Wist ik veel dat die shit zo zwaar zou ruiken, ik heb maar 37 ml gebruikt voor een halve was.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:38 schreef Isegrim het volgende:
Waarom heb je dat gedaan als je het vindt stinken?
Ik ben momenteel fan van Lenor wasverzachter, ruikt zo lekker.
Dat wist ik al lang.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:14 schreef JJdJ1984 het volgende:
Jeuhh![]()
Boekingsbevestiging voor mijn vakantie in de digitale brievenbus
Ha weet je wat ook lekker is?moet je eens zo een kilo verpakking zout halen ( a dertig cent ) en dan daarmee je jeans in de wasmachine gooien.......echt een aanrader is dat ....quote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:12 schreef MalaCocinera het volgende:
Kleren gewassen met Sunil essentiele olieen nonsenseIk stink een uur in de wind naar dat wasmiddel
Waarom zou je dat doen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:12 schreef dandybleu het volgende:
[..]
Ha weet je wat ook lekker is?moet je eens zo een kilo verpakking zout halen ( a dertig cent ) en dan daarmee je jeans in de wasmachine gooien.......echt een aanrader is dat ....
Ja je spijkerbroek word er lekker crispy van....ha haquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:26 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen?
Werkt wel goed om de kleur te fixeren.
Gaat dan niet je wasmachine totaal verrot als je dat te vaak doet? Het lijkt mij igg niet goed voor dat ding.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:57 schreef dandybleu het volgende:
[..]
Ja je spijkerbroek word er lekker crispy van....ha ha
dat deden ze ook vroeger in een commercial...van jeans.... dan liep er een jeugdig persoon met zijn spijkerbroek de zoute zee in en dan door de zomerzon dan droogte de spijkerbroek weer op .....stukje romantiek is dat .....( of zelfs bijgeloof ha ha )
Ja zo heb ik dus ooit een vrouw ontmoet en die werkte in een jeans store en die beveelde dus ook haar klanten aan om je spijkerbroek in zout te wassen... ( volgens haar bleef de broek dan langer heel ...ha ha maar dat is dus niet waar )
wat wel waar is is dus dat je broek na het wassen dus doordrenkt is met zout..... net alsof je in de zee gezwommen hebt.....en je huid ook naar zout ruikt enz enz....
Ha ha ja dat zijn dus grotemensen problemen die ik helemaal niet heb dus ha ha...... ik koop altijd een wasmachinetje van 50 euro tweedehands..... en vervolgens gebruik ik die een x jaar ( bijvoorbeeld 7 met mijn huidige exemplaar )quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:13 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Gaat dan niet je wasmachine totaal verrot als je dat te vaak doet? Het lijkt mij igg niet goed voor dat ding.
Heb zelf een wasmachine van al ruim over de 10 jaar oud die wel een beetje uit elkaar valt ondertussen dus misschien probeer ik dat ook eens met dat zoutquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:22 schreef dandybleu het volgende:
[..]
Ha ha ja dat zijn dus grotemensen problemen die ik helemaal niet heb dus ha ha...... ik koop altijd een wasmachinetje van 50 euro tweedehands..... en vervolgens gebruik ik die een x jaar ( bijvoorbeeld 7 met mijn huidige exemplaar )
Ja en als ie dan kapot gaat? dan laat ik een wind....en pin 50 euro en haal weer een tweedehands exemplaar......
Dus ja voor dat geld? geeft het mij geen enkele stress als een apparaat ooit kapot gaat....bovendien doe ik dat truukje met dat zout ook niet wekelijks.... ha ja meer geoon af en toe voor de lol ....
ha ha wat ik dus altijd doe?koop zo een kilopak van dertig cent.... en die giet ik dan bijna half leeg in de wasmachine dus..... ( voor een extra sterk effect ha ha )quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:24 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Heb zelf een wasmachine van al ruim over de 10 jaar oud die wel een beetje uit elkaar valt ondertussen dus misschien probeer ik dat ook eens met dat zout
Ga je dan niet als een robot lopen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:28 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ha ha wat ik dus altijd doe?koop zo een kilopak van dertig cent.... en die giet ik dan bijna half leeg in de wasmachine dus..... ( voor een extra sterk effect ha ha )
ha ja het is ook allemaal bijgeloof.....ik hou heel erg extreem van de zee en surfen en zwemmen en vind het dan lekker als ik helemaal naar zout ruik.....ja of het echt lekker is? je broek in de zout wassen? ha dat weet ik ook niet hoor...alleen ja het idee sprak me altijd heel erg aan.....quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:30 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ga je dan niet als een robot lopen?
Geweldig verhaal!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:34 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ha ja het is ook allemaal bijgeloof.....ik hou heel erg extreem van de zee en surfen en zwemmen en vind het dan lekker als ik helemaal naar zout ruik.....ja of het echt lekker is? je broek in de zout wassen? ha dat weet ik ook niet hoor...alleen ja het idee sprak me altijd heel erg aan.....
zo had ik vroeger dus ook een houten vloer ( geen laminaat maar echte planken ) en dan wasde ik heel mn vloer ook wel eens met zout.....wat dan een mooi effect is dat je dat ook werkelijk ziet en ruikt..... ( dat effect zie je ook heel sterk in strandcafeetjes....daar is de vloer altijd heel mooi en schoon door het effect van de zee.... )
ja ha ha das ook zo : heel veel mensen tegewoordig eten zoutarm....is blijkbaar gezond....maar ha ha ja het tegenovergestelde? dat is "zout bevat heel veel antibacteriele stoffen.....en ook als je bijv extra zout gegeten hebt? dan gaat heel die substantie door je lichaam heen.... en de volgende dag is je zweet ook extra zout.....( en ja dat proef je dan ook nog eens...ook als je iemand een kus geeft....op zijn huid.... ).....quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:37 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Geweldig verhaal!
Ik heb ook erg veel op het zoute water gezeild vroeger toen mijn ouders nog een zeilboot hadden. Ik begrijp het ergens wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |