Jij wel?quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:14 schreef MalaCocinera het volgende:
Heb je niks beters te doen ofzo?
Mag ik brutaal zijn en vragen wat het gekost heeft? En moesten ze ook nieuwe draadjes trekken?quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:29 schreef junkiexp het volgende:
Zo, we hebben vanaf nu 10 electragroepen + 1 kookgroep.
Voorheen 3 groepen en geen randaarde.
Heb de randaarde maar op de waterleiding aangesloten, ik weet het anders ook niet op 5 hoog
Het is toch verplicht dat daarvoor een draadje binnenkomt?quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:29 schreef junkiexp het volgende:
Zo, we hebben vanaf nu 10 electragroepen + 1 kookgroep.
Voorheen 3 groepen en geen randaarde.
Heb de randaarde maar op de waterleiding aangesloten, ik weet het anders ook niet op 5 hoog
Ik heb wel eens meegemaakt dat iemand teennagels in de trein zat te knippenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:09 schreef Isegrim het volgende:
Mensen die hun make-up gaan zitten doen in het OV zijn raar. Je poetst toch ook niet je tanden in de metro?
Er was gisteren een verkeersinfarct doordat de A16 vast stond, dus iedereen ging door de stad naar Zuid. We hebben er gisteren ook nog last van gehad toen we naar de stad reden.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wat was het gister bizar druk op de weg trouwens, met name in de buurt Schiekade/Gordelweg. Asomobilisten die met hun vehikel doorrijden terwijl de weg nog niet vrij is. Of net voorbij het stoplicht gaan staan (wat ze dan niet meer zien) en gas geven als de weg wel vrij is (maar het stoplicht op rood).
Bij het kruisen (groen licht) eerst een asomobilist moeten ontwijken, en op de andere richting toeterend met grootlicht flisend mijzelf een weg moeten werken tussen mensen die daar geparkeerd stonden. Hoe moeilijk is het om even te wachten tot de kruising vrij (genoeg) is?
Op de terugweg was op exact die plek waar ik zowat door een asomobilist geraakt werd ook een meisje voor dr donder gereden (scooter). Ik vraag mij af en toe af of iedereen wel zn rijbewijs heeft, de meeste hebben volgens mij hun theorie niet eens
Mag jijquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:48 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Mag ik brutaal zijn en vragen wat het gekost heeft? En moesten ze ook nieuwe draadjes trekken?
in 1953 blijkbaar nog nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Het is toch verplicht dat daarvoor een draadje binnenkomt?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:31 schreef Reya het volgende:
Step we gaily on we go, heel for heel and toe for toe
Arm in arm and row on row, all for Mairi's wedding
In mijn jaren 80 huis heb ik ook zo'n 300 euro voor betaald voor een nieuwe groepenkast, inclusief aansluiten en trekken van nieuwe draden, maken van nieuwe groepen etc. Is wel tegelijk met mijn keuken gebeurd, dus prijs is exclusief uurloon (dat zat in totaalprijs voor de keuken)quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:48 schreef Isegrim het volgende:
Mag ik brutaal zijn en vragen wat het gekost heeft? En moesten ze ook nieuwe draadjes trekken?
ha klnkt mjammie mjmammie ga ik ook een keertje heen ( binnen de komende tien jaar )quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:54 schreef DutchTrain het volgende:
Net bij de echte Chinees (Orient op de Mauritsweg) geweest voor de 10 gangen all you can eat 15 euro... na 8 gangen toch maar gestopt
Iets te veel droge eend. Was wel lekker druk in de restaurantjes overal vanwege filmfestival. De stad doet weer goede zaken deze dagen
Het vroor weer flink de afgelopen dagen? mischien was dat het?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:43 schreef junkiexp het volgende:
Ik werd wakker met hoofdpijn van 15 biertjes.
Ik had er al allen maar 3 op gisterenavond.
Fijn dag vandaag Alicey & Singecoil
Al dronken ?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:53 schreef Isegrim het volgende:
Leuk hoor, dat ceremoniemeesteresschap.![]()
Ik zie geen verband, maar ik slaap doorgaans ook binnenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:57 schreef dandybleu het volgende:
[..]
Het vroor weer flink de afgelopen dagen? mischien was dat het?
ha ja dat heb ik dan op sommige koude dagen....dan ga ik naar buiten voor de supermarkt en dan voel ik zo die "snijdende kou"....ja en soms dan is het voor mij echt uitputtend en dan heb ik de volgende dag een "katerige griep-verkoudhied"quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:42 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik zie geen verband, maar ik slaap doorgaans ook binnen
Klopt, al heb ik best een leuke dag gehad hoor!quote:Op zondag 30 januari 2011 12:37 schreef junkiexp het volgende:
Wij hebben samen ook een keer de ceremonie geregeld, maar ik zou het niet zo snel nog een keer doen.
Het was wel erg tof om te doen, maar ook vermoeiend en je krijgt van de dag zelf niet veel mee.
quote:Op zondag 30 januari 2011 14:28 schreef Isegrim het volgende:
Geskimd.500 euro opgenomen met mijn pas, in Santo Domingo. Zou willen dat ik daar zat!
Ja, echt kut, schrok me de tyfus. Maar de nieuwe pas is al opgestuurd en binnen twee weken staat het geld weer op mijn rekening.quote:
Dat is gelukkig goed geregeld bij de banken.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:36 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, echt kut, schrok me de tyfus. Maar de nieuwe pas is al opgestuurd en binnen twee weken staat het geld weer op mijn rekening.
mietjequote:Op maandag 31 januari 2011 10:13 schreef Isegrim het volgende:
De volgende keer dat ik een huwelijk begeleid, neem ik op maandag vrij!
Ik had gisteren een verjaardag en heb nergens last vanquote:Op maandag 31 januari 2011 10:45 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wat je zegt ben je zelf, met je kont door de helft!
SingleCoil & Alicey in het huwelijksbootje gestaptquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:25 schreef Breuls het volgende:
SC&A gefeliciteerd
Ik zit inmiddels op Hato, klaar om de red eye naar Amsterdam te nemen.
Maar:quote:Uw huidige leverancier is het aanspreekpunt voor uw correctieverzoek. [...] Dit is een afspraak die de energiebedrijven en de toezichthouder van de energiebranche, de Energiekamer, hebben gemaakt. Op deze manier heeft u als consument altijd een duidelijk aanspreekpunt.
(Leuk detail is dat dit nog steeds een en hetzelfde bedrijf is, je kan zelfs rustig dezelfde persoon aan de telefoon krijgenquote:De werkzaamheden voor de berekening van transportkosten zijn door Stedin uitbesteed aan Eneco Services. Wij adviseren u om uw vraag voer de termijnbedragen te stellen aan Eneco Services via de website www.eneco.nl.
Fijn toch, dat enkele aanspreekpunt?quote:De netbeheerder neemt alleen verzoeken aan van een leverancier. Wij raden u aan om contact op te nemen met uw huidige leverancier.
Kom we gaan er champagne op drinken!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:13 schreef Toekito het volgende:
RET blijft sowieso tot 1 januari 2013 rijden in Rotterdam aldus Rijnmond.nl
Half uurtje na je post, ja.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Je vliegtuig zal nu zo'n beetje aan de landing beginnen?
Dat zijn de riool rechten volgens mij. Omdat er de laatste jaren veel onderhoud was aan het riool en dat nu afgerond is zou dat idd omlaag moeten gaan.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:43 schreef junkiexp het volgende:
Wij moeten ¤ 701,72 betalen t.o.v. ¤ 689,40 in 2010.
Nee dit zijn de gemeentelijke belastingen, en ze zijn omhoog gegaanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:44 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dat zijn de riool rechten volgens mij. Omdat er de laatste jaren veel onderhoud was aan het riool en dat nu afgerond is zou dat idd omlaag moeten gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |