abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92309936
Kleren gewassen met Sunil essentiele olieen nonsense :r Ik stink een uur in de wind naar dat wasmiddel :r
pi_92310297
Waarom heb je dat gedaan als je het vindt stinken? :')

Ik ben momenteel fan van Lenor wasverzachter, ruikt zo lekker. O+
pi_92310463
quote:
Op vrijdag 4 februari 2011 08:38 schreef Isegrim het volgende:
Waarom heb je dat gedaan als je het vindt stinken? :')

Ik ben momenteel fan van Lenor wasverzachter, ruikt zo lekker. O+
Wist ik veel dat die shit zo zwaar zou ruiken, ik heb maar 37 ml gebruikt voor een halve was.

Vanaf nu was ik er wel handdoeken en mijn slaapmatje enzo ermee.
pi_92311322
De politie heeft hier in elk geval geen te kort aan personeel. Vastgebonden hondje boven het spoor @pompenburg. Hondje wordt gewoon geaaid door een van de agentes. Een van de, want er was een auto met twee uniformen, en twee motoragenten. En vlak voor ons reden agent vijf en zes het fietspad op om met een stok met een lus er aan deze bedreiger van onze samenleving te vangen.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_92320958
Maar wel zielig, wie laat er nou midden in de stad een hond achter aan een hek? ;(
pi_92329070
Vandaag oppassen dat je niet van je fiets waait. :o

Mijn pinpas is inmiddels bijna een week geblokkeerd. Ik heb wel een brief om me dat te melden. Die komt een beetje laat. Nieuwe pas was al opgestuurd zeiden ze vorige week zaterdag. Dat is dus onzin, want dan had 'ie er toch echt al moeten zijn, maar ik heb alleen die brief. Die is verstuurd twee dagen nadat ik belde...
pi_92329234
Jeuhh *O*

Boekingsbevestiging voor mijn vakantie in de digitale brievenbus :7
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
pi_92329294
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 16:14 schreef JJdJ1984 het volgende:
Jeuhh *O*

Boekingsbevestiging voor mijn vakantie in de digitale brievenbus :7
Dat wist ik al lang. :{w
pi_92329588
Hahaha :D
pi_92329621
Zeg update dat foodblog eens :{w
pi_92329668
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 16:22 schreef JJdJ1984 het volgende:
Zeg update dat foodblog eens :{w
Ja, dat wordt hoog tijd hè? We hebben het een beetje verwaarloosd. :')
pi_92329987
Ja, ik moet amarone er eigenlijk opzetten. Morgen, in de trein...
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_92330049
:D wat een snelheid
pi_92331871
quote:
8s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 08:12 schreef MalaCocinera het volgende:
Kleren gewassen met Sunil essentiele olieen nonsense :r Ik stink een uur in de wind naar dat wasmiddel :r
Ha weet je wat ook lekker is?moet je eens zo een kilo verpakking zout halen ( a dertig cent ) en dan daarmee je jeans in de wasmachine gooien.......echt een aanrader is dat ....
pi_92332411
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 17:12 schreef dandybleu het volgende:

[..]

Ha weet je wat ook lekker is?moet je eens zo een kilo verpakking zout halen ( a dertig cent ) en dan daarmee je jeans in de wasmachine gooien.......echt een aanrader is dat ....
Waarom zou je dat doen?

Werkt wel goed om de kleur te fixeren. :Y
pi_92333610
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 17:26 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Waarom zou je dat doen?

Werkt wel goed om de kleur te fixeren. :Y
Ja je spijkerbroek word er lekker crispy van....ha ha

dat deden ze ook vroeger in een commercial...van jeans.... dan liep er een jeugdig persoon met zijn spijkerbroek de zoute zee in en dan door de zomerzon dan droogte de spijkerbroek weer op .....stukje romantiek is dat .....( of zelfs bijgeloof ha ha )

Ja zo heb ik dus ooit een vrouw ontmoet en die werkte in een jeans store en die beveelde dus ook haar klanten aan om je spijkerbroek in zout te wassen... ( volgens haar bleef de broek dan langer heel ...ha ha maar dat is dus niet waar )

wat wel waar is is dus dat je broek na het wassen dus doordrenkt is met zout..... net alsof je in de zee gezwommen hebt.....en je huid ook naar zout ruikt enz enz....

[ Bericht 19% gewijzigd door dandybleu op 04-02-2011 18:11:40 ]
pi_92334255
Weekend!!

Ik heb geen been spieren meer over na de 6 km naar huis fietsen tegen we wind in. Dit was echt niet normaal meer.
pi_92334336
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 17:57 schreef dandybleu het volgende:

[..]

Ja je spijkerbroek word er lekker crispy van....ha ha

dat deden ze ook vroeger in een commercial...van jeans.... dan liep er een jeugdig persoon met zijn spijkerbroek de zoute zee in en dan door de zomerzon dan droogte de spijkerbroek weer op .....stukje romantiek is dat .....( of zelfs bijgeloof ha ha )

Ja zo heb ik dus ooit een vrouw ontmoet en die werkte in een jeans store en die beveelde dus ook haar klanten aan om je spijkerbroek in zout te wassen... ( volgens haar bleef de broek dan langer heel ...ha ha maar dat is dus niet waar )

wat wel waar is is dus dat je broek na het wassen dus doordrenkt is met zout..... net alsof je in de zee gezwommen hebt.....en je huid ook naar zout ruikt enz enz....
Gaat dan niet je wasmachine totaal verrot als je dat te vaak doet? Het lijkt mij igg niet goed voor dat ding.
pi_92334739
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:13 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Gaat dan niet je wasmachine totaal verrot als je dat te vaak doet? Het lijkt mij igg niet goed voor dat ding.
Ha ha ja dat zijn dus grotemensen problemen die ik helemaal niet heb dus ha ha...... ik koop altijd een wasmachinetje van 50 euro tweedehands..... en vervolgens gebruik ik die een x jaar ( bijvoorbeeld 7 met mijn huidige exemplaar )

Ja en als ie dan kapot gaat? dan laat ik een wind....en pin 50 euro en haal weer een tweedehands exemplaar......

Dus ja voor dat geld? geeft het mij geen enkele stress als een apparaat ooit kapot gaat....bovendien doe ik dat truukje met dat zout ook niet wekelijks.... ha ja meer geoon af en toe voor de lol ....
pi_92334843
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:22 schreef dandybleu het volgende:

[..]

Ha ha ja dat zijn dus grotemensen problemen die ik helemaal niet heb dus ha ha...... ik koop altijd een wasmachinetje van 50 euro tweedehands..... en vervolgens gebruik ik die een x jaar ( bijvoorbeeld 7 met mijn huidige exemplaar )

Ja en als ie dan kapot gaat? dan laat ik een wind....en pin 50 euro en haal weer een tweedehands exemplaar......

Dus ja voor dat geld? geeft het mij geen enkele stress als een apparaat ooit kapot gaat....bovendien doe ik dat truukje met dat zout ook niet wekelijks.... ha ja meer geoon af en toe voor de lol ....
Heb zelf een wasmachine van al ruim over de 10 jaar oud die wel een beetje uit elkaar valt ondertussen dus misschien probeer ik dat ook eens met dat zout :)
pi_92335013
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:24 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Heb zelf een wasmachine van al ruim over de 10 jaar oud die wel een beetje uit elkaar valt ondertussen dus misschien probeer ik dat ook eens met dat zout :)
ha ha wat ik dus altijd doe?koop zo een kilopak van dertig cent.... en die giet ik dan bijna half leeg in de wasmachine dus..... ( voor een extra sterk effect ha ha )
pi_92335088
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:28 schreef dandybleu het volgende:

[..]

ha ha wat ik dus altijd doe?koop zo een kilopak van dertig cent.... en die giet ik dan bijna half leeg in de wasmachine dus..... ( voor een extra sterk effect ha ha )
Ga je dan niet als een robot lopen? :D
pi_92335279
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:30 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Ga je dan niet als een robot lopen? :D
ha ja het is ook allemaal bijgeloof.....ik hou heel erg extreem van de zee en surfen en zwemmen en vind het dan lekker als ik helemaal naar zout ruik.....ja of het echt lekker is? je broek in de zout wassen? ha dat weet ik ook niet hoor...alleen ja het idee sprak me altijd heel erg aan.....

zo had ik vroeger dus ook een houten vloer ( geen laminaat maar echte planken ) en dan wasde ik heel mn vloer ook wel eens met zout.....wat dan een mooi effect is dat je dat ook werkelijk ziet en ruikt..... ( dat effect zie je ook heel sterk in strandcafeetjes....daar is de vloer altijd heel mooi en schoon door het effect van de zee.... )
pi_92335416
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:34 schreef dandybleu het volgende:

[..]

ha ja het is ook allemaal bijgeloof.....ik hou heel erg extreem van de zee en surfen en zwemmen en vind het dan lekker als ik helemaal naar zout ruik.....ja of het echt lekker is? je broek in de zout wassen? ha dat weet ik ook niet hoor...alleen ja het idee sprak me altijd heel erg aan.....

zo had ik vroeger dus ook een houten vloer ( geen laminaat maar echte planken ) en dan wasde ik heel mn vloer ook wel eens met zout.....wat dan een mooi effect is dat je dat ook werkelijk ziet en ruikt..... ( dat effect zie je ook heel sterk in strandcafeetjes....daar is de vloer altijd heel mooi en schoon door het effect van de zee.... )
Geweldig verhaal!

Ik heb ook erg veel op het zoute water gezeild vroeger toen mijn ouders nog een zeilboot hadden. Ik begrijp het ergens wel :)
pi_92335842
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:37 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Geweldig verhaal!

Ik heb ook erg veel op het zoute water gezeild vroeger toen mijn ouders nog een zeilboot hadden. Ik begrijp het ergens wel :)
ja ha ha das ook zo : heel veel mensen tegewoordig eten zoutarm....is blijkbaar gezond....maar ha ha ja het tegenovergestelde? dat is "zout bevat heel veel antibacteriele stoffen.....en ook als je bijv extra zout gegeten hebt? dan gaat heel die substantie door je lichaam heen.... en de volgende dag is je zweet ook extra zout.....( en ja dat proef je dan ook nog eens...ook als je iemand een kus geeft....op zijn huid.... ).....

ja ik kom uit de hippie hoek hey? en ook veel gezeild ook nog eens....ja voor mij is het zilte strand dan ook bijna een religie......( in mijn fantasie? dan is ook alles schoner als ik op vakantie ben in een kustplaatje...ha ha maar dat zal ook wel een beetje bijgeloof zijn )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')