou ruiken, ik heb maar 37 ml gebruikt voor een halve was.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:38 schreef Isegrim het volgende:
Waarom heb je dat gedaan als je het vindt stinken?
Ik ben momenteel fan van Lenor wasverzachter, ruikt zo lekker.
Dat wist ik al lang.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:14 schreef JJdJ1984 het volgende:
Jeuhh![]()
Boekingsbevestiging voor mijn vakantie in de digitale brievenbus
Ha weet je wat ook lekker is?moet je eens zo een kilo verpakking zout halen ( a dertig cent ) en dan daarmee je jeans in de wasmachine gooien.......echt een aanrader is dat ....quote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:12 schreef MalaCocinera het volgende:
Kleren gewassen met Sunil essentiele olieen nonsenseIk stink een uur in de wind naar dat wasmiddel
Waarom zou je dat doen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:12 schreef dandybleu het volgende:
[..]
Ha weet je wat ook lekker is?moet je eens zo een kilo verpakking zout halen ( a dertig cent ) en dan daarmee je jeans in de wasmachine gooien.......echt een aanrader is dat ....
Ja je spijkerbroek word er lekker crispy van....ha haquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:26 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen?
Werkt wel goed om de kleur te fixeren.
Gaat dan niet je wasmachine totaal verrot als je dat te vaak doet? Het lijkt mij igg niet goed voor dat ding.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:57 schreef dandybleu het volgende:
[..]
Ja je spijkerbroek word er lekker crispy van....ha ha
dat deden ze ook vroeger in een commercial...van jeans.... dan liep er een jeugdig persoon met zijn spijkerbroek de zoute zee in en dan door de zomerzon dan droogte de spijkerbroek weer op .....stukje romantiek is dat .....( of zelfs bijgeloof ha ha )
Ja zo heb ik dus ooit een vrouw ontmoet en die werkte in een jeans store en die beveelde dus ook haar klanten aan om je spijkerbroek in zout te wassen... ( volgens haar bleef de broek dan langer heel ...ha ha maar dat is dus niet waar )
wat wel waar is is dus dat je broek na het wassen dus doordrenkt is met zout..... net alsof je in de zee gezwommen hebt.....en je huid ook naar zout ruikt enz enz....
Ha ha ja dat zijn dus grotemensen problemen die ik helemaal niet heb dus ha ha...... ik koop altijd een wasmachinetje van 50 euro tweedehands..... en vervolgens gebruik ik die een x jaar ( bijvoorbeeld 7 met mijn huidige exemplaar )quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:13 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Gaat dan niet je wasmachine totaal verrot als je dat te vaak doet? Het lijkt mij igg niet goed voor dat ding.
Heb zelf een wasmachine van al ruim over de 10 jaar oud die wel een beetje uit elkaar valt ondertussen dus misschien probeer ik dat ook eens met dat zoutquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:22 schreef dandybleu het volgende:
[..]
Ha ha ja dat zijn dus grotemensen problemen die ik helemaal niet heb dus ha ha...... ik koop altijd een wasmachinetje van 50 euro tweedehands..... en vervolgens gebruik ik die een x jaar ( bijvoorbeeld 7 met mijn huidige exemplaar )
Ja en als ie dan kapot gaat? dan laat ik een wind....en pin 50 euro en haal weer een tweedehands exemplaar......
Dus ja voor dat geld? geeft het mij geen enkele stress als een apparaat ooit kapot gaat....bovendien doe ik dat truukje met dat zout ook niet wekelijks.... ha ja meer geoon af en toe voor de lol ....
ha ha wat ik dus altijd doe?koop zo een kilopak van dertig cent.... en die giet ik dan bijna half leeg in de wasmachine dus..... ( voor een extra sterk effect ha ha )quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:24 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Heb zelf een wasmachine van al ruim over de 10 jaar oud die wel een beetje uit elkaar valt ondertussen dus misschien probeer ik dat ook eens met dat zout
Ga je dan niet als een robot lopen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:28 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ha ha wat ik dus altijd doe?koop zo een kilopak van dertig cent.... en die giet ik dan bijna half leeg in de wasmachine dus..... ( voor een extra sterk effect ha ha )
ha ja het is ook allemaal bijgeloof.....ik hou heel erg extreem van de zee en surfen en zwemmen en vind het dan lekker als ik helemaal naar zout ruik.....ja of het echt lekker is? je broek in de zout wassen? ha dat weet ik ook niet hoor...alleen ja het idee sprak me altijd heel erg aan.....quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:30 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ga je dan niet als een robot lopen?
Geweldig verhaal!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:34 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ha ja het is ook allemaal bijgeloof.....ik hou heel erg extreem van de zee en surfen en zwemmen en vind het dan lekker als ik helemaal naar zout ruik.....ja of het echt lekker is? je broek in de zout wassen? ha dat weet ik ook niet hoor...alleen ja het idee sprak me altijd heel erg aan.....
zo had ik vroeger dus ook een houten vloer ( geen laminaat maar echte planken ) en dan wasde ik heel mn vloer ook wel eens met zout.....wat dan een mooi effect is dat je dat ook werkelijk ziet en ruikt..... ( dat effect zie je ook heel sterk in strandcafeetjes....daar is de vloer altijd heel mooi en schoon door het effect van de zee.... )
ja ha ha das ook zo : heel veel mensen tegewoordig eten zoutarm....is blijkbaar gezond....maar ha ha ja het tegenovergestelde? dat is "zout bevat heel veel antibacteriele stoffen.....en ook als je bijv extra zout gegeten hebt? dan gaat heel die substantie door je lichaam heen.... en de volgende dag is je zweet ook extra zout.....( en ja dat proef je dan ook nog eens...ook als je iemand een kus geeft....op zijn huid.... ).....quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:37 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Geweldig verhaal!
Ik heb ook erg veel op het zoute water gezeild vroeger toen mijn ouders nog een zeilboot hadden. Ik begrijp het ergens wel
Dat is idd wel heel erg asociaal zeg. Waarschijnlijk heeft ie een vervelende week achter de rug ofzo. Wat een mafkees. Ik zou daar ook niet meer heen willen, bekijk het maar.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:13 schreef Isegrim het volgende:
Wij hadden bij Groupon een voucher gekocht voor Oriënt aan de Westersingel. Bel ik net om te reserveren, neemt een vent op die keihard in mijn oor krijst dat het heel druk is en dat ik morgen moet terugbellen. Ik doe een poging om te vragen of ze later vanavond nog plaats hebben, maar midden in mijn zin smijt hij de hoorn erop.Ik heb Groupon gemaild dat ik graag mijn geld terug wil of de voucher wil omruilen voor een andere. Dat restaurant hoef ik namelijk niet meer naartoe.
Ik heb 'm vandaag gekregen. (de mijne dan, niet de jouwe, anders had ik wel om je pincode gevraagd.)quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:10 schreef Isegrim het volgende:
Vandaag oppassen dat je niet van je fiets waait.
Mijn pinpas is inmiddels bijna een week geblokkeerd. Ik heb wel een brief om me dat te melden. Die komt een beetje laat. Nieuwe pas was al opgestuurd zeiden ze vorige week zaterdag. Dat is dus onzin, want dan had 'ie er toch echt al moeten zijn, maar ik heb alleen die brief. Die is verstuurd twee dagen nadat ik belde...
Oh, vanwege het filmfestival zijn ze daar wat gestressd, mag je er alleen met bonnetjes eten en hebben ze een beperkt menu. Sowieso is het net Chinees nieuwjaar, dus ik zou daar nu niet gaan eten. En eigenlijk moet je daar helemaal niet gaan eten, want echt bijzonder is het niet. Tenzij je van doorbakken eend, aangebakken eend, rose eend, eend met een vetrandje en vooral droge eend houdt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:13 schreef Isegrim het volgende:
Wij hadden bij Groupon een voucher gekocht voor Oriënt aan de Westersingel. Bel ik net om te reserveren, neemt een vent op die keihard in mijn oor krijst dat het heel druk is en dat ik morgen moet terugbellen.
ha wiebeldak doet de ontdekking van de eeuw.....ha haquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:52 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik ben net even naar de koffieshop gefiets. Sjonge jonge. Heel het oude noorden is open gebroken en het zand zit nu echt tussen mijn kiezen. Wat een schijtzooi.
Zeker. Maar het oude noorden is nu echt niet normaal meer. Bijna de helft ligt opengebroken denk ik.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:03 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ha wiebeldak doet de ontdekking van de eeuw.....ha ha
rotterdam is na het bombardement 1 grote bouwput......en de rotterdammers zijn nooit meer opgehouden met het graven van putten en wegomlegiingen.....er zijn zelfs putjesgravers die permanent in een tent wonen naast een bouwput.... ze zijn moderne normaden en zwerven van bouwput naar bouwput......
vloeken heeft geen zin....deze graafneurose is begonnen in 1940 en houd nooit meer op ....
ja idd met dank aan onze grote leider in 1940 ha haquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:06 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Zeker. Maar het oude noorden is nu echt niet normaal meer. Bijna de helft ligt opengebroken denk ik.
Ergens vind ik het ook wel tof dat alles opnieuw opgebouwd moest worden omdat ik een enorme fan ben van moderne nieuwbouw. en dat is hier heel goed te bekijken in Rotterdam.
Is idd niet netjes, zeker niet tegenover een leverancier (ik).quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ergste van alles is nog wel dat hij zn eigen personeel "klootzak" noemt
Bijna altijd met een storm toch? Zuidwester storm.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:32 schreef dandybleu het volgende:
ps ik had geen zin om naar buiten te gaan vandaag.... omdat het zo waaide...maar toen ik eenmaal buiten was kwam ik erachter dat het geen noorderwind was... ( dan hangen de ijspegels aan je neus )...nee het was een warme luchtstroom die over nederland waaide....wss zuiderwind...
Joh, ik heb 1 zinnen kunnen zeggen want ik kwam er totaal niet tussen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:26 schreef Isegrim het volgende:
Je had kunnen zeggen "Welke klootzak bedoelt u precies meneer?", zo dat de medewerker het door zou hebben.
Je laat Je dan ook wel erg kennen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:38 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Joh, ik heb 1 zinnen kunnen zeggen want ik kwam er totaal niet tussen.
Er was geen punt of komma te bekennen in het gesprek
ha nee ha ha doe ik ook zovaak...is de weg van de minste weerstand....scheelt je een hoop stress.....in het leven.....quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je laat Je dan ook wel erg kennen.
Ik of hij ?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je laat Je dan ook wel erg kennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |