Baby-ijsbeertje.quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:04 schreef DutchTrain het volgende:
Zou dit nou lekker zitten. Als ijsbeer, zeg maar?
http://www.diergaardeblijdorp.nl/ijsbeertje/ <live cam>

Youtube e.d. zeker ook niet ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Stream doet't niet op het werk
Dat weer wel. Stream zegt wel dat ik geen flash heb, maar ik heb lekker wel flash want youtube werkt dus wel. Ik gok een poort die dicht staat.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:20 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Youtube e.d. zeker ook niet ?
Bij ons iig niet.
Ok, maar kunnen de reguliere gebruikers ook op youtube e.d. ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat weer wel. Stream zegt wel dat ik geen flash heb, maar ik heb lekker wel flash want youtube werkt dus wel. Ik gok een poort die dicht staat.
En ik maar denken dat ik ranzige bizarre dingen wistquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:39 schreef dandybleu het volgende:
ha ha nog eentje dan : rotterdam werd in 1940 ook wel eens "de abortusstad" genoemd.....
dit omdat het wegennet zo slecht was ( met kuilen enzo) en als je dan in de auto zat dan kregen zwangere vrouwen spontaan misgeboorte als ze door een te diepe kuil reden.....
Ja, dit is "de Passage". En de site die ik net noemde heeft allemaal "wandelingen" of "rondritten" op de hedendaagse tramlijnen etcetera, waarin ze het Rotterdam van 'toen' omschrijven, inclusief beeld (Waar mogelijk, en dat is erg vaak mogelijk).quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:26 schreef dandybleu het volgende:
a die oswald? is dat ook oud rotterdam? zo ha ha das net zo mooi als parijs.....ha en die site kende ik dus nog niet....
wat je ook in rotjeknor had : dan had je een promenade met victoriaanse tempels.....( geloof wat nu de lijnbaan is ) en ook had je een grachtengordel....met allemaal klein steegjes en cafeetjes....
Zaterdag de afterparty in de Schouwburg ?quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:59 schreef Breuls het volgende:
Doet iemand nog iets IFFR'erigs deze week?
Oh een afterparty kan wel leuk zijn. Twee jaar geleden was ik op de afterparty in de Doelen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:12 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Zaterdag de afterparty in de Schouwburg ?
Er zou van alles te doen zijn vanwege de 15e keer, maar kan niet echt iets spciaals vinden.
ha mijn motto is "gewoon gaan" ha ha ik vind altijd alles leuk aan het feest en evenementen....quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:28 schreef Breuls het volgende:
[..]
Oh een afterparty kan wel leuk zijn. Twee jaar geleden was ik op de afterparty in de Doelen.
Heeft de IFFR site ergens een overzicht van de non-film evenementen? Talkshows ofzo... het is allemaal zo lastig te vinden.
Wist ik veel dat die shit zo zwaar zou ruiken, ik heb maar 37 ml gebruikt voor een halve was.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:38 schreef Isegrim het volgende:
Waarom heb je dat gedaan als je het vindt stinken?
Ik ben momenteel fan van Lenor wasverzachter, ruikt zo lekker.
Dat wist ik al lang.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:14 schreef JJdJ1984 het volgende:
Jeuhh![]()
Boekingsbevestiging voor mijn vakantie in de digitale brievenbus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |